Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 198 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 194
Uživatelů: 4
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

04.05 2014 20:51


caute,
vymenil som predne aj zadne brzdy za nove s ochrannym naterom, predne sa zabehli krasne, su leskle po celej dosadacej ploche platniciek na kotuc. problem je so zadnymi kde platnicky pouzivaju len cast plochy kotuca. na jednej strane viac na jednej menej.
toto su fotky z horsej strany. prosim o radu kedze su nove a nechcem aby sa poskodili.
Inak kotuce aj dosticky su ATE, a auto A6 C5 2.5 TDI*.


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.

Nevsimajte si moje super zimne "elektrony"

Diky za kazdu radu

Vyřešení dotazu:
...strmen mas spojeny s drziakom dvomi vodiacimi capmi a ten spodny je vylockany. nehybe sa len von a dnu, ale aj do bokov. takze ked zalozim strmen tak pruziny na dostickach sposobia ze sa strmen pohne do sikma. nie je to vela cca 0,5 mm.
nahoru

sponzor





04.05 2014 20:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

04.05 2014 21:11


vzadu si to déle sedá
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

04.05 2014 21:15


takze klasika, no stress?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

05.05 2014 13:41


Na C5 jsem si taky jednou měnil brzdy sám, ale tohle se mi nedělo.
Vyčistil jsi od rzi ty drážky, ve kterých se pohybují desky? Mně to spíš vypadá, že deska zasekla a nepohybuje se celá, jak by měla, ale pouze se naklání. Já osobně bych to rozdělal zkontroloval právě tohle. Nebo by mohlo být něco s pístkem. Údajně jde zničit, když se zatlačuje přímo a neotáčí se s ním při tom. Ručka Ti brzdí symetricky?
Já bych tohle kolo z bezpečnostních důvodů považoval za nebrzdící. Ale třeba jsem paranoik...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

05.05 2014 13:49


Přesně jak říká Petr, rozebrat znovu, vše pořádně drátěnym kartáčem očistit, namáznout to a znovu pořádně smontovat.

Takhle to můžeš taky sjíždět třeba rok..a to je blbost!
Pokud jsou nové i kotouče i desky musí jet celá plocha hned z frcu!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

05.05 2014 16:10


Některé desky třeba zimmermann mají bow effekt
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

05.05 2014 16:20


To jako že se ohnou?
No, nicméně tohle je ATE a ty by měly bejt furt rovný, ne? Nejsem mechanik, ale brzdy jsem už měnil na několika autech a tohle bych fakt nepovažoval za OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 1

05.05 2014 18:04


OJE:
caute,
vymenil som predne aj zadne brzdy za nove s ochrannym naterom, predne sa zabehli krasne, su leskle po celej dosadacej ploche platniciek na kotuc. problem je so zadnymi kde platnicky pouzivaju len cast plochy kotuca. na jednej strane viac na jednej menej.


Nedávno som menil zadné brzdy. Tiež ATE + ATE a hentak sa to rozhodne nesprávalo. Tá strieborná farba sa zodrala pekne rovnomerne hneď od začiatku.
nahoru

sponzor





05.05 2014 18:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 239 | Témat: 34

05.05 2014 18:15


ten pistek snad ani bez otaceni zatlacit nejde ne? jinak jak pisou kluci, rozhodit a vycistit vodici tycky co sou pod manzetama a i drzak trmenu, po kterým jezdi desky, ja to dycky trochu i máznu a dycky si to sedlo hned
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

05.05 2014 19:10


Diky za tipy. Brzdy som vsak menil sam a viem ze tie drazky su vycistene drotenou kefou, poriadne premazane, pouzil som aj pliesky na podlozenie ktore boli prilozene k dostickam. Tak isto aj vodiace capy su rozhybane premazane idu krasne lahko. Piestik som otacal za mierneho tlaku stahovaku. Rovnako som postupoval aj pri predku kde si sadli hned krasne a tam som pri tom daval zimmermann. Jedine co ma napada je ze som mal dlhsiu dobu absolutne zaseknuty spodny vodiaci cap. Uz nebolo mozne ho ani rozhybat a menil som cely drziak strmena za iny ale jazdeny.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 239 | Témat: 34

05.05 2014 22:30


to by nemelo vadit.. a kdyzs daval ty plíšky pod desticky, chodily normalne, nez jsi naslapal brzdu? zkusil bych je mozna vyndat, taky sem je tam jednou dal a slo to dost ztuha tak sem je vyhodil
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.05 2014 22:37


Tomášek:
Ty plechy ty desky udržují v klidu aby nelítaly a neustále se neotírali o kotouč tak že vyndavání či nějaký ubrušování desek je nesmysl.Házivost kotouče si desky odtlačí a kotouč se může volně otáčet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2011
Příspěvků: 364 | Témat: 40

05.05 2014 22:50


OJE: Nedíval ses na brzd. váleček pod manžetou jestli není trochu zarezlý když tak tam trochu stříkní injekční stříkačkou brzdové kapaliny pod tu gumu prachovou na válečkách a ty vodící čepy by měly být asi nové a dobře promazané vazelínou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 239 | Témat: 34

05.05 2014 23:21


ja o zadnym ubrusovani nic nerikal..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.05 2014 23:37


Tomášek:
Neříkal ale co kdyby náhodou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 239 | Témat: 34

05.05 2014 23:50


taky pravda
nahoru

sponzor





05.05 2014 23:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.05 2014 18:41


Riesim ( vlastne uz neriesim ) to same. Komplet nova sada kotuce + platnicky - ziadna cina. Vsetkych 7 ploch dosada, brzdi celou plochou, len vlavo vzadu vonkajsia strana kotuca brzdi polovica, zbytok hrdzavie. Pritom vnutorna strana toho sameho kotuca v pohode, po celej ploche. Prasiatko LZ menene. Uz som na to rezignoval, po zodrani zase novy kotuc + platnicky. Menil som si to sam, dosadzacie plosky vycistene, namazane, kotuce odmastene.
Davam to za vinu dodatocnymi manipulaciami s poskodenym prasiatkom a moznemu zateceniu brzdovkou. Ale preco iba vonkajsia strana?
Prdim na to.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.05 2014 19:21


To je jako by nešel plnej tlak na jednu stranu a byl celej třmen přihnutej že brzdí jen horní polovina.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

06.05 2014 19:54


Milos1: dnes som sa k tomu konedne dostal a nasiel som vinnika. strmen mas spojeny s drziakom dvomi vodiacimi capmi a ten spodny je vylockany. nehybe sa len von a dnu, ale aj do bokov. takze ked zalozim strmen tak pruziny na dostickach sposobia ze sa strmen pohne do sikma. nie je to vela cca 0,5 mm. musim zohnat iny drziak strmena s tymi capmi. tento tam mam pri tom len cca mesiac. ale kupoval som ho jazdeny a toto som si nevsimol.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.05 2014 20:35


:--)
chodiace strmene su samozrejmost, ani som to nespominal
Mno a mne brzdi vnutornou stranou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

08.05 2014 16:35


vodící čepy nejsou oba stejný, ten se třemi průměry (kuželový musí být nahoře a ten se třemi ploškami po délce musí být dole. A i na novým držáku je v jednom vůle. Beru to u brzdičů co jsou montovány vzadu, ne zepředu.
Určitě bych tohle zkontroloval, jestli jsi nedal třmen demontovaný z druhý strany než jsi potřeboval a drážky v držáku projet čtverhranným pilníkem,pak máznout,dát plíšky,ty taky máznout a teprve pak dát destičky.
Já po špatných zkušenostech s ATE je už nedávám. Už se mi stalo že i destičky se rozdrolily po 1 roce. A ATE není výrobce, vyrábí jen brzdový systémy, ale ne kotouče a desky, ty překupuje třeba jako FEBI,takže v balení může být klidně i čína..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

08.05 2014 21:49


biimbo: som zlozil dosticky po cca tyzdni a normalne boli jemne vytrhane v strede, bohvie ci z toho ako zjazdievali farbu, alebo z coho. Skusim to pozriet ale som si skoro na 100 percent isty ze mam obidva capy horne. Lebo boli v lepsom stave ako dolne a nevidel som v nich rozdiel. Ze by bol jeden z nich kuzel som si fakt nevsimol, riky za radu. Pozriem a DAM* vediet. Inak pozeral som dalsie 2 jazdene drziaky a oba mali na spodnom volu tak som ich nebral
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

23.05 2014 21:59


biimbo: cap som pozrel, porovnal ale je uplne rovnaky ako druhy co mam a je isto spodny, ma 3 drazky. zlozil som aj drziak strmena , ocistil poriadne dosadacie plochy na napravu, znovu namontoval s novymi skrutkami, poskladal, ale stale to iste. ziadna zmena
neviem uz cim to moze byt
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

12.04 2015 23:29


ahoj,mam taky isty problem ale s prednou brzdou.podarilo sa ti to uz vyriesit?
nahoru

sponzor





12.04 2015 23:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

13.04 2015 17:59


Vyriesilo sa to samo ty ze sa mi uz vydrali dosticky podla kotuca a uz brzdi po celej ploche. Ak si to dobre podkladal pri vymene tak sa ti to tiez vyriesi same ked sa trochu zderu dosticky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

13.04 2015 21:14


To bol asi ten lepsi pripad.teraz som menil nove kotuce a platne teda hlavne kvoli tomu ze ten stary bol tak cudne zjazdeny.a tento novy je presne tak isto.nemozu to sposobovat tie puzdra vodiacich capov?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

13.04 2015 22:08


nemam skusenost tak neviem. su volne?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

13.04 2015 22:24


ani nie..ale asi ich vymenim.pre istotu..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

24.04 2015 10:43


ahoj,capy s puzdrami vymenene,nabehanych asi 1000km a stale to iste.keby viem ako sem hodit foto tak ju sem DAM*..cim to este moze byt?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

04.05 2015 10:45


8bimbo88: ahoj, me se to sjizdelo taky od kraje smerem k stredu pomalu, asi 1500km (predni kotouce) a ted uz je to jak zrcadlo. Poradne vem pilnikem vsechny plosky co dosedaji na desku z trmenu, melo by to byt vse rovnobezne, bez rzi a pod... Zadek se vylestil mnohem rychleji a rovnomerne, ale taky komplet ocistene trmeny. Mozna jeste budes muset najezdit par stovek km aby se to zajelo uplne.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email