Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 425 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 425
Uživatelů: 0
Celkem: 425

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

06.07 2016 21:31


Zdravim!
Nemate nekdo prosim potuchy, jak provest vyse zminene? Nespis stejna procedura bude i na A8 D3. Nic moc nemuzu najit, krome ruznych variaci jako
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nic z toho nema efekt

Diky za rady [/url]
nahoru

sponzor





06.07 2016 21:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

07.07 2016 10:15


To je nastavení škrtící klapky? Pokud se podle VAGu neprovede, tak je buď škrtící klapka tak špinavá, že už to nejde nebo je vadná.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

07.07 2016 11:35


Jojo, je to skrtici klapka. Spatne jsem se vyjadril, sorry, nemyslim adaptation, to se dela vagem/VCDS, to co myslim je smazani tech dat, co se ECU* "uci" podle stylu jizdy...

Nevim jestli jsem to popsal spravne. Pokud vim, razeni a reakce na plyn se adaptuje podle stylu jizdy...

Asi bude nejlepsi popsat problem - reakce na plyn jsou dost nelinearni, prvni snad ctvrtina pedalu nedela skoro nic, otacky zvedne jen lehce, pak to prudce vyleti. Nasel jsem, ze tohle by prave mohl vyresit ten reset...

To stejny prevodovka, radi to dost dementne - po trojku dobry, ale pak nad ~40kmh uz dava 4, a presne na 50kmh petku. Problem je, ze ve meste se clovek pohybuje cca kolem te padesatky, takze prevodovka radi jak splasena 4-5-4-5-4-5..... Je to dost hrozny s tim jezdit a prevodovce to asi taky neprospiva...

Da se ta charakteristika nejak upravit? pres VCDS nebo jinak? Predpokladam, ze v TCM budou mapy podobne jako v ECU*, podle kterych se urcije, co se ma zaradit.

Ideal by bylo, kdyby se ta petka radila az na 60-65kmh.

Ta prevodovka je navic skoto stejna jako u A8 D2, akorat A8 ma na volici navic omezeni nejvyssiho kvaltu - klidne by me stacil v phaetonu prepinac, kterej "nepovoli" zarazeni petky..

Zkusim nechat pres noc odpojeny baterky, jestli se neco zmeni...
Jedku klapku jsem zkoumal, a je cista a promazana. Druha na tom bude asi stejne
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

07.07 2016 12:10


Spíš se jedná o kalibraci. Je to ono, kdy se to pustí přes VAG a musí se několikrát prošlápnout plyn nebo tak něco. Když to není úspěšný, tak je nějaký problém se škrtící klapkou. Pak to píše VAG jako chybu, že se ta kalibrace nezdařila.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

07.07 2016 12:18


Jojo, to je ono. Akorat co jsem pohopil, tak se da auto ke kalibraci (spis jen alignment) prinutit i bez VAG kabelu (ktery stejne musim koupit jak to tak vidim)...

Tipuju, ze selhani klapky by se projevil MIL kontrolkou, takze budou obe v pohode..

S tou prevodovkou mam asi smulu ze? Mozna zavolat do VW servisu a poptat se, jestli to udelaji?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

07.07 2016 12:48


Bez toho kabelu nevím, jestli pomůže reset adaptačních hodnot. Osobně si myslím, že kalibrace škrtící klapky je trochu jiná operace, než je samotná adaptace.
S převodovkou nevím, možná poradí někdo schopnější.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.07 2016 13:58


Taky je otázka, jestli ten motor nejede nějak v nouzáku. U "lepších" aut se kontrolka motoru rozsvítí až když je opravdu problém (teda aspoň na osmě mi to dělala).
Bez diagnostiky se nehneš a chce to někoho, kdo umí víc, než smazat chyby. S autorizákem opatrně, tam to může vyjít zatraceně draho, než ti konečně vymění ten správnej díl. Jestli jsi z Brna a nikoho nemáš, tak TOP centrum v Kyjově je u místních Švýcarů oblíbenej podnik...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

07.07 2016 14:33


To nemam prave, navic mam docela problem s duverou Co klasika Porsche Brno? Stoji to za pokus?


Muzu jit do autorizaku tady, co jsem slysel, tak uroven v pohode, akorat ceny jsou az nesmyslny, takze tu diagnostku si stejne budu muset koupit...

Motor se me zda v pohode, ale samozrejme bez diagu tezko rict, spis mam obavu o prevodovku, prijde me ze sem tam prokluzuje a kazdopadne potrebuje vymenu oleje, vyplach, filtr atd. Mozna spis repas..

Je tu nejaky jiny majitel Phaetonu? Je to problem jen u me s tim razenim a plynem, nebo to tak fakt ma fungovat?

Na to TOP centrum urcite mrknu, diky za tip

Kazdopadne me prijde, ze cim novejsi auto si koupim, tim vetsi zklamani se dostavuje, dalsi auto nejspis bude tak z 80tych let, nebo proste budu jezdit vlakem.
Tohle loveni duchu me fakt moc nebavi. A hazeni klacku pod nohy od vyrobcu taky ne...

Uz jen kde je problem, zvlast u auta za 4mio, kery je stejne plny elektroniky tu blbou diagnotiku mit jako napr. soucast firmwaru palubky, a ty chyby si prochazet normalne na displeji apod? No jo, to by se nemohlo prizivovat x servisu ze..

Taky ted nadavam nad vzduchovym podvozkem. Menil jsem tuhost, a zrovna asi prejel nejakou nerovnost (dedukce, nevim co se opravdu stalo), a od te doby pokazde pri startu hlasi chybu podvozku. Akorat ze podvozek funguje normalne, kdyz auto zvednu, pres noc se ani nehne, nic neuchazi, nastaveni tuhosti funguje...
nahoru

sponzor





07.07 2016 14:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.07 2016 14:52


pixelorgy: No nechci šířit nějaký fámy, ale třeba Porsche v Plzni je tragédie, já bych si tam už nenechal ani dolejt ostřikovače. To TOP centrum osobně neznám, ale Root, dokud byl v ČR tu za to dost loboval a on je na auta hodně opatrnej (myslim, že tam jezdí pořád).
S tou diagnostikou ti nevim, jestli neděláš auta denně, tak na to budeš stejně akorát koukat, protože ne vždycky je příčina závady v tom, co diag píše jako chybu. Pokud nevíš do detailu, jak to v motoru a na sběrnicích funguje, stejně budeš měnit díly pokus omyl.
Jinak tvůj dojem z novějších aut je podobný jako můj.

EDIT: Ideálně s tím moc nejezdi, alespoň dokud nebudeš vědět, co je špatně. Pokud motor není 100% OK, Převodovka* může dělat psí kusy, i když je v pohodě. Vyřeš motor a uvidíš, co to bude dělat.
Na převodovky je tu guru Lubomt - sídlí sice někde u Martina (nebo Žiliny), ale cesta k němu se určitě vyplatí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

07.07 2016 14:59


Jasne, myslel jsem si to tak nejak, prave uz tak nejak ocekavam arogantni pristup "vsak tomu nerozumis tak zaplat"...

Co se diagu tyce, celkm poneti mam, a ty vypisy beru spis jen jako voditko. Stejne, konkretni komponenty to oznacuje jen v pripade, ze je to "jednoznacny", napr. preruseny topeni lambdy, prerusenej MAF* atd..

Jde me spis o to, ze tam napr. srovnam ten podvozek, resetnu ty adaptace apod.... Vsak pak muze lezet v krabici pro priste, chleba to nezere

Nedavno jsem resil na A8 mizernej vykon, nikde zadna chyba a byl to problem MAF* - posilal nesmysly. Diagnostikovano metodou postupnyho odpojovani . Po odpojeni MAF* to letelo jak kule najednou

Rootovi jsem psal uz SZ, nasel jsem ho na mapce audi asistence
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

07.07 2016 18:08


pixelorgy: root se tu uz nevyskytuje, jenom obcas pro pobaveni, takze muzes na odpoved i chvili cekat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

07.07 2016 18:14


Aha, diky za info

Takze radsi necekat a diagnostiku koupit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email