Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 417 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 415
Uživatelů: 2
Celkem: 417

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 5

05.05 2016 19:43


Zdar panstvo. tak jsem prave prodal sve BMW E46 320D 110kW a naskytla se mi koupe jednoho vozu, ktereho jsem si i zamluvil.

http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/16746174?goFrom=list

Pokud muzete a nevadi vam ta chvilka, co s tim stravite, mne to moc pomuze! Byl jsem se na ni dnes podivat a musim rict, ze za ty penize vypada fakt slusne..

Negativa - nefunguji a nebo blbe parkovaci senzory, nema xenony a trochu zasle svetlomety, sviti kontrolka otevreni kufru, i kdyz je OK.. Jinak vse v pohode.
Dojem z jizdy - tahne uplne nadherne, zvuk taky dobrej, jen kratce po nastartovani lehce hvizdal asi remen, ale jen fakt trosku a kratce.. Motor uplne cistounkej a dojem z jizdy supr.

Ale ceho se bojim, ze ma nalitano 300 000 km a serviska neni a nevim, zda tam byly delany rozvody... (( A ted fakt nemam na to, abych daval treba 20-30 tis za rozvody.. Ale auto slape dobre, proste jen nevim a jsem z toho trochu nervni..

Mate nejakou radu?? A nebo neni nekdo z Prahy, kdo by to byl ochotny se mnou prohlednout, rozumi tomu a popripade ma i diagnostiku??

Diky moc za kazdou odpoved

Jinak jsem rad, ze je v manualu a neni to 4kolka... to mi neva (pro mne vyhoda ve spotrebe)
nahoru

sponzor





05.05 2016 19:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.8. 2010
Příspěvků: 410 | Témat: 16

05.05 2016 21:03


Slova jako že nemám na případný servis, plus že jsi jedině rád že to nemá 4x4 kvůli spotřebě. Tak to zrovna nejsou dobré spojení s V6 v TDi u audi. To auto se mi napohled vůbec nelibí, je v sociál výbavě, interiér je oblemcaný, není čistý. Brát audi kvuli ceně a protože pěkně táhne není zrovna gůd.
V6 tdi v audi jsem nikdy neměl, takže vim o tom prd, ale stačí si to tady prolíst a zjistíš že to není zrovna prdel motor.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.05 2016 21:16


Spotreba u tohohle motoru neni zrovna dobra vec protoze pak ten motor ti podekuje a pokud nemas na strane tak 40 tacu na pripadne opravy tak koukej po jinych autech
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 5

05.05 2016 21:38


Vite, to je prave ono... Mne o nejakou extra vybavu nejde... Chci prostorny a pohodlny auto, stacel mi okynka v elektrice, dobra klima a topeni, elektricky serizovani sedacek pro mne bonus, ale jinak mi je to proste jedno...

O vybavu mi vubec nejde.. Za ty prachy je v peknym stavu.. Ale jde mi o ten motor prave... Kdybych vedel, ze jsou delany rozvody, tak ji vezmu, protoze rvat do ni prachy fakt zezacatku nebudu, proc by, kdyz je vse ok..? Mel uz jsem 7 dieslu.. par alf, Bmw, jine audi... A kdyz vse slape, kazdej hned - "penize na servis po koupi".. prdlajz.. max olej a filtry a kd ejsou potreba, tam rozvody, co jinyho..? kdyz to slape na pohodu a s tim se to koupi, tak pak je to z jako kazdy jiny a auto a vysrat se ti samozrejme neco muze taky..

Chtel jsem mi tohle auto, protoze se mi proste hrozne libi vzhledove, prostorem, pohodlim z jizdy.. O vybavu mi vubec nejde a ani to jestli je osuntely za ty prachy, nemam ho na ozdobu.. Ale s tim motorem mate pravdu, pokud by byly potreba rozvody, na ne nemam, fajn, tak od toho upustim..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.05 2016 21:51


tady není za servis hned po koupi ale třeba 7.8 litrů oleje kterej musíš vyměnit koukal si kolik stojí třeba filtry ? a těch 40 je když se ti něco vysere jako třeba rozvody cca 35 s prací vstřiky 38 s prací atd ne že to hned musíš koupit ale pokud to nebylo měněno tak tě čeká černej petr
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 5

05.05 2016 22:02


Tak olej byl menenej, mam tam listecek, jeste 5 tis se na nej da, menili ho po 10 tis.. Vstriky se mi mohli vysrat na bawu stejnak i na alfach, vim, ze kdyz ti to nedela autorizovanej, ale mas treba servisaky v rodine nebo kamarady, tak se kolem 10ti asi vejdes a ty rozvody.. To je ono.. Kdby byly uz delane.. Tak dalsi uz mne nezajimaji, najezdim tak 5 tis km za rok, ale kdybych je musel delat ted HNED, tak je to problem.. treba za rok bych taky na to mel tech 20-30 tis.. ale ted nemam proste..

A proto, kdybych mohl NEJAK zjistit, jak to s tim je, taky se treba ted vydam a koupim ji, protoze je to pro mne krasny auto za ty penize a piostupne si ji vymazlim a nebo budu vedet, ze rozvody nejsou a cekaj mne treba ted a davam ruce pryc..

jenze nevim jak to zjistit, bratranek co dela auta dela mercedesy a jeepy a v tomhle se nevyznam aani nikdo ode mne, cela vec jak se to ma..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.05 2016 22:06


Za vstriky 10 tis ? Tak pokud umis 6 vstriku do deseti tak beru hned protoze jeden za 6 tis je snad nejlevnejsi co se tu da sehnat rozvody poznas za studena nesmi zachrasti pokud jo jsou ko pokud ne tak jsou v poradku ale delany bejt nemuseli ale jsou zatim v poradku a pokud to trosku projedes pod plynem trosku ten motor zahrejes vypnes a hned nastartujes tak je to nesmi kousnout pak by meli bejt vstriky ok
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 5

05.05 2016 22:12


Jako lama se zeptam.. A to se musej vysrat vsechny?? Ne treba jenom jeden nebo 2..?? Mne se u naftaka nikdy zadny nevysraly, zatim..

Se ti rekne, zachrastit, ale kdyz ten motor neznam, tak nevim jakej zvuk je normalni a kerej ne.. Bych potreboval prave nekoho sebou..
nahoru

sponzor





05.05 2016 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.05 2016 22:20


u těhle motorů se serou dočela často si tu pohledej téma je jích tu x
nevim jak to mám jinak bohužel vysvětlit prostě zachrastí :/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 5

05.05 2016 22:31


Oki... kdyz to vezmem rozumne, asi pro mne bude lepsi nejaky Mondeo v kombajnu ve dvoulitru kolem 60-70 tis, co? :/
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.05 2016 22:38


To nemusi koupit to muzes ale musis mit neco na strane kdyz neco se vysere tak aby si na to nekoukal jak to vypada a pak nesel na salinu vydrzet to muze a nemusi a pokud nemas nikoho kdo tomu rozumi a nezkoukne ti to i kdyz ani on to nevycucha ale aspon poradi tak od toho ruce pryc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 5

05.05 2016 22:43


Dobre, diky za rady

Ale jinak co jsem to skouknul, tak sibr ok, okynka ok (teda ovladani u ridice na okynko spolujezdce jde jen dolu a ne nahoru), pak jen ta kontrolka kufru na palubce a a nevim zda jdou ty senzory... Za ty prachy i s druhou sadou kol dobra cena, ne? kdyz nebaziruju na 4x4, ani na kuzi a nic navic..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.05 2016 22:47


Nechapu jaka kontrolka kufru kdyz to nema ani el kufr to musis vedet ty jestli dobry za me hrozny ale to musis uznat sam
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.05 2016 22:50


Nedávno sem řešil koupi/nekoupi A6 Q 2.7 TDI automat. Najezd skutečných 100tkm, pěkný, prostorný...akorát odrbaný tlačítka na palubce, asi klasický evergreen. Ten povlak prd vydrží.

Jenže ten podvozek (origo beze změn) mi přišel dost tvrdej a to byly nazuté ještě vysoké zimáky. Tak nevím co bych pak zadkem cítil na letních. Už tak bylo cítit hodně nerovností z cesty.

A motor? Čekal sem víc...jo zrychluje to, ale nic extra. Počítám že 3.0 TDI musí být lepší volba. Nebylo to o moc lepší než A4 s lehce čipnutým 2.0 TDI. Vždycky vzpomínám na BMW 330XD, to umělo totálně zaříznout do sedaček při rozjezdu. Takže tomu nadšení z 2.7TDI nějak moc nerozumím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.05 2016 22:52


2.7 je naprd zere to stejne jak 3.0 tam neni rozdil ve spotrebe ta 2.7 bude jezdit tak 8 3.0 predokola bude jezdit stejne a 4x4 jezdi kolem 10
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

05.05 2016 22:55


tady se z dyzlu od audi dela demonizovany vysiraci motor... je to proste kravina na ntou.
Proc by se mely jako vysrat vsehny vstriky podle fotky?
To auto je hnusny na pohled, ale pokud jede jak ma, radi jak ma tak neni nic jednodussiho nez vzit pred koupi par korun, nechat to prohlidnout/diagnostikovat a vis naprosto presne hned co kde jak a kterej vstrik je nebo neni.

nemit na rozvody je jina pisnicka, ale zase strasit tim ze se to vysere? jako proc by melo? nechrasti? tak pojede, pokud nebyly delany tak je udelat nechej kdyz chces jezdit dlouho, ale znovu... pokud to neni srot a rikas ze neni, nevidim sebemensi duvod proc by se to melo vysrat.


me bavi jak kazdej slysi 2.7 nebo 3.0tdi a hned chrasti prasatkem co se vsechno vysere, pritom co se komu kde vysere je jenom diky slendrianu udrzby nebo "mechose", neznam tedy osobne NIKOHO kdo by koupil auto a za tejden s nim byl v servisu se vstrikama, potkanym motorem a kdovi cim.

Urban legends, anebo nemam kolem sebe debily co koupi hujdu na prvni pohled, kdovi.

vem to do nejakyho servisu kde ti to za dvojku zkouknout, napichnout, vyjedou papir a budes vedet na cem jsi.

Zbytek je uplne zbytecne resit, i kdyz kupovat si holovagen je jiny postaveni mysli nez vnimam treba ja, je to irelevantni a pokud se ti to libi, starej se jak to nechat zkouknout. Dat na rady typu, vysere se vsechno... je turboblbost


Nakadah (05.05 2016 22:50) orig:
Najezd skutečných 100tkm, pěkný, prostorný...akorát odrbaný tlačítka na palubce, asi klasický evergreen. Ten povlak prd vydrží.


ani prd
tlacitka zadny evergreen nejsou, prase nebo 4x takovej najezd. Povlak vydrzi opravdu dost.
nahoru

sponzor





05.05 2016 22:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

06.05 2016 8:11


Nebirossi....Proč chceš kupovat poměrně velkoobjemové TDi a ještě v automatu, když píšeš, že najezdíš max. 5000 km za rok?
Myslíš že to má smysl?
Tuhle otázku by sis měl položit asi jako první.
Řešíš, že nemáš 30 000 Kč na případný okamžitý servis, ale zaplatíš jen za povinné ručení raketu a s autem se sotva svezeš.
5000 km ročně je jízda "na nákup a zpět".
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 5

06.05 2016 8:58


Luboš75 (Pá, 06.05, 2016 8:11) orig :
Nebirossi....Proč chceš kupovat poměrně velkoobjemové TDi a ještě v automatu, když píšeš, že najezdíš max. 5000 km za rok?
Myslíš že to má smysl?
Tuhle otázku by sis měl položit asi jako první.
Řešíš, že nemáš 30 000 Kč na případný okamžitý servis, ale zaplatíš jen za povinné ručení raketu a s autem se sotva svezeš.
5000 km ročně je jízda "na nákup a zpět".


Neni v automatu, ale v manualu. Ve 2.0 Tdi jsem nenasel v teto cene do 140 tis zadnou...
Tahle se namanula, byla blizko, videl jsem ji, svezl se, pekna.. At najezdim hodne nebo malo, snad muz mit taky radost z jizdy, ne?? Jo, samozrejme sem tam na nakup jedu, ale hlavne vyuzivam auto v lete, kdyz jedu nekam k vode, na akce a podobne.. tady to je pro mne krasny auto s vybavou jeste nadpotrebnou, je prostorny, mam rad audi a povinne ruceni?? prosimte zaplatim o litra rocne vic oproti dvoulitrum, ktery jsem mel... o tom bych ani nemluvil.


Ale mas jednu velku pravdu a tu uznavam.. V6 nejsou nejjednodusi motory a udrzba neco stoji a mechanika na to taky nemam.. Davam od ni ruce pryc a jdu po necem jinym..

Ale dekuju vsem za nazory a fajn pristup, hodne stastnych km do Audi klubu!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.05 2016 9:13


a co třeba a3 ? ta by se ti nelíbila ? to se dá za ty peníze sehnat ve 2.0tdi a je to normální motor
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

06.05 2016 11:36


Kriznik (Čt, 05.05, 2016 22:55) orig :
...ani prd
tlacitka zadny evergreen nejsou, prase nebo 4x takovej najezd. Povlak vydrzi opravdu dost.

Souhlas, naše A6 měla 450 tis a A8 530 tis a na žádnym tlačítku ani páčce se nic neloupalo ani nemizelo. A specielně A6 viděla "kokpit prej" tak jednou za 100 tis km...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

07.05 2016 8:28


Nebiross (Pá, 06.05, 2016 8:58) orig :


Neni v automatu, ale v manualu. Ve 2.0 Tdi jsem nenasel v teto cene do 140 tis zadnou...
Tahle se namanula, byla blizko, videl jsem ji, svezl se, pekna.. At najezdim hodne nebo malo, snad muz mit taky radost z jizdy, ne?? Jo, samozrejme sem tam na nakup jedu, ale hlavne vyuzivam auto v lete, kdyz jedu nekam k vode, na akce a podobne.. tady to je pro mne krasny auto s vybavou jeste nadpotrebnou, je prostorny, mam rad audi a povinne ruceni?? prosimte zaplatim o litra rocne vic oproti dvoulitrum, ktery jsem mel... o tom bych ani nemluvil.


Ale mas jednu velku pravdu a tu uznavam.. V6 nejsou nejjednodusi motory a udrzba neco stoji a mechanika na to taky nemam.. Davam od ni ruce pryc a jdu po necem jinym..

Ale dekuju vsem za nazory a fajn pristup, hodne stastnych km do Audi klubu!


Omlouvám se za ten "automat"...prolétl jsem to jen v rychlosti.
Je dobře, že od té koupě ustupuješ - ten bazar budou totiž pěkní ksindlové, když k tomu originální kola, která jim prodávající k autu dal "zdarma", chtějí nadále přeprodávat za 8500 Kč.
Je to častý jev, že bazar auto vyrabuje a pak kupujícímu "milostivě" doprodává věci, které z něj předtím ukradl.
Stejnou zkušenost udělal před měsícem kamarád u áček při koupi Octavie.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email