Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 5
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

01.04 2013 12:39


Ahoj kluci, tak mi začíná A6 trochu zlobit, ale určitě nic, co by se nedalo dát dokupy. Dneska je to po druhé za sebou, co jsem sedl do auta snažil se nastartovat (studený motor) a jen to chytlo a hned zdechlo. Pak dalších cca 10 pokusů startování s tím, že to skoro chytlo a nic. Po cca 12ti pokusech už nastartovalo, spustil automatický sytič a pak jakýkoliv další start za tepla na první otočení bez problémů.

Diagnostika ukázala chybu na lambdách, co jsem procházel starší témata, tak by jejich výměna za nové mohla špatné studené starty vyřešit.

Teď jen nevím co s tou chybovou hláškou z VAGu. Kterou lambdu vlastně vyměnit a u které to hlásí sporadickou chybu, tam kde je chyba sporadická, předpokládám, že už asi odchází, mám ji tedy taky hned vyměnit ? Že by se takhle vys*aly obě lambdy to je radost V těch řadách se moc nevyznám..

Díky za jakoukoliv reakci..


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

sponzor





01.04 2013 12:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

01.04 2013 18:16


nemyslim si ze by Lambda* mela vliv na start,spis na spotrebu.kamosovi tohle dela mitsubisi a taky nevi co s tim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 59 | Témat: 4

01.04 2013 19:33


A co tak sviecky ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

01.04 2013 20:10


Svíčky mám v plánu taky měnit, bůh ví jak jsou staré. Ale popravdě momentálně nemám nato, abych koupil šest originál svíček a dvě lambdy jen tak najednou

Jako první mě napadly svíčky, ale jak sem to napojil na diagnostiku a ta napsala chybu na Lambda* sondách, tak mě to trochu znervóznilo a nevím co dřív objednat

Nedá se třeba ty lambdy vyzkoušet tak, že bych je odpojil a vyzkouším, jestli ráno nastartuju? (Na nouzový režim nebo nevím co to odpojení sond způsobí)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 282 | Témat: 31

02.04 2013 13:28


na muj motor AQD výrobcem auta předepsané svíčky dle NGK od 1200 Kč výše za 6 ks. Náhrada přímo za ty NGK od Brisku od 360 Kč. I kdyby Brisk nebyly kompaktibilitou tiptop, tak cenový rozdíl je velký.

PS:
Vyhledal jsem to v "osazovacím katalogu Brisk", kde byla taxativně vypsána svíčka NGK xyz a ekvivalent Brisk. Blbý je, že v tom katalogu bylo taxativně vypsáno i moje auto a ekvivalent byl jiný. A pikantní je, že taxativně vypsaný Passat s tím samým motorem AQD měl vypsán Brisk, který píšu prve. Čili na Audi a Passat s tím samým motorem vypisoval drobně rozdílné svíčky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.04 2013 16:15


pokusim se byt strucny

a) brisk a podobny shit PLEVEL nema v tomto motoru absolutne co delat !! pouze vyrobcem predepsany typ svicek, coz je NGK, BOSH


b) Lambda* na to ma vliv a to ten, ze po startu studeneho motoru neni schopna davat provozni info po dobu cca 60+ vterin a diky tomu nebezi Lambda* regulace. V teto pocatecni fazi to resi obohacovanim (na zaklade hodnoty snimace teploty paliva a prislusne mapy ECU*) bez zpetne vazby

zatimco za tepleho startu je schopna kreslit relativne hned a tak muze Lambda* regulacni smycka ovlivnit/upravit v zavislosti na provoznich podminkach smes paliva


------------

takze pokud nekde zacit, tak se juknout na aditivni a multiplikativni adaptacni hodnoty, plus merene hodnoty v zahy, skrtici klapky, sondy, snimace teploty, delky vstriku atd..

muze klidne delat neserizena skrtici klapka, netesnost sani atd..

pokud si na to netroufas, muzes az na tom budu lepe dorazit, to zmerim osciloskopem, jak jsou na tom sondy, vaha atd..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

04.04 2013 1:24


Právě jsem vyměnil alespoň svíčky, stejně sem je chtěl měnit, bůh ví, kdy byly naposled měněny, nic tím nezkazím, koupil jsem tam originál co tam patří NGK, jinak původní svíčky, co jsem z motoru vytáhl byly BRISK viz.foto

Uvidím, jestli ráno nastartuji, nebo jestli pojedu do práce náhradním vozem přítelkyně Polem 55KW


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

08.04 2013 10:06


Tak další postřehy, po výměně svíček už to startuje za studena na poprvé, ale je vidět, že není ještě něco v pořádku, prostě prvních pár sekund se to trápí, než vyhodí otáčky automatický sytič
nahoru

sponzor





08.04 2013 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 59 | Témat: 4

08.04 2013 10:13


Skontroloval si tie lambdy?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

08.04 2013 10:59


Zatím jsem je nekupoval, známý mi slíbil, že mi je proměří, zkontroluje, ať je neměním zbytečně. Jen to časově moc nevychází
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 59 | Témat: 4

08.04 2013 11:06


Presne tak, 10.000 za 4 lambdy cca...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

08.04 2013 11:14


Já mám naštěstí jen 2
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.04 2013 15:46


jeste jednou, cca minutu dve po startu rj lambdu ignoruje, neni uzavrena regulacni smycka..

pokud houpe, tak ti to nekde bere falesny vzduch, je rozhozena klapka skrtici, nebo je spatna vaha, ci vstrik spatny...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

23.04 2013 7:10


Pořád se mi nepodařilo na problém přijít, ráno mi to opět haprovalo, zajímavé je, že jak to po cca třetím startování vyskočilo na volnoběh, tak sem chtěl přidat plyn a otáčky šly dolů, až to skoro chcíplo (to mi naposled dělalo ve Škodě 120 když nebyla zahřátá )

Nevíte někdo, kdo v okolí Karviné, Ostravy, by se mi na to mohl podívat?

Lumpiq >> ty se evidentně v dané problematice vyznáš, ale absolutně nevím, jak bych to provedl jet za tebou do Prahy, potřeboval bych někoho tak šikovného jako si ty, ale na druhé straně republiky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

23.04 2013 7:31


Ocividne chudobna zmes.
- snimac teploty
- falosny vzduch
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 59 | Témat: 4

23.04 2013 12:28


....
Naposledy upravil kyjef dne 06.11 2016 17:40, celkově upraveno 2 krát. (94% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.04 2013 12:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

25.04 2013 7:58


Milos1:
Ocividne chudobna zmes.
- snimac teploty
- falosny vzduch


Zkusil sem projit vsechny mozne hadicky, trubky, hadice, dotahnul sem vsechny spony, ale problem to nevyresilo. Absolutne nechapu, proc pri studenem motoru mi to nechce chytit a dela takovy problem a jakmile prijedu do prace (cca 15km) vypnu motor a zkusim natocit znovu tak to chytne na prvni skubnuti.. Jeste si rikam, jestli nemuze byt problem v palivovem filtru, ze by tam nenatlacil dostatek benzinu, nebo nevim...

Uz sem kontaktoval jeden servis zabyvajici se sice hlavne upravou motoru TDI*, ale snad mi pomuzou najit problem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

18.06 2013 10:51


Po delší době přidám pár řádků. Známý mi poradil, že můj problém by mohl být ve špatně seřízeném systému LPG*, že už to jednou řešil. Je fakt, že občas mi to škublo, ale jen zřídka. Jel sem tedy do servisu, kde LPG* montovali, opravdu byla nějaká špatná mapa směsi či co, seřídili, auto jede o poznání lépe a bylo mi řečeno, že mám nechat vymazat adaptační hodnoty ŘJ motoru a mohlo by to ty studené starty vyřešit. Jelikož se jednotka přizpůsobovala podle "špatně seřízeného LPG*".

Nevíte ve kterém kanálu se ty adaptační hodnoty nulují ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.06 2013 16:31


na kanale 000, ulozena defaultni hodnota 00
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

25.02 2014 20:42


Dobrý den.
Žádám o radu. Za studena motor špatně startuje za tepla OK. VAG hlasi závadu 00561 Prizpusobeni smesi-mez prizpusobeni (MJl) nedosazeny. Poradí někdo co je špatně. Děkuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

25.02 2014 20:44


Motor V6 2.6 110KW benzin+LPG* A6 C4 Avant qauttro
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.9. 2011
Příspěvků: 46 | Témat: 7

05.03 2015 16:56


ahoj.přidám se s dotazem.motor 2.8V6 AMX. Při studeném startu trvá cca 2 vteřiny než automatický sytič zvýší otáčky. Dá se řict že jakoby pomalu stoupají až na těch 1200 ot/min. Čím by to mohlo být?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email