Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 15 října 2019
Celkem je zde 13 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: grankys
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 44 198
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 10
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.4. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

01.04 2013 21:35


Ahoj, mám problém se svojí babičkou Audi A4, 1.9 TDI*, 66kW, 1Z r.v. 1995.
Po nastartování motor běží cca jednu vteřinu a pak chcípne. Nic nepípá, žádná chyba nesvítí, morot tu vteřinu běží normálně na všechny 4 válce. Nafty je dostatek.. Stalo se mi to už dvakrát a zvláštní na tom je, že vždy byl průběh stejný. Nastartoval jsem po delší době, ujel kratší vzdálenost do 3km a chcípnul jsem motor. Po chvilce jsem se vrátil do auta a už nenastartoval. V prvním případě jsem nechal auto přes noc stát a ráno jsem asi na čtvrtý pokus nastartoval (první tři pokusy klasika motor chytne na vteřinu a chcípne). Dnes jsem zase po několika dnech přišel k autu, nastartoval, dojel k pumpě, natankoval a když jsem se vrátil k autu, tak už jsem nenastartoval...

Stalo se vám někomu něco podobného? Pokud se na to podívám s diagnostikou - na co se mám zaměřit? Nečekám, že tam bude nějaká uložená chyba.

Ještě jedna doplňující informace. Dřív občas, když jsem auto startoval po delší době, tak při startu se na displayi oběvil vykřičník v závorce doprovázeno pískáním, nicméně auto normálně nastartovalo a vše fungovalo bez problémů.. Měl jsem za to, že se to dělá, když je už slabší baterka a při startování poklesne napští pod určitou mez, ale asi je to hloupost...

Dík všem za případnou pomoc, radu apodobně
nahoru

sponzor





01.04 2013 21:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1118 | Témat: 34

01.04 2013 21:46


ja by som to tipoval na imobilizer...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13194 | Témat: 43

01.04 2013 21:49


Možná blbne Imobilizér* a ten by se měl objevit v paměti závad.Pokud máš jinej klíč tak ho vyzkoušej pokud to bude stejný možná blbne sběrnej kroužek či kabeláž od něj případně bude problém přímo v imu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.4. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

01.04 2013 22:23


Díky za tipy...

Taky jsem to prvoplánově hádal na imobilizer, ale před pár lety se mi párkrát stalo, že jsem také nastartoval a hned to chcíplo, ale rozblikala se mi oranžová dioda s klíčem a pískalo to - což se teď neděje. Ale každopádně se na tu diagnostiku podívám akorát už nevim jestli má imobilizer svuj modul/řídící jednotku?

dík
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

01.04 2013 23:41


zalezi na roku, do 97 je immo* samostatne za budikama jako immobox, od konce 97 do konce vyroby B5 je pak v budikach

nejcasteji to dela vedeni civky mezi immo* a sbernym krouzkem, krouzek jako takovy malokdy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.4. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

01.04 2013 23:58


Lumpiq:
může se stát, že to vysadí v průběhu jízdy, nebo jak jednou nastartuju, tak už to jede? Na kolik tak vyjde oprava pokud je to vedení cívky? Pokud se mi ještě podaří to nastartovat, můžu se s tim zastavit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.4. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

02.04 2013 21:09


Tak jsem se na to mrknul diagnostikou...
vyhodilo to tohle :

2 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate




Pak jsem chybky smáznul a naskočila tam už jen tato :

1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -


Evidentně nějakej problém s Immobilizerem.

Popravdě jsem bezradnej a nevim co s tim.. stojim u pumpy už druhej den...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

02.04 2013 21:19


U mého fungovalo,když jsem to protůroval tak na 5tis... párkrát to prošlápnout. A nebo teplé počasí.
nahoru

sponzor





02.04 2013 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1118 | Témat: 34

02.04 2013 21:33


mas stary audinacky kluc alebo uz vyskakovacku? pokial mas stary, tak ho rozober, vyber imobilizer z kluca a skus ho prilozit ku prstencu popripade pre lepsi manipulaciu ho tam prilep izolackou a tak skus startovat... alebo tewn nahradny kluc este..

ak mas vyskakovacku, tak tam je kus problem, ze pokial bola origo, tak pani z nemecka tam transponder este pre istotu prilepili nejakym blivajzom.. ja som ho vybral len ked som rozlamal celu cast pri planzete aby som neposkodil imobilizer
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 551 | Témat: 14

02.04 2013 21:39


Zachs: Měl jsem na a6c4 (má též za budíkama immobox) ten stejný problém.

Ráno za studena ještě jakžtakž, po zahřátí to začalo blbnout. Až to jednou nenastartovalo vůbec

Bylo to immoboxem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.4. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

03.04 2013 9:47


No dneska zkusim ten fígl s tim klíčkem jestli to nááhodou nepomůže...

Jinak ten immobox můžu ho koupit třeba na vrakáči a switchnout, nebo je potřeba ho nějak nakodovat na muj immobilizer?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 551 | Témat: 14

03.04 2013 18:54


Jedině že by ti spolu s tou krabičkou řekli i speciální kód (immoPIN) - který po potřeba ke spárování oné krabičky s řídící jednotkou motoru
(opravte mě někdo, jestli říkám nesmysly, ale mělo by to býti tak)

Pokud koupíš krabičku v audi (asi 2500 Kč) tak dostaneš i pin (je nalepený na krabičce)


Princip výměny je následující:
1) Namontovat immobox, zapojit. Diagnostikou spojit s ŘJ motoru a zadat řídící jednotce immo* pin.
2) Pomocí diagnostiky spárovat klidně i staré klíče s imobilizerem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

21.06 2016 6:48


Měl jsem stejný problém se startováním. Diagnostika stále vyhazovala vadné čidlo snímače otáček vačkového hřídele. No tak jsem to nechal vyměnit a už to startuje napoprvé a vždy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] #mmi 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a4 audi a5 audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skrytá kamera skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email