Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 323 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 319
Uživatelů: 4
Celkem: 323

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 1

15.05 2016 16:43


Zdravím,
vlastním Audi A6 4f r.v.2004, 3.0 TDI* quattro*

Začnu od začátku ...
Přijdu k autu, zkouším odemknout auto pomocí centrálu a nic - nefunguje (říkám si asi slabá baterka) Tak odemknu auto klasicky klíčkem, sednu, strčím klíč do zapalování, otočim a nenaskočí ani jedna kontrolka, nic ... jen se krátce ukáže ručka ale hned zhasne ... Tak zkouším nastartovat což se mi povede v pohodě ale ihned po nastartování to hned chcípne . Jako by tomu bránil immo*.

Volal jsem ,,lumpiqovi" ale bohužel by si na mě udělal čas až ve čtvrtek-pátek .

Lumpiq říkal že má podezření na pojistku budíků ale pojistky jsem prošel a nic nenašel
Já mám podezření že to může být čip v klíčku, jelikož už několikrát spadl a bohužel jsem koupil vůz jen s jedním klíčem.

Není tu někdo z Prahy či blízkého okolí kdo by se mi na to juknul ? někdo s diagnostikou případně ?

Poraďte co mám dělat ? Jsem úplně ztracený
nahoru

sponzor





15.05 2016 16:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

15.05 2016 19:52


čip v klíčku nezpůsobí nereagování centrálu a budíků...
Napíchnout se to dá zkusit, ale stejně to asi bude chtít jít po tom napájení ... záleží i jak důkladně jsou zkouklý ty pojistky,atp.
Diag. kdyžtak mam (nějakej ten měřák,ev. schémata, ap. též), z blízkýho okolí jsem taky (ale bez dílny a nevypadá to, že by to chtělo dojet "po vlastní ose" ), ale jezdim i do Prahy, kdyžtak sz...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.10. 2010
Příspěvků: 145 | Témat: 2

15.05 2016 21:05


kdyz zasunes klic do zamku zapalovani NE otocit odemkne se volant jestli ne tak je to immo*
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

15.05 2016 23:44


Kdyby se neodemkl volant, tak ani nenastartuje, ne? (aspoň u novějších escl to tak je...)
Jinak na immo* to podle chcípnutí po startu vypadá (což nevysvětluje ten centrál, resp. musela by to bejt pořádná m*da, aby to odneslo DO i transponder...), ale to zas nevysvětluje nerozsvícení budíků ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

17.05 2016 21:43


Vyřešeno.
Malý shrnutí - DO stačilo naučit, nekomunikovalo opráv.startu (budíky jo a jako jedna z mála řj bez chyby ), pojistky ok, takže kontrola/očištění/napružení kontaktů relé svorky 15 (na to jsem měl největší podezření, rozloupnul jsem ho a pročistil, ač bez zátěže přechoďák minimální...), svorkovnic zámku řízení, spínačky a kostř.bodů (nikde žádnej zjevnej problém, pro sichr jsem "zacvičil" i s ořechem spínačky...), nabití baterie a hned to je o víc jak 30 chyb "chudší" a jezdí...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 1

19.05 2016 14:47


Díky fandovi uz jezdím , takze díky a muzu jenom doporučit
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

20.05 2016 0:14


Díky, ač mě samotnýho trošku se*e, že nevim, kde přesně to napájení "zahaprovalo", ale tim, že jsem to "sjel od podlahy v mezičase" by se to snad nemělo hned tak opakovat (možná i ten "ořech" ... ), ale věřim, že se to nezopakuje dřív, než se na tom "udělá"/dodělá/vyřeší víc věcí ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

23.07 2016 17:42


tak po dvou měsících to samý s fungl novou baterkou (Varta silver), pomohlo odpojení (napružení, prostříknutí i přes to, že napájecí napětí ok a piny viditelně ok - neroztáhlý, bez oxidace,...) a znovuzapojení konektoru k zámku volantu ... Co na to místní borci? Dá se čekat opakování a hledat příčinu směrem k ořechu nebo zámek volantu nebo ... ?
Díky
nahoru

sponzor





23.07 2016 17:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

23.07 2016 21:42


Relé j328
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

23.07 2016 22:11


j328? Jestli myslíš J329 (15-tka), tak to jsem měl napoprvý i rozlousklý (kontakty čistý, cívka ok, přechoďák minimální...ač je pravda, že jsem neměřil v - max.možný - zátěži, ale jak řikam, prohřátej ten kontakt nevypadal...), asi to bude chtít důkladněji proměřit v tý zátěži (která je největší asi jen zlomek sekundy ... )
Ale je fakt, že výměna relé je pořád jedna z levnějších variant ... ale aby to s novym nevydrželo např. jen 3 měsíce oproti nynějším dvěma...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

23.07 2016 22:19


Tak 329 prostě na 15ku na tom relé není nic vidět ale je v hajzlu akorát ten ebox...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

23.07 2016 22:38


tak relé nebo e-box? Jak není vidět?
Jako nevylučuju relé stejně jako málo proudu na jeho cívku nebo např. velkej odběr (aneb až "k uhlíkům" a v tomhle případě skoro "obecně" ... ), kterej za tu chvilku nestihne ten kontakt prohřát, ale je vidět, jestli je čistej a jaká/jak velká je ta dosedací plocha, navíc když je přechoďák sotva v desetinách Ohmu, tak co ještě na něm může být špatně? No jak řikam, asi bych to měl nejdřív při nejbližší příležitosti líp oměřit skopem a podle toho pokračovat...přechoďák může být na x-místech a navíc to neni jediná možná příčina ... (je pravda, že v mezičase - před výměnou bat. - se stalo to samý a stačilo jí dobít... a teď byla baterka ok a stačil ten štekr k podvolantovce...přitom s nim jsem udělal to samý, co poprvý...)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

24.07 2016 7:09


To relé je v eboxu...jinac to co říkáš je hezké ale při ceně relé ztráta času jedno špatný tady mám tak ti ho můžu poslat a můžeš zkoumat...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

24.07 2016 9:21


Jak řikam/píšu, v případě relé klidně aplikuju metodu pokus/omyl i s novym i přesto, že z toho žádná velká provize na dílu nekouká ... a starší dobrý tu nejspíš najdu (/taky, ač opravdu špatný vyhazuju...) a neni vyjímkou, že takový vydrží víc než nový i kdyby to byl fakt jen ten důsledek...
Zkoumat budu i tak, nejsem výměnkář a snažim se řešit příčiny, ne důsledky ... (i když mě tahle situace/způsoby se*e/-ou víc např. ve zdravotnictví, nezvykl jsem si na to pořád ani u těch aut ... )

Jak ty "přesně určuješ", že je relé příčinou a ne důsledkem? Je fakt, že mi může být jedno, jestli je příčina v "nakrmení" cívky (/malý přítažný síle, potažmo ořech,...) nebo větším odběru např. toho escl nebo ve finále v altíku, kterej už má taky nejlepší leta za sebou a ani novou bat. nedobije naplno, když to nejezdí 24/7 (13,8-13,9V) ...

Jedna věc jsou banány a opice a další věc je "plýtvání jídlem/banánama" (i když jde jen o relé aneb viva la konzum...)

Nechci (taky) rejpat, ale často je ztráta času(/peněz) spíš to vyměňování dílů, což ne každej pochopí ... (často je to o kompromisech, je zas pravda, že nemá smysl za každou cenu trávit čas měřením/opravováním, něco se fakt neopravuje...)

Asi by mě to mělo nechávat chladným, ale připomíná mi to jednoho veksláka (/šmelináře, ač obojí je možná urážka veksláků i šmelinářů, imho prostě "vyžraná svoloč" ... ), za kterym jsme se jeli se známym mrknout na O1 a vyžranej frajer řiká "já dělam do aut dvacet let, budem se bavit na férovku" (přitom v inzerátu "první majitel" - dovoz IT, "v dobrém stavu" - ani z hodně velký dálky ne ...)
a tvrdí mi, že oprava 60A pojistky na baterce stylem "hasiči třeste se" (pár měděných drátků natvrdo zapájených ve vypálenym pouzdru - v tom vrchním dokonce vypálená díra...) je přece v pohodě, pak se zajímá, jestli mu s tim něco neudělam VAGem (když mu řikam - to je origo, můžu vám ukázat, že s tim v klidu spustim víc verzí a on na to při pohledu na první "welcome screen" VCDS - "jo, to je v pohodě, to je normální VAG" ... tupoň ), přitom bych se měl strachovat já, i když ten interface má svý ochrany... a pak se ptam - jak moc to bylo bouchlý, když je to zlomený? (spára mezi předníma a zadníma dveřma do áčka) "To já nevim, vidim, že to nekoupíte, tak tu neztrácejte svůj taky určitě drahej čas a jděte googlit..." ... No v tu chvíli už jsem ho chtěl vykoupat ve vlastním sádle, protože kdyby nelakoval už v inzerátu (to nemluvim o tom, jak mluvil o ceně 78 a příp.litr slevě za rychlost, přičemž v inzerátu 77, zadní sedačky a kufr taky spíš skládka než auto, no prostě vrak v hodnotě tak 30-40 tis., ač s ASVčkem...), vůbec bych s nim neztrácel čas a nejezdil tam... A to v inzerátu měl P-4, po telefonu řikal něco o Břežanech/vedlejší vesnici a až po cestě prozradil zájemci, že Lipová v Ohrobci (jen pro info, tomuhle šmelináři se vyhejbat obloukem...řikam, že když řeknu vekslák, je to urážka veksláků...) jako bychom si jeli pro kilo kokainu a ne pro auto...
A v mezičase tam ještě machroval na nějakýho souseda stylem "zase někdo, kdo hledá chyby, to je furt dokola" a nám pak tvrdil, že to auto tu cenu má a že ho za ní bez problému prodá... (no každý zboží má svýho kupce a jsou - často bohužel i dobrotiví - "blbci", kteří takovýhle ksindly živěj... )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

24.07 2016 11:42


Určuješ to jednoduše nesepne 15ka jdu po relé poťukáš,zataháš sepne rozepne, očistíš napružíš kontakty a stejně blbne, tak co uděláš?Já dám jiný a funguje 10 z 10 pokusu. Při kvalitě a složitosti dnešních věci ani nemá smysl cenu nad něčím laborovat ještě k tomu když to relé koupíš za 200. A tyhle krásný ideály tě přejdou až zjistíš že 99% lidi se na tvoje rady vysere a jezdí dál. Jako jeden co jsem mu dva roky řikal že má baterku v <> a on že to startuje dobře, tak jo odešla gateway(asi baterkou pravý důvod nezjistíš) a měsíc na to jeho bába jela někam daleko do pryč a tam definitivně zdechla baterka. Na auto za mega prachy jsou na novou baterku ne. Takže ho to vy finále vyšlo na několika násobně dráž a ještě měl doma peklo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

24.07 2016 12:26


Dobře mu tak!
Jo, na jednu stranu si řikam "už aby přešly" (ty ideály - je to občas fakt o nervy a člověk si často připadá jak ještě větší blbec než ten, kterej si nenechá poradit...), ale na druhou stranu nechci úplně rezignovat na boj s blbostí (ač moudřejší ustoupí...taky takovej "bludnej kruh" ... ), byť se proti ní vyhrát nedá...
nahoru

sponzor





24.07 2016 12:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

05.08 2016 21:01


Pro upřesnění je to relé s ozn. 370 (50A, stejný jako např.odlehčovací...) a naposled před výměnou pomohlo (opět) odpojení a zapojení zámku řízení (poklepání relátka "bez odezvy") ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email