Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 3
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Aditiva do nafty
tagy: wiki: TDI...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

20.12 2015 15:15


Doporučuji jen ověřené informace a ne dohady a machrování o nich! Jason: rozumný názor, ke kterému se přikláním. Jezdím třilitrem, poměrně svižně a aktivně, do každé nádrže VIF ! 95 tis. Km - motor jede úžasně, žádná spotřeba oleje a až ho teď budu prodávat budu se loučit se smutkem. Jistě i díky VIF dokonale zajetý! Za mě, jednoznačně ANO !
sponzor





20.12 2015 15:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

20.12 2015 15:25


Super.. auto mám cca půl roku, takže se "přiučuji" za běhu. VIF koupím a začnu používat. Myslím, že na tohle není asi nikdy pozdě a aspoň uvidím rozdíl. Díky moc
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

20.12 2015 18:21


Kdo to psal a jaké měl důkazy?
Přidávám VIF již do nafty třetího vozidla, nejdříve do 2,5 a poslední dvě 3.0 TDI* a nikdy jsem neměl žádný problém. To je tedy pouze moje zkušenost. Jestli máte podložené negativní stanovisko, rád si jej poslechnu, včetně důkazu.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

20.12 2015 18:25


Byl to na skodovackem foru a pak jsem videl podobny prispevek i na VW klubu. Tykalo se to novych 1.6 TDI*.. Diky za odpoved, zitra koupim VIF a pridam ho do nafty, ted naposledy jsem natankoval u PETRONANS, tak jsem mel pochybnosti
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

20.12 2015 18:41


Zpravidla je prodávaná nafta už aditivovaná, ale nic tim nezkazíš. Taktéž přidávám VIF pro svůj dobrej pocit.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

20.12 2015 18:43


Já osobně nejsem dogmatický příznivec Shell, Benzina atp.Netankuji u nejlevnějších "benzinek" ale nevyhýbám se v našem regionu Robin Oil, ale i těm, co jsou u autosalonů, nebo u tzv. Pražských služeb, protože jsem několikrát viděl, že jim dodává Shell, nebo OMV. Občas načerpám plnou tím nejlepším, co nabízí Benzina, nebo Shell, ale nepozoruji, že to jede lépe, možná to o něco méně " žere".
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

20.12 2015 18:48


kamarád leje celou pikslu vifu na nádrž už asi rok a půl BMW X5 3.0D. Někde tu byl test, teda na benzínech, a obyčejnou 95 to hodilo ve výsledkách na první místo
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

20.12 2015 19:18


Já zkoušel VIF do benzínu na A4 2.0TFSI a nějak jsem nezpozoroval žádné zlepšení možná je to tím že jsem na tom zatím najel jenom 4 nádrže . Na passatu TDI* 96kW to taky sem tam leju a zdá se mi že to líp startuje
sponzor





20.12 2015 19:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

20.12 2015 19:40


Ještě jednou. Doporučuji srolovat dolu, na diskusi na toto téma, kde píše " kolik01". Jeho názor je velmi kvalifikovaný !
BG 244 pro diesel je skvělé řešení. Jednou za 10 tis. km to je minimum, co pro svůj motor můžeš udělat. viz: http://www.44k.cz/bg-244.htm
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2013
Příspěvků: 33 | Témat: 6

01.04 2016 9:07


Chci se zeptat jestli se mám bát nalít do nádrže 3 měsíce prošlé Aditiva*. Díky
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2013
Příspěvků: 93 | Témat: 9

13.07 2016 8:04


ak je to vif tak v pohode to tam nalej.
AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2015
Příspěvků: 135 | Témat: 57

24.07 2016 10:31


kolik01 (26.05 2015 20:05) orig :
..testuji naftu od ruzných výrobců již dva roky v praxi 700km čechy švýcarsko...nedal jsem dopustit na Aral Ultimate Diesel..identický s PB Ultimate Diesel..stejný výrobce..taktéž Euro Oil Optimal Diesel super palivo..před dvěma měsíci už čtvrtá nádrž v Čechách tankována na Shellu ))Shell V-Power Nitro+..v Německu Shell V-Power Diesel identický..neskutečný ...jezdím Audi A6 3TDI Kombi S-line rok 2009 176kW...opravdu zážitek..nevím,kde vzali v testech Benzina vítěz...
...jinak při servisu zkuste BG 109.BG 112 a BG 244(recenzí je dost na užití) a to jsem vyzkoušel od Wurtha až po Liqui Moly..prý ty nejlepší ale s BG se to nedá absolutně srovnat...odpálil jsem totiž motor před dvěma roky díky vstřikům ,kdy palubní počítač nezahlásil žádnou chybu,a auto jezdil stále stejně do poslední vteřiny..toto je problém většiny 3litových motorů..postupem času jsem zjistil ,že vše má nasvědomí boïosložka v naftě...kterou jsem dříve lil do 3TDI 176kW..věřte mi oprava nebyla nikterak levná...snad to pomůže více lidem..


Ahoj, kupuju rok starou A6 po faceliftu. Motor TDI* 235 kW. Do předchozího Passata jsem dával tu levnější naftu od Shell a bez aditiv. Je potřeba ta dražší nafta? Je to dobré pro lepší svezení nebo pro životnost motoru. Jestli jsem Tě dobře pochopil, tak vždy před natankováním dávat Aditiva*? Kolik a jaké? Nejlépe s odkazem na konkrétní produkt v nějakém eshopu?

Díky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.12. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.07 2016 10:59


pn (24.07 2016 10:31) orig :


Ahoj, kupuju rok starou A6 po faceliftu. Motor TDI* 235 kW. Do předchozího Passata jsem dával tu levnější naftu od Shell a bez aditiv. Je potřeba ta dražší nafta? Je to dobré pro lepší svezení nebo pro životnost motoru. Jestli jsem Tě dobře pochopil, tak vždy před natankováním dávat Aditiva*? Kolik a jaké? Nejlépe s odkazem na konkrétní produkt v nějakém eshopu?

Díky


http://www.heureka.cz/?h[fraze]=VIF+Super+Diesel+Aditiv+letn%C3%AD

http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=VIF+Super+Diesel+Aditiv+zimn%C3%AD

Dávkovanie je 20ml na 20L nafty vždy pred tankovaním, bol tu odkaz aj na testy aditív keď chceš nejaký používať tak určite tento
AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2015
Příspěvků: 135 | Témat: 57

24.07 2016 11:04


anjelsmrti (24.07 2016 10:59) orig :


http://www.heureka.cz/?h[fraze]=VIF+Super+Diesel+Aditiv+letn%C3%AD

http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=VIF+Super+Diesel+Aditiv+zimn%C3%AD

Dávkovanie je 20ml na 20L nafty vždy pred tankovaním, bol tu odkaz aj na testy aditív keď chceš nejaký používať tak určite tento


Díky a co se týká nafty, co si myslíte u tankování u Shellu? Jaký je rozdíl mezi tou levnější a dražší (o dost) naftou? Z pohledu svezení i z pohledu životnosti motoru?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

24.07 2016 15:26


Rozdil zadnej, shell je v cechach tragicka. Kup normalni naftu, pridej VIF a dostanes lepsi naftu nez tu nejlepsi a nejdrazsi u shellu ☺ jinak treba benzina svoji aditivovanou VERVA naftu dela prave VIFem.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.12. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

25.07 2016 21:52


zrejme najlepsie riesenie kupit VIF Diesel aj benzin a mas najlepsie palivo aj do kosacky na travnik
sponzor





25.07 2016 21:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 13

28.07 2016 23:29


Má někdo zkušenosti s aditivy od Millers oil? Mám tu 2 balení zda se to vyplatí. Jinak stojí cca 400kč. Leje se 1ml na 1l nafty.
AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

29.07 2016 10:08


Ja nikdy Aditiva* ani nic podobne nepouzil. Motor vrni krasne radost poslouchat. Ale preventivne bych zkusil toho BG 244. Takze rikate ze je to pecka jo?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 105 | Témat: 15

29.07 2016 12:56


Docela škoda, z jste tak laxně přeskočili to BGcko. Všechno, co jsem kdy o nich použil fakt fungovalo super. A viděl jsem auto se vstřiky na odchodu, kdy hodnoty korekci byly 1,5 a brutálně přepadávaly. Po aplikaci fungovaly super. Nejsem prodejce BG a nemám s nimi nic společného, ale na stávajícím autě mi to překvapivě zafungovalo u 6ti vstřiků, které měly být po smrti. I když ani to neumí zázraky, když jsou vydřený. Mám i fotky z měření vstřiků před a po.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

14.04 2017 22:32


Je tu někdo schopný říct jestli a jaký je rozdíl mezi aditivovanym palivem například od Benziny(údajně nejkvalitnější paliva) a "normálním" palivem například z Tank ONO(nejlevnější nafta) do kterého přidám VIF?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

14.04 2017 22:35


jo ten s vifem bude kvalitnější
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

15.04 2017 0:09


x46x (14.04 2017 22:32) orig :
Je tu někdo schopný říct jestli a jaký je rozdíl mezi aditivovanym palivem například od Benziny(údajně nejkvalitnější paliva) a "normálním" palivem například z Tank ONO(nejlevnější nafta) do kterého přidám VIF?


Zásadní, protože tekutina z tank ono má do "normálního" paliva opravdu daleko
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

15.04 2017 0:10


Má někdo zkušenosti s G001790M3? Náhodou jsem na to narazil a nikdy jsem o tom neslyšel.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

15.04 2017 2:21


Xoník (15.04 2017 0:09) orig :


Zásadní, protože tekutina z tank ono má do "normálního" paliva opravdu daleko


a to někde psali? Já mám za to, že na ONU vyčerpaj nádrže i dvakrát denně. Třeba tady v Sokolově na ONU vidím stát bílé cisterny od Čepra


Citace:
Tržby sítě nízkonákladových čerpacích stanic Tank ONO bratrů Ondrových loni dosáhly téměř 15 miliard korun, což je zhruba o polovinu víc než v případě největší tuzemské sítě čerpacích stanic Benzina.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





15.04 2017 2:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

15.04 2017 8:18


Přesně tak, ONO dělá soutěže na každý týden či 14 dní, kde vybírají dodavatele. Nejčastěji berou od Čepra a Unipetrolu jako většina čerpacích stanic.. Rozdíl je v tom že drží marži někde na 0,70 Kč..
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

15.04 2017 12:35


Tak určitě, hele kluci chápu snahu tankovat co nejlevnějc, na tom není v zásadě nic špatnýho, jen vynechte ty pohádky okolo, příběh ona je dobře znám a neustále problémy s kvalitou paliva které tam řeší čoika také.
Takže pokud chce někdo tankovat lowend proč ne, zcela jeho věc, jen si pak nemůže myslet že do toho nalije vif a udělá z toho premii, to je celé

Každopádně by mě spíš zajímala zkušenost s tím origo aditivem.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

15.04 2017 16:39


Xoník: jako myslis, ze kdyz dovezes naftu na uskladneni do cepra, treba svoji.... ze se jako nejako oddeli od tech dalsich 100.000.000 litru?

Ono mi je fuk, ale realita je realita.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

16.04 2017 10:55


tomko222 (15.04 2017 16:39) orig :
Xoník: jako myslis, ze kdyz dovezes naftu na uskladneni do cepra, treba svoji.... ze se jako nejako oddeli od tech dalsich 100.000.000 litru?

Ono mi je fuk, ale realita je realita.


Nemyslím, proč ty si myslíš že bych si to já měl myslet?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

16.04 2017 11:11


Xoník: no protoze rikas, zena Ono je fujtajbl.
A zavazi je Cepro.. tak mi tam chybi, kde by se z normalniho paliva melo to fujtajbl stat.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

16.04 2017 11:58


tomko222 (16.04 2017 11:11) orig :
Xoník: no protoze rikas, zena Ono je fujtajbl.
A zavazi je Cepro.. tak mi tam chybi, kde by se z normalniho paliva melo to fujtajbl stat.


Asi kouzelník! Čepro zaveze stejný palivo a když to pak čoika kontroluje tak už stejný není, tak kde je asi chyba, že by to zlý čepro schválně zrovna onu zaváželo tak často tu špatnou naftu???
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email