Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 74 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 73
Uživatelů: 1
Celkem: 74

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.10 2015 14:05


zdravím, chci se zeptat mám tuhle audi a zajímalo by mě kolik má otáček na volnoběh..měl jsem auto připojená na PC a ukazovalo mi to 360..seřídil jsem to na 480+- a při jízdě při vyřazení spadly otáčky a motor se vypl..tak jsem to dal o něco méně ..tak by mě zajímali hodnoty od výrobce.
nahoru

sponzor





02.10 2015 14:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

02.10 2015 14:33


360otacek? To ten motor udrží? Volnobeh ma kolem 800-900 po zahrati, před zahratim něco lehce nad 1000
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.10 2015 14:42


taky na to koukám, no motor se trochu cukal při zvednutí na 450+- jel jak po masle a ani se nehl....a když jsem to vytočil na 800 tak motor docela řval
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.10 2015 21:56


a co si pouzil ako otackomer? a hlavne ako si to napojil na PC? ten motor nejde diagnostikovat klasickou OBD* diagnostikou a budiky, ak su nahodene z motora s inym poctom valcov, mozu ukazovat hovadiny.

povedal by som, ze to, co ti ukazuje otacky, ukazuje totalne bludy. aby motor reval, treba ho vytocit tak k 2000 RPM na mieste.

a dalsia vec, ktora ma zaujima je, ako si tie volnobezne otacky nastavoval. tento typ motora si volnobeh nastavuje sam. cim si kde tocil, aby si zmenil volnobezne otacky tak, aby to regulator volnobehu nedoreguloval? sipim, ze je na tom motore nieco bud zbastlene, alebo pokazene.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.10 2015 18:50


Použil jsem diagnostický přistroj na měření sekundáru na zapalovaní jednotlivých válku (tzv. osciloskop od bosche) a na Pc mi ukozovalo takhle nízké otáčky..

no volnoběh jsem upravoval jen dotažením šroubu který určoval doraz plynového lanka jestli víš co myslím, protože to tam bylo vytlačené



O těchto motorech nevím nic, tak jsme zkoušeli co nás napadlo, ale jestli říkáš že si nastavuje sam tak to potom jo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

05.10 2015 10:59


tipoval by som to na to, ze tato sranda sa ma napojit na vyvod zo zapalovacieho modulu a vy ste to pristikli na niektory svieckovy kabel. potom by sa v tom este niekde v konfiguracii malo nastavit, kolko valcov motor ma, inac to bude ukazovat bludy.

to by teoreticky potom mohlo dat takto brutalne skreslene hodnoty a nejakych 480x4 by dalo take otacky, ze by ti motor znacne reval. 360x4 je sice stale vela, ale nereve to pri nich tak moc.

ak ti regulator volnobehu nezareagoval na to, ze si sa hral s dorazom skrtiacej klapky, tak si tu klapku bud vysunul brutalne, alebo mas regulator volnobehu pokazeny / odpojeny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 2

05.10 2015 20:17


má se to připínat na kabely od svíček a nastaveno bylo pro auto s 5 válci toho se nebojte..víme jak se přistroj používa

ano doraz zareagoval až až..při chodu na prázdno z vyšších otáček spadly otačky na 0 a motor se vypnul..tak jsem to vracel trochu na zpět..a ted motor při nastartování vyskočí na 1100+- otáček a pomalu spadne podle budíku na 600 +-
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.10 2015 15:28


pali to pravidelne? a preco sa do toho volnobehu vlastne vrtate? chcipa to pri vyradovani do neutralu? potom mate problem niekde uplne inde.

vid -> https://audiklub.cz/audiwiki/ke-jetronic-popis a https://audiklub.cz/audiwiki/ke-jetronic-diagnostika
nahoru

sponzor





06.10 2015 15:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.10 2015 16:51


ano už pálí, výměna svíček a zapalovacích kabelu problem vyřešil..a problem s chcipaním taky vyřešen
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.6. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

09.10 2015 20:46


kolik máte teď teda ten volnoběh? Já mám po startu chvíly 900, pak se ohřeje a drží stabilně 750-800 jak podle otáčkoměru tak podle climatroniku. Na autě jsou prakticky všechny běžně dostupné díly nové. Chod motoru zdá se normál, jen je to prostě o sto otáček posunutý dolu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 2

10.10 2015 14:13


no ráno teď už je trochu chladněji se podle otáčkoměru drží na 800... potom to klesne na 600 +- ale jak kdy..asi náladová slečna. ale chod motoru je čistý ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email