Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 344 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 7
Celkem: 344

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2007
Příspěvků: 18 | Témat: 7

21.10 2008 14:26


Zdravím pánové, chystám se měnit vodní pumpu a termostat na mé Audi A4 1.9 TDI* 66kW B5. Chci se zeptat je nutné vypouštět chladící kapalinu? Předpokládám že ano, ale jak se potom celý systém odvzdušní po naplnění chlad. kapaliny? Děkuji moc za Vaše rady
nahoru

sponzor





21.10 2008 14:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.10 2008 19:00


Odvzdušní sa sám. Len si daj pozor, lebo ked zohreješ motor tak sa otvorí termostat a padne hladina.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2007
Příspěvků: 18 | Témat: 7

21.10 2008 20:54


Díky moc za radu!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2008
Příspěvků: 123 | Témat: 12

17.01 2009 14:59


flashmajster:
Odvzdušní sa sám. Len si daj pozor, lebo ked zohreješ motor tak sa otvorí termostat a padne hladina.

Čau pls můžeš mi napsat jak se pozná že odešla vodní punpa??Dík moc.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.01 2009 15:22


denisbiker:
Buď tečie alebo má vybehané ložisko, ktoré vydáva zvuky.
V zriedkavých prípadoch sa stáva že sú aj lopatky zničené napr. ak ti voda zamrzne, ale to som ešte nevidel.
Aký máš ty problém?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2008
Příspěvků: 123 | Témat: 12

17.01 2009 15:29


flashmajster:
denisbiker:
Buď tečie alebo má vybehané ložisko, ktoré vydáva zvuky.
V zriedkavých prípadoch sa stáva že sú aj lopatky zničené napr. ak ti voda zamrzne, ale to som ešte nevidel.
Aký máš ty problém?

Mám problém takovej,že mi skáče teplota chladící kapaliny.Skoro furt mi ukazuje 60C,když to típnu a zas nastartuju tak vyskočí na 90C a po chvíli prudce spadne na 60C.Měnil jsem termostat (Samozřejmě wahler),potom jsem měřil a radši vyměnil čidlo(čtyřpinový tušim.)tak mě napadlo,kdyby nefungovala pumpa tak vlastně voda nekoluje a nedostane se k čidlu a čidlo nic nenaměří.Možná píšu kraviny ale fakt si už nvm rady.Dík za odpověď.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.01 2009 15:47


denisbiker:
No doležité je zistiť či naozaj je tá teplota taká akú ukazuje budík.
Máš pravdu mohla by to robiť vodná pumpa, mohla sa povoliť vrtula.
Ďalej to može ešte robiť vzduch v chladiacej sústave.
Skús odpor čidla merať pri zahrievaní motoru či sa tak isto bude chovať aj ukazovateľ.
Keďže ten senzor je dvojitý tak by som porovnal hodnotu z jedného(pre prístrojovú dosku) a z druhého (pre riadiacu jednotku motora).
Ak by to bolo rovnaké a naozaj by sa tá voda chovala tak ako píšeš a s tým že si už vymenil termostat a aj čidlo tak by to mohla byť tá vodná pumpa.
A čo chladič je rovnomerne zohriaty?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2008
Příspěvků: 123 | Témat: 12

17.01 2009 15:55


flashmajster:
denisbiker:
No doležité je zistiť či naozaj je tá teplota taká akú ukazuje budík.
Máš pravdu mohla by to robiť vodná pumpa, mohla sa povoliť vrtula.
Ďalej to može ešte robiť vzduch v chladiacej sústave.
Skús odpor čidla merať pri zahrievaní motoru či sa tak isto bude chovať aj ukazovateľ.
Keďže ten senzor je dvojitý tak by som porovnal hodnotu z jedného(pre prístrojovú dosku) a z druhého (pre riadiacu jednotku motora).
Ak by to bolo rovnaké a naozaj by sa tá voda chovala tak ako píšeš a s tým že si už vymenil termostat a aj čidlo tak by to mohla byť tá vodná pumpa.
A čo chladič je rovnomerne zohriaty?


Ok teď budu o víkendu v práci,tak to zkusim v pondělí proměřit při zahřívání motoru.Nebo mě ještě napadlo,že vyndám to čidlo a strčim ho do horký vody a uvidim co to ukazuje na přístrojovce.Můžu zjistit přes vag teplotu motoru??Že bych to u kámoše napích a viděl bych co to ukazuje?
nahoru

sponzor





17.01 2009 15:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.01 2009 15:58


denisbiker:

Můžu zjistit přes vag teplotu motoru??Že bych to u kámoše napích a viděl bych co to ukazuje?

Hoď to na VAG a porovnaj teplotu motoru pre prístojovú dosku a teplotu motoru pre riadiacu motoru to sa tam dá pozrieť.
Ak to bude cca rovnaké tak bude aj teplota vody taká.
Ide o to eliminovať chybu prístrojovej dosky resp. kabeláže k senzoru.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2008
Příspěvků: 123 | Témat: 12

17.01 2009 16:01


flashmajster:

Hoď to na VAG a porovnaj teplotu motoru pre prístojovú dosku a teplotu motoru pre riadiacu motoru to sa tam dá pozrieť.
Ak to bude cca rovnaké tak bude aj teplota vody taká.
Ide o to eliminovať chybu prístrojovej dosky resp. kabeláže k senzoru.

Ok,dám vědět až to napíchnu.Zatím dík moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.6. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

26.06 2014 20:37


Dnes jsem měnil termostat na mém autě a4-85 kw nafta 1.9 TDI* 2000 r ,vše proběhlo ok cca. za 40 min
na obrázku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je označen šipkou uložení termostatu pod vanu ze spoda dejte lavor na kapalinu přecette atd.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 348 | Témat: 8

30.10 2015 8:33


nevíte prosim vás kde je vypouštěcí šroub na fridex u a4 b6 2.5 TDI*?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

30.10 2015 11:03


Čau, prosím o radu mám audi a4 2.0 TDI*, rok 2009 a nějak mě zlobí topení nebo zahřívání motoru vůbec si už s tím nevím rady.
Ručička na palubním počítači se hýbe tak jak se jí chce. Vyměnil jsem termostat a ručička pořád nic. Uvažuji o výměně čidla, ale nevím jestli to pomůže. Těžko se to píše a vysvětluje. Zdá se mě jak kdyby se nezahříval motor fakt nevím už. Nevíte někdo nebo nesetkali jste se s tím? Díky za každé info.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email