Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 310 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 305
Uživatelů: 5
Celkem: 310

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 18 | Témat: 8

04.08 2008 20:54


Cau mozna se to tu uz resilo ale mam A6 2.5 TDI* 110kw rok 98 minuly tyden me zaclo blbe startovat auto dela to jako kdyz spadne nafta dele to toci pak naskoci.Mel sem tento stejny problem asi pred 12tis to me spatne chytalo i kdyz to bylo teple byl zacpany naftovy filtr po vymene to bylo bez problemu.Ted jsem ho vymenil zas ale nepomohlo to.Jinak auto jede normalne i pekne tahne.Co by to mohlo byt?Pada nafta nebo to nekde bytz ucpane?Na vagu sem to jeste nemel.
nahoru

sponzor





04.08 2008 20:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 0

12.08 2008 20:39


ted jsem to řešil,měl jsem to samé.Měl jsem v prdeli podávací čerpadlo v nádrži.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.08 2008 20:32


tak tim čerpadlem to není. v neděli ke mě přijede Satas,tak pak dám vědět,čim to je.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

07.04 2009 4:03


Čau kde byl teda problem resim ted to same
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 4

06.02 2010 21:26


Zdravim.surne potrebujem poradit v com to je.robi mi to iste. ked motor dlhsie postoji a je zima tak dlho toci kym chyti. a chyta tak vselijako nie naraz vsetkych 6 na drnc.
Inac dal som nove zhavice, novu baterku 100ah, novy palivovy filter a furt mi to robi.Cim to moze byt.
dakujem pekne za odpoved
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

07.02 2010 1:40


toxii:
Zdravim.surne potrebujem poradit v com to je.robi mi to iste. ked motor dlhsie postoji a je zima tak dlho toci kym chyti. a chyta tak vselijako nie naraz vsetkych 6 na drnc.
Inac dal som nove zhavice, novu baterku 100ah, novy palivovy filter a furt mi to robi.Cim to moze byt.
dakujem pekne za odpoved


Cez noc ho daj dole cumakom. Proste tak, aby boli zadok pokial mozno co najvyksie.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 4

07.02 2010 11:10


to mastik: a co tym vyriesim.akurat tak mozno zistim ci mi spaduje nafta ze.a potom je aky dalsi postup?
ale aj tak ho nemam ako tak dat lebo vsade naokolo je rovina.jedine ze zdvihnem zadok a podlozim klatiky )
prosim o radu kto sa s tym uz stretol cim to moze byt.
nemoze odchadzat vstrekovacie cerpadlo alebo podavacie ?
nafty je tam cez 3/4 nadrze.myslim ze ani filter nemoze byt zavzdusneni pretoze potom by to nerobilo iba ked auto postoji na chlade.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

07.02 2010 11:45


toxii: nemas potecene od nafty kryty hlav pri vstrekovacoch? V tejto zime sa moze stat ze praskne koniec niektorej odpadovej hadicky a tadial sa to pri stati zavzdusni.
nahoru

sponzor





07.02 2010 11:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 4

09.02 2010 13:01


prepadove hadicky som vymenil.hlavy su uz od vtedy pomerne suche no auto ziaden rozdiel.po dlhsom stati musi dlhsie tocit.
kde by sa to este mohlo zavzdusnovat?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

09.02 2010 13:18


A si si isty ze sa to zavzdusnuje? Nie je len nizko nastaveny predvstrek? Zavzdusnovanie sa prejavuje nezavisle od teploty, predvstrek zavisi od teploty. Podla toho co si pisal vyssie (...ked je zima...) to vyzera ze je to zavisle od teploty.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

10.02 2010 7:16


wakko:
Nie je len nizko nastaveny predvstrek

Přesně tak, nejdřív zkontroluj předvstřik. A jakou tam máš baterku? Jestli ne novější a kolem 830A, tak jí kup. Jestli to bude hodně špatně startovat i po tom, možná se začíná loučit vstřikovací čerpadlo, což bych ti nepřál
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 4

11.02 2010 6:45


na diagnostike to bolo..predstrek by mal byt nastaveny tak ako ma.
baterka je fungel nova 100 ah 870A.
Vstrekovacie cerpadlo neodchadza nahodou naraz-celkom, tak ze auto uz nejde vobec natocit (alebo za jazdy zdochne a uz nejde natocit) ????
a inac po vymene tych prepadovych hadiciek sa to kapanek zlepsilo...ale este to ani zdalena neni ono.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.02 2010 6:54


no predvstrek ti je u toho cerpadla skoro na ho.., ono si ho steluje samo, treba to nastavit na povstrek, niekdy ked to maju chlapci moznost mat doma cez noc, tak to nastavuju podla ranneho startu, cerpadlo ti moze zomriet zrazu ako pises, za jazdy, alebo nenastartujes, ale moze odchadzat aj postupne a to ze to zatepla zacne startovat horsie, auto straca vykon az nakoniec to moze mat strasny zvuk a nebude sa to vladat pohnut
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 4

11.02 2010 15:37


tak cepradlo asi moj problem nebude pretoze za tepla mi to startuje na brnk.
dnes som pomenil vsetky palivove hadicky takze uvidime ci to nieco pomoze lebo na jednom mieste sa mi zdalo ze by to aj mohlo chytat vzduch tak uvidime.
a ak nie tak skusim sa dat niekomu pohrat s tym predstrekom.
nastavuje sa to iba vo vagu alebo aj nejako mechanicky na cepradle????
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

11.02 2010 19:27


toxii:
nastavuje sa to iba vo vagu alebo aj nejako mechanicky na cepradle?

Aj-aj, pozri sa na prilozeny navod.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 5

11.02 2010 22:50


Problem bude v prepadovom ventlile na vysokotlakovom cerpadle... na nom je gumicka ktora bude poskodena... bohuzial ta gumicka sa samostatne objednat neda tak len zohnat rovnaku lebo ten ventil stoji 290 euro... vela stastia.
nahoru

sponzor





11.02 2010 22:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

13.02 2010 2:25


Chalani,mate předvstřik na atomy za předpokladu že nemáte čerpadlo se 300 nakroucenejma tisícema.xxxx lidí mi denně informuje jak delali léta v audi(dročkaři)jak tomu rozuměj(měli přece vrakáče všichni) a nechaj si u mě udělat káru"""""s přednáškou jak to má vlastně být......uuuuf děsná žumpa,atd,ale ten udaj z original příručky funguje a když mi přijede auto nastavený na 3.6 BTDC z autorizáku audi nebo vod kámoša,chce se mi blejt!
Naposledy upravil Satas dne 13.02 2010 2:48, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

13.02 2010 2:39


Předvstřik čili reálně povstřik je v pozdní hodnotě 2.0 +-2 setiny ATDC po uvrati takže rozpětí 1.8 až 2.2 ATDC,s přihlédnutím na najeté km agregátu tzn +- 2 setiny k tomu co jsem napsal,pak se laboruje jak to z zimy chytá.Nicméně vždy ke mě dorazila klasická 2.5 TDI* z roku 99 takže najeté km standard 400tkm.dal jsem jí do standard hodnot a jejku chytala jak má.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

13.02 2010 13:24


A jakej to ma vlastne zkuk kdyz je tam moc naforovano?mam takovej drsnejsi zvuk pod plynem... Ale co 2,5 to jinej zvuk at posloucham jak posloucham,tak naky jsou krasne tichy a naky takovy drsnejsi jako mam ja,cim to je prave tim zminenym predvstikem?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

13.02 2010 14:09


Octava:
A jakej to ma vlastne zkuk kdyz je tam moc naforovano?mam takovej drsnejsi zvuk pod plynem... Ale co 2,5 to jinej zvuk at posloucham jak posloucham,tak naky jsou krasne tichy a naky takovy drsnejsi jako mam ja,cim to je prave tim zminenym predvstikem?
Přesně tak,budto předvstřik nebo v hajzlu vstřiky či motor kterej má najeto 10x kolem zemekoule.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

13.02 2010 15:51


Satas:
motor kterej má najeto 10x kolem zemekoule

No, 420.000 km nie je na dobre servisovany 2,5TDI V6 az tak vela... staci pravidelne menit cerpadla
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

13.02 2010 17:21


ja mam zhruba takovej zkuk proste drsnejsi noo


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

20.02 2010 19:23


TDI* musí mať ostrý pukotavý zvuk ako zvon ,nie chrchlorachot,a pritom čistý,ani moc hlučný ani moc tichý,dosď mylným je mýtus o tichom motore TDI*,je pravda že si je treba všímať jednu značku a jeden druh motora.

Napr. fiaty to bol rachot ,ale ak začal tíchnuť bolo jasné že pomaly končí.

Dobrý motor je primerane hlučný ale podotýkam!!! hluk musí byť spůsobený detonáciou paliva a nie vůlami motora.


Takže dve rovnaké autá rovnako nastavené s rovnakými tryskami bral by som to ostrejšie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.10. 2010
Příspěvků: 332 | Témat: 5

22.11 2010 23:22


zdravim... mam ten sam problem...

auto po delsim stani... minimalne 12 hodin startuje dele... proste toci a chytne po cca 4-8 sekundach a to at je +5 nebo +20. je jedno jestli nazhavim 1x nebo 3x.

na aute se menili vsechny vstriky, rozvody, koniky, olej + filtr... a zadna zmena (snad jen za jak to chytne tak je chod okamzite kultivovany, pred touto opravou jeste tak 2-3 secundy byl nestabilni)

nevim proc ale porad mam na v hlave ze by to mohla byt "padajici nafta"

muze nekdo pls poradit???

diky
nahoru

sponzor





22.11 2010 23:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

23.11 2010 11:18


xelerate: Tento problem riesime s xerus-om uz dlho. Pokial auto este nezhavi a navyse na kapotu svieti slunicko tak je start dlhsi.

Pozri si temu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Najnovsi poznatok je cidlo teploty oleja.
Navyse xerusovi aj mne vybehuje pri zlom starte chyba 00575- tlak v sacim potrubi, reg. hranice prekrocena - sporadicky...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.10. 2010
Příspěvků: 332 | Témat: 5

23.11 2010 11:26


xpapo: ok dik jdu si to procist.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 3

02.03 2016 22:44


zdarec mel jsem stejny problem a zjistil jsem ze mam vypadlou podtlakovou hadicku nasadila se stahla a startuje jak ma
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

05.08 2018 21:13


Ahoj prosíme kde je ta podtlakova hadička už si nevim rady stále mi padá nafta dal jsem i zpětně ventil a nic děkuji za infoMira
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email