Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 5
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 4

20.05 2016 19:08


Zdravím

mám vyhlídnuté dvě Audi A4. Jedna je 1.9 TDI, druhá 3.0 benzin. Od 2.5 TDI mi pomohlo tohle fórum (za to díky, jinak bych asi "naletěl).

3.0 = http://www.aaaauto.cz/cz/audi-a4/car.html?id=12082 [zkrácená url]

1.9 TDI = http://www.jhautocentrum.cz/detail/audi-a4-combi-1-9-tdi-serviska_10

Do čeho byste šli vy? Já mám hrozné dilema, u 1.9 TDI vím, že budu jezdit s malou spotřebou, co se týče oprav, odhaduji, že to nebude tak hrozné. Je to ale naftovej traktor, jakmile jsem slyšel 3.0 nastartovaný a pak to protáhl, to jsou prostě emoce a vím, že by mi to v té 1.9 chybělo.

Obě jsou za stejnou cenu, nicméně tady jsou moje pro a proti:

3.0 benzin - PRO:
- výkonnější motor
- krásný zvuk
- pravděpodobně méně poruchový motor
- je v kůži
- je to Quattro
- má méně najeto (ale bůhví jak to s těmi km bude, je to z AAA Auto)

3.0 benzin - PROTI:
- slabá výbava (nemá lok. opěrku, vyhřív. sedadla, palub. počítač)
- vyšší spotřeba
- sedan mi moc nelahodí oku
- nemá servisku

1.9 TDI - PRO:
- nízká spotřeba
- lepší výbava (má opěrku, vyhřív. sedadla, palub. počítač)
- hezčí lak a celkově se mi líbí víc v combi
- turbo
- má servisku

1.9 TDI - PROTI:
- není Quattro
- má tažné - lidé říkají, že to může být "utahané"
- není v kůži
- zvuk, nemám rád naftový traktorový zvuk
- turbo - případná velká investice při poruše


Rád bych slyšel vaše názory, vás zkušených Dík moc.
PS: nemám moc času na výběr, v neděli mi 3.0 uteče, když jí nevezmu :/
nahoru

sponzor





20.05 2016 19:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

20.05 2016 19:24


Mne osobne viac lahodí oku sedan. 3.0 jedine s quattrom je dobrá voľba, pokiaľ neriešiš spotrebu. Priemerná bude 10 litrov. Na nafte sa budeš voziť za 6. Palubný počítač sa dá dorobiť za facku, v každej A4 sa dá aktivovať, stačí dokúpiť páčku a nakódovať. Lakťová opierka sa dá tiež dorobiť.

1.9 je fakt traktor, ten zvuk je hnus. Ale je to osvedčený motor, pre mnohých modla a nedajú naň dopustiť.

akurát ma odrádza AAA
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

20.05 2016 19:24


Určitě bych nekoupil auto v ačkách a to že ti uteče ti řekli taky tam že?

Jinak měl by sis asi ujasnit priority, jestli chceš naftu nebo benzin, jestli quattro nebo ne, sedan nebo kombi a podle toho se řiď. Tohle máš dost rozdílné auta .


Ten 3.0i je hodně povedený motor ale tak jako u všech aut i u toho tdi, záleží jak se k nim předchozí majitel choval. Zkus si je projet obě dvě a uvidíš co ti více sedne

Tomu traktoru zase tak neveř, je to úplně v pohodě a hlavně ta 96kw docela slušně jede. Mě osobně přijde b6 v sedanu jako nejskaredejsi audi ale to je jenom můj názor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 4

20.05 2016 19:34


Áčka mě taky dost odrazují. Ale mám tam tu 3.0i rezervovanou do neděle. Zítra si jdu projet tu 1.9 TDI. Ale pořád nevím. Prý už na tu 3.0i mají zájemce, takže jí povezou do Brna, když si jí do něděle nevezmu. Drží mi jí tam už skoro dva týdny.

Nejvíc mě štve, že nemá servisku, takže nevím, jestli to není stočené. Ta TDI servisku má, to by byla taková jistota. Jinde na netu jsem 3.0i na prodej nenašel (asi se jich majitelé drží zuby nehty ). Nicméně jezdí fakt krásně.

Jezdím celou dobu v benzinu, mám Fabii II 1.6 16v. Je mi prakticky jedno jestli je to nafta nebo benzin, ale kdybych se měl rozhodnout, tak raději atmosféra. Vyšší spotřebu si dovolit můžu. Ale je to risk, kupovat bez servisky. Fabii jsem ale také kupovat bez servisky a vše v poho, bez závady. Nadruhou stranu, když vezmu TDI, tak budu mít sice jistotu, ale možná bych byl zklamaný, že 3.0i mohla být mnohem lepší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

20.05 2016 20:06


na fasbuku nájdi človeka menom Tibor Nemčovič (obrázok audi S8), obratom ti za 5 Euro pošle servisnú históriu, stačí keď mu zadáš VIN číslo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2010
Příspěvků: 417 | Témat: 16

20.05 2016 20:11


co máš proti 2.5 Tdi?
já jsem s ní naprosto spokojenej.je to všechno o tom jak se to servisovalo.
každopádně ačkum se vyhni obloukem.ani bych tam nelez se podívat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 4

20.05 2016 20:16


Žemli (20.05 2016 20:11) orig :
co máš proti 2.5 Tdi?
já jsem s ní naprosto spokojenej.je to všechno o tom jak se to servisovalo.
každopádně ačkum se vyhni obloukem.ani bych tam nelez se podívat


Ne že bych měl něco proti, vím že je to auto od auta, ale četl jsem hodně recenzí a prolezl jsem tady diskuzní fórum a raději se 2.5 TDI vyhnu. Radši koupím něco s menší pravděpodobností poruchy. Pokud má ten motor známé vady, raději budu volit motor, který lidé jen opěvují Áčkám se vyhnout chci, nicméně je to aktuálně jediné místo, kde 3.0i lze pořídit za prachy co mám...


t85m - díky za kontakt, napsal jsem mu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2010
Příspěvků: 417 | Témat: 16

20.05 2016 20:31


já to tu před 2ma rokama pročítal taky.pak zjistíš že všechno ostatní než 1.9 TDi je špatný takže jsem to přestal řešit a nakonec vzal 2.5.kdybych ted neměl nový auto tak bych jí měl asi na dlouho.už jen že to žere ani ne 8 a jede to krásně.navíc ten zvuk V6 se nezapře ani u diesela
nahoru

sponzor





20.05 2016 20:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 4

20.05 2016 21:07


Vím, V6 zní krásně jak u benzinu, tak u nafty Jak jsem to slyšel a projel se, nechce se mi brát jiný Kdyby to nebylo z Áček, mělo to lepší výbavu a servisku, tak neváhám...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

21.05 2016 7:44


Podla mna riesis blbosti. Riadil by som sa rocnym najazdom km ak najazdis vela preco nie do nafty ja mam B6 s 1,9motorom jasne ze je hlucnejsi jak benzin ale som nadmieru spokojny ale keby ete raz vyberam asi by som vzal 1,8T . Ten motor mam v b5 ale odradili ma skusenosti s poruchovostou na tom benzine tak po prejdeni par diskusii a led som sa poradil s ludmi co maju 1,9tdi tak som vzal naftu. Nabehal som na nej 70t a zatial som nerobil zasah do motora. Jedina vacsia investicia bola naprava ale tu vyklepes aj na benzine. Neviem a nechapem ludi co riesia aaa pretoze vacsinu kudi co odtial kupilo auto co poznam tak maju s tym problemy nehovoriac o tej cene ck za to v ackah pytaju. Myslim ze tych b6 je napredaj namraky takze ak sa mas na com vozit tak si urci priority ci benzin abo naftu a urcite si lovedz aku chces vybavu minimalne a ci sedan alebo avant. Ja som kupoval narychlo lebo mi surne bolo treba auto a teraz vsetko conje naviac vybava musim dorabat a take xenony napr co by som chcel uz sa neoplatia to radsej predat a kupit druhe auto. O tych 3.0i som tu dost tem precital ze odchadzaju katalyzatory jak na beziacom pase ale zas na tdi odchadza dvojhmota a vstreky tak vyber si. Za mna ale urcite avanta v 1,9 podls toho co spo pozrel tie auta . Naftu s overenymi 200tisic by som bral vsetkymi styrma a sedan b6 sa mi nikdy nepacil to by hralo dalsie proti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2013
Příspěvků: 111 | Témat: 10

21.05 2016 11:17


Nazdaaar,

Jeden broucek do hlavy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A kdyz teda nekoukas na spotrebu a bere te zvuk:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Kdyztak sorry za OT.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 4

22.05 2016 9:56


Díky za rady chlapi. Nakonec jsem vzal tu 1.9 TDI, projel jsem si jí a jsem spokojenej. Jen mě mrzí, že to není Q. Ale radši vezmu ověřený auto, než neznámou. Uz se tešim, oproti Fabii to bude super změna
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

22.05 2016 10:15


dostal si sa k tej servisnej historii trojlitra?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 4

22.05 2016 10:29


t85m (22.05 2016 10:15) orig :
dostal si sa k tej servisnej historii trojlitra?


Ne, bohužel Áčka mi naslibovali, že obratem zašlou VIN kód, ale skutek utek. Ten p. Tibor ale taky neodpověděl na FB, tak nevím. Už to neřeším, jsem rozhodnutý pro 1.9 TDI, v pondělí si pro ní jedu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.05 2016 15:34


Nebudes lutovat podla mna a ked ms overene kilonetre tak to auticko este vydrzi hodne ak s tym nejazdil nejaky kreten. A tem dojazd ovela lepsi ako benzin. Uz len ked beriem ze som siel na 1,8t na dovolenku tak som tankoval kazdu chvilu a ked son siel na nafte tak stacilo raz tam raz nazad.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

22.05 2016 15:37


natankoval si o jeden krat viac, to je fakt zrovnanie jak sviňa.
nahoru

sponzor





22.05 2016 15:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.05 2016 19:21


Ked to beries tak. Tankoval som doma, v madarsku ,2x v rumunsku len cestou tam na benzine furt som stal ked som mal pol nadrze nevedel som kedy bude dalsia benzika na nafte som tankol v pol nadrzi v pol rumunska tak pre mna je to rozdiel.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email