Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 352 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 350
Uživatelů: 2
Celkem: 352

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

02.06 2016 22:03


Ahojte. Som tu na fore uz nejaky ten den, tak som sa rozhodol predstavit moj hrncek

Jedna sa o Audi S3 8L, 1.8T "QUATTRO", kupena 9/2012 od ceskych susedov v dedine Velké Přítočno okres Kladno.. Ked som ju kupoval mala 99 xxx km, ci skutocnych, to sa nikdy nedozviem Aktualny stav tachometra 142 xxx km. Farba modra perlet "Jazz blue pearl", povodna farba strieborna, no udajne v taliansku prestriekana na modro...


Co sa musim zmienit o byvalom majitelovi, konkretne je aj tu na fore vosa23, je to styl cloveka, ze vozit sa, pokial to jazdi...

Ked som ju kupil, vedel som trt makovy, co to je za auto, ako sa ma chovat a podobne. Do vtedy som jazdil na Vetrieske a na sluzobnom VW Caravelle T4, takze sa mi zdalo vsetko celkom OK. Klasicky problem A3 8L platformy - hrdza na lavej strane strechy nad lavym zadnym oknom, nieco pukalo pri vytacani, folie bez certifikatu, registracne znacky nalepene nejakym lepidlom priamo na farbe, priehradku pod popolnikom zdobili nejake ledkove tuzingove lampicky svietiace na modro (WTF style??? cerveno podsvieteny intros a on tam jebne modru?? ) samozrejme nalepene sekundovym lepidlom.. ako fakt demencia. Predchadzajuci majitel mi nenechal k autu ziadnu lekarnicku, reflexnu vestu, vystrazny trojuholnik.. Mal som len rezervu a ostatok som kupoval na benzinke... Ziadny doklad od STK, EK proste nic... Chlapci mi tvrdili, ze to je cipnute, pytal som graf, a ze nemaju.. som ich vysmial.. ale dost, lebo to tu bude len o tom stale dokola

Po dovezeni vypadala takto:


Hned sa zacali investicie, co je pri aute normalne, ale ku tomu prideme Auto zralo olej, zerie aj do teraz 2,5L na cca 8 - 10 000 km, ale 1,8T motory s 20 ventilovou technikou zeru olej normalne, no nie v takom mnozstve.. To pripisujem blbcovi, od ktoreho som kupil auto, lebo do motora nalial pripravok MILITEC 1, ktory je americky a s nemeckymi motormi to robi strasne veci. Vsetko co sa tyka motora, podvozku, brzd a ostatne bolo zanedbane, cestou domov mi xenony svietili asi tak meter pred auto, to bolo uplne skvele, gumy letne da sa povedat na dojazd, brzdy boli sice celkom ok, ale brzdny ucinok slaby, motor, robil zlobu, konkretne tlak turba, skace si ako chce, niekedy ide krasne, niekedy si tlaci 0,5 Bar a to robi do dnes, no tento rok sa to zmeni.


Takze priblizim Vam moje opravy, upravy a co planujem...


Pojdem podla garaza, lebo si vsetko aj tak nepamatam

MOTOR:

Pretesnene viko ventilov + hydronapinak, vycisteny saci kos, termostat, dochladzovacie cerpadlo, Sviecky, zapalovacie cievky, rozvody, vodna pumpa, drazkovy remen, napinak drazkoveho remena, volnobezka alternatora, klima kompresor...

PREVODOVKA:

Opravy na prevodovke boli nutene. Strihlo mi ocelovy nit na vidlicke 1. a 2. kvaltu, cize prevodovka musela ist dole. Nit bol nahradeny skrutkou a zaisteny matkou so silonom proti povoleniu. Automatika je vymena oleja v prevodovke, vymenil som dvojhmotu za novu LUK, hydraulicke lozisko, spojkova lamela isla na preoblozenie organikou (HDS57) do RENOVAKu, tesniace gumicky na uhlovej prevodovke isli nove, gufero n hriadeli prevodovky tiez nove. Odvtedy som menil len olej v prevodovke a dve gumicky, ktore neboli na chybe, lebo olej mi tiekol z inokade... Pravidelne meneny olej v haldexe podla servisnych intervalov aj s filtrom, uz som aj po vymene servocerpadla haldexu.. Kupoval som nove, no planujem jedno zrepasovat len ako pokus, nie na predaj. Cize ak by ste mali niekto nefunkcne cerpadlo z 1st gen haldexu, kludne mi napiste a dohodneme sa

PODVOZOK:

toto je kapitola sama o sebe.. v podvozku som nechal asi najviac penazi.. Tlmice Bilstein B8 Sprint predok aj zadok, horne ulozenia tlmicov s loziskami, aktualne uz aj Struny EIBACH PRO KIT o seriovom znizeni, nove capy riadenia, tycky riadenia, capy riadenia, tycky stabilizatora predne aj zadne, nevyhol som sa aj repasu servo riadenia. Na celom podvozku je cerveny STRONGFLEX (mozem len odporucit), na zadnej naprave dorobene excentre na nastavenie odklonu zadnych kolies, vymenene komokineticke klby na lavej prednej polosi. Ale aj tak mi tam nieco puka, netusim co, Lebo co sa tyka podvozku, tak uz nemam co vymenit, ale dufam na to niekedy pridem o manzetach na homokinetickych klboch nebudem ani hovorit, lebo kupim SPIDAN, co je top kvalita by som povedal a vydrzia pol roka.. proste no comment


BRZDY:

Musim podotknut, ze predchadzajuci majitel tam zalozil ABE!!! To uz tam mohol dat aspon LPR alebo nieco lepsie.. Brzdy su ta jedina vec, zo zastavuje auto a on tam zalozi polsko-cinsky vyrobok.. proste debil, viac nemam co napisat

Aktualne brzdy predok

EBC Turbo Groove 312x25
EBC Yellow Stuff

zadok

ATE POWER DISC - 256x22
ATE platnicky seriove pre zadnu napravu

Najskor som menil zadne, po vymene sa brzdny ucinok zlepsil o 30% no aj tak to nebola slava pri vyssich rychlostiach. Po vymene prednych to uz je ina kapusta Po dupnuti na pedal tlaci krv do oci, no drazkovane kotuce, cize je tam aj znacne hucanie pri pritlaceni na pedal


DISKY A PNEU:

Auto som kupil na elektronoch, jedna sa o repliky Audi, ktore som prestriekal na bielo, no nikdy viac, lebo je s tym roboty ako na kostole... Na zimu som kupoval plechace R16, boli opieskovane a nalakovane ciernou farbou. Ku kolesam pribudli na leto podlozky, v predu 20mm na oboch stranach, zadok 30mm na oboch stranach. Dal som si vyrobit od jedneho sikovneho pana z CR Titanove srouby na kolesa (zliatina titanu a hlinika). Lahucky a pevny material, praca pana majstra je nadherna.. Ku nim samozrejme poistne skrutky FARAD.. Jasne aj spotrebnymaterial ako pneumatiky..


AUDIO:

Kompletne prekopane, za pomoci aj uzivatela HawkEye tu z fora, za co mu dakujem

Radio ostalo povodne, Audi Symphony, Predne repro komponenty DLS C5A, zadne repro koaxialy DLS M226, tieto repra pohanane zosikom CRUNCH GPX1000.4. Povodny subwoofer nahradila ozvucnica skryta ponad blatnik, v nej je osadeny woofer Helix P8 PRECISION a je pohanany zosikom Ground Zero GZIA 2130HPX zapojenym do mostika aj s remote controllerom urovne subwoofera. Povodna kablovacka ostala tam kde je, ja som natiahol novu kablovacku, silnejsiu, ak by som sa rozhodol pre inu variantu zosikov aj repro a je tam dobra rezerva, Predne dvere vytlmene matrosom STP Anticor G, aj komplet zadne steny za reprakmi. Zvuk je paradny, az na tie zadne koaxialy. V blizkej buducnosti budem kupovat ine, lebo tieto su slabe... Ku radiou pribudol prevodnik Yatour, teda hudba z USB.


OSTATNE:

Tak co sa tyka zvysku, je tam doplnok TRIPPLING od uzivatela Ermish, funguje skvelo, samozrejme brzdovy spinac, spojkovy spinac, opravoval som snimac G251 - do teraz funkcny, do prednych hmloviek zalozene led ziarovky H7 a prepojene su ako denne svietenie, funkcne ostali aj hmlovky, folie na zadnych oknach isli dole a momentalne su tam 3M FX-5 - najtmavsie co tam legalne islo dat, nova baterka a plno dalsich somarin a drobnosti, ktore som ani nedaval do garaza.

Co planujem v blizkej buducnosti:

Nastriekat auto - bola suchnuta prava strana vozidla - len blatniky. na dverach nebolo nic vidiet, nakolko som ich vytlmoval, tak by som si to bol vsimol. Popraskal git, cize ten pojde dole a opravi sa to. Pred 2 rokmi mi niekto na parkovisku nacuval do zadneho naraznika. kupil som pouzity tiez z S3 no v ciernej farbe, tiez sa bude lakovat, a ako som spominal hrdza na streche, ktoru maju vsetky A3 8L momentalne je to osetrene, opieskoval som to a je to nastriekane zatial epoxydovym zakladom a dalej mi s tym pomoze kamarat co sa tym zaobera.

Co sa tyka motora. Pojde nove turbo, GT2860R, GT2860RS, GT2871R, GT2871RS - proste este sa musim rozhodnut. Turbo bude fungel, na gulickovych loziskach. Ku nemu pride celohlinik FMIC - no chcem to spravit tak, aby mi ostali mriezky aj hmlovky tam kde su Vedenie vzduchu pojde z hlinika, novy BOV - ten este tiez nemam presne vybraty. za pomoci kamarata chceme vyrobit tubularne zvody z nerez oceli T304, downpipe a komplet dekat vyfuk aj s koncovym tlmicom. Nove vstrekovace, mozno aj cerpadlo do nadrze. Hlava pojde k odbornikovi, hlavne na vymenu gufier na ventiloch, zabrusenie ventilov a vlastne vsetkeho co bude treba. Spodok ostane seriovy, nakolko nechcem ist do kovadliny a chcem tam max 300 - 320 HP mozno casom viac. Pochopili ste spravne, pojdem aj na upravu softu, konkretne do BH motosport v Turanoch.

To by na zaciatok hadam aj stacilo. Foto dokumentaciu dodam neskor, nakolko je dost hodin a budem priebezne aktualizovat Tieto foto su z cias, ked som ju kupil
nahoru

sponzor





02.06 2016 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

04.06 2016 18:23


ak by nahodou niekto potreboval, tak mam vykres na vyrobu vyfukovej priruby na hlavu mam aj DXF-ko pre paliace stroje
samozrejme ide o prirubu na vyfukove zvody pre motory 1.8T VW group
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

19.08 2016 9:20


ahoj, prosim muzes mi ty (i kdokoliv kdo ma) dat reference zda vzit radeji strongflexy nebo powerflexy ?
cenove bych to radeji videl na ten strong ale nevim kvalitu....

ohledne tvrdosti PU bych byl taky vdecen za radu... (80,90,95..)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

19.08 2016 11:01


Ahoj. Mam komplet predok aj zadok strongflex cervene, cize seriova tvrdost a som maximalne spokojny. Kamarat na Cupre4 ma tiez komplet strongflex a tiez cervene a bez problemov. So zltymi, tvrdsimi nemam skusenost...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email