Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 7
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: ESP audi TT
tagy: wiki: ESP, quattro, JTTD...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 1

27.04 2009 16:28


obcas mi vypne ESP* a neda sa zapnut,az kym nevypnem motor a znova nastartujem,,vie niekto poradit??
nahoru

sponzor





27.04 2009 16:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 1

28.04 2009 6:50


Dělá mi to taky, v zimě nepříjemné, teď mi to moc nevadí, nicméně asi to v pořádku není. Ale ještě jsem to neřešil...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

28.04 2009 8:05


bud tam mas BOV otvoreny ak tak to robi iba pri vysockych otackach alebo tam mas netesnost medzi motorcekom sekundarneho vzduchu to moze robit kedykolvek podla stavu netesnosti mozno sa to aj hybe ?? skotroluj odstarn
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.4. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 2

02.05 2009 13:10


co je to BOV?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

05.05 2009 12:51


TTstyle:
co je to BOV?


blow off ventil? nebo blow job?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.5. 2009
Příspěvků: 194 | Témat: 14

07.06 2009 21:51


už jste někdo přišli na to čím to je? Občas se mi to tak stává,zastavím vypnu klíček a znova nastartuju a je to ok.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

07.06 2009 22:50


pd:
už jste někdo přišli na to čím to je? Občas se mi to tak stává,zastavím vypnu klíček a znova nastartuju a je to ok.


no kdyz jsem mel povolene sani a vypadla mi hadice nasavaneho vzduchu, tak se mi taky rozsvitilo ESP*, nevim jak to spolu souvisi, ale utazeni toho sani to vyresilo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.06 2009 23:51


jj robi to potvrdzujem uz som mal rozpisanu odpoved ale asi by to bola hovadina tak som to radsej zmazal ale robi to ano aj tym odfukovym ventilom to robi takze kontrola a oprava
nahoru

sponzor





08.06 2009 23:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.5. 2009
Příspěvků: 194 | Témat: 14

14.06 2009 10:52


tak jsem to dotáhl, projel se obvyklým způsobem kdy to dělalo a najednou to už nedělá.taková prkotina a co to nadělá radosti dík
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.06 2009 12:18


pd:
tak jsem to dotáhl, projel se obvyklým způsobem kdy to dělalo a najednou to už nedělá.taková prkotina a co to nadělá radosti dík


za malo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

09.08 2009 18:45


kolegové dotaz : měnil už někdo z vás v TT senzor příčného zrychlení G200 ?

- od průběžného rozsvěcování kontrolky za jízdy a zhasínání při dalším nastartování jsem se dopracoval k trvale svítící kontrolce + ve VAGu k trvalé chybě O1423 (el. porucha v proudovém okruhu + včera i ten druhej text, která se po vymazání objevuje znova, takže senzor je def. v hajzlu)
- koukal jsem do Elsawin jak na to, ale mám strach se sundavání toho spodního krytu u řidiče - je v něm totiž osazen konektor OBD*, ovládání světel a já tam mám ještě čidlo Sherlogu - mají se tam "odehnout" takový plastový kolíčky, odpojit konektory - nerad bych to všechno urval
- a zřejmě se má ještě demonotvat to bovdenový otevírání kapoty vlevo dole ?
- vlastní čidlo je dole vpravo na sloupku řízení na takový konzoli a mělo by jít vyměnit jednoduše (nicméně počítám, že se nejmíň 10x praštím do hlavy o volant )
edit pro ostatní : u TT do roku 2001 se dá koupit jen to samostatné čidlo - u novějších se musí prej vyměnit celá ta konzole, protože je to v ní, spolu s druhým čídlem G202, napevno
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

09.08 2009 23:43


kryt pod volantom som uz mal tolkokrat dole ze uz to robi samo auto na heslo ide to vpohode konektor OBD* vpodstate netreba ani odpajat iba svetla vybrat a odsrobovat vsetky sroby a mas to hotove
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

17.08 2009 19:27


tak, čidlo dorazilo, o víkendu provedu výměnu ...
(na krabičce je vidět, že ve Finsku, když zrovna nedestilujou vodku, nebo není lovná sezóna sobů, tak vyráběj čidla pro VW group )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

23.08 2009 13:34


výměna úspěšně provedena a tady je pár postřehů :
- po odšroubování šroubů (jak po obvodu boku u pojistek, tak i 3 u nohou řidiče) byl nakonec dost problém sundat ten "spodní kryt", protože v úchytech držel hrozně pevně - pomohl jsem si velkým hřebíkem ohnutým do L, kterým jsem po vyklopení krytu rádia musel velkou silou zapáčit směrem k sobě v vzniklé mezeře a teprve potom úchyty povolily (vpravo od volantu jsou 2) - vlevo jsem udělal to samé, už to šlo menší silou, protože kryt se sám trochu odehnul a úchyt je tam jen jeden
- po odšroubování šroubů po obvodu boku u pojistek, je potřeba celej ten černej plast s pojistkama opatrně "vyvyklat" jakoby k sobě a směrem ven od auta, protože je kolíčkama zacvaknutej do bočních úchytů "spodního krytu" a je potřeba tyhle 2 věci od sebe oddělit - jinak nejde spodní kryt povysunout ani sklopit
- jak psal GGTT není potřeba odpojovat OBD* konektor, ale jak jsem zjistil ani světla, protože k senzoru se dá celkem "pohodlně" (ještě teď mě všechno bolí ) dostat; zároveň není ani potřeba demonotovat bovdenové ovládání haubny, jak je uvedeno Elsawin, protože ničemu nebrání - na fotce je vidět, že takto demonotvaný kryt pod volantem tak nějak "visí"
- výměna vlastního čidla je opravdu jednoduchá, jen potřebujete někoho, kdo vám bude shora svítit; není potřeba demontovat celej držák (je na něm i senzor G202), ale po odpojení konektoru stačí jen plochým šroubovákem (opět ale velkou silou) odehnout packu (2 packy), které jsou součástí objímky, která čidlo drží a směrem šikmo dolů k sobě čidlo "vypáčit"
- zpětná montáž byla otázkou několika minut, na boku je opět potřeba se vším opatrně "vyklat" a zpasovat to dohromady, aby kolíčky zapadly zase zpátky do bočních úchytů krytu
- bouhužel se mi nepodařilo zpátky zacvaknout kryt do úchytu vlevo od volantu (plasty horního a spodního krytu mezi sebou pružily a prostě to nešlo), takže tam mám trochu mezeru - naopak do obou úchytů vpravo zapadl kryt přesně
- po výměně je potřeba provést základní nastavení čidla, a "jak na to" je tady :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

- celou operaci jsem zvládnul s jedním šroubovákem s bitem torx25 + plochým bitem
- na závěr je potřeba říct, že pokud je někdo mohutnější postavy, tak se mu výměna bude dělat asi hóódně špatně - leda, že by si pomohl demontáží volantu, ale to bych sám v žádným případě neudělal, páč bych měl strach o Airbag*
- snad tohle info někomu z vás pomůže
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

23.08 2009 14:27


pekne a chyba sa odstranila vymenou ?? co to vlasstne robilo? PS treba hrubu silu netreba to lutovat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 1

23.08 2009 14:59


mal som ten isty problem na mojej S3 a dlho som nevedel prist na to co to je ani v Audi ani netusili kde sa ten sernzor priecneho zrychlenia a prirastu otacok nachadza takze neostavalo nic len hladat a podarilo sa chvala bohu chyba ostranena asi a funguje uz 2rok bez problemov ;]
nahoru

sponzor





23.08 2009 14:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

23.08 2009 15:06


GGTT : jo, chyba se odstranila - zajímavý bylo, že VAG-COM* 3.O4, hlásil jen tu chybu s doplňujícím popisem "chyba v proudovém okruhu", zatímco verze 4.09 hláslila obě varianty doplňujícího popisu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.11. 2008
Příspěvků: 262 | Témat: 2

23.08 2009 16:43


Můžu se zeptat na kolik ta sranda přišla?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 35 | Témat: 4

04.05 2013 21:20


jsem z toho jelen, byl jsem na diagnostice kvuli nefungujicimu ESP*, automechanik mi doporucil vymenit cidlo c. 1J0 907 657A coz je vlastne to vetsi cidlo na tom samem miste kde je G200, zde ctu ze se ma v tomto pripade vymenit cidlo cislo 1J0 907 651A coz je to mensi tak co vlastne vymenit???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

05.05 2013 15:31


jenom pridam svuj postreh co se tyka cidel podelnyho a pricnyho zrychleni. me diagnostika taky hazela chybu jednoho z tech cidel. jelikoz jsem nemel o co prijit tak jsem to cidlo vyndal vykuchal ten silikon abych zjistil co to vlastne je za potvoru. Prisel jsem na to ze pravdepodobne svab ktery tam je se tam pri vyrobe jen polozi a zajile se to tim silikonem nebo co to je. a po case se vybracemi uvolni a pak nefunguje to je logicky. svaba jsem pripajel znovu to zalil silikonem vratil do auta udelal zakladni nastaveni otestoval v provozu jestli ukazuje jak ma a uz rok mam klid. Oprava me stala asi tak hodinu prace a trochu silikonu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

06.05 2013 23:14


jj..mikii6 ma pravdu.. robil som to iste na mojej S3 a hadzalo mi chybu G251 tusim.. rovnaky postup ako mikii6 a snimac funguje bez problemov.. pisal som aj navod na diselepower

konkrene tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=791103&highlight=#791103
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

08.05 2013 20:16


Pricny a podelni snimac mam taky uz vymenen a za jeden jsem platil 1700,chtel jsem si je doma take opravit ale nepodarilo se mi to,po pripajeni a zaliti silikonem chyba nezmyzela
lumirs a GGTT psaly ze se jim kontrolka ESP* rozsvitila pri nejake poruse v motoru nebo tak nejak.Ona totiz ta kontrolka sviti nejen pri nefunkcnosti ESP* ale i pri jakekoli zavade v motoru(dalo by se rici ze je to multifunkcni kontrolka zavad v motoru)Protoze ke svemu chodu potrebuje i nektere hodnoty motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.2. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 0

09.12 2015 18:09


S tou opravou pozor.
Taky jsem si to přepájel a chyba pořád vyskakovala.
Bylo nutné provést základní nastavení přes VAGínu !!!

Potom ani blik...


EDIT. A nevyskakujte, že to je staré téma. Někomu se ta informace bude jistě hodit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.4. 2015
Příspěvků: 37 | Témat: 6

25.01 2016 22:08


dával jsem bov HKS a taky mi to vypíná ESP* někdy hned někdy až později neví někdo co s tím kromě toho dát tam originál bov?
nahoru

sponzor





25.01 2016 22:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 13

04.02 2016 20:15


Mě stále svítí kontrolka ESP* a vada je v kroužku pod volantem kde je čidlo G-85 !
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email