Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 510 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 507
Uživatelů: 3
Celkem: 510

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

18.04 2010 10:51


Pozdravujem ..Vďaka za návod, ale presne som to všetko urobil. Snímač je presne v takej polohe ako boli staré založené , aj uloženie káblov som dal ako boli staré založené .Rotor som vyčistil a aj mriežky na ňom.snímač voči rotoru je približne 2mm. len neviem či sú snímače označené L -- R strana. Ešte skúsim natočiť snímače o trochu. Včera mi na dialnici pri 130Km/h zhasla kontrolka ABS* , ale dlho som sa netešil , po asi 2 km sa opäť rozsvietili aj brzdy a aj ABS*. Zajtra to znova napichnem na VAG a odpíšem čísla chýb.Teraz neviem či mám zreklamovať snímače , alebo chyba je na mojej strane.
Peknú nedeľu prajem .
nahoru

sponzor





18.04 2010 10:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

18.04 2010 10:57


Ešte jednu otázočku ,, v akej vzdialenosti by mal byť snímač od rotora ?Podľa mňa by to malo byť čo najbližšie ale nie som si istý .. Meral som napätie čo ide do snímača, nameral som 4,75 volta. má tam ísť len toľko voltov??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.04 2010 11:00


astomin: Malo by tam ísť cca 5V tak obyč chodí pre snímače. Koľko má vývodov ten snímač?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

18.04 2010 11:23


Snímač má 2 vývody .. hnedý a čierny kábel. Na jednej strane mi pekne zapadajú farba na farbu , ale na druhej strane je biely a čierny kábel ,, ale to ide z auta . Takže z auta mi ide do zásuvky hnedý - čierny ale oproti kus na snímači mi spája hnedý - čierny a čierny - hnedý . Nie je to náhodou prepolované??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.04 2010 11:29


astomin: Teoreticky je to možné, ale pozri si to ako je to na starých. Ja by som ti navrhoval aby si ten snímač hodil na osciloskop a točil s kolesom, hneď by si videl či ti dáva pulzy alebo nie. Podľa toho by si možno dokázal nastaviť vzdialenosť.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

18.04 2010 12:58


Práve že som si nevšimol či sú nejako poznačené .. ale tvar zásuvky ma inak nepustí ...jedine ak by sa pri výrobe pomýlili zo zapojením . Zajtra to skúsim na PC a potom budem múdrejší .Dnes trochu priblížim snímače ku rotoru ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

19.04 2010 21:44


Pozdravujem ťa ...

Tak problém z ABS* vyriešený .. Napichol som to na VAG, nadstavil som na snímanie otáčok kolies a po troške som skúšal najprv natáčať so snímačom a zároveň potáčať kotúčom.. Našiel som najsilnejší signál a snímače pekne snímajú .. Približne som to natočil asi tak o 45 stupňov, a zasunul som asi tak 1- 1,5 mm ku rotoru. A čuduj sa svete ,, ABS* a brzdy kontrolky zhasli ... Všetko funguje ako má... Tak ešte raz vďaka kamo... Dúfam že budem mať chvíľu pokoj a autíčko bude poslúchať .. Vďaka a pekný večer...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

07.06 2010 5:31


Pozdravujem ťa po dlhšom čase.. Mám takýto problém .. Po naštartovaní a pri pridaní plynu mi motor ako keby chcel skapať ,, nejako ho dusí a až po nejakých 5 sekundách motor ožije a ide ako raketa.. pri preradení na 2,3,4,5 stupeň sa toto všetko opakuje .. . Vyčistil som váhu vzduchu, hadicu vedúcu do klapky som omotal gumenou páskou ak by náhodou bola niekde prasknutá , vymenil som vzduch filter, snímač na saní som dal druhý .. Pokúšal som sa skontrolovať ten uhlíkový filter vedúci so škrtiacej klapky , ale neviem akú má presne funkciu .. Odpojil som váhu ale motor ide stále rovnako.. Prosím ťa pekne čo mám ešte urobiť aby to šlo ako má,, Vďaka ti za skorú odpoveď . Astomin
nahoru

sponzor





07.06 2010 5:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

08.06 2010 17:39


astomin: Ahoj. No nič ma už moc nenapadá pri tom tvojom aute, už si vymenil skoro všetko, jedine čo ti poradím začať zase od začiatku, všetko premerať, pozrieť na VAG či niesú nejaké závady atď.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

11.06 2010 5:04


Dobré ráno ... Neviem či správne posielam dotazy na teba .. či ti to vôbec dôjde.. Ale mám takýto problém. Motor nemá akceleráciu , šlapnem na plyn pri rozbiehaní a motor ako keby šiel na pár sekúnd skapať.po asi 5 sekundách motor ide super pokial nepreradím na ďalší stupeň Včera som zastal v kopci a nie a nie sa pohnúť, teda musel som motor vytočiť skoro na 6000 otáčok aby som sa vôbec pohol.Mal som to na Vagu a tam mi napísalo že vadná Lambda* sonda . A tú som menil asi mesiac pol do zadu .. Dal som tam univerzálnu BOSCH.. Tak som objednal originál aká tam patrí. Sakriš 215€ dúfam že bude motor konečne pracovať ako má.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

13.06 2010 6:18


Pozdravujem ťa ... Tak včera som vymenil tú lambdu sondu , prebehol som to , zohrial som ju na prevádzkovú teplotu , napichol na vag .. chybu nevyhodilo žiadnu .Celú riadiačku som dal do základného nadstavenia . Ale motor stále ako zaspatý kôň.. posledná možnosť pomeniť hadice na podtlaku .. Alebo??? čo by si mi ty ako odborník ešte poradil??
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.06 2010 11:15


astomin: Ahoj. Tak ako som písal vyššie treba začať všetko premeriavať rad do radu, môže to spôsobovať x vecí, koniec koncov aj zapchatý výfuk(Katalyzátor*), zlé palivo, zanesený palivový filter, zlé palivovvé čerpadlo, regulátor tlaku paliva, zapalovanie, zapalovacie cievky, sviečky, káble ku sviečkam, teplotné snímače, škrtiaca klapka atď.
Poradím ti skús sa zaregistrovať na slovenskom audiklube:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a tam na fóre sa popýtaj ľudí či niekto nepozná nejakého dobrého automechanika(servis) v tvojom okolí, lebo takto sa budeš ešte dlho trápiť a vymieňať dobré súčiastky...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

13.06 2010 15:15


Ahoj ,, Katalyzátor* som vyhodil ako prvý , palivový filter je nový , palivové čerpadlo je OK .. motor sa mi tak isto správa aj keď jazdím na LPG* . tak tieto veci som vylúčil.. Idem sa skúsiť zaregistrovať na tej stránke .. Dúfam že sa mi to podarí .. tak zatiaľ vďaka ...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.06 2010 15:38


astomin: Aký to je LPG* systém, je to nezávislé od RJ motora pre benzín? Kedže by sme mohli úplne vylúčiť dodávku paliva (kedže to ide rovnako na benzín/plyn) resp. jedine že by si to bralo informácie z nejakého čidla čo je spoločné.
Tak by chyba mala buď byť v prívode vzduchu alebo zapalovanie. Fakt nemá ten plyn nejakú spätnú klapku nieje možné že by ten motor dusila ona? Naozaj sa vypne plyn alebo benzín, nieje možné že idú spoločne(napr. nejaký únik zo zle nedovretého ventilu)?
Ďalej zapalovanie, používaš sviečky rovnaké pre benzín/plyn? Aké tam máš teraz? Každý valec má svoju zapalovaciu cievku, alebo je jedna centrálna?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

13.06 2010 15:58


Je to LOVATO talianska výroba .. ono to má svoju riadiačku aj svoje vstreky.Neviem či má plyn nejakú spätnú klapku.Ale určite nejde naraz benzín aj plyn. Ale skúšal som odstaviť plyn a aj benzín .. motor stále pracuje tak isto .. dusí ho .Dal som skontrolovať riadiačku aj na plyne , všetko je ok aj na grafoch. Zapaľovanie je nové originál , sviečky mám najkvalitnejšie aké predávajú tie NGK či ako sa volajú. zapaľovanie je asi centrálne ,, kocka a od nej vedú káble ku sviečkam. Skôr si myslím že chyba bude niekde v prívode vzduchu ..
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.06 2010 16:01


astomin: Nemá tento motor premenlivú dĺžku sania? Sem tam to ľubi sa zaseknúť zblbnúť, je to taká "trubica" na saní ktorá sa natáča podtlakom a tým sa mení dĺžka sania v závyslosti na zaťažení. 1.8 to určite má ale neviem či aj 1.6.
sponzor





13.06 2010 16:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

13.06 2010 16:16


Neviem nič také som nevidel .. od vzduchového filtra ide váha vzduchu a od nej hrubá hadica na škrtiacu klapku a jedna asi pol colová na veku ventilov. Sanie je ocelové a na ňom je nainštalované vstreky LPG* asi tak 10cm od vstrekov benzínu. nič také čo by sa tam natáčalo som nevidel . A mám aj 1,8 Turbo* , ale tá ide ako hodinky tak do nej ani nešprtám..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

24.06 2010 4:52


Pozdravujem ťa.. Včera som mal auto na VAG. Angličtinu moc neovládam ale napísalo mi tieto chybové hlásenia -- 00530 ,, a 00518.Píše tam o nejakom senzore okolo otáčok. A zasa mi vyhodilo že mám zlú lambdu sondu, aj napriek tomu že som ju tam dal originálnu , tiež píše že škrtiaca klapka nie je nadstavená . Ale počítačom sa nedá nadstaviť . škrtiaca klapka je nová.Ja už neviem ,,Kde by som našiel zoznam chybových kódov.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

12.09 2015 9:45


Dobrý den měl bych dotaz ohledně audi a4 b5 1,6 97 motor adp nemůžu nastartovat vyměnil jsem spínačku i startér a nevím si rady ani po roztlaceni proste nechytá o Děkuji za rady sallywen
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
Anonymous
42
02.Březen 2008 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email