Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 2
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

25.08 2016 0:34


Ahoj,
chtěl bych vás pánové poprosit o radu ohledně toho:
již přes rok mám Audi A4 B8 (r.v. 12/2008) 1.8TFSI (najeto 140k) 8st Multitronic* a od počátku se trápím se spotřebou oleje. Jezdím pouze do autorizovaného servisu (auto jsem kupoval se 120k km a plně doloženou servisní historií od "Dasweltauto") avšak mě stále ujišťovaly, že je vyšší spotřeba oleje u tohoto motoru zcela normální. Nyní zejména v teplejších dnech (a ještě více pokud nastartuji motor např. 2hod po poslední jízdě) již z výfuku vychází silný kouř se značným zápachem oleje a spotřeba je okolo 0,7l na 1000km (z motoru nic neuniká - pod vozem ani kapka).
Zjišťoval jsem možnost kulance, ale na to mám prý již příliš starý vůz/mnoho km.
Tzn. bych vás chtěl poprosit o radu a nejlépe kontakt na nějakého šikovného motoráře, který by byl schopen provést výměnu pístních kroužků (je mi jasné že to bude vč. pístů a ojnic) za nějakou rozumnou částku a ne za raketu co chtějí v autorizovaném servisu (j mi jasné žě i tak to nebude nejlevnější).
Případně zda je možnost jestli nedochází k úniku nikde jinde - Turbo*, gufera (pročetl jsem celé fórum - článků je habaděj, ale žádné finální stanovisko, jen domněnky).

Pokud možno nejlépe ze Západních Čech - ideálně Plzeň, ale do Prahy to pro šikovný ruce rád dám.

Předem děkuji
S.
Naposledy upravil sedlyn dne 25.08 2016 18:52, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





25.08 2016 0:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.08 2016 10:45


sedlyn: Jen ještě info, jaký tam dáváš olej?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

25.08 2016 11:01


Ahoj,
předtím (cca do tohoto jara) jsem jezdil na originál předepisovaný olej Castrol 5W30 EDGE LL (který tam byl používaný vždy).
Potom jsem se dočetl, že by mohl situaci trochu zvrátit Castrol 10W40, tak jsem přešel na pevný interval s tímto olejem, ale stále to samé .

Díky S.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.08 2016 11:09


Jo tyhle motory olej často žerou už z výroby..Vyzkoušel bych 5W-50 nebo 10W-60..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

25.08 2016 12:38


Myslíte, že to má ještě cenu zkoušet? Bohužel mám na 10w40 teďka najeto okolo 2000km a přijde mi, že je spotřeba zcela totožná (nevím zda zkoušet další už není jen vyhazování peněz).
Ještě jsem tu četl, že mnoho lidí doporučuje Shell Helix (ale zase již nikdo nepsal žádnou odezvu/zkušebnosti ... ).

Předem děkuji za jakékoliv rady a ideálně za kontakt na nějakého fachmana co by se mi na to mrknul ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

25.08 2016 13:13


Tak ja už fakt nevím, co si kdo bere pod pojmem "stary auto" protože B8 už ma sice už 8 let(první rok vyroby)

Tak urcite je potreba udělat hlavu a gufera u ventilu, popripade vymena ventilu. Pak pistni kroužky, ojniční ložiska a pak už je spotrebny material, tesneni a tak.
Propočítej si, kolik najedeš km, kolik stoji dolejváni oleje a uvidíš, jestli se to vyplati.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2013
Příspěvků: 90 | Témat: 0

25.08 2016 14:54


Tento problém se řeší na klubu Octavia. Tam to jsou sice 1,8 TSI, ale mělo by to být stejné. Jedná se o výrobní chybu. Pístní kroužky u těchto pístů jsou moc tenké, zanesou se karbonem a už neplní svou funkci. Jediné trvalé řešení je vyměnit kompletní sadu pístů za modifikované, které kroužky mají silnější. Což není levná záležitost. Myslím, že kluci psali na fóru cenu 30-50tis kč.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

25.08 2016 15:29


Tak jestli jsi tam nalil 10w40 tak nevim nevim. Jinac je problém v konstrukci pístu krouzku mění se celé písty a ojnice oprava cca za pádě výš a je otázka co napáchal ten 10w40 ten tam rozhodně nepatří!!
nahoru

sponzor





25.08 2016 15:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

25.08 2016 16:36


10w40 mi doporučili i přímo v autorizovaném servisu a dali mi ho tam. Jinak jsem četl, že na to přechází i jiní (při pevném intervalu), tak nevím .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2013
Příspěvků: 90 | Témat: 0

25.08 2016 17:33


10w40 doporučil autorizák? To je divný. Každopádně já mám sice motor 1,4 TSI, původně se tam lil olej 5w30 a přešel jsem na 5w40 a měním po 10ti tis. km. Jaký máš ještě kód motoru? Ony totiž všechny 1,8 TFSI* neměly problém s kroužky ale s PCV ventilem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

25.08 2016 18:46


Jj, na doporučení autorizáku. Typ motoru mám CDH (dle VIN* mi to na internetu ukazuje CDHB, již modelová řADA* 2009.

PS: nějaký ventil mi měnily již loni - jestli se jedná o tu "podtlakovou membránu"
PS2: ještě nevím zda pomůže/zapoměl jsem dodat - jedná se o automat; 8st Multitronic* (předokolka).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.8. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

26.08 2016 15:29


Ahoj,
mam podobnej nebo stejnej problem. A4 B8 (rv 2010) 1.8 TFSI*
Spotreba oleje se zvysovala hned od prvni garancky, dlouho to bylo 1l na 1500-2000 km, ted uz extrem 1 l na 300 max 500 km. Plus to z vyfuku kouri jako kombajn (bilo modro sedej kour, takze bych si tipnul olej

Doted veskera udrzba / servisy jenom v autorizovanych, jsou to ale pekny cunata, roky jsem jim to hlasil, upozornoval, odchazeli svicky, ted vim, ze si jim do toho moc nechtelo, i kdyz na to Audi i v CR delalo velkou kulanci (par znamym vymenili cely doporuceny kit, material prace 100% kulance u 3-4 letych vozu, v koncernu moc dobre vedi wo co go). V USA Audi prohralo soudni spor s desetitisicema majitelu 1.8 a 2.0 TFSI* rv 2009-2011, museli jim vyplatit 4000 USD kompenzaci (za spotrebu oleje!) a navic prodlouzit zaruku (resp primo opravit) az na 120 tis mil takze cca 160 tis. km.
Ale tady nejsme v USA
Tady kdyz jsem prijel treba do Klokocky mi rekli ze sorry, auto ma uz 5 let a 4 mesice, kdyby melo do 5 let tak to udelame na kulanci. To ze jsem jich kopal do prdele 4 roky najednou zapomeli, protoze spotreba oleje byla v norme (kour a svicky s s timjakoze nespojili). Takze davaji od toho ruce pryc. V Nemecku znamy resili s autorizakama hned jak na ne zvysili hlas tak to Audi servis potichu vzal opravil a vse funguje jak ma. Tady v CR si za to Audi servisy natahnou ruku tak mezi 80 az po 120 tis dle odhadu co jsem si poptal a to jim za to platit nebudu, to mi radej auto sjede z kopce do mocalu.

Shanel jsem i vyjadreni importera, kaslou na to jenom mlzej, ale o problemu vedi moc dobre a spolehaj jen na to, ze v evrope se lide s pravnikama nevedi zorganizovat tak rychle a efektivne jak v US.

Ted shanim nekoho zkuseneho, kdo by to udelal s primerenou marzi. Kdekoliv v CR/SR a treba bych to odvez i do Nemecka pokud by to mel byt seriozni deal (kamos tam odvez A5 2.0 TFSI* se stejnym problemem a nejak to uhandloval ze pulku zaplatil a pulku na kulanci, ale me uz to pak nechteli nabidnout).

Nekdo rikal ze je tady nejakej skoro svatej guru p.Satas nebo p.Vlasta Goby, nevim jestli poradi nebo delaj servis. Umite pls nekdo nasmerovat?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

26.08 2016 18:05


Alexr: Ahoj, tak to jsme na tom úplně stejně .
Kdyby jsi cokoliv zjistil - budu rád za každé info/radu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.08 2016 23:36


alexr: Tady najdeš oba..

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email