Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 318 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 6
Celkem: 318

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

09.03 2010 8:24


to: mastík, před tou Itálií jsem to dofukoval na plné obsazení ?
To: repair, dělá to při prvém i druhém stupni ? Ty čidlabudeme zkoušet, až se uzdraví opravář. Díky
nahoru

sponzor





09.03 2010 8:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

09.03 2010 9:53


to bogus54: Prave ze jsem si toho vsiml ze mi to udelalo az kdyz jsem to dal na prvni stupen.Na druhy jsem jezdil od pondeli stejnou trasu a vim presne misto kde mi to dela a tam nic.Uvidim dneska budu jezdit dole jak se to bude chovat.Ale klidne bych si typnul nejake cidlo.Uvidime DAM* vedet jak to dopadne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

15.03 2010 11:12


V pátek jsem zajistil známého s WAGem, který si se mnou sjede a za jízdy , při rozsvícených kontr. ABS* + ESP* zkusíme chybu najít. Říkal jsem to v autě a to auto jakoby se leklo, neboť dnes po 60 km a poté cestou ke známému se to neprojevilo, ať jsem se snažil , jak chtěl, tak nevím, jak chybu teda najdu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

16.03 2010 5:53


no ja sem na tom stejne za celou dobu to ted neudelalo ani jednou a to sem jezdil s podvozkem uplne nahore nebo uplne dole.Takze zacinam podezirat nejaky cidlo nebo nejaky kabel.Staci kousek zmrazku na podvozku a dela si to co chce.Uvidime co to muze byt ale mam dojem ze ted uz se to neprojevi zase az pristi zimu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

17.03 2010 13:59


me to delal allroad kdyz mi nesmyslne kecal elektronicky vstrik paliva,daval spatne informace a tudis byl jakoby rozhozenej predvstrik,v rj motoru to hlasilo neco o komunikaci rj motoru(nebo signalu zatizeni) ale asi nebude marne zkouknout stekr s 2 modrymy kabely v alternatoru

takze ma rada c 1 kouknout na predvstrik-ale opravdu tak jak se ma u 2.5 TDI* a ne tak jak je napsano ve vis 3

a c2 kouknout na ty stekry na altiku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

17.03 2010 15:38


Tak el.vstřik jsem dával nový asi v červnu 2009 a alternátor jsem měnil asi před měsícem. ??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

17.03 2010 18:09


tak nech prekontrolovat predvstrik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

18.03 2010 6:31


je pravda ze v RJ motoru se mi objevila chyba predvstriku paliva.Jak na to budu mit chvilku tak se na to podivam.Altiku snad nic neni ale pro jistotu si ho zmerim jestli nedava nejaky divny napeti.Je fakt ze sem jel ted nekam dal a rafika volmetru me lezla za 15V coz by nemela.Holt jaro se blizi tak se na to podivam trosku vic
nahoru

sponzor





18.03 2010 6:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

18.03 2010 8:10


tak mi ver ze to na 100 procent je to tim predvstrikem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2010
Příspěvků: 11 | Témat: 0

18.03 2010 17:14


kuba5582:
tak mi ver ze to na 100 procent je to tim predvstrikem


Je to tak, je to na 100% čerpadlo. Přidřenej předsuvník pro počátek vstřiku.

Nechci strašit, ale jestli to co nejdřív nepořešíš, tak za chvíli odejde řj čerpadla. Jestli už neni pozdě. Pak už je to na jiný čerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

25.03 2010 18:20


Tak pánové, začlo teplo a ty kontrolky svítily stále častěji.dokonce svítily 10minut, tak jsem to vzal na WAG a ukázala se závada na předstřiku bhodnota má být prý 2 a ukazovalo to 12,4. Je pravda , že před tím , než to začalo dělat, jsem měl mizerný starty, kolikrát ani přes kabel , samozř. v mrazu. Oprav tedy přidal předstřik , ale moc to nepomohlo, nakonec to byly žhavičky.Když jsem mu to dnes řekl, tvrdil mi , že to tím být nemůže.Nic jiného WAG nenapsal a ty kontrolky skutečně stále svítily. Co si o tom myslíte ??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2010
Příspěvků: 11 | Témat: 0

25.03 2010 18:55


Je to čerpadlo, teď sem to dělal - ty samý závady i ty kontrolky. Závadu na vagu si měl 00550 ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

26.03 2010 8:03


DAN TDI*: Co oprava obnáší ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2010
Příspěvků: 11 | Témat: 0

26.03 2010 8:58


Oprava čerpadla. Čerpadlo ven a na stolici. Cena opravy může být různá, podle rozsahu poškození. Ale čím dřív to uděláš, tím to bude levnější.
Dukud ti to ještě jezdí tak je šance, že ŘJ čerpadla bude ještě dobrá. Ta je na tom nejdraší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

26.03 2010 11:04


flashmajster:
toxs: Vieš ako si ho mal pokazený? Mal velky prechodový odpor, alebo bol rozpojený v nejakých situáciách? Podľa mňa tú to vec robí iba keď si myslí že máš zatlačený pedál čiže spínač je plne funkčný až na to že je mechanicky zopnutý. Túto chybu neodhalí žiadna diagnostika lebo celé sa to chová správne až na jednu podstatnú vec že nezošliapneš pedál

to s brzdovym pedalom funguje trocha inak, pokial je zosliapnuta brzda tak plyn reaguje ale RJ nepusti viac ako ~1200otacok, a to zalezi aj od verzie softu, niektore to obmedzuju a ine kaslu na brzdu a plyn normalne fumnguje.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

26.03 2010 15:15


tomiisp:
to s brzdovym pedalom funguje trocha inak, pokial je zosliapnuta brzda tak plyn reaguje ale RJ nepusti viac ako ~1200otacok, a to zalezi aj od verzie softu, niektore to obmedzuju a ine kaslu na brzdu a plyn normalne fumnguje.

Toto som si nedavno sam overil v praxi, s nohou na plyne som druhou jemne stupil na brzdu a autom to riadne trhlo, i ked za normalnych okolnosti - teda bez plynu - by to len jemne brzdilo.
nahoru

sponzor





26.03 2010 15:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

26.03 2010 16:45


DAN TDI*: Přidřený předsuvník vstřiku , dle opr. "maká",no uvidíme. Mám trochu problém s tím , že když to v zimě nestartovalo nejprve přehnal předstřik, když to moc nepomohlo , zjistil "kaput" žhavičky. Ty vyměnil, předstřik nesnížil a od té opravy to začalo, v chladu občas a těd to svítílo pořád s tím , že v jakých ot.se to rozsvítilo tak v těch to jelo a když to svítilo stále , mohl jsem jet ale byl divný zvuk motoru jakoby jen na čtvrt plynu a více se to nerozjelo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2010
Příspěvků: 11 | Témat: 0

26.03 2010 17:18


Tak že teď je to dobrý ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

26.03 2010 18:06


DAN TDI*: ne, čekám na pondělí a zkusíme snížit předstřik a o tom předsuvníku dnes říkal že prý normálně maká, jinak prý by to ukázal WAG.Já mám podezření jen na ten předstřik viz.výše , od té doby to hapruje. Zkrátka on si myslí že není přidřený.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2010
Příspěvků: 11 | Témat: 0

27.03 2010 10:09


Tak pak dej vědět jak si dopad.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

08.04 2010 8:03


Tak pánové , problem je zřejmě odstraněn. Byl to zvýšený předstřik. O vánocích , v mrazu to nechtělo startovat, opr. mi zvýšil předstřik, ale stejně to nepomohlo. Další týden šel po žhavičkách, byly K.O.Vyměnil to za nové a předstřik nesnížil.Při popsaných problémech jsem hledal spojitost s výměnou žhaviček, od té doby to začalo, jestli při tom něco nepoškodil.Teď , když WAG ukázal vysoký předstřik, nepřipouštěl , že by to mohla být příčina závady,vrátil tedy předstřik a od té doby to maká.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.4. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

14.06 2010 22:53


Zdrávím vás také mám problém rosvicí se mi ESP** a ABS** a pochvilce zas zhasne a teké mě to omezuje v rychlosti výpis z diagnostiky mi to napslao
řídicí jednotky Audi ESP* 1.24 Pamět závad
4759 CAN-zpráva ŘJ motoru
Moment motoru neplausibilní
počet závad 1

Diagnostika řídicí jednotky Audi Vznětový EDC* 15VM+2M Pamět závad 0226 regulace počátku dodávky
regulační rozdíl
počet závad 1

prosím poradte už jsem z toho někaý vyřízený nacpal jsem do auta tet 40 tisíc a další závada
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.4. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

16.06 2010 12:34


--------------------------------------------------------------------------------

Zdrávím vás také mám problém rosvicí se mi ESP*** a ABS*** a pochvilce zas zhasne a teké mě to omezuje v rychlosti výpis z diagnostiky mi to napslao
řídicí jednotky Audi ESP** 1.24 Pamět závad
4759 CAN-zpráva ŘJ motoru
Moment motoru neplausibilní
počet závad 1

prosím poradte už jsem z toho někaý vyřízený nacpal jsem do auta tet 40 tisíc a další závada
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

22.11 2013 23:11


zdarec, mám podobný dotaz rozsvítilo se mi ESP* cca před měsícem. Načetl jsem a závada byla chyba od motoru, na motoru byla závada překročená hranice povstřiku a chyba snímače teploty chladící kapaliny na kostru.
Povstřík byl nastaven na 1-1,25 stupně tak jsem to asi na po 4 srovnal aby tam byly přesně ty 2 resp. to líta na 1,75-2,25...takže by to mělo být ok.
nicméně cca po měsíce čili dnes se stejné závady objevily znova. Nicméně dnes jsem zjistilm že stačí zastavit, zařadit "P" na matu a ESP* zmizí a zase vše funguje normálně...
Ještě dotaz když jsem nastavoval ten povstřik, všiml jsem si,že na vrchním napínáku(kladce) rozvodového řemenu nejsou značky proti sobě(nevím jestli by to mohlo mít vliv), chtěl sem je srovnat,ale nemám ten děravý ořech-dá se to i jinak(třeba trhák a inbus nebo nevim?????). Díky
Nějaké nápady????
nahoru

sponzor





22.11 2013 23:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 2

20.09 2015 12:47


Mám ten samý problém a nevím co s tím.VAG mi píše toto:

Addresa 03: ABS* brzdy Labely: SVO\4F0-910-517.lbl
Objednací číslo řídící jednoky: 4F0 910 517 E HW: 4F0 614 517 A
Systém a/nebo verze: ESP8 quattro* H03 0010
Kódování: 0004488
Číslo dílny: WSC 02327 785 00200
VCID: 2647F2AB91FC2C3
1 Fault Found

18265 - signal zatizeni
P1857 - 000 - chybove hlaseni od ridici jednotky motoru - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 161
Kilometry: 328336 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.03
Čas: 20:51:23

info o závadě
Hex hodnota: 0x5580
Hex hodnota: 0x4006
Hex hodnota: 0x12C4
Hex hodnota: 0x00AC
Hex hodnota: 0x00FF
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

22.03 2016 20:56


zdravim. prosim o radu...obe kontrolky mi neustale sviti a to i po vymene řidici jednotky ESP* (pod sedackou spolujezce). Audi A6 rok 2000 C5. děkuju za odpoved
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

22.03 2016 20:59


prosim nevite někdo co znamena chyba 00031?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

07.06 2017 14:16


Zdravim. Uz si neviem rady viem ze tu uz bolo o tom popisane ale ja som co sa tyka auta ttechnicke poleno. Mam Audi A6 4F5 C6 3.0 TDI* quattro* rocnik 4/2005. Uz nejaku dobu mi svietia na pristrojovke ABS*/ESP* kontrolky a Parking Brake Malfunction. Auto brzdilo normalne aj rucna funguje OK. Niekedy to nesvieti vobec a na snehu som skusal a pekne islo ABSko ked to nesvietilo. Tyzden dozadu som zacal mat makky pedal. Zoslapnem ho az na podlahu a auto ledva dobrzdi. Kvapalina netecie hadicky su OK.Dnes v servise to kontroloval aj brzdovy valec a nakoniec povedal ze to ma suvis stym ABS* problemom ze to bude pravdepodobne RJ ESP*. Bosch vypisuje chybu P1653 "RJ ABS* - Pamät porucha indikovat" a ESP* 8.0 chyba P059B " Snimac tlaku - neverohodny signal. Zevraj bude treba nova RJ ABS*/ESP* ale ze najprv mam skocit za nejakym autoelektrikarom nech skontroluje kable ze to lubi niekde odhnit. Poradite mi co stym? Pojdem dat pozriet tu kabelaz a co potom ak to nebude kablami? Zohnat novu RJ? Je mozne ze tie brzdy nefunguju poriadne kvoli tomu? Poradite mi este nieco co by som mohol predtym skusit? Od najlacnejsej varianty? Ze aj nejaky spinac pod brzdovym pedalom to koze byt. Neukamenujte ma prosim vas ja sa tomu fakt nerozumiem a uz by som to chcel mat OK. Zena sa boji chodit na aute kvoli tomu:) velmi velka vdaka!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

10.06 2017 1:23


Je to rele pod volantem. Cca 70 Kč.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

07.04 2018 23:53


Pánové mám stejný problém řeším to už půl roku...
Mám problém v Audi a6 allroad 132kw 2.5 TDI** BAU mi svítí kontrolky
ABS**, ESP** a regulace výšky podvozku.
K tomu v maxidotu svítil velký červený vykřičník.
Vyměnil jsem snad všechny díly o kterých se tu psalo.
Nejdříve to bylo vadné čidlo ABS** na levém zadním kole-ted podle diagnostiky
počítá stejně jako ostatní.
Poté jsem vyměnil spínač brzdovych světel potom sem měnil kroužek pod volantem.
Další výměna alternatoru a kostka ABS**-
Po Teto výměně přestal svítit ten vykricnik.
Kontrolky vesele svítí dal jak na kolotocich a Ja nevím kam dal šáhnout
Do toho mi skube Převodovka* mezi 4-5 rychl. Stupněm (5hp19)... převodovku jsem vyměnil
Za jinou a vyměnil v ninolej ..Stejný typ z jiného allroada kterého jsem měl na díly a vim že ta prevodovka řádila bez problému...

Mohl by někdo poradit?? Díky za odpovědi ...
Výpis z vagu

VCDS verze: SVO 12.12.3
Verze dat: 20131014

Pondìlí,08,Leden,2018,20:41:41:16526

Model: 4B (4B - Audi A6 C5 (1998 > 2006))
Sken: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 22 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67
75 76 77

VIN*: WAUZZZ4B94N035011 Kilometry: 262590km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: User\059-907-401-AKE.clb
Øídící jednotka: 8E0 907 401 J
Díl: 2.5l/4VTEDC G000AG 0005
Kódování: 06006
Dílna #: WSC 10091
VCID: 2C514AE1DC4BB97E175-4B20

Subsystém 1 - Øídící jednotka: 00006059
Díl: 130 106LC150_1.V79686793389
WAUZZZ4B94N035011 AUZ7Z0C2455085

2 závad nalezeno.
18043 - datovy BUS pohonu
P1635 - 35-10 - chybejici sdeleni od ridici jednotky Klima - Sporadická
01259 - rele palivoveho cerpadla (J17)
31-10 - Preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Readiness: 0 0 X X 1

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 02: Aut. pøevodovka Labely: 01V-927-156.lbl
Øídící jednotka: 4Z7 927 156 N
Díl: AG5 01V 2.5lTDI RdW 2222
Kódování: 00001
Dílna #: WSC 00000
VCID: 51AF3B159BA9B496443-5160

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS* brzdy Labely: User\8D0-907-389.clb
Øídící jednotka: 4Z7 907 389 A
Díl: ABS*/ESP* allrad D56
Kódování: 06357
Dílna #: WSC 00186
VCID: 4A9D2C7976FF874E059-517C

1 nalezena chyba:
18265 - signal zatizeni
P1857 - 35-00 - chybove hlaseni od ridici jednotky motoru

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Klima/topení Labely: User\4B0-820-043-MY1.clb
Øídící jednotka: 4B0 820 043 L
Díl: A6-Klimavollautomat D64
Kódování: 00063
Dílna #: WSC 02325
VCID: 2343A1DDB1957606A6F-259C

3 závad nalezeno.
00779 - cidlo vnejsi teploty (G17)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
00792 - tlakovy spinac Klimatizace* (F129)
31-00 - Preruseni nebo zkrat na kostru
01582 - signal pro teplotu chladici kapaliny
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbagy Labely: 4B0-959-655-AI84.lbl
Øídící jednotka: 4Z7 959 655 H
Díl: Airbag* 8.4EP 3000
Kódování: 0000606
Dílna #: WSC 02334 785 00200
VCID: 54A13201F4BBC1BE6F5-517C

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Pøístrojová deska Labely: 4B0-920-xxx-17.lbl
Øídící jednotka: 4B0 920 933 G
Díl: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D14
Kódování: 04060
Dílna #: WSC 00000
VCID: 275BB5CDC5AD9A26FA7-517C
WAUZZZ4B94N035011 AUZ7Z0C2455085

4 závad nalezeno.
01300 - ridici jednotka pro navigaci s CD mechanikou (J401)
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
01304 - autoradio
49-00 - zadna komunikace
01314 - ridici jednotka motoru
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
01315 - ridici jednotka pohonu
49-10 - zadna komunikace - Sporadická

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 34: Øízení výšky Labely:
VCID: 55A7CF05AC41D8B698B-5160
Pozn.: Nadmìrné množství pøenosových chyb


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 35: Centrální zamykání Labely: 4B0-962-258.lbl
Øídící jednotka: 4B0 962 258 L
Díl: Zentralverriegelung D37
Kódování: 06721
Dílna #: WSC 22578
VCID: 326D5499FE6FEF8E5D9-4F08

1 nalezena chyba:
01559 - dvere ridice
60-00 - zabezpec.: ne

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 55: Reg.sklonu Xenonù Labely: User\4Z7-907-357.clb
Øídící jednotka: 4Z7 907 357
Díl: dynamische LWR D09
Kódování: 00030
Dílna #: WSC 03141
VCID: 0401C241145B913EBF5-4B52

Nenalezena žádná chyba.

Konec -------------------------------------------------------------------
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email