Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 2
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.05 2016 13:27


Dobrý den, docela dlouho již pročítám toto forum. Ale nyní se mi na mé Audi A6 allroad 2001 vyskytl problém. Celá levá strana podvozku mi spadne pomalu dolů. Padá přední i zadní kolo souměrně. Na zadním kole byl špatný mšch a minulý týden jsem dával nový. Díky špatnému měchu mi odešel asi Kompresor*, protože sotva nafouká podvozek na první úroveň a tlakuje nádobu pouze na 6 bar. Kompresor* již budu objednávat nový, ale zajímalo by mě, kde může být příčina toho klesání levé strany. Klesá pomalu spadne z té první pozice třeba až za 3-4 hodiny se dostane pod úroveň. Zde jsem se dočetl že když se mění např. pneumatiky a auto se zvedá musí být zamknutý podvozek. V pneuservisu mi na 100% nic nezamykali. Ještě mi vag hlásí že nebyla dosažena výška u levého předního kola. jestli to s tím může souviset.

Budu rád za každou odpověď.
nahoru

sponzor





02.05 2016 13:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

03.05 2016 12:57


Osobně tipuju, že někdo zkurvil instalaci měchu a proto to padá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

03.05 2016 15:22


Mech je v pohode.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

03.05 2016 16:26


podívej se na čidlo na rameni,jestli není posunuté,nebo nevypadla ta tyčka z čidla.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

03.05 2016 16:54


Kdyby to byl problém s čidlem, tak by křivo nafouknul už Kompresor* a postupně by to nepadalo na jednu stranu s vypnutým motorem. Nedosažená výška je IMHO to, že ten měch uchází. Problém může být teoreticky v rozvodné kostce, v hadicích vedoucích k měchům a nebo ve vadných měchách.
Můj osobní tip je špatná instalace nového měchu. To poznáš s novým kompresorem, jakmile začne tlačit dost, tak ten únik nejspíš bude slyšet.
Nevím, kdo to měnil, ale pokud to byl jeho první měch, tak to prostě nezvládl. Já jsem takto málem měnil oba zadní měchy, protože experti nezvládli instalaci a zkurvili, co se dalo.
Odchod měchů mimochodem výrazně urychlí to, když auto leží na břichu nebo je pořád v první poloze, což se dá z popisu o slabým kompresoru, který nenatlačí ani do druhé nebo třetí polohy, usuzovat.

PS: Pokud chceš auto dostat výš, tak zkus zvedat auto za jízdy, vzduchem se ten Kompresor* líp chladí a zvládne tlačit dýl. Jinak doporučuju nejezdit a dat na špalky, aby neodešly všechny starý měchy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.05 2016 5:11


Tak už to nedofouká ani na první úroveň jen se ta spadlá strana srovná k te druhe a celou dobu mi bliká první poloha. Auto asi budu muset nechat nakou dobu stat a nejezdit s tím. ale nwm čím mám začít. Asi nejdříve tím kompresorem že? Vyplatí se koupit opravná sada? Nebo to chce rovnou nový?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

04.05 2016 10:18


Jestli bude stačit opravná sada, poznáš po rozdělání kompresoru. Dřív se to moc odhadnout nedá.
Udělat musíš vše hned, jinak ti ucházející měchy zkurví i ten nový Kompresor* a to docela rychle. A naopak pokud starý Kompresor* nezvládne zdvihnout auto nahoru, tak to bude nehezky kurvit nový měchy.
V záloze počítej s tím, že může být KO i rozvodná kostka. To je taky investice pár tisíc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

05.05 2016 3:54


Tak nový poznatek. DNeska jsem s autem musel jet a podvozek se dokonce dofoukl na prvni uroven. (první dioda svítila) a žádný kolo se ani nehlo. Ani jedno mi nespadlo. Ale jakmile dioda první úrovně bliká tak auto spadne. Tak to asi v měchach nebude.
nahoru

sponzor





05.05 2016 3:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

05.05 2016 10:25


Jakmile jedeš, Kompresor* se líp chladí a tím pádem stíhá průběžně dofukovat, aby to nepadlo. Jakmile to odstavíš, tak to zase spadne. Takto se to chová, když máš úniku měchu. Občas to ještě dělá rozvodná kostka, ale na tu bych moc nesázel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

05.05 2016 12:46


Kdyt jsem zrovna psal že jsem zastavil jeden den u práce a druhej den to vyfouklý nebylo. Vcera jsem prijel z prace domu a dnes to taky ještě drží.
Nic nespadlo drzi se na první úrovni už 24 hodin. Prostě si to dělá co chce nekdy padne nekdy ne. nechápu to.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

05.05 2016 13:06


Tak to by mohla být ta kostka. To by samozřejmě bylo levnější. Jenže těžko se to potvrzuje, takže Kompresor* máš jasný a teď můžeš risknout výměnu kostky s tím, že to možná pomůže a možná taky ne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.05 2016 16:15


Mali sme nedavno taky problem, bola to kocka. Ak treba, mam
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

09.05 2016 4:20


Kompresor* koupim novy a zkusim tu kostku teda....
a jestli to nepomůže, tak tam dám péra a bude.
Neví někdo jestli by tam pasovaly péra z normální A6? Nebo to musí být ty speciálně na allroada?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

09.05 2016 10:19


Pasuju aj z normalnej A6, ramena a podvozok je uplne rovnaky. Musel by si jedine vymenit zadne spodne ramena , miesto hlinikovych s panvicami ma nechy ocelove. Len pekne zanechaj vzduch
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

09.05 2016 15:38


Tak dnes jsem vyndal ten Kompresor* aasi 3x za tu dobu co jsem byl pod autem, tak z kosty zasicel vzduch.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.05 2016 19:20


Měl jsem podobný problém na allroadu 2009, auto mi začalo padat, ale nebylo to často, pak už často a pak už se nezvedlo, problém byl v měchu na zadní levé straně, byla tam z vrchu plastu díra, pak odešel Kompresor*, jelikož se snažil auto zvednout jel neustále a bylo po něm. V servisu u Hellera v Opavě, měch 10tis. + Kompresor* 40tis., pak zjistili že i ten druhý na pravé straně netěsní tak ho měnili taky. takže 60tis. bez práce.
nahoru

sponzor





10.05 2016 19:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

14.05 2016 11:55


Kostku jsem vymenil. Tedka uz auto zveda nahoru i dolu a drzi vsechny polohy a nepada. Bohuzel mluvim jen o zadku. Do prednich mechu nejde vubec vzduch a nenafukujou se je to od ty doby co jsem vytahl Kompresor* vycistil a dal spatky. Nevite nekdo kde by mohla byt chyba?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email