Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 252 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 251
Uživatelů: 1
Celkem: 252

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

12.07 2016 19:57


Ahoj vsem, budu si kupovat nove auto a radsi nez novou skodovku s budnovejma brzdama a oknama na klicku za 400 tisic (vtip ale ne moc daleko od pravdy) premyslim o nejakejm aute co by mi vice sedlo... aktualne vaham mezi audi S3 a zminene jak tema napovida RS6 4.2 bi

Chtel jsem poprosit kazdeho kdo by mi rad neco malo napsal o audi RS 6 4.2, jakekoli zkusenosti, co se ser* , na co si dat pozor... zdali je to dobra koupe... nebo mam pocitat ze u tak starych aut... jelikoz roky se pohybuji okolo 2003 .. cekat velike investice at uz podvozek nebo automaticka prevodovka... celkove budu rad za jakykoli pozdantek

Dekuji
nahoru

sponzor





12.07 2016 19:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

12.07 2016 20:04


pri S a RS.. ak si chces to auto kupit a jadzit bez investicii, tak na to zabudni... na tom aute bude pomaly odchadzat vsetko... moja S3 ma 15 rokov, a je dost malo veci, ktore som este nemenil... takze je to na tebe.. hlavne naco bude auto sluzit a kolko planujes do toho udriet a ver mi, stale bude do coho udriet..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

12.07 2016 22:10


jopol: podvozek je to posledni, co te u tohohle auta bude trapit, protoze vetsina uz to predelala z toho puvodniho aktivniho na nejaky pevny, takze hned z vykopu usetris bratru 100k za vymenu (a pri ceskych silnicich by odesel driv, nebo pozdeji, odchazel i na lepsich) a pokud jsem se naposledy ptal, tak snad jedna jedina stolice v CR na serizeni tohoto. U tak "stareho" auta je kazda rada tezka, zalezi kus od kusu. Ve meste vidam pravidelne jeden kousek, ktery vypada jakoby prave vyjel z fabriky - takove bych koupil klidne, ale nedelam si iluze, ze se vsichni staraji o auto stejne. Cili problemy te potkaji v zavislosti na tom, jak se k tomu chovali lidi pred tebou.
Anyway zalezi jak to budes pouzivat, ale par clenu to tu melo a mam pocit, ze se zminovali o nakladech ve smyslu 2* turbo po 50k kc po zhruba 70k km. a podobne chutovky. Osobne neznam RS model, ktery by se normalnimu cloveku nejak vyplatil, je to porad zatim srdcovka, ktera sezere neuveritelne prachy. Jestli muzu poprosit, nekupuj auto jenom proto, aby's to vyzkousel, sjezdil do srotu a pak nalestil a prodal. Specielne po tech letech se proste uz problemy objevi. Pokud ti nevadi mit 13 let stare auto a rocne do nej nalit na servisu (snad optimisticky odhad) 50k, tak prosim, bring it on a tleskam. Obcas jde asi neco zbastlit nejak za levno, otazka pak je, jestli chces neco bastlit na aute s cca 450PS. :/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.07 2016 23:21


Dekuji za rady, no neco na tom bude no... samozrejme pocital bych s vetsimi investicemi, tj jasne... ale je fakt ze do tak stareho auta je to mozna zbytecne... a odchazet tam asi neco bude porad no... mozna zauvazuji spise nad nejakou novejsi S3 ... kolem roku 2008 a vyse. Dekuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

16.07 2016 7:23


https://www.autobazar.eu/audi-rs6-avant-42-v8-quattro-tiptronic-id8684248.html

nahodou mi toto vyskocilo na fasbuku, pekný kúsok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2014
Příspěvků: 284 | Témat: 15

16.07 2016 11:01


Kdysi jsem psal něco o rs6 v jiném vlákně tak ti to sem hodím,týká se to ale jiného kusu který byl dlouho na Bazoši

S RS6 jsem najezdil 15tis km a uplná pohodička,spotřeba průměr 13,3L a to jsem se solidně vozil Závady žádný.K dnešnímu dni je to cca 30tis km,auto mám skoro dva roky.

Měnil jsem:
Olej Mobil 5w-50 10l 2000kč
Olej v převodovce kolem 4000
Jinak filtry a svíčky
Zadní ložisko SKF 1000kč
Rélé pumpy přídavného vzduchu 50kč
Gufero na převodovce 2ks 1000kč
alternátor repase 800kč
ložisko na klimě preventivně 700kč
servo pumpa uplně zbytečně 5000kč
a čekají mě napínáky na vačkách,začínají se ozývat při startech

Přední náprava za 12tis Meyle HD což mi řijde normální cena akorát ještě nebyl čas

JInak bolesti jsou DRC podvozek,jak vychčije tak si připrav cca 30tis na Bilstein nebo 50tis KW protože origo je kolem 100...

Pak praskaj coolery,ty se daj buď zavařit nebo od Wagnera ale cenu teď nevim z hlavy

Tiptronic je taky slabost,ale pokud funguje tak není co řešit

Kouknout zespod na turba jestli nejsou od oleje a takový ty běžný věci vem si někoho kdo se vyzná nebo někoho kdo to auto už někdy viděl

Kotouče se daj dát z S8 cca 4tis kus

Desky nejlíp EBC Yellow Stuff ty jsou tuším kolem 6tis

A docela to žere pneu,ale to záleží na stylu jízdy

Praktické mi to přijde až až,v zimě alpy,jinak normál popojíždění pro rohlíky a takový ty crcky

Tvrdý to teda je na naše cesty,ale samo se dá jet po rozbité cestě pomaleji pokud to hodláš šetřit


Chce to prostě dobře vybrat a nekoupit vylítanou mrdku co nikdo neservisoval,jinak 580ps s čipem no nevim nevim moc se mi tomu věřit nechce...co jsem zjišťoval tak větší turba,výfuk,čip a jde na 579ps.pokud to bude nějak papírově podložený že tam ty koně jsou tak proč ne,jinak si zvykni že u rs6 skoro každej píše že to má tolik nebo tolik koní ale graf z brzdy už ti nikdo nedá

Edit:JInak si podle vinka zjisti co je to za výbavu,protože ten interiér není standartní věc v RS6,spíš to vypadá na RS6+ ale nic takovýho tam nepíše,kdyby to bylo plusko tak to má mnohem větší hodnotu,pokud to tedy není uplnej vergl,zadní lampy taky nejsou origo,červené brzdiče taky nebyly originál,panoramatická střecha je nesmysl,přes solární šíbr nejde vidět ven,nápis pod bočníma blinkrama taky ne,jinak černá maska a lišty tzv 'black optics pack' by jsi měl mít taky napsanej ve výbavě v opačném případě to někdo přestříkal,koncovky výfuku moc trčí ven je dost pravděpodobný že tam bude jinej výfuk (MTM? ).Spíš se dotazuj na nějakej papír od té upravy MTM,pokud tedy koukáš po originál kousku nebo alespoň odborně upraveném

Kdyby jsi měl nějaký dotazy klidně se ozvi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

27.07 2016 22:11


dekuji za strhujici recenze myslim ze jsi shrnul vse podstane a vystizne. no premyslim ze asi koupim spise neco novejsiho ... precijen dat 500k za rok 2003 je docela dost a jeste s tim riskem ze se cokoli vyser* ale dekuji moc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

27.07 2016 22:49


Perfektne zhrnuté
nahoru

sponzor





27.07 2016 22:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

30.07 2016 9:13


Cooper, jen pro upresneni ty ceny co pises jsou bez prace. vymena napinaku bude stat raketu. Muslim si ze 50 tis rocne za servis je realnejsi hodnota co do toho padne. Ja sem na auto docela puntickar takze ja dal 100tis za 2 roky do obycejny A4 1.8t. nedavno se prodavala rs6 4.2 na netu s vypisem servisu a bylo videt ze majitek tam za 60tis km nasypal 170 tis kc. Nikoho nechci strasit jen si myslim ze pro smrtelnika co s tim chce jezdit a ne to zavrit do garaze jako ulozenku je lepsi volba S6 nebo S4.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2014
Příspěvků: 284 | Témat: 15

30.07 2016 14:03


Třeba na slobensku je krásnej červenej sedan za 350tis,otázka jak bude vypadat v reálu no víc bych za to asi ani nedal,mrdky jsou někde kolem 10tis eur,pěknou seženeš kolem 300 350.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


SupermanXXX: ceny samo bez práce,servis si dělám sám.A za ty napínáky 50 nedám,originál stojí 15tis kus x2+řetězy a těsnění to nevím kolik stojé origo,každopádně náhrada je za 10sada dvou napínáku i s těsněním,i kdyby to vydrželo rok,dva tak to oproti originálu jde.

Po dvou letech co rs6 mám ale můžu říct že je to moc fajn mít tak silný auto,na naše silnice zbytečně silný a moc rychlý,octavie rs a pod si dáváš k snídani,lusknutím prstu,motorky taky,po čase zjistíš že ten výkon tady nevyužiješ a nebo ano ale je to o papíry,každá rovinka je krátká,pozornosti s tím moc získat nejde,lspíš vůbec,většina lidí ani nepozná že nejde o běžnou a6,viz několik majitelů a členů klubu co jsem měl tu možnost potkat Výkon ti po krátké chvíli už bude chybět,člověk si v mžiku zvykne a bude ti připadat že to nejede a aby jsi zjistil že to jede,budeš muset svést někoho kdo v tom ještě neseděl aby tě jeho reakce utvrdila Jak jsem psal,auto mám bezmála dva roky a už pomalu přemýšlím že bych to vyměnil,bohužel ale najít vhodného nástupce není vůbec lehké,vůbec mě nenapadá jaké jiné auto bych si měl koupit do 500tis... je to s těma autama těžký
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvků: 187 | Témat: 15

14.08 2016 12:30


Co tohle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

14.08 2016 12:36


Dr.Diesel (14.08 2016 12:30) orig :
Co tohle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Na tu jsem se ted taky díval a docela mě zajímá
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

14.08 2016 16:20


viz.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
(a mozna dalsi).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

21.08 2016 0:07


jak je mozne ze si zani reknou 500-600 tisis tady v cechach... a to jim hlavne neverim ani ten najezd kilometru...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ale je fakt ze se mi vic libi ty limuziny nez avanty... a ta cerna neni vubec spatna
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email