Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 200 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 200
Uživatelů: 0
Celkem: 200

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 9

30.08 2013 10:19


Nie koľko som ho tam nalial toľko ho tam je doteraz.
nahoru

sponzor





30.08 2013 10:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

30.08 2013 10:35


Ok dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

30.08 2013 17:37


Tak neviem.kazdy hovori nieco ine.jeden predajca povie 6161 a druhy 6162. Dnes som volal do audi BA a tam mi povedali uplne nieco ine..ake mate skusenosti s tymi olejmi po dlhsej dobe?je to b6 2001 a mam tam zelene viecko s napisom ONLY MINERAL OILS G 002000.co tam davate vy???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.08 2013 1:24


Furt dokola..Dej tam to co máš napsáno na nádobce a fertig,pro prdel to tam nepíšou..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

31.08 2013 7:34


Takze este raz..vrchnak zelenej farby.na nom napis MNERAL G002000.
Olej FEBI 06161 nie je mineral ale je g002000 - syntetika aj pre audi
Olej FEBI 06162 je mineral ale nie je g002000 - mineral pre bmw

Ktory je teraz ten spravny?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.08 2013 14:27


8bimbo88: Pokud chceš jen dolít,tak tam dej 6162..Pokud bys chtěl použít 6161,tak udělej kompletní výměnu..Výhoda syntetiky,jak v převodovce,tak i v servu je jen ta,že má o něco delší interval výměny...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

31.08 2013 15:41


Na vymenu staci liter?DAM* tam teda ten novy 6161.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.08 2013 20:53


8bimbo88:
Na vymenu staci liter?DAM* tam teda ten novy 6161.
No chlapi psali,že stačí 1 litr,tak asi jo,no..
nahoru

sponzor





31.08 2013 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 0

25.07 2016 8:23


Zdravím taky jsem teď koukal a já tam mám pro změnu prázdno )..
Hlavně nevim jak vyndat to sitko je tam nejak divně,jde tak 3mm zamačkou jde s ním točit ale ven nejde..Chtěl bych se podival niž co tam vlastně je jakou barvu to má vůbec má..,I když je to jedno,protože to musím tak jako tak vyndat a nalejt znova..Na vičku mám G00 2000,tak že ta se nevyrábí,můžu tam tedy dát 4000?
A ještě jedna věc,když se to vypouští musi běžet motor a má být zahřátý?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

25.07 2016 11:29


Když si seženeš Pentosin CHF11S tak to je G002000. Cena za litr ale není malá. Potřebuješ asi 800ml na celou náplň serva.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

25.07 2016 15:05


Přidám svůj čerstvý poznatek. Jelikož jsem tam měl po předchozím majiteli nalitou nějakou srágoru od "Starlajnu", na které nebyla žádná specifikace, tak jsem se rozhodl celý obsah vyměnit. Pořídil jsem hydraulický olej Febi Bilstein 06161, 1L, protože tam co jsem to bral bylo, že splňuje specifikaci G 002 000, ale později na obalu jsem zjistil, že tato tam uvedená není. Tak jsem trochu googlil a našel jsem (snad někde i tady na fóru), že G 002 000 je vyběhnutá a byla nahrazena G 004 000, přičemž popř. M2 znamená, že jde o litrové balení, nevím, co je na tom pravdy, "jak jsem nakoupil, tak prodávám". Měl jsem celý předek odstrojený, když jsem dělal rozvody, tak jsem při té příležitosti vyměnil i olej v servu.
bohouszaoral: nejsem si jistý, zda to sítko jde nějak vyndat, to jsem nezkoumal, ale celou nádržku (pokud hovoříme o B6/B7) demontuješ jednoduše, je chycená pouze na dvou dobře přístupných šroubech nahoře (jeden je společný pro nádržku ostřikovačů), pokud jsi "na suchu" tím lépe (nic ti nevyteče), poněvadž ještě je třeba odpojit hadice z vývodů u spodní části. Já nádržku se sítkem propláchl čističem na brzdy. Pak jsem to dal zpět, připojil pouze tu silnější hadičku, která jde do čerpadla serva, užší vývod zacpal (vešla se tam obyč. tužka) a užší hadičku dal co láhve, která byla po ruce (0,33l od Fr*sca ), nádržku nalil do plna a na krátkou dobu (cca 4 vteřiny) nastartoval, píšou, že to nesmí nasát vzduch, 2x jsem to opakoval, pak už vytékala nová olivově zelená kapalina (připravené litrovky mi asi ještě 3 decky zbylo).

Tu je ještě oficiální text z ELSY:
Odvzdušnění systému řízení po přestavbě
Po přestavbě systému řízení je nutno podle rozsahu přestavby systému řízení provést
odvzdušnění různým způsobem.
Po výměně celé soustavy řízení nebo výměně převodky řízení:
– Zkontrolujte hladinu hydraulického oleje a případně doplňte.
– Zvedněte vozidlo tak, aby přední kola volně visela.
– Spusťte na krátkou dobu motor (nejvýše na 2 s).
Čerpadlo nesmí nasát žádný vzduch, přitom volant se nesmí v žádném případě natočit.
Doba vyčkání mezi jednotlivými spuštěními motoru je přibližně 30 s.
– Zkontrolujte hladinu hydraulického oleje a případně doplňte.
– Tento postup opakujte tak dlouho, až se výška hladiny oleje nezmění.
– Protočte volant při zastaveném motoru 10x z dorazu na doraz.
– Zkontrolujte hladinu hydraulického oleje a případně doplňte.
– Nastartujte motor.
– Protočte volant 10x z dorazu na doraz.
– Zkontrolujte hladinu hydraulického oleje a případně doplňte.
Vzduch, který případně zůstal v systému řízení, unikne automaticky po ujetí přibližně 10 . . 20
km.
Při výměně jedné součásti systému řízení kromě převodky řízení (čerpadlo, hadicové spoje
atd.):
– Zkontrolujte hladinu hydraulického oleje a případně doplňte.
– Spusťte na krátkou dobu motor (nejvýše na 2 s).
Čerpadlo nesmí nasát žádný vzduch, přitom volant se nesmí v žádném případě natočit.
Doba vyčkání mezi jednotlivými spuštěními motoru je přibližně 30 s.
– Zkontrolujte hladinu hydraulického oleje a případně doplňte.
– Tento postup opakujte tak dlouho, až se výška hladiny oleje nezmění.
– Spusťte motor a nechte jej běžet 2 - 3 min, neotáčejte přitom volantem.
Vzduch, který případně zůstal v systému řízení, unikne automaticky po ujetí přibližně 10 . . 20
km.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2014
Příspěvků: 284 | Témat: 15

25.07 2016 19:31


kdyby měl někdo zájem mám 2litry origo oleje do serva,zelené víčko,zabalený neotevřený
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

06.04 2018 17:53


Víte někdo kolik je mezi ryskama? Pokud jsem na minimu, kolik tam tak dolít abych to zbytečně neměřil po každé deci?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

09.04 2018 23:23


Nějak nechápu tvůj dotaz. Nádržka je nejvyšší bod okruhu a pokud nemáš v systému (v okruhu vzduch), tak bude hladina klesat (jak bude vzduch unikat). Objem nádržky jako takové je odhadem jen pár deci.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

10.04 2018 6:34


Kompletní náplň okruhu je 0,7l. Z toho Nádržka nebude mít ani 0,5l.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

10.04 2018 8:34


Ladin (09.04 2018 23:23) orig :
Nějak nechápu tvůj dotaz. Nádržka je nejvyšší bod okruhu a pokud nemáš v systému (v okruhu vzduch), tak bude hladina klesat (jak bude vzduch unikat). Objem nádržky jako takové je odhadem jen pár deci.


Jsem na minimu, tak jsem chtěl vědět kolik dolít, ale dočetl jsem se, že být před zahřátím na minimu je ok. Takže asi nic dolívat nebudu.
nahoru

sponzor





10.04 2018 8:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

10.04 2018 11:02


Hladina oleje v servu se kontroluje, když je olej zahřátý. Když ho doplníš na maximum pokud bude studený, tak se provozem zahřeje, zvětší objem a budeš ho mít přes značku max. Tak stejně i s olejem v motoru nebo s chladící kapalinou. Kontrolovat a doplňovat při +- provozních teplotách.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

10.04 2018 11:10


Takže po zahřátí motoru - po 20ti minutách jízdy mám doplnit na max?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

10.04 2018 11:36


Ten olej má zahřátý provozem posilovače tak kolem 50°C, v létě i víc. Prostě olej má být horký a v tomhle stavu doplň na max.

Jinak nádobka má z boku rysky, pokud je bílé barvy. Když se shora svítí tak z boku jde vidět hladina (když se sundá kryt co je na nádobce). Ale pokud je černá tak smůla. Pak jenom už měrkou na víčku. Měří se zašroubovaným víčkem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email