Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 371 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 366
Uživatelů: 5
Celkem: 371

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

11.01 2016 15:16


Zdravím kluci, mám na vás otázečku ohledně mé A6 v automatu.


V zátahu při nízkých otáčkách se mi celé auto rozklepe, při vyšších otáčkách je to ok. Příklad: Jedu po rovině 50kmh a jemně přidám - auto se klepe, dokud si nepodřadí. Jedu s vyššíma otáčkama a v pohodě. Z kopce při udržování rychlosti je to ok. Takže jen v zátahu od spodu. Klepe se celý auto. Co by to mohlo být? Silentbloky?

Další otázečka: Jaký typ oleje a jaký množství mám použít do aut. převodovky? A jde tam někudy z boku převodovky nalít nový?


Děkuji moc za rady a tipy

Peťas
nahoru

sponzor





11.01 2016 15:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

11.01 2016 17:44


Tak ohledně oleje to mám UŽ nastudovaný , takže se omlouvám jak tady píšu, zda se to nedá někde bokem nalejt

Ale potřeboval bych vyřešit to klepání. Dnes jsem zpozoroval, že se auto mírně třese i když stojím z kopce a mám tam P . Takže asi půjdu po těch silentblokách, co vy na to?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

11.01 2016 18:45


Nuz ale 2,4b v tom roku mal 3 typy prevodovky, bud 6.st Multitronic*, alebo 5.st Tiptronic* pred.nahon alebo 5.st Tiptronic* quattro*. Od toho zavisi ostatok
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

11.01 2016 19:34


Mám 5st Tiptronic*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

11.01 2016 19:47


Skontroluj silenbloky. Ak nie, moze to byt aj menic
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

11.01 2016 20:13


Ta horší varianta, kdyby to byl měnič, to je otázka cca kolika peněz?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

11.01 2016 20:32


To klepanie môže byť spôsobené aj samotným motorom.
Staré sviečky/zapaľovací modul dokážu robiť to isté - občasné náhodné vynechávanie, ktoré je pozorovateľné najmä pri akcelerácii z nižších otáčok (vo vyšších trasenie mizne).

Ak počuješ aj zmenu zvuku motora, tak to asi prevodovkou nebude.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

11.01 2016 21:22


Tak jsem se koukal, jsou to celkem palby ty ceny. Ono to kopne při zařazení R a D, ale snad alespoň trošku pomůže vyměna oleje a filtru...

A to klepání auta, uvidím po výměně těch silentbloků -> pak půjdu po těch svíčkách a cívce.. Já se jen modlím aby to nebylo něco extra :-/ Bych to hodil ze skály.
nahoru

sponzor





11.01 2016 21:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

11.01 2016 23:10


Ano, aj motor to moze byt
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

17.01 2016 17:36


Čau kluci.
Tak jsem vyměnil svíčky a rapidně se to zlepšilo. I když to při nízkých otáčkách klepe, ale míň. V tejdnu budu měnit olej v převodovce, pokud i to nepomůže, pujdu po zapalovacích modulech.

Jaký je váš názor? Dělám dobře, nebo se pletu?


Děkuju mooooc



Peťas
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.01 2016 18:19


Byt Tebou, vymenim kable s modulmi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

17.01 2016 20:16


Tyjo, to bude ranec co jsem se koukal :-/ Pfff + ten olej ať mám klid...

No nic, tak přestanu kouřit a budu jíst jen rohlíky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

18.01 2016 20:34


Ešte by som to nebral až tak tragicky.

Staré sviečky boli v akom stave? Boli všetky rovnako "opotrebované" alebo bola niektorá "mokrá", mala viacej usadenín, inú farbu a pod.?
Premýšľam, že ak by boli všetky rovnako opotrebované, zapaľovacia sústava by ešte mohla byť OK (hoci najlepšie roky má už za sebou).

Nemôže niekde prisávať falošný vzduch do sania (prasknuté/netesné vzduchové vedenie, poškodená/vypadnutá alebo zle nasadená hadička podtlaku)?

Klepe sa aj pri studenom aj pri zohriatom motore?
Ak to robí len pri zohriatom, môže to byť zlou Lambda* reguláciou. Ak to robí aj pri studenom aj pri zohriatom, môže to byť napr. chybné čidlo teploty motora. Toto sa dá jednoducho zistiť diagnostikou.

Mám pocit, že prevodovkou to nebude...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

18.01 2016 21:37


Zítra zajedu na Diag a budu moudřejší. Svíčky byly všelijaký, jedna byla od oleje, ostatní byly takový... No napíšu to jak idiot - špička byla bílá a zbytek černej.
Čidlo teploty motoru budu mít asi v háji, neukazuje mi to teplotu motoru, nebo to bude termostat.. Nevím no. Každopádně na středu mám domluvenou tu převodovku, občas to krom toho strašnýho cukání při přeřazení cukne a hlavně, budu mít pak už klidný spaní, když budu vědět, že to cukání je něčím jiným, než převodovkou.

Jo a ještě jsem si vzpomněl, nevíte někdo, kde najdu nějakej filtr odvětrávání klikové hřídele, nebo jak se tomu říká? Tlakuje mi to k víku ventilů. A když jsem pořádně utěsnil zátku oleje ( prosakuje mi přes ní olej), tak to po pár km vypadalo, že hořím . Tak jsem zase oddělal nový těsnění víčka a je to oká

Kuji


Peťas
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

19.01 2016 11:12


Možno bola chybná len sviečka. Ak sa tento jav bude opakovať aj na nových sviečkach, asi by som šiel po zapaľovaní (zapaľovacie káble + modul). Ak sa to bude vyskytovať len na jednej, skús prehodiť káble. Ak sa chyba prenesie na inú sviečku, bude chybný len kábel. Ak zostane na tej istej, bude chyba pravdepodobne v module.

Teplota motora (údaj pre RJ) má významný vplyv na tvorbu zmesi. To že ti neukazuje teplotu môže mať viacero príčin. Ak sa fyzicky motor zohreje a až po jeho zohriatí sa začne zohrievať aj chladič (dá sa zistiť rukou), termostat to nebude. Ešte zostávajú samotné budíky, kabeláž a samotné čidlo. Treba to pozrieť na diagnostike. Neviem aké más čidlo, ale niektoré dávajú dve hodnoty - jednu pre RJ motora a druhú pre budíky, tak si treba dať pozor akú hodnotu číta diagnostika.

K odvetraniu kľukovky. Nie som si istý, či ti to pomôže ale snáď áno:
http://www.passatworld.com/forums/b5-information-b [zkrácená url]

Odvetranie neutesňuj - vytlačí ti olej (čo sa možno už aj stalo, keďže si "horel")...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

19.01 2016 21:34


Perfektní, super! Díky moooc
nahoru

sponzor





19.01 2016 21:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 48 | Témat: 4

20.01 2016 21:15


trochu OFT, omlouvám se,ale musím

mě se takto začala klepat v pondělí a v úterý mi vlítlo vahadlo mezi ozubený kola na vačce

[/img][/akimg]
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

21.01 2016 11:42


Hombrac (20.01 2016 21:15) orig :
trochu OFT, omlouvám se,ale musím

mě se takto začala klepat v pondělí a v úterý mi vlítlo vahadlo mezi ozubený kola na vačce

[/img][/akimg]



No pěkný :-O
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 1

21.01 2016 11:50


Tak pánové,

to klepání bylo opravdu svíčkama a olejem v převodovce.

Navíc Převodovka* byla v nouzáku( prý teda ), PRND svítilo červeně a po výmazu chyb už ukazuje zařazený stupeň.

OLEJ V PŘEVODOVCE:

Kontrolák jsem odšrouboval a vyhrklo tama na mě asi 4 litry černýho, hnusnýho, smradlavýho oleje. Kontrolákem jsem to nečekal, tak jsem jak lulin stál přímo pod tím a byl jsem od hlavy až k patě slitej tím hnusem No ale to by přece přes kontrolák tak moc hrknout nemělo, ne? Takže byla přelitá???

Z vypoušťáku mi vytelko pár litrů.

Po napouštění převodovky, dvou testovacích jízdách atd atd atd se do ní vlezly necelý 4 litry ATF*.

Zajímavý.

Filtr jsem vyměnit nemohl, protože šrouby na vaně se nedaly povolit. Jeden jsem trhačem vyšrouboval a co jsem neviděl? Na závitu bylo modrý lepidlo. To udělal doslova nějakej kretén!

Ale auto už necuká a je to ok!

Pánové děkuji za rady!

Jinak na převodovce byla chyba :

Číslo závady : 00293 027
---------------------------------
Multifunkční spínač - F125
Nesmyslný signál
Přechodná závada


____________________

Víte někdo co to může být? Manuál mi na převodovce nejde, podle mě nějaký mikrospínač.

Díky


Peťas
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

13.02 2016 11:37


Čau Petas jaké označení ATF* si nalil do automatu,mám to samé a chci měnit olej v převodovce.Dík z a odpověd M
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

13.02 2016 11:39


Jo a nevíte kdo v okolí Plzně by mi udelal rozvody A6 2.4 automat Avant.Dekuji za info.M
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email