Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 5
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

04.09 2009 10:56


Hoj přátelé, tak zase problém.. Potřeboval bych od vás opět radu - mizí mi z chladiče chladící kapalina, kolem 2 litrů na 100 km když jedu vklidu kolem 100km/HOD*. Začalo to před tejdnem, když sem na to šlapal, pak přijedu před barák a šílená pára a syčení z motorovýho prostoru, hlavně pára z chladiče. A voda ta tam, začala hned hlásit červená kontrolka vody - musel jsem dolít 5 litrů protože byla úplně prázdná. Od té doby se ztrácí tak 2 - 4 litry na 100 km. Pročetl jsem topicy zde a odpovědi na předešlé rady a odpovědi jsou následující: A) víčkem to není, to jsem koupil včera nové a těsní B) Když po dojetí odšroubuju víčko, skoro vůbec si neodfoukne (není natlakované) C) Při odšroubování olejové zátky na něm není žádná bílá emulze či pěna D) Kontrola oleje přes měrku - olej vůbec nepřibyl, kontrolováno několikrát, je furt na té samé úrovni E) Hadice - je tam všude blbě vidět, ale horní hadice jsou vypadá to v pořádku F) Pod autem nikde nic nekape (až na olej, ale to už dlouho

No a teď mi ještě nejde to hlavy proč to hůř jede a hůř táhne, zase z toho nevymáčknu víc jak 180km/HOD* sakra. Určitě to musí mít souvislost s tou vodou, protože váhu vzduchu mám naprosto novou (1 týden) a fachala skvěle až do doby co někudy vylítala všechna voda.

Jinak v pondělí jdu na natlakování chladící soustavy do servisu.
Ještě někdo psal že by to mohlo být těsněním pod hlavou - jak to poznám jestli je K.O.?
Jo a z auta dost slušně teče olej, je to olejnička, ale to bylo už před tim. Motor je v A6 2.5Tdi 110kW AFB 6-kvalt r.v.3/1998.
Budu moc vděčný za jakýkoliv nápad.
(ještě jedna věc se stane a to auto bude hořet.. )

Vyřešení dotazu:
Včera v servise natlakovali chladící soustavu přes víčko nádoby chladící kapaliny, a začala tryskat voda přesně v místě kde je napojená hadice na blok motoru, u příruby. Vůbec to nedělalo na místě při natočení motoru, ale až když motor dostal kouř nebo se víc zahřál a chladící hadice byly natlakovaný, pak až se to provalovalo a voda unikala, jinak ne.
Naposledy upravil gwynn dne 08.09 2009 6:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





04.09 2009 10:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 23

04.09 2009 11:09


Zkus se kouknout na chladič, dolej vodu, nastartuj a koukej, jestli někde nevzlíná voda. Měl jsem to takhle na astře, pomohl utěsňovač chladičů...
EDIT: Hůř jede protože může být fouklé těsnění pod hlavou, ale jelikož je někde v chladícím okruhu dirka, tak se nenatlakuje.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

04.09 2009 11:25


jj, viděl bych to na těsnění pod hlavou, v horším případě na prasklou hlavu. změř tlaky ve válcích.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

04.09 2009 12:28


Satan Coupe:
jj, viděl bych to na těsnění pod hlavou, v horším případě na prasklou hlavu. změř tlaky ve válcích.

A jinym způsobem to nepoznam že je fouklý těsnění pod hlavou? Jinak to černý víčko od oleje - když ho přidržim jen rukou a pak pustim, tak docela pěkně tlakuje.
Můžná příčina bude v tom že je ucpanej filtr odvětrání klikovky a teď to tlačí všude kde může a možná se to dostalo i přes těsnění už ..Co by se stalo kdybych provrtal víčko oleje malou dirkou? (aby nebyly tak velký tlaky) (že by blbej nápad?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

05.09 2009 12:37


gwynn: s provrtanim vicka nic nevyresis - maximalne jen na chvilku, ten filtr to chce vymenit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

05.09 2009 19:39


Řekl bych že ti buchlo těsnění pod hlavou, když praskne nemusí to jít vždy do oleje ale i do výfuku, jde ti z něj bílej kouř? Mě se kdysi stalo že my odešla vodní pumpa na renaultu 21, ztrácela se voda, nedokázal jsem na to přijít protože když auto jelo na nízké otáčky nebo běželo jen na volnoběh, tak vše v pohodě, takže v garáži bylo pod autem sucho ale jak jsem je začal vytáčet, tak voda doslova stříkala z pumpy.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

05.09 2009 22:02


gwynn:

A jinym způsobem to nepoznam že je fouklý těsnění pod hlavou? Jinak to černý víčko od oleje - když ho přidržim jen rukou a pak pustim, tak docela pěkně tlakuje.
Můžná příčina bude v tom že je ucpanej filtr odvětrání klikovky a teď to tlačí všude kde může a možná se to dostalo i přes těsnění už ..Co by se stalo kdybych provrtal víčko oleje malou dirkou? (aby nebyly tak velký tlaky) (že by blbej nápad?


Prevrtať môžeš ,ale bude tade blinkať olej .

Stav toho filtra sa kontroluje zmeraním pretlaku v motore a až sa nemýlim može byť ten pretlak až do 0,5 baru ??? čo je asi pol atm .??????
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

05.09 2009 22:24


Zrepasovat celej agregát.
nahoru

sponzor





05.09 2009 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





05.09 2009 23:39


Satas:
Zrepasovat celej agregát.


a zdvojnasobit cenu vozu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

06.09 2009 18:25


FrantaCech:


a zdvojnasobit cenu vozu
Jo hochu když je na opičku musí bejt i na banány to je holt marný.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

07.09 2009 7:27


Satas:
Zrepasovat celej agregát

A na kolik repase zhruba přijde? Jako těsnění a tak jo?

To Vlasta: máš pravdu, ten filtr vyměním hned jak ho seženu v Audi, když náhrady nedělaj

To Radar354: ne, bílej kouř z toho vůbec nejde, i když DAM* plnej plyn

To MUFTY: necham dneska změřit i přetlak v motoru

Jinak na to jak to všude chčije (voda, olej), mě docela překvapuje jak málo to žere - včera 400 km naježděno a průměrná spotřeba 5.6L/100km (dálnice kolem 120-ti na 6ku).

Jinak ví prosím někdo jak přesně se pozná prasklý těsnění pod hlavou ? Vypadá to že to tady nikdo neví..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

07.09 2009 9:24


praskly tesneneni, popripadne prasklou hlavu poznas, ze by ti to tlakovalo do vody nebo do oleje. Ale kdyz ctu jak ti to vsude chcije atd , tak bych ti spis radil bud sehnat jinej, nebo jak rika satas zrepasovat celej pac kdyz zacnes takhle nejak spekulovat a vymenovat postupne tak ve finale zjistis zes vymnenil vsechno ale bude to stat za hovno a o hodńe vic na praci.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

07.09 2009 22:59


GWHIN:

Poradim ti jednu vec. Zezadu ja na blok motoru takova priruba, od vody, je to kolinko, ktery stoji 200kc. Me tohle delalo taky, sice se k tomu blbe dostava, ale kdyz to vymenis, tak to prestane. U me to byla veskera pricina ztraty vody, zkus to a uvidis.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

07.09 2009 23:34


co mas za motor?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

08.09 2009 6:52


Dzany:
Poradim ti jednu vec. Zezadu ja na blok motoru takova priruba, od vody, je to kolinko, ktery stoji 200kc. Me tohle delalo taky, sice se k tomu blbe dostava, ale kdyz to vymenis, tak to prestane. U me to byla veskera pricina ztraty vody, zkus to a uvidis.


To Dzany: Díky za tip! Je to přesně jak řikáš, je to ono.. Včera v servise natlakovali chladící soustavu přes víčko nádoby chladící kapaliny, a začala tryskat voda přesně v místě kde je napojená hadice na blok motoru, u příruby. Jen řilali že se k tomu fuckt blbě dostává, že budou muset odstrojit dost věcí. A vtip je v tom, že to nedělalo vůbec na místě při natočení motoru, ale až když motor dostal kouř nebo se víc zahřál a chladící hadice byly natlakovaný, pak až se to provalovalo, jinak ne. Jen ještě nevim proč to o něco hůř jede, jestli to vůbec mohlo mít spojitost s únikem vody nebo ne..
Děkuju všem za pomoc!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

08.09 2009 20:59


Tahne to porad hur? Nemohlo dostat pokourit Turbo*?
nahoru

sponzor





08.09 2009 20:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

08.09 2009 21:03


gwynn:

Jen ještě nevim proč to o něco hůř jede, jestli to vůbec mohlo mít spojitost s únikem vody nebo ne..
Děkuju všem za pomoc!


nebude to z toho dovodu, ze ti z toho silene sycela para??v kazdom pripade, prehriatie motora je pre motor velmi zla skusenost
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

09.09 2009 7:17


To Dzany, Quattro99: budou to 3 dny opravovat, dřív nemaj čas, tak pak to pořádně projedu a DAM* vědět. Jinak když se rozjíždim tak slyšim takový divný rány když je to studený, od motoru. Jako když práská motokára. Tak první 3 minuty než se to zahřeje. Možná je to tim že tou hadicí utíká tlak. Anebo někde jinde (těsnění, hlava..) No uvidíme jak se vymění hadice a příruba, pak to snad už všechno bude jasný. Jo a ještě jsem včera koupil filtr odvětrání klikovky, ten novej s "B" na konci, v original audi servise Horejsek v Litoměřicích za 2467,-Kč včetně DPH. Levnějš se mi to sehnat nepodařilo. Jinak v práglu na tom
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
mi řekli 2700,- bez daně vydřiduši.. Tak hned tam pude taky vyměnit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 75 | Témat: 7

13.02 2011 14:58


nevíte někdo kde ten filtr odvětrání klikovky najdu? Děkuji
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

14.02 2011 9:11


Raimmi:
nevíte někdo kde ten filtr odvětrání klikovky najdu? Děkuji
Mezi turbem a vstřikovacím čerpadlem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 75 | Témat: 7

14.02 2011 14:42


Díky moc, a přístup z vrchu? Nemusím doufám rozdělávat půl auta jak je u tohohle motoru zvykem...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

14.02 2011 15:15


Raimmi:
Díky moc, a přístup z vrchu? Nemusím doufám rozdělávat půl auta jak je u tohohle motoru zvykem...
Musí dolu Turbo*EGR* a nejlepe i čerpadlo ale stačí jen trubky vstřiku ven,já dávam čerpadlo celý ven s mejma medvědíma rukama to nedavam jinak se tam velmi blbě dává filtr typu B ten novější.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 75 | Témat: 7

14.02 2011 18:31


oj... takže u tohle motoru je jediný co jde udělat bez rozdělání motoru nebo auta olej , mám rok výroby leden 2001 to už bych měl mít ten novější filtr že? Ten co jde jen vyčistit? Jde o to že mám dělaný vačky, hydroštely, rozvody a vše okolo za 40tis. a ted jsem si měnil olej a celej motor zespod je od oleje... tak jsem se chtěl mrknout na ten filtr v jakém je stavu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

16.02 2011 7:49


Na výmenu filtra odvetrávania stači povoliť vstrekovacie trubky od čerpadla a dáš ho tam bez problémov. Sa len smejem tým fámam o zložitosti V6 motora.A pritom je tam taký krásny prístup predok si dáš dole s otočnej stoličky vymeníš rozvody po sediačky. Vždy sa teším na motory uložené pozdlžne.Horšie je len to ked do toho predtým vrtalo hovado a skurvilo závity v hlinníku polámalo plasty atd.
nahoru

sponzor





16.02 2011 7:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

16.02 2011 7:53


qwynn: podľa mňa máš v prdeli tesnenia pod hlavou,kedy si mal unik chlad kvapaliny určite by si to videl pod autom alebo po jazde. a bolo b yto otečené chlad kvapalinu len tak neprehliadneš. Stejne ta čaká pretesnenie olejovej vane, vík a prs motora. ja som to robil pred piatimi rokmi a furt to drží.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2011
Příspěvků: 18 | Témat: 7

09.06 2011 17:18


prosim mam a6c5 2.5 TDI* 110kw rok vyroby 2000 mam ho dotaženy z italie a nevim jaky olej dat do motoru jestly polosintetiku nebo plnou sintetiku nemam tam vubec štitek o puvodu jaky tam je moc dik za odpověd
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

09.06 2011 17:57


Já dával Mobil1 5W40 a měnil po 15 000km.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.4. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

09.06 2011 21:52


pardareparda:
prosim mam a6c5 2.5 TDI* 110kw rok vyroby 2000 mam ho dotaženy z italie a nevim jaky olej dat do motoru jestly polosintetiku nebo plnou sintetiku nemam tam vubec štitek o puvodu jaky tam je moc dik za odpověd


sunoco 5W40
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

03.11 2015 9:16


zdravím vespolek... mám problém s OOOO ráno přijdu k autu nádobka na chladící kapalinu prázdná... když to nakopnu, tak se začne plnit. a samozřejmě se kapalina ztrácí... dnes ráno jsem se až styděl jak mi to hulilo ( bílej kouř) typuju teda těsnění pod hlavou což ? voda se při vypnutí motoru nažene do válce a po nastartování to tu vodu zase natlačí zpět do chladícího okruhu.

a navíc mi to netopí což je taky naprd... ještě, že mám vyhřívaný sedačky

dík
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email