Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 listopadu 2020
Celkem je zde 21 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MySch017
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 498
Online návštěvníků
Návštěvníků: 11
Uživatelů: 10
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

08.08 2015 10:29


ahoj zkoušel někdo na autě vyměnit origo hadice za tuningové opletené? zlepšilo se něco? přemejšlim že bych je dal na A4 B6. koouče mám 312mm zkoušel jsem Bremba i Zimmermany a stejně je ten nástup takovej mdlej
nahoru

sponzor





08.08 2015 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

08.08 2015 10:54


Ja je dal ale pokud chces zmenu vymen valec
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

08.08 2015 11:54


myslíš brzdový válec? tušíš z čeho by tam pasoval? koukám do etky a zda se mi že třeba S4 B6 má stejnej válec, je tam uvedeno 24,4 18/18 stejně jako u 4 válce. ty hadičky teda myslíš že nemaj smysl? stojej tak 5 tisic sada.
Naposledy upravil SupermanXXX dne 08.08 2015 12:43, celkově upraveno 1 krát. (32% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2309 | Témat: 69

08.08 2015 12:07


Urcite maji smysl. Stacil mi uz ten propastny rozdil na motorce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

08.08 2015 12:47


motorka je jiná ta nemá posilovač tam je znát každej upgrade, všechny motorky co sem měl brzdili tak dobře že upgrade nepotřebovali zato auto co sem měl nikdy pořádně nebrzdily. moje A4 brzdí hůř jak nová oktávka 1.6TDI libí se mi myšlenka toho lepšího brzdovýho válce nebo posilovače protože mám problém s tupym nástupem, nemam problem s přehříváním nebo že by to nebrzdilo vůbec.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2309 | Témat: 69

08.08 2015 13:26


Kdyz myslis. Tak bud posilovac vetsiho prumeru a nebo zvys podtlak do posilovace.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

08.08 2015 13:40


to se hezky řekne ale jak to udělat? podtlak je dany motorem ten asi nezměnim a posilovač je otázka z čeho by tam šel dát tal aby se emusel měnit válec popř. aby šlo pak správně nakodovat ABS* atd.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

08.08 2015 14:47


No nejspis ma S4 vetsi brzdy a mozna i valec
nahoru

sponzor





08.08 2015 14:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

08.08 2015 18:48


ja jsem měnil hadičky , valec i posilovač. rozdíl markantní...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

09.08 2015 1:11


Anry, z ceho mas valec s posilovacem?
Naposledy upravil SupermanXXX dne 09.08 2015 10:01, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1478 | Témat: 32

09.08 2015 7:44


pancerky - urcite smysl ma jak pise Nakadah, sada za 5tis je draha sranda, nechaji se udelat zakazkove za polovicni cenu.

na par autech uz jsem menil posilovac (za origo), puvodni byl proste nejaky jetý. zmena byla znat. valec, tlaky a prumery neres, funguje to co na aute je.

dale brzdova kapalina castrol srf, zavodni. ikdyz rozsvitis kotouce do ruda, stale brzdi.

ale v neposledni rade je to volbou materialu desek a kotoucu. uzivatel VOX by mohl vypravet. zadne ze "standartnich" vyrobcu desek a kotoucu proste nebrzdi bremba jsem z auta vyhodil po 30.000km, byli na šrot, hučely, nebrzdily (seriova a4 navic v automatu, zadny zavodak)

osvedcili se polozavodni feroda a kotouce bosch high carbon.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 331 | Témat: 13

24.08 2015 20:56


Proc by válec z S4 nešel? Dával sem ho před půl rokem a ten rozdíl v nástupu je markantní.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

24.08 2015 22:17


honza.biker (24.08 2015 20:56) orig :
Proc by válec z S4 nešel? Dával sem ho před půl rokem a ten rozdíl v nástupu je markantní.


fakt? z B6 na B6? protože tady to zkoušeli a nepovedlo se to:

http://www.audiworld.com/forums/a4-b6-platform-dis [zkrácená url]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

25.08 2015 1:43


SupermanXXX: Ty já jsem udělal záměnu za brzdy z A6 na 320mm a zadek na 280mm (aby se mi tam vlezly 16" zimáky ). Tak trochu jsem očekával že to bude brdit lépe, bohužel usměv se nedostavil ten náběh je jak šlapat na houbu furt stený, ale nadruhou stranu se jen tak rychle neunaví. Červenohosrký svižněji nahoru a dolu když to tam ještě bylo otevřený, nebyl vůbec žádný problém.
Já si myslím že bud je to tak origo nebo je vyběhaný hlavní brzdový válec. S4 má větší průměr a pasuje co jsem četl já
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 331 | Témat: 13

27.08 2015 14:08


Ano, konkrétně 8E0 612 105 Q. To fórum jsem četl, ale nějak sem nepřišel na žádný podstatný rozdíl mezi A4 a S4/RS4, proč by to nemělo fungovat.
Předtím jsem dával přední 6-ti pístky Brembo s 350 kotouči a zadní S4 s adaptéry na 310, ale pořád to bylo takové nijaké. Pak jsem prohodil posilovač a konečně to brzdí jak jsem si představoval. ABS*/ESP* funguje bez problému. Změnil jsem jen pro jistotu kódování na větší brzdy.
nahoru

sponzor





27.08 2015 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

31.08 2015 18:59


A daval si ken valec nebo cely posilovac?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 331 | Témat: 13

01.09 2015 13:39


Pravda, posilovač. Nějak mě nedošlo, že bys chtěl řešit čistě samotný válec. Ale s tím, že to jde krásně prohodit, sedí to ks za sk a v PL se dají celkem pěkně sehnat komplet, tak sem nad samotným válcem ani nepřemýšlel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1595 | Témat: 98

02.09 2015 13:12


ty si to měnil koukám až po změně brzdičů, co to dělá na sériových 312kách si asi nezkoušel co?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 331 | Témat: 13

02.09 2015 23:24


Nezkoušel, ale bude to stejné. Těch 6 malých pístků bude mít +- stejný výtlak kapaliny, jako ten 1 na 312.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email