Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 166 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 164
Uživatelů: 2
Celkem: 166

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

09.08 2012 16:43


kralik_j:
hanba nehamba, na obiehanie v kolone je 96kw malo, na obiehanie na plnu ciaru zase nemam vyplatu a na dialnici si trosku podriemkavam a oddychujem. Mam skusenost ze ma na dialnici obiehaju a o 5km stojim za nimi na svetelnej krizovatke pred ZA, kde ich i tak v druhom pruhu obehnem.

horske prechody vsak mam rad a tam som dravy

dobre?


96kw v kolóne málo....tam máš 330Nm krouťák a máli se ti? ojeby na neby a výmluva za výmluvou. Kolik km/h jede ta kolóna 110-140 :DDDD ZA jezdím a znám to v poho 140 v levém pruhu a takový čmoudi jak ty se mi v levém pruhu neodstupujou bo jezdí na TEMPOMATU NA SPOTŘEBU 85-90 souměrně s kamionama cypjeeee hanbaaaaaaa. Bych se fakt nechlubil. Já když to na vrchu Beskyd rozjedu MÁM PRŮMĚRKU NA 25KM NA 6TÉM PŘEVODOVÉM STUPNI 0L/100KM PŘI 130-140-CE :DDDDDD
nahoru

sponzor





09.08 2012 16:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

09.08 2012 16:56


cisto matematicky ked ratam rozdiel nejakej priemerky 6,5 a mojej 5,3 tak mi vyjde ze pri mesacnej urovni najazdenych km - 3000 je rozdiel v nakladoch za rok cca 432 eur.

samozrejme teoreticky prepocet +- (ubytko 14noci pre dve osoby v chorvatsku-napr.)

samozrejme minuly rok som jazdil po meste a mal som spotreby tesne pod 7lit.

zavisi to to i od tras, a stylu jazdy, clenitosti terenu atd.

nejdem sa vystatovat, ved je to vec kazdeho, a ked dnes diesel stoji 1,39eur/lit.

Chcem zmerat spotrebu objektivnejsie na rovnaom stojane, ale bud zabudnem, alebo sa neviem dostat na tu istu pumpu alebo zabudnem ::.. :/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 9

10.08 2012 15:32


petersweter:
romerot: 96kw quattro* 6,8 na palubaku?

Áno. A ak som to tak na hrubo vyrátal rozdielom medzi jednotlivým načerpaním nafty tak to sedí okolo tých 7 litrov.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

10.08 2012 15:44


Proc je tak velka odchylka od real spotreby vs. palubak? KDe se to da vykalibrovat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

10.08 2012 16:57


petersweter:
Proc je tak velka odchylka od real spotreby vs. palubak? KDe se to da vykalibrovat?


Prý je třeba zajít na korekci maxidotu nebo co. Ještě mě to tak netrápí abych se auta vzdal na dva tri dny a vyhodil balík za origo audi servis. Taky ti počítač vypisuje nereální hodnoty a docela zkresleně?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

10.08 2012 16:58


Hodne delaji kola, pokud nekdo jezdi na uzkych 16 vs 225 v 18´zakonite musi byt rozdil. Jezdim s timto autem 80% mesto, ale budik ukazuje prumer dlouhodoba 9,2...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2012
Příspěvků: 96 | Témat: 1

10.08 2012 17:32


petersweter:
Hodne delaji kola, pokud nekdo jezdi na uzkych 16 vs 225 v 18´zakonite musi byt rozdil. Jezdim s timto autem 80% mesto, ale budik ukazuje prumer dlouhodoba 9,2...



A ty máš teda 225/40 18"

Když jsem jezdil převážně po městě (Praze) před čipem tak jsem měl 7,7 - 8 l/100km
na 205/55 16"
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 461 | Témat: 60

04.09 2012 22:22


Po výměně rozvodu a všech klatek mám vyšší spotřebu 0,5 až 0,8lt na 100km stejní styl jízdy uděláno asi 2000km a je to stejní .
A to jsem natankoval aj lepší naftu Shell V power a žádné změny.
Diagnostika neukázala žádnou závadu .
Motor 1,9Tdi 85KW .
Děkuji moc za rady
nahoru

sponzor





04.09 2012 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2011
Příspěvků: 84 | Témat: 4

05.09 2012 22:35


mirek22:
Po výměně rozvodu a všech klatek mám vyšší spotřebu 0,5 až 0,8lt na 100km stejní styl jízdy uděláno asi 2000km a je to stejní .
A to jsem natankoval aj lepší naftu Shell V power a žádné změny.
Diagnostika neukázala žádnou závadu .
Motor 1,9Tdi 85KW .
Děkuji moc za rady
davaj k niekomu na diagnostiku, motorova jednotka 01, bloky meranych hodnot, kanal 04, pole 04 (uplne vpravo), spravne nastavene rozvody maju 0.0. Pokial tam bude hodnota vyssia ako 1 alebo -1, mas vyssiu spotrebu zhruba o liter na 100km, horsie spalovanie motoru kvoli rozhodenemu casovaniu, vacsie opotrebenie, nicenie oleja a podobne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 2

14.03 2014 12:16


Audi a4 96kw 6kvalt automat avant 2004 jezdím Děčín Makarsá 1200km na 1 nádrž rychlost 100-130
AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

19.03 2014 22:10


jak čtu ty spotřeby plakal bych:D
1,9 96kw B6 quattro*, na nádrž za 2000 najedu cca 800-810km. to je jak kámoš s 2,5 . a to to nijak nehodím, takovej klídeček kolem 2-2,5tis otáček
18'' 235/40 pneu
Město cca 10% zbytek dojíždění 50km práce 50km z práce. po městě je to tak 8km
Naposledy upravil axetom dne 20.03 2014 7:38, celkově upraveno 1 krát. (18% původního příspěvku)
AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

20.03 2014 7:21


stejna streka do prace z prace

na 16" 205/55 spotreba 5.4-6.1 l na 100
na 18" 225/40 na stejne strece o 0.4 l vic


po meste na 18" je to znatelne vetsi spotreba
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

20.03 2014 19:45


ou jeeej další co nemá předepsaný rozměr a diví se že počítač háže hovna....podívej se do TP co je doporučeno, pak je tam hoď a zjistíš že v spotřebe zejména ve městě nezjistíš rozdíl skoro žádný protože parametry jízdy (vzduch, teplota, vlhkost...) nezopakujes nikdy pokud tedy nejedeš na uzavřetém okruhu
AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

20.03 2014 20:15


ted reagujes na me?

18" 235\40 stejne tak 16" 205/55 je pro A4 B6 schvaleny rozmer, mam jej zapsany v TP a to same mi potvrdilo i Audi CR

ja tam teda mam 225 ale nepredpokladam, ze to bude delat takovej rozdil

tankuju tu i do garaze a tu samou spotrebu mam na palubaku



peet81:
ou jeeej další co nemá předepsaný rozměr a diví se že počítač háže hovna....podívej se do TP co je doporučeno, pak je tam hoď a zjistíš že v spotřebe zejména ve městě nezjistíš rozdíl skoro žádný protože parametry jízdy (vzduch, teplota, vlhkost...) nezopakujes nikdy pokud tedy nejedeš na uzavřetém okruhu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

21.03 2014 17:40


Hl@dys:
samozřejmě na tebe. Proš píšeš o 235kách když tam máš 225?
BTW rozměr 225/40/R18 není ok a proto může skreslit i spotřebu oproti 235mm. 225 jsou o 4mm nižší. Krom toho, že v případě nehody budeš stále vyník :-/ to nevíš? Cez STK* by tě taky nepostili. Proč tam máš 225???
AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

22.03 2014 8:09


no ja se tady nechci hadat ale pres STK* me uz 2x pustili s tim ze to sice v TP neni ale neni to velka zavada ktera by branila udelani platne STK*. tak me to technik STK* vysvetloval

vinik rozhodne nebudu, jen pokud se v tom bude pojistovna starat tak je moznost kraceneho plneni, tema pojistovna a kola tu uz je a rozebirat to dal nechci

s 225 sem to uz koupil

225 je sirka ne vyska a ted pises ze "muze" mit vliv na spotrebu, predtim si psal ze ji ukazuje naprosto spatne na coz sem puvodne reagoval
sponzor





22.03 2014 8:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2011
Příspěvků: 485 | Témat: 45

23.03 2014 8:38


Rhino82:



A ty máš teda 225/40 18"

Když jsem jezdil převážně po městě (Praze) před čipem tak jsem měl 7,7 - 8 l/100km
na 205/55 16"


take jezdim 80% mšsto a dlouhodobá spotřeba je 7.7 l/100km

ale auto nepodtáčím, stále jsem v otáčkách 2000 ot/min
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

23.03 2014 20:13


Hl@dys:
225mm šírka/40% výška ze šírky=90mm
235mm šírka/40% výška ze šírky=94mm tak jen tak, ale nic proti.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 1

23.03 2014 22:14


peet81:
Hl@dys:
samozřejmě na tebe. Proš píšeš o 235kách když tam máš 225?
BTW rozměr 225/40/R18 není ok a proto může skreslit i spotřebu oproti 235mm. 225 jsou o 4mm nižší. Krom toho, že v případě nehody budeš stále vyník :-/ to nevíš? Cez STK* by tě taky nepostili. Proč tam máš 225???
To nemyslíš vážně, že né??
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

25.07 2016 0:06


Tak nevím,mám jí 2 roky,najeto cca 40 000,celkově 160 000,od něm. důchodců
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email