Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 246 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 239
Uživatelů: 7
Celkem: 246

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

22.02 2013 22:31


krysimlade:


Jak jsi spokojenej s CAGA ? Ja nic moc teda. Je to takovy lenivy dole. A netahavy nez se prohreje. Mozna mam divnej kus. nebo to ,,zere,, quattro* ten kroutak atd... Cekal jsem ze to nebude zadna raketa ale 8.2 dlouhodobe a ten pocit ze to poradne netahne me nebavi. Nalet prave nic moc po kilo. A uz tam zacina byt vule na predku podvozku.
cau,ja si nemuzu stezovat,ale nemam quattro*,spodek je prave pekne pruznej-srovnavam s 2.0TDI96kw Opel Insignia,tu sem mel pred A4,ale po trech mesicich sla z domu,prave kvuli tomu,ze ve spodku vubec nejela a vytacelo me jezdit cca 60km/HOD* po meste na dvojku,to bylo silene liny,mimo obce pohoda,ve vetsich otackach jela svizne.a taky to zpracovani Opla,proste tam furt neco chybi-auto stare dva roky,najeto poctivich 170tisic a napr.uplne rezavej celej vyfuk,rozvrzanej interier,nefunkcni vyhrivani sedacek-2x opravovano na zaruku atd.jedine co se jim povedlo,byly adaptivni bixenony-jeste sem nemel lepsi vuz,co by svitil jako insignie.jinak na audi naprava vse jeste original a to same sem mel i u A6 3.0tdi,ta mela 300tisic a naprava original bez vule.
nahoru

sponzor





22.02 2013 22:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

12.05 2013 10:31


Zdravím potřeboval bych poradit mé AudiA4 2.0 TDI* kod BLB přestalo mazat tak jsem to rozhodil a elhle tyčka na pohon ok ale pohon hřídelí mam řetězem a ne vrchním kole na klikovce nejsou zuby a nevím jak to sundat a jak jse to pak nastavuje proti hřídelím diky za radu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

12.05 2013 20:04


peterfila: Kontaktuj na DP sharik 4x4 ten je na to specialista,řekne ti co a jak.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

14.05 2013 20:33


ato horní kolo velké scháním taky to asinení co díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

26.05 2013 14:23


Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 21:39, celkově upraveno 2 krát. (142% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 0

16.12 2013 21:02


Tak podlouhé době jsem si početl toto téma a musím reagovat.
Jelikož se problematikou zaobýrám již mnoho let ,musím zde uvést věci na pravou míru.
Všechny motory 2,0TDI v audi A4,A6 mají vyvažovací hřídele umístěné v olejové vaně.Do roku 2007 byl pohon vyvažovacího modulu řešen řetízkem s napínákem.
Od roku 2007 byl pohon inovován na soukolí se šikmým ozubením.
Do roku 10/2009 mají všechny motory šestihranou tyčku sloužící k pohohu olejového čerpadla délku 77mm.To jest problémový typ,kde dojde k protočení.Ty co si myslí,že problém vyřeší pouze výměnou hřídelky jsou na omylu.Problém je totiž v uložení šestihranu ve vyvažovací hřídeli.Denně slyším větu" Já myslel,že stačí vyměnit šestihran.
Bohužel nestačí!!!a mám tu min.50 případů lidí, kteří se o tom přesvědčili na vlastní kůži.A věřte tomu,že to není příjemný pocit,když se někomu rozsvítí nápis "nízký tlak oleje",nejlépe v levém pruhu na dálnici.To pak nevíte co dřív.

Až od roku 10/2009 je používán zcela inovovaný vyvažovací modul,kde je už použit šestihran délky 100mm a upraveno uložení tyčky.Tak už můžete být všichni v klidu.Tam se to neprotočí.To je vše a přeji hezké svátky.
PS:případné další info na tel.604543482.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2013
Příspěvků: 36 | Témat: 7

17.12 2013 11:28


ufff, když jsem si to také pročítal, dost mne orosilo...
vypadá to, že jsi mne uklidnil... Mám A4 2010...

hezké svátky!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 42 | Témat: 6

17.12 2013 12:13


sharik4x4: Jak teda spravne vyresit tento problem? Predpokladam, ze jsem bohuzel postizena skupina
nahoru

sponzor





17.12 2013 12:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

17.12 2013 13:14


Ty woe nestraste.Mám jako druhé auto audi 80, ma 21 let a žádné závady a druhé A4 b7 2006 rok, 1.6 AZL a už mám strach to raději prodám a koupím nového hyundai i30 a bude klid do říti.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 0

01.02 2014 22:32


Jediné stoprocentní řešení problému je zde popsáno:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

02.02 2014 11:15


Týká se tento problém i mě když mám A3 2007 2.0tdi 125kw BMN?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

02.02 2014 12:36


Majkl Iverson:
Týká se tento problém i mě když mám A3 2007 2.0tdi 125kw BMN?

Ano týká...jedinej motor v A3 kterej má vyvažováky je ten 125kw PPD ostatní 103 jsou bez...
AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

02.02 2014 13:15


Mira250f: psal jsem uzivateli sharik 4x4 a ten mi napsal, ze ne, ze muzu byt v klidu, ze tam to je v porádku tak nevím. Ani na jeho stránkách nevídím BMN..Tak nevím
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

02.02 2014 13:18


Pošli VIN* a podívám se
Jinak nemá tam napsáno ani BRD a taky je to 2,0 v A4 a šestihran tam je
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

02.02 2014 13:28


Omlouvám se spletl jsem se, viz obrázek
Ale každopádně to BRD mu tam chybí, protože to šestihran má, sám ten motor mám a už sem ho měnil

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

02.02 2014 13:43


Mira250f: díky
sponzor





02.02 2014 13:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

06.03 2014 12:23


Mira250f: Kód BPW také v seznamu chybí a má jej (upravoval mi jej)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

06.03 2014 13:23


A jak to je u A4 b7 1.6 AZL 75KW???
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.2. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

07.03 2014 21:17


Zdravim. Nie vsetky 2,0tdi do 2007 maju retaz. Podla etky BLB od 2005 posledne maju ozubene kola.
Da sa to zistit podla VIN* cisla: >> 8E-6-080 171* maju retaz a F 8E-6-080 172>>* maju uz kolesa. Ak sa mylim, opravte ma. Ale je to v ETKE. Bohuzial sesthran je stale.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

08.03 2014 10:22


sharik4x4:
Tak podlouhé době jsem si početl toto téma a musím reagovat.
Jelikož se problematikou zaobýrám již mnoho let ,musím zde uvést věci na pravou míru.
Všechny motory 2,0TDI v audi A4,A6 mají vyvažovací hřídele umístěné v olejové vaně.Do roku 2007 byl pohon vyvažovacího modulu řešen řetízkem s napínákem.
Od roku 2007 byl pohon inovován na soukolí se šikmým ozubením.
Do roku 10/2009 mají všechny motory šestihranou tyčku sloužící k pohohu olejového čerpadla délku 77mm.To jest problémový typ,kde dojde k protočení.Ty co si myslí,že problém vyřeší pouze výměnou hřídelky jsou na omylu.Problém je totiž v uložení šestihranu ve vyvažovací hřídeli.Denně slyším větu" Já myslel,že stačí vyměnit šestihran.
Bohužel nestačí!!!a mám tu min.50 případů lidí, kteří se o tom přesvědčili na vlastní kůži.A věřte tomu,že to není příjemný pocit,když se někomu rozsvítí nápis "nízký tlak oleje",nejlépe v levém pruhu na dálnici.To pak nevíte co dřív.

Až od roku 10/2009 je používán zcela inovovaný vyvažovací modul,kde je už použit šestihran délky 100mm a upraveno uložení tyčky.Tak už můžete být všichni v klidu.Tam se to neprotočí.To je vše a přeji hezké svátky.
PS:případné další info na tel.604543482.


Neni to tak, ze MR 2010 ma jiz tu delsi ?... Ja mam 09/2009 a nerikej mi ze moje CAGA je na listu ?...
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

08.03 2014 10:35


Tak vtipne,.... Muj vuz je vyroben 30.9.2009 )))) Takze ?!.....
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

09.11 2014 10:19


řešil někdo protočení šestihranu s motorem 2.0 TDI*, výkon 125 KW, quattro* a kód CAHA? Zatím jsem se o nikom nedočetl, že by měl s tímto motorem problém. Mám tento motor a rok výroby mám 5/2009.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

11.11 2014 17:25


Ahoj vlastním vw sharan 2.0 TDI* 103 kv před týdnem se mě protočila hřidélka náhonu čerpadla (není tlak oleje STOP)Jenže já jel po dálnici 140km/h jen tak se zastavit na dálnici nedá ujel sem asi tak ještě 1km, náhon jsem si nechal spravit u Pavla Šerbera který se těmito problémy zajimá(v pátek jsem to poslal poštou v pondělí jsem to měl opravené jsme od sebe 300 km daleko) v servise mě řekly že odešlo i Turbo*, a pro jistotu mě vymění aj misky(šálky) pod ojnicemi a že záruku mě na to nedají museli by preý rozdělat celí motor a s kontrolovat všechny ložiska , můžu čekat ještě něco horšího na motoru související s touto závadou. Popřípadě komu se tento problém stal a co vše měnil na motoru???? Do této doby mě oprava vychází 4500 kč oprava čerpadla - Turbo* po repasu 8000 kč - šálky 3600 kč - šrouby 700 kč - víměna oleje 4000 kč plus práce to je mazec VW DAS* auto k pláči Všem předem děkuji za odpověd Mára
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

11.11 2014 19:12


bitoš (Út, 11.11, 2014 17:25) orig:
Jenže já jel po dálnici 140km/h jen tak se zastavit na dálnici nedá ujel sem asi tak ještě 1km

au
sponzor





11.11 2014 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

29.11 2014 7:58


Tak se vítám do klubu. Dnes ráno přítelkyni vyjížděla s autem (Audi A4, 2.0 TDI*, rv. 09) do práce a při rozjezdu jí auto chcíplo a vyskočila kontrolka olejničky prý s nějakým nápisem "počítám, že oil pressure". Myslím si, že mě právě dostihl problém s onou vyjebanou hřídelkou. Auto stojí před barákem a já se bojím i otočit klíčem. Budu ho muset zřejmě nechat odtáhnout do servisu a tam dilema rozlousknou. Akorát bych potřeboval poradit, jestli někdo z Vás nezná v Jižních Čechách (Táborsko) nějaký dobrý servis, kde by se mi na auto podívali? Já tady totiž přes týden jen pracuji a bydliště mám na Moravě. Paradoxně jsem se před minulý týden objednával na pondělí 1.12. k panu Šerberovi na úpravu (teď už opravu) hřídelky mazání. S autem jsem od objednání najel cca 800 km, takže všem důrazně doporučuji to neodkládat na poslední chvíli a zajet si tam, co nejdřív.
AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

29.11 2014 14:48


zmijocilius (So, 29.11, 2014 7:58) orig :
Tak se vítám do klubu. Dnes ráno přítelkyni vyjížděla s autem (Audi A4, 2.0 TDI*, rv. 09) do práce a při rozjezdu jí auto chcíplo a vyskočila kontrolka olejničky prý s nějakým nápisem "počítám, že oil pressure". Myslím si, že mě právě dostihl problém s onou vyjebanou hřídelkou. Auto stojí před barákem a já se bojím i otočit klíčem. Budu ho muset zřejmě nechat odtáhnout do servisu a tam dilema rozlousknou. Akorát bych potřeboval poradit, jestli někdo z Vás nezná v Jižních Čechách (Táborsko) nějaký dobrý servis, kde by se mi na auto podívali? Já tady totiž přes týden jen pracuji a bydliště mám na Moravě. Paradoxně jsem se před minulý týden objednával na pondělí 1.12. k panu Šerberovi na úpravu (teď už opravu) hřídelky mazání. S autem jsem od objednání najel cca 800 km, takže všem důrazně doporučuji to neodkládat na poslední chvíli a zajet si tam, co nejdřív.

Při kolika kilometrech se ti to protočilo??
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

02.12 2014 17:13


tak nakonec to dopadlo dobře. Hřídelka protočená nebyla. Volal jsem ještě ten den panu Šerberovi a ten mi poradil, ať do auta sednu, nastartuju a držím otáčky cca 30 vteřin nad 2000 a když se to rozsvítí znova, tak jsem v háji a když ne, tak to byla jen chybná hláška. Naštěstí to byla opravdu jen chyba a auto v pohodě jelo. Nicméně včera jsem strávil celý den v Litoměřicích u pana Šerbery a auto si nechal upravit, tak aby se mi hřídelka neprotočila.
Času a ani peněz rozhodně nelituju. Pan Šerbera je znalec na svém místě a já jsem rád, že můžu mít zase klidné spaní. Auto má nyní najeto cca 195 tis km a když byla hřídelka vyndána, tak už byla načnutá, takže by mě to jednoho krásného dne určitě neminulo.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 0

31.03 2015 22:42


Abych tady neomýlal stále to samé,tak doporučuji počlivě pročíst nejenom mé stránky ale i jiná fóra DP a VW-club.A pokud to pročtete pečlivě, zjistíte že samotná výměna tyčky/šestihranu nic neřeší.Je potřeba upravit uložení v samotné hřídeli.Více na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


PS: Všem se omlouvám,že nereaguji na dotazy na tomto foru,ale z časových důvodů to nestíhám,proto pokud máte někdo urgentní dotaz,raději mi zavolejte,rád Vám ho zodpovím.Děkuji za pochopení.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email