Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 198 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 198
Uživatelů: 0
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

19.07 2014 23:06


Zaujimave je ze mi vobec nezapina ten pridavny vetrak. Naposledy sa len zapol a hned vypol.
Viem ze ma vlastnu riadiaciu jednotku a aj zopar relatiek.
Stupanie teploty si vsimam hlavne ked idem do kopca.
nahoru

sponzor





19.07 2014 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

20.07 2014 22:33


zajtra mrknem tie poistky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.07 2014 8:17


Cez diag skus test akcnych clenov motora, tam ich vyskusas, ci su ok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

21.07 2014 12:15


Tak som rozkuchal plast pod volantom a pozrel tie poistky.
Su ok.
Viskospojka funguje dobre. Ked trochu pridam na volnobeh tak vrtula ma riadne otacky. Hučí to jak Boeing.
Ale ten pridavny vetrak nic.
Bol by som rad keby to bolo len nejakym kablom.
Zhadzovat znovu prednu stenu, chladice a rozvody kvoli termostatu sa mi zrovna nechce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

21.07 2014 16:46


Skusal som ten test akcnych clenov cez wag-klima/topeni-vetraky mi nezopne.
Bol som naplnit klimu lebo bola prazdna.
Ked som zapol klimu tak vetraky zacali ist oba-asi kvoli tlakovemu cidlu na klime. Aj 1. ktory je pred chladicmi aj 2. ktory je vedla viskospojky.
Problem je ze ked bol motor teply tak viskospojku dokazem normalne s prstami tocit.
Pritom by mala byt napevno.
Ale aj ked som zapol klimu a jazdil tak teplota vody bola 93-100 stupnov
olej okolo 100
Neverim ze by to tie 2 el,vetraky nedokazali uchladit + ta viskospojka sa toci aj ked nie na plny vykon.
Objednal som novu viskospojku tak zajtra ju vimenim spolu s termostatom a uvidim.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

24.07 2014 19:42


Takze viskospojku som objednal a prisla mi mala. Tak som chcel objednat tu spravnu.
Ta mensia 32€ a ta spravna 119€
Skusil som tam dnes dopasovat vrtulu z 1.9 ale ma opacne lopa ky.
Tak som tam dal naspet povodnu vrtulu aj s viskospojkou.
Vymenil som termostat.
Ako som odtahoval tu viskospojkou tak som to pravdepodobne mierne ohol na oske.
No a ked som nastartoval tak vrtula vibrovala. Ked som pridal na volnobeh na 5 tis.ot.tak sa ozvala rana a roztrhlo ju.
Zapojil som ten pridavny vetrak natvrdo cez baterku. Zapal klimu takze isiel aj dalsi vetrak.
Bol som sa odviezt a ten motor sa aj tak prehrieva
Sice tam teraz nemam vrtulu na viskospojke ale mal som zapnute 2 vetraky + naporove chladenie je niekoľkonásobne účinnejšie ako vetraky a aj tak sa to prehrieva.
Už ma fakt nič nenapada kde by mohla byt chyba.
Hlavy boli zrovnane a nove tesnenia tak tlakovat to nemoze.
Termostat 2x vymeneny.
Hadice mam zapojene dobre, inak sa zapojit ani nedaju.....
Tak babo raď!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

10.08 2014 21:33


Zkoušel jsi bez narazniku vyvapovat poradne chladic ? Resil jsem to kdysi na nejakem bmw, taky jsem si s tim nevedel rady. Pak jsem s toho vyplavil tak kilo pisku a auto uz chladilo jak ma.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

12.08 2014 15:08


Neskusal.
Dik za radu.
Cakam kym mi Sulda posle viskospojku a remenicu s drziakom pod nou.
Ked to nepomoze motor pojde znovu von.
Uz ma napadaju jedine tesnenia pod hlavami
nahoru

sponzor





12.08 2014 15:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

12.08 2014 15:46


Oli:
Asi sa uz nedopatram jak to skončilo.....
Mam podobny problem. Voda stale 97-99
Olej cca 100
Bol meneny termostat tak asi bude chyba v nom.
Aj ked si myslím ze by to skor bolo naopak. Voda by sa nezohriala ani na 90...


kde beres tuto teplotu 97-99? na analog budiku predpokladam to neni.
jestli ctes tuto hodnotu pres vag, tak je to udaj v norme. nekdy to dela maly rozdil v cidle, rozdil pro hodnotu teploty 90 a 100stC je radove asi 10ohm. to je mnohdy vyrobni odchylka. zalezi na jake cidlo narazis.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

16.08 2014 9:12


Mam napichnute v zasuvke ELM a mam to sparovane s tel.
Je to diagnostika na Android.
Udaj by bol mozno ok ale pocujem v expanzke a aj vidim ze mi vre voda.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

16.08 2014 9:23


Oli:
Mam napichnute v zasuvke ELM a mam to sparovane s tel.
Je to diagnostika na Android.
Udaj by bol mozno ok ale pocujem v expanzke a aj vidim ze mi vre voda.



no s tema ELM hrackama na starsi audi B5/B6 C4/C5 moc neuspejes. snad na novsi modely ano. ale jinak VAG je to spravne vybaveni...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

08.11 2014 20:16


Tak som sa po dlhšom čase znovu do toho pustil nakoľko sa blíži zima.
Vetraky mi nejdu spustit cez akčné členy.
Ale ak zapnem kurenie tak idú oba.
Ak odpojim 1 vetrak tak 2. sa spustí na 2. stupeň. A funguje to aj naopak.
Ale ak ich zapojim oba tak vždy idú len na 1. stupeň.
Dokonca ak ich odpojim tak vag mi ani nenajde chybu.
Skúsil som aj vymenit termostat-kupil som wahler ale ani to nepomohlo.
Vystriekal som aj vodný chladič s vapkou.
Proste nič nepomáha.
Nenapada niekho čo by som ešte mohol skontrolovať?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

08.11 2014 21:42


Takže když máš teplotu 100dle vagu tak ti v expanzce vře voda?nevím ale bod varu upravuje chladicí kapalina pomeru namichani nekde kolem 120 nebo jeste spastne odvzusneny chl.system.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

08.11 2014 22:07


Mám tam naliatu vodu pretože stále skúšam nejaké možnosti a vždy mi to vyvre, tak tam nemrznúcu zmes momentálne nelejem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

13.03 2015 23:34


Po dlhej dobe sa v tom znovu vrtam.
Motor som mal vonku.
Hlavy zhodene, skontrolovane.
Nove tesnenia pod hlavami a nove hlavove sroby.
Motor som dal naspet, zapojil a skusam.
Dal som nove cidlo teploty a termospinac na vetraky.
Nalejem vodu , odvzdusnim.
zatial to testujem len na mieste a na volnobehu.
Ten skurveny motor sa aj tak prehrieva.
Skusal som znovu zapojit el.vetrak napriamo a aj tak mi voda vyvre cez expanzku.
Zaujimave je ze ak zapnem kurenie na plne gule tak auto si drzi teplotu 88-90 stupnov a nevyvre.
Akonahle kurenie vypnem tak je to v pici a teplota stupa.
Nenapada niekoho kde mam hladat chybu??
Uz som fakt v koncoch.Investoval som dost casu,nervov a prachov.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

14.03 2015 9:44


Kde ma 2.7 T odvzdusnovacie ventily?
1 viem že je medzi sanim a servocerpadlom.
Ale nenachádza sa niekde ešte nejaký iný?
nahoru

sponzor





14.03 2015 9:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

20.03 2015 7:14


Problém vyriešený.
2 hodiny som čistil chladič s octom a asi mu to pomohlo.
A mal som spadnuty O krúžok na víčku expanzky.
Konečne mi natlakovalo okruh.
Prevádzková teplota 93 stupnov, do kopca 99
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email