Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 171 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 163
Uživatelů: 8
Celkem: 171

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

20.05 2016 18:36


Zdravím, potřebovla bych poradit s motorem 2.5 TDI* AFB 110kw, po nastartování hrozně rachotí, nejde na 2500 otáček a zdá se mi že střílí do sání. Koupil jsem ho jako bourané, před havárkou prý normálně jezdilo. Může takový zvuk vydávat špatně nastavené čerpadlo? Přikládám video:

https://www.youtube.com/watch?v=Hi8uN-TMY84&feature=youtu.be
nahoru

sponzor





20.05 2016 18:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.05 2016 18:54


Vačky? Rozvody? Předvstřik?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

20.05 2016 19:04


jak poznám přeskočený rozvod, nebo špatný předstřik? rozvody byly dělané v listopadu. Vačky vypadají Ok
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.05 2016 19:12


upirveliky (Pá, 20.05, 2016 19:04) orig :
jak poznám přeskočený rozvod, nebo špatný předstřik? rozvody byly dělané v listopadu. Vačky vypadají Ok

Vačky kontroloval kdo a jak? Jestli ty, tak při vší úctě, jestli nevíš, jak zkontrolovat rozvody, seš si jestej, že poznáš špatnou vačku? Byly sundaný víka?
Rozvody se dají zkontrolovat tak, že vše nastavíš do aretační polohy, zaaretuješ a musí to sedět - pokud jsi to nikdy nedělal (předpokládám), tak to nech udělat někomu, kdo má v dílně víc než kladivo a fixku (ideálně je na to spešl přípravek). Až budeš mít jistotu, že rozvod je OK, tak předvstřik ti ukáže diagnostika - po každým šáhnutí do rozvodu se musí zkontrolovat případně přenastavit.
Citace:
před havárkou prý normálně jezdilo

Nemůžu najít toho smajlíka, jak se válí smíchy po zemi - jak moc věříš tomu, co ti to tvrdí?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

20.05 2016 19:47


předpokládám, že když to auto havarovalo, tak asi za jízdy ty smajlíku. Vačky vydřené poznám, nejsem slepejš, ovšem aretace rozvodů není můj šálek čaje. Chtěl jsem vědět, jestli někdo nemá zkušenost s tímhle rachotem....popřípadě ať poradí jak ve vagu zjistím správnou polohu čerpadla.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.05 2016 20:08


upirveliky: No ono se dá havarovat i s rachotícím motorem že...
Hele podle toho videa těžko soudit, mě to přijde skoro normální zvuk, ale je fakt že šestka je už skro rok z baráku...
Pročti třeba tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


EDIT: nebo tady...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

za své nepřesnosti v terminologii se omlouvám, vim, že tam vždycky něco nastavovali, ale jsem lama
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

20.05 2016 20:51


S rachotícím motorem, který sotva jede určitě ne...

vlákna jsem si pročetl a zítra to otestuju. díky díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

21.05 2016 18:50


00550 regulacni oteviraci ventil vstrikovani, regulacni rozdil, tvale. - přerušovaný

rozdíly množství paliva proti hlavnímu vstřiku mají ostatní 2.5 - 2.9 mg/h není to trochu moc? časování vstřiku se mění při volnoběhu až o9 stupnu a to jsem zkusil točit kolem čerpadla snad 100 krát. motor jde pořát jak traktor. poznám nějak KO čerpadlo?
Naposledy upravil upirveliky dne 21.05 2016 21:04, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





21.05 2016 18:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

21.05 2016 19:45


Rozdiely pise vo VCDS od -2,5 do + 2,5, ale to uz je vela. Videl som motory, ktore maly na 1 az 2 vstrekoch do 1,5 a isli este pekne. Takze nieco Ti to zle reguluje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

22.05 2016 12:54


upirveliky (So, 21.05, 2016 18:50) orig :
...poznám nějak KO čerpadlo?

Buď ti to napíše diagnostika, ale to už většinou motor nejde. Nebo ho vyndat a dát někam kde je dělaj na otestování. Nebo jet k někomu (ukecat ho aby přijel) kdo to umí...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

24.05 2016 16:36


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



tak už jsem zjistil původ rachotu, spadlo vahadlo. nechápu jak je to možné, když vačce nic není. Možná nárazem při nehodě?? každopádně, když vahadlo vrátím zpět, nespadne opět?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

24.05 2016 17:16


Musim ta sklamat, nezistil si povod rachotu, jedno spadnute vahadielko nema vplyv, kedze dalsi ventil funguje Samozrejme, ze motor ide ako traktor, ked mas chybu predvstreku, klasicka porucha na tomto cerpadle, nastastie nic neriesitelne. Urcite nevypadlo pri nehode, nevazi nic a drzia ho tam riadne sily, bud je v riti zdvihatko, alebo ho niekto zle nasadil a nevsimol si to. Ak ho len nasadis, tak je velka sanca, ze spadne znovu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

24.05 2016 20:06


tak vahadélko neupadlo jen tak, projel jsem tu hlavu magnetem a vahadlu se ulomila špička a na druhé hlavně to samé, ale u dvou vahadel, takže 3 zlomené vahadla. Rozhodím rozvod, vyměním zlomené vahadla a uvidíme co se bude dít.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

24.05 2016 22:06


Nic sa nestane len tak Ale na tvojom mieste by som bol dost opatrny, ak sa to predtym stretlo, tak aby ti nepolamalo aj tie nove, alebo aby ti ventily neostali vo valcoch Ale nemyslim si, ze to ma nieco spolocne s cerpadlom, predvstrek s tymto nijako nesuvisi. Ako vidno znovu a znovu, kupovat auto v neznamom stave sa moc nevyplati
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

25.05 2016 11:45


upirveliky (Út, 24.05, 2016 20:06) orig :
tak vahadélko neupadlo jen tak...

Hele já kupoval šestku s dvaapůlkou AFB od svýho tehdejšího šéfa když měla 140 tis km a když jsem ji prodával, měla 450 tis km. Předtím bylo auto servisovaný v DE autorizáku, pak dlouho v CZ autorizáku a pak u lidí, co tyhle motory umí. Za tu dobu, co jsem ho vlastnil, byly víka 3× dole a pokaždý bylo některý vahadlo spadlý. Netvrdím, že je to vlastnost těchdle motorů, ale na mém motoru se to prostě dělo, i když byl v pořádku. Teorie o tom, že byl motor potkaný byly v tomhle případě mimo, to auto jsem měl "na dohled" od prvního dne, co ho firma koupila. Po prvním nálezu spadlých vahadel (3 kusy, asi při 200 tis km)) šel komplet vršek na kontrolu, měnily se všechny hydra, vahadla a stírátka, hlavy se "přelízly" a byly zabroušeny ventily (né, že by to bylo třeba, ale když už to bylo rozhozený...). Vačky vždy OK. Po druhý a po třetí byly sundaný víka kvůli přetěsnění a jednou dvě a jednou jedno vahadlo dole, vždy vyměněno vahadlo i hydro (hydro nejevilo známky špatné funkce). Tak nevim.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 363 | Témat: 1

25.05 2016 13:43


proto jich tam dávaj tolik, když nějaký spadne jede se dál
nahoru

sponzor





25.05 2016 13:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

25.05 2016 14:32


Spadnute vahadielko kvoli nefunkcnemu zdvihatku je bezne, ak sa zlomi aj ta pruzinka vovnutri, ale polamane vahadielka bezne urcite nie su, tym duplom tri kusy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

26.05 2016 19:49






nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

26.05 2016 19:51


šel jsem i po rozvodech, jestli nejsou přeskočené a ejhle, po aretaci kliky jsem zjistil, že obě vačky jsou rozhozené. má to vůbec smysl dávat dohromady? nebude potkaný motor když to dělá takový kravál?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

26.05 2016 21:45


Ako som uz povedal, ak mas polamane vahadielka, tak je jasne, ze sa to stretlo, inak by sa totizto nemali preco zlomit Co je to za otazka, ci to ma zmysel? Co chces to auto zosrotovat, alebo kvoli tomu menit cely motor? Daj vacky dole, vyskusaj vsetky ventily, ci sa lahko hybu a nie su krive, daj dobre zdvihatka a vahadielka, spravne nahod vacky a rozvody a je to - byt tebou, vacsie starosti by mi robilo to cerpadlo, to si tak lahko sam neurobis
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

27.05 2016 14:37


upirveliky: Sundej hlavy a změř přesahy pístů, z toho se dá tak nějak usoudit, zda-li se motoru nestalo nic dole. Ale věřím, že ne. Hlavy nech udělat, není to velká finanční rána, do 5k s oběma by ses měl vejít. Hlavy bych raději sundal abys to potom nedělal celý znova. Nový hydra, koníky a podložky a jede se dál... Ještě zkus zjistit, z jakýho důvodu ty rozvody skočily. Často odejdou závity v prsou motoru, kde drží ta napínací kladka a ta houpačka co jí napíná.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

27.05 2016 21:49


tak polámané vahadla jsem vyměnil, přenastavil rozvody a motor šlape. nepotkalo se nic. čerpadlo bylo zaaretované, zítra nastavím tu úvrať. podle mě se ty vahadla polámaly při nehodě, možná poskočil rozvod o zub,proto to bylo tak rozhozené. na to ,že minulý týden jsem nevěděl jak zkontrolovat rozvod se to povedlo celkem rychle, jen 3 dny práce
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

27.05 2016 21:51


upirveliky: Gratulace. Ať ti to šlape..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2021
Příspěvků: 7 | Témat: 1

10.04 2022 14:00


Zdravím, mám teď takový problém. Z ničeho nic mi ráno motor rachtá a nechce jet, vždy když je motor studený. Po Zahřátí vše ok, rozvody Nové asi 4000km najeto, oleje, filtry vše měněno a ok. Diagnostika nic. Najeto 312///, váčky měněny 2 roky zpět. Díky za rady
nahoru

sponzor





10.04 2022 14:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

10.04 2022 15:12


pokud to nejede po rozvodech ihned...tak ten doveda co je delal měl ponětí otom co je nastavení dynamického počatku vstřiku? Připravky na rozvody předpokladam měl snad..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email