Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 260 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 253
Uživatelů: 7
Celkem: 260

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2007
Příspěvků: 42 | Témat: 10

22.11 2008 18:29


Mam špatný termostat propouští.Budu jsi to dělat sám,ale ani nevim kde ho mam hledat.Typoval bych někde dole u chladiče.Je zde taky nějaký vypouštěcí ventil na kapalinu a taky nějaký ovzdušnění až to budu zas plnit?Díky za rady.A4 1,9TDI 97
nahoru

sponzor





22.11 2008 18:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

22.11 2008 19:22


Urcite plati pre AHU. Neviem co mas ty.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2007
Příspěvků: 42 | Témat: 10

22.11 2008 19:30


Jo skvělý.Už vim kde ho hledat.Ted už jenom ten vypoušták.To bude asi někde na chladiči dole ne?Nevíte?Ještě by mě zajmalo jakou nemrznoucí směs tam dávate?Destilku a fridex nebo je něco lepšího?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.11 2008 11:49


jenda.unc: Vypúšťak dole na chadiči, ale musel by si dať nárazník dole.
Nemrznúca podľa špecifikácie G12 alebo TL-VW774D (červená).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2007
Příspěvků: 42 | Témat: 10

23.11 2008 17:03


flashmajster:
Jo díky za radu.Příští víkend se doho pustim
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

24.11 2008 0:39


Odvzdušnění bude patrně někde tady, jako u mě viz pžipojené obrázky v zipu.

Jinak bych ti doporučil stáhnout si tady na fóru komplet knihu "Jak na to" k A4. Myslím, že to je někde tady:

http://audiklub.cz/forum&fil [zkrácená url]
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

24.11 2008 8:17


Jedna z moznosti (som to robil tak), lavor a rovno ten termostat vybrat. Cosi sa vyleje, cosi zachytis. Potom nasadit novy, cez sitko naliat zachytene, doliat cerstvou zmesou. Po cca 10 a 20 km skontrolovat, doliat.
U mna nebolo treba nic odzvdusnovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

23.11 2015 17:14


Nebudu zakládat nové vlákno, využiju toto, a dokud to mám v čerstvé paměti a předám svou zkušenost. Jedná se o motorizaci 2.0 TFSI*, která se vyráběla ve vícero výkonových variantách. Po pořízení auta jsem začal pozorovat, že mám problém ohřát motor (chladicí kapalinu) na provozních 90 st. C. Teplota se nejčastěji držela okolo 60 st. C, při jízdě z kopce spadla i na 50 st. C, pouze při popojíždění po městě se vyšplhala výše, ale jakmile jsem se dostal mimo město, bylo tam obvyklých 60. Auto jsem sice ještě pořádně neznal, ale nepřišlo mi to úplně normální. Zjišťoval jsem, co a jak. Tento motor by měl mít pouze jeden termostat (na rozdíl snad od Golfu s tímto motorem a převodovkou DSG*, kde je snad ještě nějaký termoregulátor). Rozhodl jsem se termostat vyměnit. Pořídil jsem Wahler (411186.87D). Celkem dobrý návod na výměnu se nachází zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Já jsem nedemontoval spodní kryt motoru, kapalinu jsem neměnil, unikající kapalinu jsem se snažil pochytat do kyblíku, po nalití zpět jsem dolil litrem nové (+ litrem destilky). Postupoval jsem jak je víceméně ve videu z odkazu.
1. Sundat řemen z alternátoru (bacha na vyskočení řemenu z jiných řemenic, či kladek).
2. Sundat alternátor (je na 4 šroubech), právě pod alternátorem se nachází termostat.
3. Pak je třeba „udělat si prostor“ povolením, sundáním či uvolněním některých kabelů či hadic.
4. Pak jsem se zasekl na dvou šroubech, které drží dvě kokové trubky, které vedou k termostatu, šrouby se nachází u chladiče oleje, jedná se o tzv. tisícihran (ozn. XZN), který jsem neměl (nyní už sadu mám), vyřešil jsem to hrubou silou s torxem T30 nebo 35 (už nevím), který jsem tam natloukl.
5. Smontování proběhlo opačným způsobem než demontáž. Větší problém nastal, když jsem byl téměř hotov právě při vyskočení drážkového řemenu z vodící kladky, bez pomocníka resp. pomocnice s menšíma rukama, bych jej na správná místa nedostal. Jako poslední jsem nalil zpět kapalinu a dolil chybějící, odvzdušňovací šroub (aspoň myslím, že je to on) se nachází na silnější kovové trubce, která vede na honí straně motoru (pak přechází gumovou částí do horní části chladiče).
Výměna termostatu 100% pomohla, jelikož nyní i při teplotách slabě nad 0 st. C mám motor při běžné jízdě, po rovinaté krajině během 10 km na 90 st. C a na těch to již stabilně drží (již neklesá, ani nejde výše), takže jak jsem zvyklý z jiných aut s jinými motory. Tímto děkuji lordumysticovi, se kterým jsem problematiku řešil, přitom jsme zjistili, že i on má možná také s termostatem problém. Při zabývání se tímto problémem s ohříváním motoru jsme zjistili, že jakmile není aktivní režim ECON, tak bez ohledu na teplotě motoru, vnější teplotě (tedy dokud je nad 0st. C), ani na nastavené teplotě na panelu topení se trvale točí sahara (myslím, že ta menší na chladiči), což při mém „pootevřeném“ termostatu způsobovalo ještě menší ohřev vody. Zajímavé je, že starý termostat se po demontáži „za studena“ tvářil, že je OK – byl zavřený, jeho testováním v teplé vodě jsem se nezabýval, ale logicky se musel otevírat již dříve (třeba už při 50 st. C) než měl (při 89 st. C).
nahoru

sponzor





23.11 2015 17:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

23.11 2015 19:22


Ta sahara se točí proto že spíná klimakompresor a v těchto teplotách nechladí ale přihřívá to zjistíš tak že si sáhneš na trubky od něj. Tlačítkem econ ho deaktivuješ a přestane se točit.
Tímto přispívá na lepší odmlžování vysoušení nasávaneého vzduchu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

24.11 2015 8:27


Ano presne jak pises. Nejprve jsem si myslel, ze kdyz je venku chladneji nez nastavena teplota na topeni, tak se klimakompresor nespina, ale to je vlastne nesmysl, prave kvuli pripadnemu vysouseni vzduchu (zejmena pri desti). V servisu mi bylo receno, ze snad pouze pod - 5 st. C klimakompresor nesepne.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.11 2015 12:20


Tenhle Kompresor* ma regulovatelny prutok tudiz si pusti jen tolik aby prihrival i kdyz mrzne ale rozhodne nikdy plne nevypne, ma nejaky procento kdy medium koluje v systemu a misi se s pridanym olejem. Kompresor* s elektromagnetickou spojkou uz nesepne uz pri teplote + 4 stupnich. V tom je rozdil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 9

04.01 2016 17:10


Mám otázku koľko km treba prejsť aby bol motor na tých 90C ?
Neviem či mám tento problém ako píšete ale tiež mávam teplotu 70C a tam sa drží dosť dlho až kým je 90C mám tak po hodine jazdy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 348 | Témat: 8

04.01 2016 17:26


u mě tak do 20 km a mám zahřáté,mám 2.5 TDI* a mám ho nový!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.12. 2012
Příspěvků: 117 | Témat: 19

04.01 2016 17:53


Na 90C jsem okolo 15-20km, podle jízdy. 1.9TDI 85w, vyměněnej v létě. Jestli ti to trvá tak dlouho tak už bude asi nemocnej.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email