Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 331
Uživatelů: 3
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

03.06 2016 12:29


Neboj, nic horiet nebude, chvilu to prezije Ved to koleno neodpajaj uplne, iba nechaj vacsiu medzeru, nech plyny stale prudia do vyfuku, ale budu moct utekat aj bokom, na to otestovanie ti staci jedine vyturovanie z volnobehu na maximum, najlepsie na trojke, nech to nema taky strmy priebeh ako na jednotke ci dvojke. Tie katy sa tak mohli poskodit, nie su stavane na to, aby palivo horelo priamo v nich.
nahoru

sponzor





03.06 2016 12:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.06 2016 20:21


Trochu OT, ale potřebuji znát jasnou odpověď. Co tedy pak s katalyzátory, pokud budou ucpané nebo zničené? Nabízí se možnost se jich zbavit, ale to bych nerad a nechal bych to jako poslední možnost. Pokud je kat funkční, ucpat by se neměl, pokud je už vyhořelý, je tam v podstatě na nic.
Má tedy cenu zkoušet ho nějak čistit? Jak??? Nikde jsem se nedočetl o tom, že by kat šel nějakým způsobem úspěšně vyčistit při zachování jeho funkce. Řeší to opět spousta lidí, ale nikdy už se člověk nedozví jak to dopadlo.
Chci se pokusit je nějak zachránit, ale nepřišel jsem nikde na to jak.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

04.06 2016 9:04


Mal som rovnaký problém, ale ja som ich mal totálne upchate... Bola tam iba taka mala dierka. Tak som to vzal veľkým vrtakom prevrtal, vybuchal co išlo, nasadil späť a všetko ide ako má. A neporovnateľne lepšie ako predtým. Náhrady som neriešil, stojí to nekrestanske peniaze, to radšej zrepasovat niečo, čo treba tomu autu viac
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

14.06 2016 14:19


Dnes jsem asi můj problém uvedený v názvu vlákna vyřešil. Zdá se být vše ok a auto je daleko ochotnější reagovat na sešlápnutí plynu. Zřejmě u minulého motoru zbytky ventilu proletěli tak nešťastně turbem, že ho poškodily a to pak netlačilo tak jak má.


Sehnal jsem krásně vypadající originál nerepasované Turbo*, ještě s nálepkami přímo od Garretta. Změna k lepšímu obrovská.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

14.06 2016 19:51


No vidis to, a nakoniec si sam vyriesil to, co nikto nikdy nikde uspesne nevyriesil
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

15.06 2016 10:58


Strašně blbě se tahle závada hledala. Po výměně EGRu, N18, N75, podtlaků, vždy nastala změna k lepšímu, ale nikdy to nebylo ono. Při LOGu, to taky neukazovalo na KO Turbo*, protože to natlačilo požadovanej tlak, ale trvalo to dýl a pak to skokově přetlačilo a ubralo. Možná to původní Turbo* rozeberu a dám fotky. Typnul bych si, že budou zohýbané ty rozvodné lopatky a osekané turbínové kolo.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

15.06 2016 17:47


Mne sa to moc nezda, ze by poskodene Turbo* bolo schopne dosiahnut pozadovany tlak, ale daj vediet, co si zistil S tym som sa zatial este nestretol, poskodene Turbo* bolo vzdy nanic, tieto problemy zatial vzdy robil iba upchaty katalizator.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2015
Příspěvků: 13 | Témat: 4

15.06 2016 19:29


Já už tam mam druhy ventil N75. A porad stejne. Nouzoví režim to není. Kdyz jsem otevřel Turbo* naplno tak točil max 2500 otáček. V maximálních otáčkách to začne kourit a je cítit jako nespalena nafta.
nahoru

sponzor





15.06 2016 19:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

17.07 2016 19:33


Tak jsem tu zas. Po výměně turba sice nastal posun k lepšímu, ale ten problém se nevyřešil a zdá se mi, že se to zas postupně zhoršuje. Prostě od nízkých otáček v zátěži se to s nárůstem otáček dusí víc a víc a pak najednou "blaf" (asi do sání) a vystřelí to. Čím víc mam sešlápnuto, tím větší je to škubnutí. (Pokud plyn přidávám pomalu a plynule, neškubne to). Do otáček to jde pak krásně a i to táhne a nekouří ani trochu, jen když zas spadnou otáčky a potřebuju se třeba rozjet, tak se situace opakuje.
Už mě z toho fakt jebne...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

17.07 2016 19:40


A odpojit ten vyfuk si teda skusal, ci nie?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

17.07 2016 19:43


MION: Zatím jsem neměl odvahu to zkusit. Mě se to ale pořád nezdá, vždyť do otáček to jde po tom škubnutí jak drak.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

19.07 2016 11:37


Včera jsem s tím trochu experimentoval. Zkusil jsem tedy povolit výfuk hned za turbem, byla tam tak 1cm mezera. Projel to a až na to, že bylo daleko víc slyšet pískající Turbo*, se nezměnilo nic - pořád škubání. Tedy změnilo - asi díky chybějícímu protitlaku, to táhlo ještě o poznání hůř.
Potvrdilo mi to ale můj dřívější poznatek, že při tom škubnutí, se skokově změní nastavení turba. Turbo* zvyšuje to jemné standardní pískání a ve chvíli škubnutí se ten zvuk skokově změní na mnohem nižší - tedy skokově se otevřou lopatky.
Ze zoufalství jsem zkusil ještě jeden pokus. Regulaci turba jsem zapojil napřímo na podtlak, aby bylo otevřené stále na max. Čekal jsem, že přijde nouzový režim, ale ten pořád ne a dostal jsem to tam až po tom, co jsem to pod plynem vytočil až nad 4tis.ot. Mohlo by to tedy znamenat, že to tlačí málo i přes to, že je tam vše, co se týče regulace plnění nové, včetně jiného turba. Rád bych to nějak pochopil, ale jediné co mi z toho vychází je, že buď je chyba v ŘJ, která chce z neznámýho důvodu víc vzduchu než je to schopný dát, nebo prostě ten vzduch někde utíká. Nejsem si však vědom žádný netěsnosti cooleru nebo hadic. Vše jsem měl několikrát v ruce, leda že bych něco fakt přehlíd. Opět dodám, že auto nezakouří ani pod plynem. Z výfuků jde jen bezbarvý "plyn".
Nějaké nápady?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

19.07 2016 15:27


No ak to bez vyfuku tahalo este horsie, tak tam musis mat nieco sakramentsky zle Skus urobit logy pri akceleracii, co to bude ukazovat, musi tam byt dovod, preco to takto blbne. Aky tlak dosiahlo pri tej odstavenej regulacii lopatiek? A za aku dobu?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

19.07 2016 15:34


MION: Bohužel LOGy neudělam, musel bych k někomu, kdo si to nalogování nechá setsakradobře zaplatit. Už jednou jsem tam byl. Vyplynulo z toho grafu, že Turbo* napřed tlačí málo, pak jakoby přestřelí a ubere. Pán co to logoval byl turbař, proto logicky řekl, že to chce vyčistit Turbo*.. To už mám od tý doby druhý.

vyplývá mi z toho všeho co jsem zkusil to, že to má málo spalin na to, aby se to Turbo* dostatečně roztočilo. Ale proč?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

19.07 2016 15:47


A nemas ho volakde? Chce to sledovat v kazdom momente, ake su hodnoty, aka je davka paliva a tlak turba a prietok vzduchu, ako pozadovane hodnoty, tak realne, spolu to vsetko suvisi. Nema zmysel tipovat, kde by este co mohlo byt zle, treba ist naisto. Nemas to nahodou cipovane? Su EEPROMky v RJ origos? Ved na sledovanie zivych dat ti predsa staci najlacnejsi KKL kabel z Ciny a VAG-COM*, ktory nie je problem zohnat plnu verziu.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

19.07 2016 15:51


MION: Log z toho nemám, jen mi to dal k nahlédnutí.. To jestli to nebylo chiplé nevím. Já to každopádně nedělal. Každopádně mám i jinou řídící jednotku se stejným čislem, kterou tam můžu zkusit, ale nevím jak to pak ve VAGu spárovat, tak jsem to nezkusil.

Vag samozřejmě mám i kabel, ale nemám počítač co mu vydrží baterka...
nahoru

sponzor





19.07 2016 15:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

19.07 2016 16:53


To si niekomu zaplatil a ani ti log nedal? Divne...Ved nie je nic jednoduchsie ako zohnat maly lacny menic z 12V na 230V do zapalovaca, hocijaky pocitac to utiahne a zide sa to aj inokedy
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

20.07 2016 11:01


Mám teorii, že za to můžou ty blbý vstřiky. Když jsem je měl tehdy na zkoušce, tak otvírali tak při 180-190bar a nedělaly mlhu, ale spíš rozprášený čůrek. To otvírání bylo taky takové spíš pozvolné, než takové to cvaknutí. Možná díky tomu to blbě spaluje a čerpadlo s řídící jednotkou jsou z toho zmatené. Jinak pak už zbývá KO ŘJ, nebo čerpadlo.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

20.07 2016 22:07


Teorie su ti nanic, ved otestovane kompresie, trysky, rozvody a nastavenie cerpadla je predsa to uplne prve, s cim treba zacat - darmo budes spekulovat s kadecim inym, ked nie su v poriadku tie najzakladnejsie veci. So stiacimi tryskami, otvarajucimi pri 180Baroch bud rad, ze sa vobec vozis
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

21.07 2016 12:39


MION: Nastavení rozvodů je určitě ok, stejně tak nastavení čerpadla. Mám povstřik 2° po HÚ. Komprese by změřit chtěly, ale stejně s tim nic neudělám když budou blbý, jedině pak znovu postavit další motor a na to teď nemám možnosti.
Vtřiků tu mám 5ks bez řídícího z novějšího AKE s koncovým písmenem "F". Ty stávající mají "D", tak věřím že jsou záměnné. Ty co tu mám jsem včera otestoval a chodí jak nové. Netečou, práší krásně a otevírají cca 220 - 230 bar (strašně špatně se to na tom manometru přesně pozná). Dokoupím špičku do toho řídícího, tu vyměním, otestuju a nadělím to do motoru. Uvidíme.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

24.07 2016 14:27


Po výměně vstřiků jde motor o dost líp, klidněji na volnoběh a daleko líp to tahá. Na vagu jsou teď korekce vstřiku do -0.2mg na všech zobrazených válcích což je myslím si krásný. Jenže ten problém se škubnutím stále trvá.

Má to 100% souvislost s plněním motoru vzduchem. Rozvodný lopatky turba jsou podle mě na max.tlak moc dlouho, tedy i v době, kdy už má Turbo* ubírat a pak odskočí - v tom přijde to cuknutí a blafnutí do sání. Podobné blafnutí až šelest to dělá i při puštění plynu třeba při přeřazení. Hodně tenhle problém řeší u 1.9TDI rotaček, ale tam to neškube a zatím nikdo nenašel důvod. Oba tyhle jevy co se u mě vyskytují mají určitě souvislost - regulace turba!!! Někdo tenhle problém nazívá tzv. "pumpáží" turba - to tlačí v určitou chvíli víc, než je motor schopen pojmout a vzduch za turbem se pak dostane do rezonance.
Jenže turbem to u mě nebude. Už mám druhé - a problém stále trvá. Nastavením podtlakový baňky to taky nebude, protože původní Turbo* bylo nastaveno po tehdejší repasi a nové Turbo* je v originál stavu z výroby..

Jaké jsou možnosti?:
- špatný SW v ŘJ motoru ?
- Ucpaný intercooler, který nepropusti dostatek tlaku ke snímači tlaku v sání ? moc nevěřím...

Prostě to auto chce víc vzduchu a nedokáže si s ním poradit. Proč?

Prosím kdokoli by měl nějaký nápad, dejte vědět. Díky za jakýkoli typ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

24.07 2016 21:23


A mas dostatocne silny podtlak z vyvevy? Staci pripchate kolienko rozvodu podtlaku, alebo prasklina na hadicke a hned je podtlak vyrazne nizsi, co sposobuje kopec problemov s regulaciou aktuatorov, reaguju ovela pomalsie a neskoro, co nasledne sposobuje vsetky problemy s regulovanymi velicinami.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

25.07 2016 10:09


MION: Díky za typ. Podtlakový hadičky kompletně vyměněny, silné i ty slabé opředené. Malá gumová kolínka na N75 a N18 jsem kontroloval a pro jistotu ještě stáhl pásky. Vývěva tam je druhá - taky už mě to napadlo. Původní z podtlaku zůstala jen taková ta plastová hadice od vývěvy k posilovači, která má na sobě ten zpětný ventil pro posilovač a výstupy podtlaku - jeden samozřejmě zaslepený.

Jediné co by mi ještě dávalo smysl je, že čerpadlo nedá tolik nafty do vstřiků, kolik si myslí řídící jednotka. Proto vše kolem, hlavně Turbo*, je nastaveno na větší přísun, ale čerpadlo prostě dá míň. To by vysvětlovalo, proč to za žádných okolností nazakouří.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

29.07 2016 20:39


Čus borci,sem tady novej a mam dotaz, mam A6 AKE 132kw a budu davat novy čerpadlo,potřeboval bych radu jak to odvzdušnit a spárovat Diky všem za připadnou radu Mira
nahoru

sponzor





29.07 2016 20:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

30.07 2016 12:28


mira1977: V tomhle tématu trochu OT. Řeší se tu trochu něco jiného. O odvzdušnění čerpadla je tady na fóru napsáno víc než dost. Tedy jen ve zkratce:
Vše zaleješ naftou jak jen to půjde - filtr, hadice k čerpadlu a tím pokud možno i čerpadlo. Necháš si nenamontovanou řemenici pohánějící čerpadlo, tu na levé vačce. Řemen čerpadla taky pryč. trubky na vstřicích povolené, aby z nich mohl unikat vzduch. Když máš vše zalité co jen to jde naftou, točíš rukou čerpadlem ve směru otáčení. Čerpadlo si musí nasát naftu a hlavně tak vyhnat vzduch. Je nutné mít v nádrži víc jak 1/3, aby sis naopak celé vše ještě víc nezavzdušnil.To že čerpadlo saje cítíš na odporu při jeho otáčení, pozoruješ bublinky vzduchu v průhledné hadici a točíš tak dlouho, než jich bude minimum. Potom nandáš přípravek pro aretaci kliky - 0° - samozřejmě zkontroluješ i správnou polohu vaček - aby nebyly vůči 0° kliky otočené o 180°. Vsuneš aretační kolík do čerpadla (6mm kulatina). Natáhneš řemen čerpadla a předepneš napínakem. Výřezy v řemenici by měly být zhruba na středu. Utáhneš řemenici. Vstřiky povolené, začneš startovat a opakuješ po max 15 vteřinových točení startérem až do chvíle, než začne z převlečných matic vstřiků lítat nafta. Pak matice na vstřicích dotáhneš a pokusíš se nastartovat. Pokud to chytne, necháš nějakou dobu běžet na volnoběh, než to vyžene všechen vzduch a máš vyhráno. Pokud ne, opakuješ s povolenými maticemi na vstřicích. Není to moc ve zkratce, ale snad pomůže. Pak samozřejmě ještě nastavíš povstřik dle diagnostiky v základním nastavení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

30.07 2016 19:39


rakyroky, to odvzusnenie trubiek je takisto ovela lepsie robit tocenim cerpadla rukou, nie motorom, tym je najlepsie startovat az potom, ked pri toceni cerpadla rukou, dotiahnutych trubkach a zapnutom zapalovani zacne fyzicky vstrekovat a remenica cerpadla sa pri tom uplne zastavuje
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

31.07 2016 9:38


MION: Taky by to šlo, ale nasekáš si zbytečně chyby do ŘJ, když točíš pouze čerpadlem se zapnutým zapalováním. Mě to fungovalo i bez zaplýho zapalovaní, čerpadlo si pěkně nasálo a pak jsem trubky ke vstřikům odvzdušnil startérem, šlo to na dvě otočení klíčku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

31.07 2016 20:35


Chyby predsa nijako nevadia, vymazat ich je najmenej, aj tak treba diagnostiku na spravne nastavenie zakladneho predvstreku cerpadla
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.08 2016 13:58


Trochu OT: Neválí se doma někomu NOVÝ!!! EGR* ventil na 2.5TDI? číslo dílu 059 131 503.

I když jsem dal už druhý, nejspíš oba byly načatý a proto se potýkám pořád s tím škubnutím. Neudrží podtlak, při zkoušení pomalu padá.
Mohlo by to tím být?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

04.08 2016 7:00


Zaslepit EGR* zaslepit hadicku. AKE do 2003 to nepozna.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email