Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 349 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 7
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

14.10 2012 14:47


na leto budem musiet menit pneumatiky. zadne su celkom dobre,minimalne este jednu sezonu vydrzia. predne ale by som uz vymenil. je to podla vas spravne,alebo ked je štvorkolka,treba menit všetky 4 naraz? dik
nahoru

sponzor





14.10 2012 14:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

14.10 2012 21:57


trenertenisu: nemusis, pokial su pneu stejne akorat inak sjete tak par milimetrov tomu neuskodi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.10 2012 22:08


trenertenisu:
Dej pozor na stejný vzorek. Musí být stejný výrobce, stejný model, typ, dezén. Jinak jak říká kuky, nějakej mm sem a tam rozdílu nevadí.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

15.10 2012 16:38


root:
Nemusí, jediné co se musí dodržet je rozměr.
Podle platné aktuálně vyhlášky musí být totožné pneumatiky (výrobce, typ, dezén, ...) pouze na nápravě.
Tzn. levé a pravé kolo na jedné nápravě. Ale na jiné nápravě můžeš mít pneu od jiného výrobce, ale stejný rozměr (pokud je to předepsáno výrobcem vozidla).

Samozřejmě je to ale nejlepší volba mít všechny 4 pneu stejné, tím spíše u quattra!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.10 2012 16:48


t_kali:
Měl jsem za to, že se bavíme o Q. U FWD* je to šum%fuk jak říkáš, stačí rozměr, typ ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

18.10 2012 6:58


Dik... bo sombv servise pocul nazor,ze treba u quattra vsetky 4 lebo ze moze blbnut quattro*... ale zadne su minimalne este najednu sezonu ok,maju cca 3mm a predne by boli tiez,maju mozno 2-2,5 ale jedna mala defekt,co by nevadilo,ale druha sa derie zboku,bo som menil cast napravy a neurobil geometriu.....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

18.10 2012 7:16


root: z logického hlediska je to jak říka t_kali. Vyhláška toto neupravuje. Musíš mít jen na nápravě
stejné, ale nikdy už takovou blbost neudělám mít na každé nápravě jinou gumu, docílíte většího důrazu na přetáčivost, či nedotáčivost.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

18.10 2012 8:44


root:
Jasně že je to blbost mít jiné gumy na nápravách (i u FWD*), ale vyhláška mluví jasně.
Já jen že to vyznělo jako že prostě musí mít stejné. Nemusí, ale je to tak lepší.
nahoru

sponzor





18.10 2012 8:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 1

03.11 2012 16:45


tak to mám aj ja kus vtom prehlad,lebo mne tiež toho bolo povadané že na quattro* len všetky 4,a aby som ich nezamienal spredu do zadu,teraz ked som menil za zimne tak zadne mám viac zodraté,je pravde že chodím sam,a len občas naložené na max.,tak je to asi tím stálim pohonom,rozbiehanie sa na križovatkách s prázdim kufrom
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

03.11 2012 16:49


Pockat - takze u 4*4 se sjizdeji vice - rychleji zadni???

Ja jsem daval zimaky a na predek jsem dal lepsi....
Jak to tedy je
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 1

03.11 2012 17:10


no ja neviem ako to síce je,ja som to nemeral ale na oko to bolo poznať že zadné mám o 1-1,5mm zodratejšie,možno kebyže je zataženie rovnaké na obe nápravy tak to bude rovnako opotrebované,mohol by sa niekto k tomu vyjadriť kto má stím skúsenosť,alebo robí v pneuservise
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 4

03.11 2012 17:40


nevím jak vám,ale mě se sjíždějí předky i zadky stejně,páč to jednou za sezonu prohazuji trénuji na F1
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

03.11 2012 22:16


slyšel jsem, že zadky více kvůli větší sbíhavosti
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

04.11 2012 16:11


Takze, pokud mam na dvou napr. 7mm a dve 5mm,tak jak to nazujete??? Diky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

04.11 2012 16:21


Taky u Q každou sezonu to prohazuju předek zadek.Zadek se mi taky víc sjíždí ale bude to tím že větší síla jde na zadek v poměru 40:60.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

04.11 2012 16:22


no, posledni dobou jsem slysel vic nazor ze (bavme se o audi - motor vpredu, pohon prednich nebo vsech kol, vynechme R8 ta ma stejne jiny predek a zadek, takze je mimo tuhle debatu...):
predek bude mit dobrou trakci (sedi na nem prece motor) i na horsich pneumatikach / vzorku a nedotacivy smyk je ... "bezpecnejsi?!" nez pretacivy. trochu to dava smysl, ale mam vetsinou rozdil tak 1mm a prehazuju je.
nahoru

sponzor





04.11 2012 16:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 4

04.11 2012 19:18


áček:
Taky u Q každou sezonu to prohazuju předek zadek.Zadek se mi taky víc sjíždí ale bude to tím že větší síla jde na zadek v poměru 40:60.




patper: hoď ty lepší na zadek a nebuť línej to jednou za sezonu prohodit a dolítáš gumy všechny zhruba stejnoměrně .zmar
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

04.11 2012 19:29


O.K. dik
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.9. 2011
Příspěvků: 46 | Témat: 7

06.11 2012 12:52


zeptám se.root psal že musí být všechny pneu totožné?je to pravda?já totiž na zimu mam na předku jiný typ vzorku než vzadu.Rozměry jsou stejný,ale líší se provedení vzorku,všechny jsou ale směrový.Dík za rady.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

06.11 2012 13:03


cernohousmartin:
zeptám se.root psal že musí být všechny pneu totožné?je to pravda?já totiž na zimu mam na předku jiný typ vzorku než vzadu.Rozměry jsou stejný,ale líší se provedení vzorku,všechny jsou ale směrový.Dík za rady.

totozne musi (ve smyslu zakonne povinnosti) na naprave. predni a zadni muzou byt jine. otazkou je, jestli to tak chces - pripadny vliv na zmenu jizdnich vlastnosti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

06.11 2012 13:19


rnemec: Já stebou bohužel nemůžu souhlastit, aspoň za sebe! Pro mě je více nebezbečné nedotáčivé!!! U nedotáčivém můžeš už jen brzdit. Při přetáčivém můžeš přidávat plyn a kroutit lépe volantem. Možná to říkam proto že jsem odkojen na zadním náhonu.



cernohousmartin: Může je mít všechny stejně sjeté a to doslova. (špatná sbíhavost) ale upřímně se to nesjíždí něják závratně. je to jako když na předku občas hrábneš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

07.04 2015 14:29


Nechci zakladat zbytecne tema kvuli jedne otazce..

Takze musim mit dle aktualniho zakona na naprave stejne pneu (mysleno znacku a typ) ?

Mam totiz 3kusy stejnych pneu s 90% vzorkem 235/40 r18
a to 4te mam stejneho rozmeru, ale od jineho vyrobce..
Jedno jsem mel totiz tak rozrizle, ze uz neslo opravit..

Myslim, ze bych s tim spravne jezdit nemel, ale presny zakon neznam, tak se pro jistotu ptam.. :-/
Dik
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

07.04 2015 14:33


Drake (07.04 2015 14:29) orig :
Nechci zakladat zbytecne tema kvuli jedne otazce..

Takze musim mit dle aktualniho zakona na naprave stejne pneu (mysleno znacku a typ) ?

Mam totiz 3kusy stejnych pneu s 90% vzorkem 235/40 r18
a to 4te mam stejneho rozmeru, ale od jineho vyrobce..
Jedno jsem mel totiz tak rozrizle, ze uz neslo opravit..

Myslim, ze bych s tim spravne jezdit nemel, ale presny zakon neznam, tak se pro jistotu ptam.. :-/
Dik


jestli máš 4x4 tak všechny nápravy stejné, pokud předokolku tak na nápravu stejné, to znamená tu jednu si hoď jako rezervu a kup dvě

Citace:
Vyhláška upravuje, že na jedné nápravě, musí pneumatiky mít :

stejnou značku
stejný rozměr
stejnou kategorii použití (např. : silnice, sníh, terén)
stejnou strukturu (diagonální nebo radiální)
stejný rychlostní index (T, H, V, W...)
stejný index nosnosti
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

07.04 2015 18:12


Ne, já mám 3 stejné pneu.
jen mě prostě chybí čtvrtá stejná :-/

A quattro* mám, to znamená, že musím mít podle zákona na všech 4 pneu stejný typ a značku pneumatik?
nahoru

sponzor





07.04 2015 18:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

07.04 2015 19:24


na 97 procent jo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 0

07.04 2015 21:12


zakon resi jestli ma nekdo 4x4 ? blbost. ja mam dve auta 4x4 a zachovavam jen napravy. na STK* zadny problem.pozor jen na rozmery! musi byt stejne obvody kol.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

07.04 2015 21:22


Já mám všechny 4 pneu stejný rozměr 235/40 r18
Jen mám prostě jedno od jiného výrobce.. :-/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

07.04 2015 21:25


Drake (Út, 07.04, 2015 21:22) orig :
Já mám všechny 4 pneu stejný rozměr 235/40 r18
Jen mám prostě jedno od jiného výrobce.. :-/


Jiny vyrobce= jiny vzorek. Rozhodne to mit nemuzes. Musis mit na napravach stejne pneu. Takze dokup 1 ks, pripadne 2 ks a vyuzij jako rezervu .)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

08.04 2015 0:09


Njn, myslel jsem si, že to tak stejně dopadne
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

08.04 2015 0:43


Drake: dle vyhlášky musí být identické pneu na nápravě, takže jestli ty 3 maj 90%, tak jednu dokup a seš OK.
To s tim quattrem není věc legislativy, ale techniky, musíš mít všechny 4 na stejných ráfcích a stejného rozměru - kdyby ne, tak tě mezinápravový Diferenciál* moc rád mít nebude...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email