Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 319
Uživatelů: 6
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

01.11 2012 17:09


pooggoo:
Cauves mam problem. Dneska jsem zkousel natlakovat kompresorem hadice od turba po klapku, ale uchazi mi vzduch pres origo Bosch DV. A to uz hned od malyho tlaku. V podstate mi budik neukazal ani 0,1 bar. Chci se zeptat jestli je to normalni, ze to takhle sam o sobe neudrzi. Ventil je cca pul roku starej. Membrana protrzena neni. Muze to byt tim, ze je slaba pruzina?
Plus sem zkusil ho odpojit z TIP(hadice do turba) a mit ho jako open blow off. Ale na volnobeh se hned otevrel podtlakem. To by asi rozhodne nemel ze jo? Podtlak mam -0,4 bar.
Jakmile nastartuješ a jede na volnoběh,má být pootevřený,když přidáš plyn,ventil se okamžitě zavře.
sponzor





01.11 2012 17:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

09.11 2012 18:47


bull: Diky, uz sem tak nejak usoudil, ze to tak je asi normalni
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

23.01 2013 0:25


Petan:
Upozornění pro ostatní, kdo by chtěl udělat reset ŘJ:
Pokud by někdo chtěl dělat reset, tak ať mi raději napíše. Podle modelu, roku výroby, obsahu a kódu motoru jsem schopen najít, jakou variantu má použít.

Audi zdar


Ahoj, prosim Te muzes mi napsat jak mam udelat reset RJ??
Mam Audi TT rv. 2000 1.8T kod motora AUQ
Diky!
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

02.02 2013 14:19


buď vagem, nebo na hodinu odpojit baterku. po připojení baterky otočet klíček do polohy rozsviceni budiku ale nestartovat. pockat 30s aby se nakalibrovala klapka a pak nastartovat
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

04.11 2013 19:20


Zdravim,
mam motor AEB a na turbe se mi vubec nehybe tyc ktera ovlada Wastegate*, pri teste na vag ventil n75 cvaka,ale tycka se nehybe. Mate s tim nejake zkusenosti? Ovlada se to podtlakem nebo tlakem?
Jeste jsem nasel poskozen vypinaci ventil (deceleracni), ma prasklou blanu, odkud ho muzu objednat za prijatelnou cenu?
Chtel bych to nejak opravit protoze se mi zda ze auto ma slaby vykon,hlavne v nizsich otackach.

Dekuji predem za odpoved
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

05.11 2013 19:07


gste je ovladany tlakem, zehej s tou tyčkou jestli neni zaseklá mechanicky, psk jí můžeš opatrně natlakovat kompresorem jestli se to začne hýbat, pak natlakovat hadičky, jestli tam neni únik, pak vyměnit N75 a pak to odvézt někomu, kdo tomu rozumí
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

05.11 2013 19:17


SupermanXXX:
gste je ovladany tlakem, zehej s tou tyčkou jestli neni zaseklá mechanicky, psk jí můžeš opatrně natlakovat kompresorem jestli se to začne hýbat, pak natlakovat hadičky, jestli tam neni únik, pak vyměnit N75 a pak to odvézt někomu, kdo tomu rozumí


presne jak pises.

decel ventil jen original dil v siti skoda/audi
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

11.11 2013 21:46


cawte chalani zaujimawu temu ste tu dali tak som to i ja wyskusal na swojej KRAVE (r.v 96).aj ja som mal olej w tom (problemowom ) wentile tak som ho wycistil s technickym benzinom + škrtiacu klapku a wymenil filter. moje pocity po oprawe podstate ziadne asi skor len pocit ktori si sam domyslam ze ide lepsie.spotreba ta ista i tah ale som rad ze som to wycistil lebo auto ma este nikdy nesklamalo a preto si to zasluzi.a taku oprawu wrelo odporucam aj ostatnym.
a DAM* i foto
Naposledy upravil kasanova172 dne 20.11 2013 18:39, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
sponzor





11.11 2013 21:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

16.11 2013 9:46


Tak po dnesnim badani jak usetrit nejake to palivo na kazdodeni jezdeni konecne nabralo konce. Beru monterky a letim to cistit
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

04.12 2013 18:35


Mám stejnou zkušenost jako kasanova172 . Taky jsem vyčistil oba dva ventily + škrtící klapku a nepoznal jsem vůbec žádný rozdíl
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.07 2014 21:21


Nechci zakladat nove tema,tady se to resi jak to DAM* sem,po tydnu od koupe se mi rozsvitila kontrolka motoru->vag->nizky tlak mezi turbem a ŠK.hned pri koupi se menilo odvetrani klikove skrine od kolena po T kus vcetne ventilu.bohuzel pri vymene jsem omylem zlomil husi krk od sekundarniho vzduchu.mam uz objednanej novej,muze to byt tim?pripadne jak dal pokracovat? Neco jsem cet o dvou ventilech,a vyciteni ŠK,to udelam zitra.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2013
Příspěvků: 221 | Témat: 0

12.07 2014 23:27


AJL 132 kw quattro*, dnes ráno u pumpy (OMV) nádrž do cvaknutí. Pak odjezd na Vysočinu trasa 484 km, polovina po D1, zbytek okresky nahoru a dolů, vesnice, městečka. V obci do limitu, mimo obce +10 km/h nad limit. Naložený po střechu. Po návratu večer dotankování u toho samého stojanu opět do cvaknutí. Natankováno 35,63 litrů. Tak jestli se nepletu, vychází mi 7,36 litru na 100 kiláků bez jakékoliv snahy jet ekorally. Není to divné? Asi jsem blbě tankoval, za týden jedu na dovču, změřím to znova.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 4

29.10 2015 15:25


Trochu to tu obnovim cize ako ma fungovat spravne regulator tlaku?Lebo tak isto riesim spotrebu oleja.Regulator bol od oleja plny tak som ho vycistil,ale on je neustale priechodny aj pri podtlaku zo strany od sania.A vnutri je pruzinka ta absolutne nereaguje jedine ak ju manualne stlacim.Vie mi niekto poradit ako to cele funguje?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

29.10 2015 17:39


To není regulátor tlaku,ale ventil odvětrání.Funguje na systému podtlaku,na volnoběh se ale nezavře.Zkus ho přidělat spodním vývodem na hadici vysavače,utěsni okolí a vyzkoušej jestli se uzavře.Nejdříve pořádně ventil vyčistit,bývá tam hodně karbonu,pak netěsní a žere olej.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 1

15.06 2016 9:35


Zdravim, a co motor 2,0 FSI* ?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email