Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 322 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 315
Uživatelů: 7
Celkem: 322

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

11.12 2015 17:08


Ahojte, uz nejaky cas riesim problem so slabym kurenim v Audi A4 B7, kod motora BRB, r.v. 2006.
Problem je ten, ze cim viac je zohriata chladiaca kvapalina, tym ide z fukarov chladnejsi vzduch. Ale aj napriek tomu, z fukarov nejde horuci vzduch ani pocas zohrievania kvapaliny. Chladiaca kvapalina sa na 90 st zohreje celkom rychlo, je tam novy termostat a teplotu 90 st si stale drzi, aj ked je ventilator kurenia pusteny na max. Cim silnejsie je nastaveny ventilator kurenia, tym ide z fukarov vlaznejsi vzduch. Regulacia teploty funguje, teplota sa meni v zavislosti od jej nastavenia na climatroniku.
Bol som v 3 servisoch, v jednom mi povedali ze je vadna jedna z klapiek - skontrolovane na 2 nezavislych VAG-COM* kabloch, klapky su ok. V druhom, ze moze byt upchaty radiator. V tretom mi zase radiator vyplachli. Kvoli prasknutemu chladicu vyfukovych plynov som zaspelil ten chladic aj EGR* a voda ide mimo neho.

Co vsetko bolo absolvovane:
- Vymena termostatu
- Preplachnutie radiatora kurenia sprejom na to urcenym
- Kontrola klapiek
- Nova chladiaca kvapalina
- Odvzdusnenie na volnobehu aj pri vysokych otackach

Moze byt vadny ventil kurenia? Tesnenie pod hlavou by malo byt OK, voda sa nestraca a neevidujem dalsie priznaky. Vodnu pumpu som este nekontroloval, ale teplota sa stale drzi na 90 st.
PS: V prvy den, po vrateni auta zo servisu, kde preplachli radiator, vymenili termostat, chladiacu kvapalinu, auto kurilo, z fukarov isiel horuci vzduch, na druhy den vsak zase len vlazny...
PS2: Hadica, ktora ide do radiatora, nie je tak horuca, ako hadica, ktora ide von z neho...
nahoru

sponzor





11.12 2015 17:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 5

12.12 2015 18:54


pri nastartovanom motore skus otvorit nadobku na chladiacu kvapalinu a pozri ci sa ti cez taku tenku hadicku vracia do nadrzky, ak nie, moze to byt vodna pumpa...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

14.12 2015 22:02


Hadicka je vrela, takze voda tam pravdepodobne prudi, aj ked som ju tam nevidel
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

14.12 2015 22:16


Pořádně odvzdušnit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.12 2015 22:31


Buď je zarostlej radiátor ač jsou hadice horký tak to netopí a nebo je nefunkční klapka která ovládá mísení vzduchu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

14.12 2015 22:42


Vrchna hadica s odvzdusnovacou dierou je podstatne chladnejsia ako spodna, ktora je vyvod z radiatora. Za kazdych okolnosti
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.12 2015 22:52


Zkus udělat základní nastavení klapek pomocí diagnostiky.Pokud opravdu klapka chodí tak je radiátor zarostlej voda protejká pouze zbylejma průchodama a přes ten nános se teplo nedostane na žebra radiátoru a nedojde k přenosu tepla.Proto to fouká maximálně vlažný.Už jsem zažil spoustu chladičů který zarostli tak že se deformovala hadice na vývodu díky malému průtoku kapaliny.U radiátoru se hadice nedeformuje ale kapalina protejká pomalu a nepředá teplo.
Pak to vypadá takhle nějak:
http://audiklub.cz/forum/prispevek/1135954-netopi-b5-1-8t#1135954
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

15.12 2015 2:04


Dobry humus. Basic settings robene asi 10x, bez odozvy, akcne cleny v poriadku, klapky su ok. Skusime teda este raz preplachnut radiator
nahoru

sponzor





15.12 2015 2:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

15.12 2015 9:01


Proplach je naprd tim se toho ucpani nezbavis. Jediny funkcni reseni je vymena radiatoru topeni.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 3

16.12 2015 9:25


To kurenie funguje ako tak, kym nie je zohriata chladiaca sustava na 90st a kazdu chvilu je to zavzdusnene... V klaplach to vraj nie je... Dostal som radu: skusit poriadne odvzdusnit, ak to nepomoze, opat precistit radiator, ak ani to, vymenit odstaveny chladic vyfukovych plynov a zapojit ho naspat
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

16.12 2015 15:39


Jestli se to neustále zavzdušňuje tak se ti tlačí kompresní tlak z válců nebo z hlavy do vody.Jinak se to zavzdušnit nemůže pokud se to teda neuvaří.
Výplachy nepomůžou jak to jednou zaroste tak se ti vyplachováním uvolní maximálně jen několik průduchů kterýma to ještě protejká a ty co jsou zacpaný úplně už nepročistíš i kdyby byl radiátor venku a nechal si to kolovat jen přes nějaký čerpadlo tak ho nevyčistíš.
Ten chladič výfukových plynů pomáhá ohřívat kapalinu tudíž v zimě to je lepší a ohřeje se to do provozní teploty mnohem dřív.
Pokud chceš mít jistotu že ty klapky chodí hlavně ta mísící tak vyndej servomotorek co ji ovládá a vyzkoušej zda ta klapka půjde volně a začne to topit.Pokud ano je problém na ovládání pokud ne tak je problém v zarostlém radiátoru topení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email