Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 5
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

14.05 2015 9:24


Čau,

chlapi mám takový problém, Z ničeho mic mi Turbo* nenatlačí klasický 1 bar. Při vypnutém motoru sem kompresorem natlačil celé vedení kompresorem a utíkalo to přes bov, ten sem přetěsnil a po opětovném natlakování kompresorem ok. Když ale jedu, tlak vyletí na 1 bar a z ničeho nic pozvolna padá na 0,4. Ventil je HKS a podtlak normálně drží na volnoběh -0.6 a při brždění motorem -0,8. Nedalo mi to a dal sem tam seriovy bosch BOV. Problém přetrvává, ale s tím rozdílem, že u serioveho BOV mám podtlak na volnoběh jen -0,2. Myslíte, že může být problém v té baňce co je na turbu, co tu turbínu reguluje ? Na Vagu mi to vyhazuje nějaké chyby, ale to je tím, že n75 a n249 mám odpojené. To jsem měl i předtím a auto jelo v pohodě. Místo n75 mám mechanický regulátor a místo n249 mám nataženou hadici ze sání za klapkou přímo na blowoff.

Zkoušel sem to i s n75, měl sme doma 3, ale chyba na vagu při zapojení zůstává...

Nesetkal se s tím už někdo ?

Všem díky za názory .
nahoru

sponzor





14.05 2015 9:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

14.05 2015 11:08


No..můj názor je takovej, že by na tom motoru mělo bejt vše zapojený a udělaný tak jak je to z výroby, protože na to je auto nastavený. Maximálně pokud to má čip nebo jiné úpravy výkonu tak použít komponenty, které plní funkci naprosto stejně, akorád jsou odolnější (bov stejnej jako plastovej akorát hliníkovej, spony na hadicích pořádný tlakový atd..) určitě nic neodpojovat, nezaslepovat, nebo po domácku tunit..určitě zkus začít u toho co ukazjue vag, bez ohledu na to, že před tim to nedělalo atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

14.05 2015 13:26


Chystám se to zkusit zapojit vše zpátky, nicméně s tím jak to mám zapojené ten bov daleko rychleji a přesněji odfukuje. Tekhle jak to mám zapojené, sem s tím jezdil skoro 8 měsíců a pohoda. před GO motoru možná další rok. Ten motor APY je ještě "blbý", takže ten motor nehodí kvůli každé prkotiny do nouzáku. Mám to teď stejně nebo podobně, jak to dělají kluci na audi-sport.net a taky s tím nemají problémy. a co Myslíš ta baňka, že by tlak neudržela a ten Wastegate* otevřela ? naštěstí ji mám náhreadní z druhého turba, tak ji asi zkusím vyměnit, ale předem se ptám, abych něco nedělal úplně zbytečně. Jak to neudrží 0,9 s mechanickým regulátorem, tak tam bude někde zrada, ne jen v elektronice...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

14.05 2015 15:41


fakt těžko říct, možný je to i tamto, takhle přes klávesnici se to blbě radí,,taky třeba Turbo* už není co bývalo,,těžko říct,,
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

14.05 2015 15:58


Turbo* je rok a půl staré a kontroloval sem to, předtím sem tamdával nové. Navíc kdyby bylo háji, tak nenatlačí bar a půl, což je maximum interního Wastegate*. Bude problém asi v regulaci, ale nevím co jiného, když N75 je OK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

14.05 2015 17:54


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

02.06 2015 10:01


Nejsou prasklý výfukový svody, zažil jsem na 1,8T, prasklinou to fučelo ven a Turbo* dávalo málo.

Jinak k tý baňce, spíš než baňku bych zkontroloval hadičky k a od N75, stačí zpuchřelá hadička na podtlaku a pak to neudrží natažený táhlo a Turbo* neudrží tlak.

Obě závady se při zrychlování neprojeví, protože to je krátkodobé takže tlak vyletí i na 1,5 bar.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

02.06 2015 12:44


Svody jsou taky ok, zahřívám a dochlazuju tak jak se má .

Hadice k n75 a od ní na Wastegate* sou ok, sou tam silikonové Samco .

Problém už je nejspíše vyřešen, koukali sme na to s uživatelem S3, jelikož měl taky s tlakem pár problémů. Baňku jsme nakonec vyloučili, protože kdyby byla špatná, tak by se to právě přefoukávalo. Po odzkoušení pár věcí padla myšlenka, jestli N75 a N249 nemá pojistku. Bádal sem po tom na netu a na nějakém fóru někdo řešil podobný problém, jako já a nakonec to bylo pojistkou, vyjel sme si teda pojistkoou skříňku a v popiskách sem viděl3 pojistky, které byly pojmenované řízení motoru. Zkontroloval sem je a 1 byla spálená.

Po tom sem si vzpoměl, že ty 3 pojistky mi vrtaly už kdysi hlavou od čeho sou, měl sem za to, že to je od řídících jednotek, ale ne.

Teď už to jede, ale občas blbne, to je ale způsobeno blow off ventilem, mám doma 2 Bosch a 1HKS, všechny jsou ale špatné. Zainvestuju do Forge a mělo by to být ok
nahoru

sponzor





02.06 2015 12:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

02.06 2015 14:13


No hlavně, že se to vyřešilo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

03.06 2015 16:25


redy72582 (02.06 2015 12:44) orig:
Teď už to jede, ale občas blbne, to je ale způsobeno blow off ventilem


a co to znamená blbne? Mám asi taky podezření na svůj bov, že je v prd...co ti to a jak dělá?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email