Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 156 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 148
Uživatelů: 8
Celkem: 156

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 8

01.10 2013 12:52


Chcem sa spytat stretli ste sa niekto uz s motorom 3/0tdi BMK 199KW je to nejaka tovarenska uprava ziaden chip je to zapisane vo velkom technicaku .Je tam nieco ine v tom motere retaze klapky vtriky ?Mam moznost take auto kupit je to r.v.2005 190000tis poctivych preverenych so serviskou a vinikajuci technicky stav brat nebrat?
nahoru

sponzor





01.10 2013 12:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

01.10 2013 16:33


To bude preklep v TP.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2012
Příspěvků: 214 | Témat: 21

01.10 2013 19:22


Nie je to preklep v techničáku...

Je to dovezené auto, pravdepodobne z Nemecka.
Ked si dá človek v Nemecku CHIP Tuning, tak sa automaticky musí zapísať reálny výkon do Technického preukazu.

Takže je to obyčajná 165-ka alebo aké boli prvé 3 litre + chip.
Výhody --- hlavne nevýhody prvých 3 litrov by si si mal poriadne prečítať.

Vela štastia pri kúpe auta
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 8

01.10 2013 20:14


Precital som si asi uz vsetko o BMK motore vstreky,retaz rozvodova,klapky myslel som ze je to nejaka ABT uprva kde mozno bude nieco ine na motore.Ano je to z nemecka cize tam musi byt zapisany chip v technicaku hej?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.10 2013 20:20


BUG se dával do Q7 a měl tušim 176kw
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

01.10 2013 20:40


Bug ma 171kw v q7 ako vravis,potom su Cxxx 176 a 180kw.

A6 prve rocniky maju 155kw-BNG a CDYB,
bmk je 165kw
asb-cka 171kw a CDYA, CDYC, su 176kw

cize tato 2005 ma bud 155 alebo 165kw,ale podla nacipovanych 199kw to bude najskor 165kw.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 8

02.10 2013 6:47


Dakujem za info .Takze odporucate tu 171kw verziu tam by uz nemali byt az teke problemi?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 8

02.10 2013 14:05


A 2/7tdi maju tiez taketo problemi ako 3/0tdi BMK?
nahoru

sponzor





02.10 2013 14:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 0

24.01 2014 12:01


Zdrávím Vás pánové,

mám takovou otázku. Měl sem tu auto A6 4F 3.0Tdi rok výroby 2006 (dle VIN*) ale bohužel sem si nezjistil kod motoru, mám jen fotky auta a výpiš s řj-tek. Otázka zní.... jde zjistil typ motoru (165 nebo 171 kW) i z něčeho jiného? Např. výpišu z řj motoru (číslo, hw č.,sw č.) vinka, nebo i něco z interiéru? Je to blbá otázka...ale bohužel nemám přístup k autu. Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.01 2014 12:22


áček:

Tak 171kw mají lepší vstřiky který neodchází tak jako na běžícím páse u 165kw.


to jestli trilitr huli neni dane typem vstriku, ale tim, jak s nima bylo zachazeno (kvalita nafty atd), kolik maji najeto, jaka je kompenzace uhlove rychlosti (napr kompenzace rozdilnych kompresnich tlaku, uz jsem zazil i "hazivosti" dvouhmoty atd.. )

podle me to muze hulit u jakehokoliv kodu motoru...rozhodne nesouhlasim, ze 165 tim trpi nejak vice nez 171 teda, oboje jsou 1600 stovkove vstriky s nizssim tlakem...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

24.01 2014 20:26


Mám A6 r.v. 11/2006 3.0 TDI* 171Kw. Naprostá spokojenost, akorát dnes jsem dělal vstřiky. Najeto 235 tis. Jak říká Saťas, do 250 to čeká každého a koho ne, tak to má stočený.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2014 20:30


kesardno: 230tkm je fakt první taková odezva na vstřiky, je jedno jestli to jezdá na shell nebo omw, prostě to je životnost piezo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

24.01 2014 20:32


Souhlas, celou dobu to krmím Vervou+VIF a stejně k.o. Údajně to byla nějaká vadná serie.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2014 20:37


Rayen: Takové řeči že to někdo živil špatnou naftou a že česká nafta je špatná jsou pěkné kecy, s kvalitou nafty nemá společného vadný piezo vstřik absolutně nic, prostě to je opotřebení piezo části ne samotné jehly. Pokud si někdo dělá naději, že bude jezdit na shella nebude měnit vstřiky tak na to zapomeňtě, tohle není rotačka, tohle je piezo tzv něco za něco.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

17.09 2015 10:44


San: Nedavno jsem to zde psal, oba typy jsou v podstate dost stejne motory a komponenty. Vstriky atd. to uz tady kluci vysvetlili, ze je to hlavne o stari...

Pokud pujdes do novejsi 171/176kw bude to lepsi volba, ale nikde neni zaruceno ze se neco nebude srat. Je to individulani a o konkretni kusu...

Mozna je to utopie, ale muzes najit zachovalou 165kw z dobrych rukou, ktera bude mit za sebou vymenu vstriku+rozvodu atd. a bude nam to daleko lepe nez 171/176kw po prvnim majiteli, ale tesne pred vsemi temi drahymi servisy...

konec koncu s kazdym motorem se drive nebo pozdeji neco musi resit.

P.S. Vcera se stavoval kamara se 165kw koupil ve 200tis. nevi co bylo nebo nebylo meneno a jezdi 5let bez vetsiho servisu! Ani vstriky, ani rozvody nic...jen mu lehce ufukuje zadni mech---
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

20.09 2015 16:16


165 kw špatné vstřiky a rozvody složitější
171 kw jiné vstřikyx ale stejné rozvody
176 kw už i jinak řešené rozvody.

já měl půjčenou na den 165kw a měla najeto 240 tis km a byla po výměně vstřiků
nakonec jsme koupil 12/2009 provoz 2/2010 3,0 TDI* 176kw.
najeto 275 tis km a šlape to super. jen rozvody chci udělat na 300 tis km.
nahoru

sponzor





20.09 2015 16:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

20.09 2015 18:51


Unihero (20.09 2015 16:16) <a href="/forum/prispevek/1276348-a6-3-0tdi-motory-rozdil-bmk-a-bug#1276348">orig</a> :

165 kw špatné vstřiky a rozvody složitější
171 kw jiné vstřikyx ale stejné rozvody
176 kw už i jinak řešené rozvody.


Tohle moudro jsi načerpal kde?
165KW a 171KW stejné trysky i rozvody
176KW jiné trysky rozvody uplně stejné vyjma levého napínaku vačky tot vše.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 13

26.09 2015 10:49


mam a6 4f BMK po chipu mám najeto 385000 km a neměnil jsem ani vstřiky ani Turbo* ani hlavu nic a motor neděla žadny zvuk co němá a podobně to same mi řekli v helleru že to je dost dobrý nájezd tedka to necham zrepasovat předčasně .. nevíte někdo kolik to stojí repas bmk vstřiku? a turba díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.6. 2010
Příspěvků: 71 | Témat: 10

29.09 2015 10:07


šianz: Gratuluju k tomu pěknému nájezdu, jsem na tom podobně . Zajímalo by mě, jestli máš DPF* nebo je u všech BMK jen příprava.

Vstřiky dej nové, vyplatí se to. Stejně tak doporučuju vyčistit EGR* a trubky sání včetně klapek - dělal jsem to nedávno a auto do 2000 ot. lépe táhne.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email