Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 13 června 2021
Celkem je zde 14 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: vitektra
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 200
Online návštěvníků
Návštěvníků: 13
Uživatelů: 1
Celkem: 14

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

22.03 2012 11:11


Ahoj,
v tomhletom vyhledávači to já prostě neumím, takže sem nenašel zhola nic.

Mám prasklej reprák vepředu na dveřích dole a nevím, jakej průměr a jakej tam mám pořídit.
Je tu pár chytrých hlav, který se zajímaj o hudbu a doporučili by mi nějakej konkrétní reprák, ne moc velké ceny, ale zase žádnej šunt?
Taky by mě zajímalo, jestli se pod tu mřížku dostanu přímo nebo musím shodit tapec.
Auto A4, B5 rádio Concert II, ale to je asi nepodstatný co...
díky za rady
nahoru

sponzor





22.03 2012 11:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

25.03 2012 14:21


Mřížku nesundáš. Musíš zhodit celý tapec. Už je to nějaký čas co jsem měnil komplet repro v autě (zadní mi odešly) Myslím, že ve předu jsou 100mm repráky a drží na třech vrutech! Takže tam nenarveš žádný jiný z běžně nabídky, pokud nekoupíš origo. Já koupil na netu přímo k tomu určené redukce na 130mm repro a dal tam od značky dexon. Dexony mám jak vepředu, tak i v zadu. Prodávali komplet reproduktory i s výhybkami. Ale tuším, že už je nemají v nabídce. Koupil bych ty redukce a dal tam 130mm repráky. Nic se nemusí předělávat, prostě našroubuješ redukci a do ni dáš jakýkoliv reprák. Vlezou se v poho a bude to hrát líp, ale jakou značku..... těžko říct pokud necháváš origo zadní, tak stačí nějaké obyč. Jen tak přidávám obrázek
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

25.03 2012 15:09


čau Krizmi, hele taky chci v B5 vyměnit repro vpředu a myslim, že sem tu vyčetl, že je tam defaultně 130mm reprák... ale vůbec netušim výkon... nevíte někdo?

taky jsem tu našel, že si někdo chtěl koupit tohle: http://www.hifishop.cz/reproduktory/magnat-edition-213
to ale musim zjistit, jestli bych si tim polepšil, ale asi jo

kluci můžu mít dotaz? pokud bych jen koupil repro a nechal to někoho vyměnit, je to vše? Jak je to se zesilovači? Dá se předpokládat, že už tam je nebo jak to zjisitm? Sorry sem v tomhle lama, dík
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

25.03 2012 22:06


Bojuš: No já si moc na hodně kvalitní soupravu nepotrpím, ne že by mi to nebylo příjemný na ucho, ale přijde mi to jako vyhozený prachy. Jen je prostě prdlej a chci ho nahradit nějakou přijatelnou alternativou, nejlíp srovnatelnou. Protože mi přijde, že mi to auto hraje fakt hezky (a chválili mi to i ostatní kluci co maj audiny, že mi to nějak hezky zní ) Díky za radu
Mauglí: Já sem to ještě nedělal, ale jak přijde výplata, nakupim repro a hrcnu ho tam. Co se týká toho zesáku, tak si nejsem uplně jistej, ale slyšel sem nějaký zvěsti o tom, že origo rádio má nějakej zesák zabudovanej. Já mám origo. Kluk co to rozebíral říkal, že je to malá elektrocentrála
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

26.03 2012 2:15


Krizmi: no já právě chci vepředu silnější a jeden už mi nějak nestíhá asi 2 měsíce mi přijde. Četl jsem tu Rootovo komentář, že nepouští rádio dokud nemá v autě 15°C nebo tak nějak.. to sem si jenom vzpomněl jak sem to vždy v zimě pouštěl po nastartování ještě dřív než světla v -10 ale nevim jestli to na to má vliv, oni mi to možná zkurvili v servise, když mi sundavali tapec..

každopádně to s tim zesilovačem musim nějak zjistit, i když teda vůbec nevim jak

Krizmi, kdy se k tomu dostaneš? Napsal bys sem prosim potom jak je ten reprák velkej a jakej má výkon? A taky jakej si tam dáváš... Já nevim, kdy se k tomu dostanu, nepobývam v ČR..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

26.03 2012 2:18


hm, ale podle mě se tomu zesilovači vlastně stejně nevyhnu, protože když si v autě pustim nějakou pecku a vohulim to tak rádio místo basů na zlomek vteřiny občas nestihne...
poradil by mi někdo prosim jak tohle vyřešit? Stačí zesilovač nebo ještě něco?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4069 | Témat: 55

26.03 2012 9:27


Mauglí: ty mas sedan ne ? pokud by jsi tam měl zesilovač mít , tak ho najdeš pod tim zadním platem, kde jsou zadní repráky. JInak tady jeden zeslivač z nebožky mam, je sice už starší ale jak říkal andreas , nadělá ještě hodně parády
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 570 | Témat: 43

26.03 2012 9:34


KrizMi: a seš si jistej, že je ten reprák K.O? Mně začal v zadních dveřích chraplat a po chvilce přestal hrát úplně, to stejný přední. Po rozebrání dveří jsem zjistil, že je jen špatnej kontakt na konektoru k repráku. Po očištění hraje jako za mlada
nahoru

sponzor





26.03 2012 9:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

26.03 2012 10:08


Mauglí: Pokud budeš dávat extra zesilovač (každý autorádio nějakej má), musíš dát i výkonější repro.
Další možnost je sehnat jen repráky s větší citlivostí (hodnota v dB, čím je vyšší, tím hraje víc nahlas při stejným signálu), ale tohle někdy vyjde dráž než zapojit extra zesík a k němu nějaký příjatelný repro...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

26.03 2012 10:42


Rhino: já si právě myslim, že u mě to bude tak trochu naopak že koupim repro a kvůli nim budu muset dát ještě zesilovač, protože jak už jsem psal repráky mi nestíhaj už v podstatě teď když to vohulim

Tavic: díky za "lokaci" zesilovače v pátek přiletim tak kouknu do kufru jestli tam něco nevykoukam a jak to s tim zesilovačem je? Když je vzadu v kufru tak to znamená, že jsou od něj natažený dráty i k těm repro vepředu? Něměl by někdo prosím nějaký schéma? (nebojte se, že bych si to dokázal zapojit sám nebo se o to nedejbože pokoušel )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4069 | Témat: 55

26.03 2012 11:04


Mauglí:myslím že zesilovač živý jen ty zadní, přední jsou z rádia, ale to už bych kecal, někdo povolanější ti snad řekne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

26.03 2012 12:10


Mauglí: Jsi trošku mimo, pokud máš repráky OK a při větší hlasitosti máš basy poněkud nakřáplý, tak to je tím, že zesilovač v rádiu je přebuzenej a začíná limitovat - tohle jinejma reprákama nevyřešíš. Když dodržíš impedanci repráků (4 Ohmy), tak tam můžeš zapojit třeba 200W reprák a rádiu to neublíží (zesilovač nepotřebuješ). Ale výkonější reprák má obvykle nižší citlivost, takže při stejným signálu ti to bude hrát míň nahlas (pak tě zesilovač nemine).
Jinak standartně jsou přední repro přímo z rádia, origo zesík by tam být neměl...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

26.03 2012 12:58


Rhino: díky, to jsem si myslel, že tam žádnej zesilovač neni... kolik tak zesilovač stojí? A jak se to zapojuje, aby na něj byly napíchlý všechny repráky? Čili v podstatě bych měl začít se zesilovačem.. a když mi nárůst výkonu nebude stačit a limitem se stanou repráky tak zlepšim repráky, chápu to dobře?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

26.03 2012 13:49


-=zipp=-:
Rhino:
Jsi trošku mimo, pokud máš repráky OK a při větší hlasitosti máš basy poněkud nakřáplý, tak to je tím, že zesilovač v rádiu je přebuzenej a začíná limitovat

Levej hraje v pohodě, ale pravej mi začal rachotit když na rádiu navýším basy. Když dám basy na 2 (ze 6ti jednotek), tak to nechrčí, takže usuzuju, že je prasklá blána. Ale ještě sem to neviděl. bojím se trochu ten tapec sundat, abych to pak dal dokopy Ale dneska se na to vrhnu a kdyby něco, tak se tu zeptám na radu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

26.03 2012 16:57


Mauglí:
Rhino: díky, to jsem si myslel, že tam žádnej zesilovač neni... kolik tak zesilovač stojí? A jak se to zapojuje, aby na něj byly napíchlý všechny repráky? Čili v podstatě bych měl začít se zesilovačem.. a když mi nárůst výkonu nebude stačit a limitem se stanou repráky tak zlepšim repráky, chápu to dobře?

1, pokud tam dáš zesilovač, repráky budeš muset vyměnit. Ty co jsou tam z výroby snesou jen to, co do nich pouští rádio. Pokud to chceš řešit takhle komplexně a sám nevíš, doporučuju navštívit nějakou specializovanou firmu a nechat si udělat nabídku od nich, abys zjistil co a za kolik.
2, zesilovač se zapojí na baterku, k rádiu a na repráky podrobný popis je nad mé momentální síly. Pokud to chceš i na zadek (jestli tam už není) tak budeš nejspíš potřebovat dva dvoukanálový zesilovače (dělaj se i čtyřkanálový, ale vyjdou dráž a se zapojením je víc práce). Slušnej dvoukanál (aspoň 2×60W RMS) stojí od cca 2.500 nahoru.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Pokud to budeš chtít honit, nemine tě kapacitor
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

a k novým reprákům i nový výhybky...
Nemám teď čas se rozepsat, ale fakt radši zajeď někam, kde to dělaj, je lepší to vidět a slyšet...
Nebo napiš Andreasovi, je to jeho denní chleba...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

26.03 2012 17:00


Rhino:


Díky Ti
nahoru

sponzor





26.03 2012 17:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

26.03 2012 17:08


Tak tapec byl dole, reprák vyndanej a zkontrolovanej. Vypadal dobře, tak sem ho dal zpět, uchytil kabely páskou (sice to vypadá hrozně, ale pod tapecírungem to nevadí , aby nahodou nechrastily ony. A ejhle
-=zipp=-:
a seš si jistej, že je ten reprák K.O? Mně začal v zadních dveřích chraplat a po chvilce přestal hrát úplně, to stejný přední. Po rozebrání dveří jsem zjistil, že je jen špatnej kontakt na konektoru k repráku. Po očištění hraje jako za mlada

Tak ses tak nějak trefil. Prostě sem to rozebral, udělal sem tomu trochu řád a hraje bez chrastění ani s basama na plno a volume up
Ten tapec je pěkná bestie, ale sevším všudy (hledání návodu na AK, sundání, odpojení elektriky, vyndání a nandání repráku, nějakej ten pokec po skypu, nandání tapecírungu) cca 30 - 40 minut práce s mojí manuální neschopností...
Okno stahuje, zámek zámkuje, světlo světluje, klika klikuje a hudba hudbuje. Všechno OK.
návod na tapec tu na B5:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

B6, B7:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Díky za rady kluci
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

26.03 2012 22:16


Mauglí:
Krizmi, kdy se k tomu dostaneš? Napsal bys sem prosim potom jak je ten reprák velkej a jakej má výkon? A taky jakej si tam dáváš... Já nevim, kdy se k tomu dostanu, nepobývam v ČR..

Kamaráde, omlouvám se, ale uplně sem na to zapoměl když sem to montoval. a to sem si ještě řikal, že si to budu fotit, kdyby něco
Ale ten demont a namont je fakt easy, to zvládneš na nějakým klidným místě s jediným křížovým šroubovákem za cca 30 minut.
O novým zatím neuvažuju, ale jestli nějakej čas počkáš, tak to možná odklopím znovu, ono to totiž přestalo chraptit, ale pořád mi tam něco rezonuje u dvěří, takže to možná budu otvírat časem znovu, až mě to začne trochu štvát.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.4. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 1

25.06 2015 16:11


Nechce se mi to číst celý, tak jestli to někdo už psal, tak se omlouvám. Pokud máš systém Bose, tak Ti jakýkoliv jiný reprák bude k ničemu, musíš dát pouze originál či nějakou alternativu, která je ale tzv. aktivní reproduktor - se zabudovaným zesilovačem, protože z radia v systému Bose jdou pouze data. Pokud máš obyč systém (nokia tuším), tak Ti tam bude hrát jakýkoliv reprák. Jinak s tou redukcí to je samozřejmost.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

25.06 2015 16:15


leecain:
Aktivní reprák vepředu ? Takovej musím mít ! I po třech letech
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4451 | Témat: 62

25.06 2015 16:33


leecain: Neviem co hulis ale chcem to tiez
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.4. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 1

25.06 2015 20:10


Jinak já teď měnil přední spodní repro.. Teda řeknu, že sehnat 100mm na tři vruty je umění, ale podařilo se, takže pokud by někdo měl zájem, dostal jsem se až ke zdroji. Koupil jsem jich pro jistotu více, takže pokud někdo bude potřebovat, rád dodám. Výkon rms: 70 W, výkon max: 100 W, průměr 100 mm, impedance 4 Ω, montážní hloubka 51 mm. Jsou na tři vruty a jsou originál BMW (to není provokace ). Cena za jeden 250 Kč.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 657 | Témat: 25

25.06 2015 21:18


leecain: ja asi vim kterej to je, vypada hodne podobne. Jak to hraje? A neni o kousek mensi nez ten z audi produkce?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 104 | Témat: 12

25.06 2015 23:19


leecain (Čt, 25.06, 2015 20:10) orig :
Jinak já teď měnil přední spodní repro.. Teda řeknu, že sehnat 100mm na tři vruty je umění, ale podařilo se, takže pokud by někdo měl zájem, dostal jsem se až ke zdroji. Koupil jsem jich pro jistotu více, takže pokud někdo bude potřebovat, rád dodám. Výkon rms: 70 W, výkon max: 100 W, průměr 100 mm, impedance 4 Ω, montážní hloubka 51 mm. Jsou na tři vruty a jsou originál BMW (to není provokace ). Cena za jeden 250 Kč.


Ahoj,nevíte náhodou,zda neni schodné to repro s audi A5 obyč repro,žádné B&O atd. Začal mi brblat,tak to chci hned řešit,aby bylo vse v pořádku zase.
Děkuji pánové
nahoru

sponzor





25.06 2015 23:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.4. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 1

25.06 2015 23:21


Bentley: Čoveče, pasovaly mi normálně, jako by tam měly být Hraje to dobře, je pravda, že basy musíš tak o stupeň, dva, přidat na EQ, ale nezní to špatně Jasně, že to není na to, jezdit se staženýma okýnkama tuc tuc na všechny světový strany, ale hraje to fajn
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.4. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 1

25.06 2015 23:23


Lusťa: Já netuším, ale tipl bych, že asi ne, páč A5 je o dost novější, než A4 B5...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email