Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 5
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 9

03.09 2015 20:48


Ahoj, poprosím vás o radu, protože už nám dochází nápady :-/ Na autě je nová hlava a repasované Turbo*. Bohužel při sešlápnutí plynu nadoraz dojde kolem 3000ot ke škubání motoru, jako, kdyby motor přestával dodávat palivo, je to dost nepříjemné. Diagnostika hlásila - elektromagnetický ventil, přerušený obvod. Po opravě uvolněného drátu to už nehlásí, nicméně chyba pokračuje a diagnostika nic nenajde. Pokud se nesešlápne plyn na doraz, cukání nenastane a také zmizí při vyšších otáčkách. nemá někdo tušení, v čem by mohl být problém????
nahoru

sponzor





03.09 2015 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

04.09 2015 8:28


zkontroloval bych tlak paliva manometrem,udělat logy turba jak se to chová za plnyho plynu.....bylo tu podobne tema a byl to ventil N75 pro omezeni plniciho tlaku....pokud se pletu opravte me
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 9

04.09 2015 18:23


Po poradě to opravdu může být ventil N75. Původně totiž diagnostika hlásila sporadickou závadu právě na něm a objevili jsme uvolněný drát. Je už sice přidělaný a diagnostika nic nehlásí, ale po jeho úplném odpojení auto cukat přestane, takže je slušná šance, že na vině je on. příští týden přijde tak dám info, jak to pokračuje. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

04.09 2015 18:25


jj dej vedet jak si dopadl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 9

10.09 2015 0:39


Je to odstraněné. Po výměně N75 je klid.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

10.09 2015 20:08


gratuluji k vyreseni
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

14.09 2015 7:40


tak se zda že je to nakažlivé včera pri ceste z mostu mi taky začala cukat kolem 3000 otáček pujdu po n75 a kontrola čerpadla.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.10. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

15.10 2015 16:22


Potrebujem pomoc. Mám problém s Audi TT 1,8T quatro. S autom mi počas jazdy trhá a ide na 3 valce. Vymenili mi sviečky a auto šlo a zase začalo s autom počas jazdy trhať a ide na 3 valce po 5 sekundách zas ok a takto sa to strieda. Myslíte že to môže byť tak tiež ten ventil n 75? čerpadlo je ok. Ďakujem za každú radu a skúsenosti.
nahoru

sponzor





15.10 2015 16:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 9

15.10 2015 16:27


Podle toho, jak jsem pochopil mechanika, tak na to přišel tím, že N75 odpojil a auto přestalo cukat. Výkonově to v tu chvilku jelo hůř, ale jako orientační zjištění to stačilo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

15.10 2015 16:54


Rinzai (15.10 2015 16:27) orig :
Podle toho, jak jsem pochopil mechanika, tak na to přišel tím, že N75 odpojil a auto přestalo cukat. Výkonově to v tu chvilku jelo hůř, ale jako orientační zjištění to stačilo.


po odpojeni N75 auto naopak ma auto vykonu moc, protoze nijak neomezujes plnici tlak turba, ktery bez ventilu vybehne i pres 2bar mocná forsáž.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

15.10 2015 18:30


roka286 (15.10 2015 16:22) orig :
Potrebujem pomoc. Mám problém s Audi TT 1,8T quatro. S autom mi počas jazdy trhá a ide na 3 valce. Vymenili mi sviečky a auto šlo a zase začalo s autom počas jazdy trhať a ide na 3 valce po 5 sekundách zas ok a takto sa to strieda. Myslíte že to môže byť tak tiež ten ventil n 75? čerpadlo je ok. Ďakujem za každú radu a skúsenosti.


Ahoj. Mně tohle tenkrát dělala zapalovací cívka. Auto chvilku jelo normálně a pak při přidání plynu,když bylo auto v tahu cukalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.10. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.10 2015 13:29


Len ja už som ich vymenila a stale to trha a ide na 3 valce. može byť že su aj tie nove zle?? Ďakujem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

16.10 2015 18:18


Psal si, že si vyměnil svíčky proto říkam že by to mohla dělat cívka.. Pak by to mohl dělat i ten ventil to trhání kolem 3tis..Ale nevim jak se to přesně projevuje tak těžko říct.. Zkus diagnostiku..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email