Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 383 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 378
Uživatelů: 5
Celkem: 383

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Audi A2 1.4 TDI
tagy:
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.12. 2007
Příspěvků: 4 | Témat: 1

13.07 2008 19:20


mam problem.Mam Audi A2 1.4 TDI*.Ma nezavysle topeni. Je to original Audi jenze nevim jakzm zpusobem to zpustit. Nemam od toho zadny ovladac. Pri diagnostice VAG se spojim s topenim vyzkousim vsechny akcni cleny zhavici svicku,cerpadlo v nadrzi,ventilator a vse je funkci jen neni zadny ovladac.
Ma nekdo neco podobneho nebo mi poradi.
nahoru

sponzor





13.07 2008 19:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

13.07 2008 21:55


To snad musí někde na palubovce mít ovladač, ne? Neni třeba nalevo od volantu, někde dolejš? Tam ho měl kámoš.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

13.07 2008 22:02


šestka to má mezi sedadlama a novější ve dveřích řidiče
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

13.07 2008 22:05


Jo já si nevšim, že to je original audi, tak to pak ten ovladač někde bejt musí a ne zrovna zašitej pod sedačkama.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

13.07 2008 22:11


no jo, a2 je tak malá, že z místa řidiče stejně všude dosáhneš... třeba se startuje lehkým poklepem přímo na topení
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

13.07 2008 22:13


Anebo když nechceš aby běžela, držíš palec na hadici a pro zapnutí ho pustíš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 1

14.04 2010 19:18


Zdravím. Topení je automat. Pří vnější teplotě +5 a méně se automatiky spíná a je to poznat při sledování teploty motoru - je dřív na provozní teplotě. Topení jde pouze při zapnutém ,Autoklima, a jde vyřadit např. pro snížení spotřeby nafty tlačítkem ,ECO,

Přesunuto do sekce A2 by Petan
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

15.04 2010 21:35


A nemáš to na diaľkové a zabudli ti ho dodať.
nahoru

sponzor





15.04 2010 21:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

16.04 2010 22:13


já to mám taky automaticky
pod +5 se sepne ssamo pokud je na klimě AUTO
ECON a málo nafty to odstaví
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

01.05 2011 23:05


Cus hele mam motor AMF rok 2003 mam to od 10 kilometru a ted jsem mel najeto 110 000km ztrata vykonu a po 20 km mi prasknul saci ventil a motor kaput . A TED POZOR NACPAL SEM TAM MOTOR Z FABIE 2008 a vymenil sani a ono mi to nejede odspoda stejne jako predtim kdyz umrel ten starej . Filtry novy diagnostika mlci chyby sem vymazal . PORADTE CO VAS NAPADA . diks
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

01.05 2011 23:06


NEMUZE TO BEJT SLABNOUCI CERPADLO V NADRZI ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

05.05 2011 23:31


Nebo vaha ze by odesla takhle za pul hodiny ? Myslim vzdduchu .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

05.05 2011 23:33


up
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

01.10 2011 14:33


Prosím o radu,manželce odešel posilovač brzd u A2, je s vývodem na ESP* a to je prý problém,v servisu ho nějak nemůžou sehnat.Slyšel jsem,že lze repasovat.Nemáte někdo s tím zkušenost?
Díky Lubo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 0

02.10 2011 16:08


Zde naleznete temer vse:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 0

02.10 2011 16:53


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





02.10 2011 16:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 0

02.10 2011 17:57


Mozne kombinace auta a motoru dane vyrobcem:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Motor AMF se sice do fabie montoval, ale zaobiral bych se otazkou, zda problem vykonu neni zpusoben ridici jednotku a jejim nastavenim.

Chiptuning na A2 - mate na vyber ze tri moznosti:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 54 | Témat: 6

23.12 2015 11:57


Zdravicko vratim se zpet k pridavnemu topeni když ho vypnu tlačítkem EKO bude mi tedy audi min zrat nafty a při nižší teplote pod 5 stupnu zapnu AUTO a pridavne topeni se mi zapne nebo uz stále bude v vypnute ?? dik
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

23.12 2015 13:11


Zapneš ho buď opätovným stlačením ECON (červená kontrolka nesvieti) alebo Stlačením AUTO (červená kontrolka svieti) kde následne zhasne ECON automaticky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 54 | Témat: 6

23.12 2015 13:13


OK dekujuuu za info predpokladal jsem ze to tak bude..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

02.01 2016 19:48


nechcu zakladat nove tema a vyhledavani tu funguje divne (pres google fuj). neni nad phpbb, ale mozna to tu ma taky svoje vyhody. no, to je vedlejsi.

pred registraci mne vyhledavac nasel tema, kde nekdo psal o vymene motoru (1,4 TDI*) a ze tam dal motor z fabie.
mam koupenou a2 se 433 tis. a potrebuju dat druhy motor, protoze fouka vyfuk dovnitrku a blbe startuje. asi zapecene pistni krouzky v horsim pripade propaleny pist. hodne blbe startuje. jak jede nevim, nemam ho jeste prihlasene. ale asi nic moc. podle prodavajiciho zere olej.

zajimalo by me, jestli je motor v a2 ulozeny pod stejnym uhlem a pokud ne, tak jak moc velke upravy (vymeny dilu) jsou potreba. minimalne merka oleje a dolivani oleje. jeste neco? olejova vana, cerpadlo?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email