Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 374 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 365
Uživatelů: 9
Celkem: 374

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.11 2008 13:24


Zdravim,
potreboval bych poradit u Audi 100 C4 Avant 1992 - zlobi motor.
Jedna se o benzinovy motor AAH V6 2.8L.

Nejdriv zavady:
Auto mam chvilku a moc nejezdilo, ted kdy jsme zacal vice jezdit po meste tak se ukazalo ze celkem kouri a od vcera se na volnobeh neprijemne klepe - vibruje.
Rychla nasteva (nastartovani, parkrat plyn a par minut hovoru) u servisu prinesla odhad na generalku motoru. Celkem sem spechal a jsem spise ridic, ale pokud jsem pochopil tak zavadu odhadli jako problem s tesnenim ventilu - proto ten kour a jeste nebezi jeden valec.

Auto precejenom je uz postarsi tak bych do nej nerad investoval majland, ale je to stale prijemne svezeni tak je mi ho lito

A ted dotazy:
Mam jinou alternativu nez generalku?
Na co by genrealka motoru asi prisla?
Kde nejlepe nechat delat?

Diky
H.
Naposledy upravil JeJ dne 06.12 2008 13:21, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





06.11 2008 13:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

06.11 2008 16:05


Diagnostika? Kolik to ma nalitano? Kouri jakou barvou?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

06.11 2008 16:11


změřit tlaky ve válcích!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.11 2008 16:54


Na diagnostiku nebyl cas spechal jsem za praci, ale potom co jsem se dozvedel jsem auto radsi nechal stat...
Ad tlaky o tom se take zminoval - jak je to narocny ukon?
No na tachometru je neco pod 250 000, ale neprijde mi to realne.
Kouri dle mne sede tj spis svetle. U 5000ot. to uz dela slusnou kourovou clonu

On ten servisak vypadal uz dost presvedcene dle toho jak moc to auto kouri a dle zvuku....

Zitra snad vyzbyde cas na nejakou delsi navstevu.

Diky H.
Naposledy upravil JeJ dne 06.11 2008 16:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

06.11 2008 16:58


tohle jsem delal v loni - tenkrat to majitele vyslo tusim na 16K. nejedna se o neobvyklou zavadu - zatvrdle gufera ventilu jsou po tech letech provozu celkem bezna vec.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.11 2008 0:43


Jen s tím rozdílem, že pokud to kouří stále a ne jen po nastartování, nebudou to jenom gufera, ale stírací kroužky. A nejen to.
Řekl bych, že tyto neduhy mají tyhle motory už v základní výbavě.
Guferka na ventilech se projeví zakouřením po startu a pak nic.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

07.11 2008 0:53


cus mne odesel vzdycky spodek motoru . budto zacal klepat nebo prestal mazat . odesla olejova punpa .atp, gufera muzes vymenit jednoduse bez sundavani hlav . kus stoji 12 kc takze cena se jedna skoro ciste za praci , do valce se nacpe spagat a pak se primackne do uvrate pak mnenis gufera . je to pakarna dve hlavy . a pak rozvody . cca 5 za tu praci myslim cca _-
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

07.11 2008 9:48


Pokud je to tmavý neštiplavý kouř, tak to může být bohaté. Jsem z Prahy. Nejsem mechanik, ale tenhle motor jsem míval, takže po elektr. a diag. stránce mu rozumim. Kovi mi myslím dá za pravdu.

Příští týden po práci bych to mohl napíchnout.
nahoru

sponzor





07.11 2008 9:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 2

09.11 2008 14:40


Diky za reakce,
auto ted tyden stoji neni cas ho tahat po doktorech. Snad v sobotu budu mit volneji... :/
Jinak kour je svetly a olej v tom aute mizi zavratnou rychlosti. Jestli je stiplavy/nestiplavy neposoudim, ale je dost citit.
Jen nova informace, clovek co mel auto predemnou menil nedavno rozvody. Tak mozna se mu neco nepovedlo...
DAM* vedet jak se to vyvyji.

Diky H.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

09.11 2008 16:38


JeJ a jak ti mizi voda? Není z oleje emulze? to by napovídlo tesnění pod palicí.

Jo The Second je frajer,nenasel sem tu nikho jinyho kdo by mi dokazal poradit ohledne 2.8,ten ho má snad v obýváku jako stolek
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.11 2008 19:59


Hm, tak to je škoda, že The Second: nemá v garáži vyplněné auto a další informace o znalostech.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 2

20.11 2008 11:33


Tak jeste par informaci a poptavka po servisakovi.

- olej v kouri az po zahrati, hlavne na volnobech a pri rozjezdech
- vrsek motoru je na pohled dost suchy, a to idkyz oleje bylo dost, aktualni stav oleje zkontroluji a upresnim.
- voda mi prijde ze nemizi aspon ne nejak zavratne
- pri posledni jizde to vzdal jeden valec, ale pri diagnostice zase bezel
- podle diagnostiky je na jedne rade valcu {upraveno dle The Second viz dalsi prispevek, diky} nad miru vzduchu a obecne je smes zbytecne bohata

Takze schanim servisaka v Praze a rozumnem okoli, ktery by mel cas na nej kouknout - zmerit tlak ve valcich a zjistit co je s tim mazanim - auto nekam budu moci hodit tak za 14 dni.
Naposledy upravil JeJ dne 20.11 2008 11:55, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

20.11 2008 11:39


Ne na jednom valci. AAH hlasi stav jako celou řadu válců. Ale ujeté je to celé hodně do bohatosti a váha taky. Může to být sežízením nebo tekoucím vstřikem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.12 2008 13:45


Chvilku jsem nemel cas resit co mu je, ale ted uz je auto zpet z servisu.
Vypada to ze to byla celkem kravina

Prace:
- Vymena zap. svicek a kabelu - jedna svicka byla uz skoro tuha, obe dle servisaka v zalostnem stavu
- Cisteni vahy vzduchu
- Oprava zapojeni ventiulu nadoby odvetravani nadrze
- Mereni komprese motoru - ok
- Diagnostika motoru a zakaldni nastaveni - ok
A mimo navic
- vymena dobastlene elektroinstalace

Ted uz mi zbyva jen:
- Nove(spis pouzite) gumy, jen to vypada ze 16" se nejak nepovaluji na kazdem rohu. Takze si asi uziju telefonovani v pondeli.
- Kontrola predku cepy... - auto tahne lehce doleva
- Geometrie
- Piskajici vetrak Klimatizace*
- Zadni brzdy - brzdi ale nejsou v dobre kondici
- Tuhe ostrikovace
- Vymena neoriginalniho praveho zrcatka a obziveni ovladani leveho

A uvidime co se jeste vyklube...

Diky za prispevky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

08.12 2008 9:41


Tak to nebyl kapajici vstrik, ale svicka. No litalo to z valcu ven tak jako tak.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email