Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 5
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.06 2011 18:07


Hanys:
an ebylo to puvodne : "Turbo obsahem nenahradíš" ?

Ps: a co bylo dřív , slepice nebo vejce ?
nahoru

sponzor





17.06 2011 18:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.06 2011 22:19


TAVIC:
To úplně původní bylo "Slyším jen to, co chci slyšet. To si pak ještě podle svého doladím".

Mimochodem:
Citace:
Divoký řidič koupil své Ferrari od katarské královské rodiny a pochlubil se, že utratil 80 000 liber (2 200 000 korun) za zvýšení výkonu auta.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

02.05 2015 13:09


chlapi obnovím trochu téma... než me začnete kamenovat tak chci upozornit že motor je v naprostym cajku.. nově rozvody a i SPRÁVNÉ nastavení.. né podle fixy.. nová váha vzduchyu, nové lambdy. motor origo najeto 250 000, vím to protože auto je v podstatě celou dobu v rodině. jedná se o motor 2,8 AAH. Tady kluci nabízejí zajímavý hodnoty u tohodle motoru.. 145 KW a 325 Nm
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nejvíc me zaujal ten krouták..
u kluků jsem byl s kámošem asi před 4 rokama když mu čipali oktávku.. ropáka. Zdáli se být fajn a dost férový. čipnutí fungovalo hodně dobře. Nebylo to o tom že by tam nahráli nějaký software a jed do piči.. fakt u toho seděl borec a ladil mapu individuálně. V ceně bylo měření na brzdě před i po chipu.
Prostě me zaujali ty hodnoty.. hlavně kroutáku..
Co myslíte?? podle me ten motor 2,8 aah je dost poddimenzovanej.. asi bych nepočítal s hodnotama přesně co tam píšou... ale tech 140kw a 300Nm by mohlo byt realný ne??
Jaký je Váš názor a co si o tom myslíte?? Cena by byla 4500,- s tím že po chipu je měření na brzdě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

02.05 2015 14:36


No..já mám na tebe taky pár otázek..
Co tě k tomu vede? Pálí tě dobré bydlo?

Ten motor má v základu 128kw, to jestli tenhle výkon ted má nebo ne řešit nebudeme. Auto je z výroby nastaveno tak jak má být a je vše pěkně optimalizované a víš určitě, že to tak má být,,

Tyhle úpravy vznikly na závodních okruzích, kde to má svůj význam, auto se naladilo na určitej výkon a na určitou trať bez ohledu na to, že po závodě se motor vzal vyhodil,,odvedl svou práci a bylo..

kluci budou třeba šikovný a budou to tam štelovat a ladit (o to víc je úprava individuální a ty nevíš jistě, že se to bude autu líbit), a kde máš pak jistotu jak dlouho a dobře ti motor bude sloužit. Tenhle motor v tomhle autě neni žádnej závodník a myslim si, že celý téma ,,zvyšování,, výkonu tímhle způsobem u atmosferických motorů je krávovina at si každej říká co chce..
U přeplňovaných motorů je to trochu jinak, ale stejně bych nikdy nenechal auto ,,čipovat,, od standy z garáže, páč to jsou všichni profíci co si pořídí válcovou brzdu a ted se rozhodnou, že budou čipovat a k tomu za 4500,- s měřením před i po..parádní kšeft,,

zajímavá je taky věta - úpravy lze samozřejmě vrátit na původní hodnoty - určitě super služba, ale už to ukazuje na to, že si kluci moc nevěří..

Většinu takhle načipovaných aut rovnou majitelé vozí na popraviště a ještě za to zaplatí,,

Můj názor - bud rád, že ti to pěkně jezdí, máš to v cajku, tak nedělej krávoviny,,radši za ty 4500 vem starku na večeři
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2014
Příspěvků: 135 | Témat: 9

02.05 2015 15:16


Ano, rizik je vice nez potencialniho prinosu. Ja mam temer stejny motor, 2,4 a vykaslal jsem se na to. Zkus jemne poladit neinvazivnimi metodami, dobra vec je treba (jediny z tech sajrajtu co funguje je Bishops) aditivum na chemicke dotesneni, cti na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.05 2015 22:23


kourk: Na atmosferu je ten udavanej narust nejak podezrele vysokej- vyssi hodnozy nez u 2.8 30V. Neni to nahodou udavany pro tenhle motor? 3 kW a 45 N.m nahoru uz nevypada tak mimo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

03.05 2015 10:31


nene.. na 30v jsou tam jiné hodnoty... ale dost podobné tomu 12v. výkon u 30v o neco vyšší,, krouták však menší o malinko než u 12v. to co tam píšou neberu smerodatně... kdyby se z toho dostalo 140kv a 300nm tak by to byla paráda... jen me zajímá jak by se s tím popral motor.. tady ted dva názory, že motor jde pak do sraček.. nevím no.. nechám si to projít hlavou a počkám ještě na pár názorů.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.05 2015 11:45


motor do sraciek urcite nepojde. pre atmosferu 2.8 nejakych +- 20 koni nehra ziadnu rolu. ale podla mna riesis aj tak hlupost. das tam chip a ani to nepocitis.

za tie prachy radsej daco natankuj a chod tomu riadne nalozit. spravis lepsie
nahoru

sponzor





03.05 2015 11:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

03.05 2015 11:58


snuff (Ne, 03.05, 2015 11:45) orig :
motor do sraciek urcite nepojde. pre atmosferu 2.8 nejakych +- 20 koni nehra ziadnu rolu. ale podla mna riesis aj tak hlupost. das tam chip a ani to nepocitis.

za tie prachy radsej daco natankuj a chod tomu riadne nalozit. spravis lepsie


Je to naprostá pravda, u většiny těchto firem jsou to spíše koně do mínusu.
Naposledy jsem měřil Mercedes AMG, po zpětném nahrátí org sw + 60PS a 50Nm
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

04.05 2015 12:01


motorpower (03.05 2015 11:58) orig:
po zpětném nahrátí org sw + 60PS a 50Nm



to je přesně ono..a to by mě ještě zajímalo jakej to mělo průběh oproti org..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2009
Příspěvků: 423 | Témat: 20

04.05 2015 12:13


Ja jsem nechával čipovat sharana 2.8 150kw tiptronic. A jediné proč jsem to nechával na doporučení byla reakce tiptronicu na LPG kde to pak řadilo stejně jako na benzín a výkon byl trochu ale opravdu jen trochu znát v nižších otáčkách a spotřeba zůstala stejná.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

04.05 2015 12:48


Ano, kvůli plynu a lambda, či lehké posunutí omezení je jedinný důvod.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

05.05 2015 20:33


ok.. házím na to bobana..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email