Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 344 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 6
Celkem: 344

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 12

09.11 2010 17:07


Prosím o radu, jak vyndám zadní světlo A4 avant B6 2003 - výměna žárovky?
A scháním trysku zadního ostřikovače, nemá někdo nebo neví z čeho to pasuje?
nahoru

sponzor





09.11 2010 17:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

09.11 2010 17:12


V kufru odendej ten boční plast a pod ním je jeden šroub,tak ten povol a dej bacha ať ti to světlo samo nevypadne.Jo je to ten plast co lemuje zadní výko ,ne ta bočnuce,použij trochu násilí.
Naposledy upravil pasa dne 09.11 2010 17:13, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

09.11 2010 17:12


Blondy:
Prosím o radu, jak vyndám zadní světlo A4 avant B6 2003 - výměna žárovky?
A scháním trysku zadního ostřikovače, nemá někdo nebo neví z čeho to pasuje?

1) Otevres 5. dvere a na strane je pod krytkou krizovy sroub. Staci povolit, nevysroubovava se cely
2) Svetlo vyjmes smerem od Karoserie* (tzn pravy uhel na bok auta). Smer je dulezity, protoze jinak si na svetle ulomis drzaky.
3) Zevnitr svetla uz je jen krytka na zarovky...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 348 | Témat: 9

15.01 2011 22:32


Tak jsem ve stejné situaci jako Blondy, mám povolený šroub, tak, že se protáčí, víc už to nepůjde, světlo se lehce viklá, ale ven nejde ani lehkou, ani středně velkou silou. Velkou jsem zatím nechtěl použít, opravdu bych nerad něco ulomil. Taháte to směrem od Karoserie* tak, že vzadu zapáčíte mezi světlem a rámem dveří do strany od auta a předek světla zůstane, anebo jak? Díky za radu!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

15.01 2011 22:36


DR: jojo tam jak ti to drží to drží na dvou (u sedanu) caplíkách, zacvaklích v gumě, stačí lehce vytáhnaout směrem ven.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 348 | Témat: 9

16.01 2011 13:48


Nakonec jsem slavně zvítězil nad světlem! Marně jsem googlil nějakou fotku, abych měl představu jak to vlastně vypadá, než do toho půjdu. Nikde nic, jediný odkaz, který sliboval fotky, nefungoval. Udělal jsem proto pár vlastních aspoň mobilem, pro ty kdo to budou hledat příště. Nakonec je to opravdu velmi jednoduché, ale člověk stojící poprvé před tímhle světlem, navíc s představou, že něco ulomí, to není příjemný pocit.

1. Povolení šroubu - všude píšou, pozor na šroub, aby vám tam nespadl, už ho nedostanete ven. No, kdyby jen šroub... Ten tam zahučel až při vlastním vyndání světla, takže až to světlo budete páčit, buď vyndejte ten šroub úplně (dlouhé tenké kleště), nebo ať vám tam ten šroub někdo (manželka, přítelkyně, sousedka) šroubovákem přitlačí. Fotky 1,2 - Žlutá šipka - 1 je pohled od již vymontovaného světla.

2. I po povolení šroubu, který byl povolený tak, že se slyšitelně protáčel, světlo pevně drželo. Kromě lehkého vyklání. Tehdy jsem raději přestal a začal hledat na internetu dřív, než něco ulomím. Fígl je v tom, že se musí odehnout guma, která je zachycená v karoserii u rámu dveří. Dělejte to s citem, já zabral zbytečně moc a teď tam je škvíra s nápisem "Tudy vodo!". Fotky 1,2 - Modrá šipka - 2.

3. Celé světlo pak už drží jen dva kolíky - černé šipky 3. Je tedy potřeba páčit zadní hranu světla směrem od auta. Vodorovný pohyb, kdy přední část světla zůstává v autě. Na konci toho pohybu, kdyby byl dokončený, by světlo zůstalo v pravém úhlu k boku auta. Někde v první třetině té dráhy světlo vyskočilo, spadnul již zmiňovaný šroub a já jsem si mohl vychutnat pocit vítězsví! Fotky 3,4.

Poslední dvě fotky ukazují žárovky. Zajímavé bylo, že měla viditelně přerušený drát i jednovláknová žárovka na couvání, ale tu to vůbec nehlásilo! Krám jeden. Leda by praskla při tom vyndavání. Škoda, že jsem to pořádně neotestoval, abych té diagnostice nekřivdil. Ještě další zajímavost. Mlhovky jsou připravené na obou stranách. Normálně svítí u A4 jen v levém světle, ale i v pravém je objímka a záslepka ve světle by šla lehce vylomit. Zkusil jsem dát žárovku do objímky, ale nesvítila. Asi by se to muselo nastavit přes VAG či co. Fotka 3 bez a 4 s přehozenou žárovkou do mlhovky.


Fotka 1
Fotka 2
Fotka 3
Fotka 4
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

16.01 2011 14:00


perfekt návod
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

16.01 2011 15:22


DR:
Nakonec jsem slavně zvítězil nad světlem! Marně jsem googlil nějakou fotku, abych měl představu jak to vlastně vypadá, než do toho půjdu. Nikde nic, jediný odkaz, který sliboval fotky, nefungoval. Udělal jsem proto pár vlastních aspoň mobilem, pro ty kdo to budou hledat příště. Nakonec je to opravdu velmi jednoduché, ale člověk stojící poprvé před tímhle světlem, navíc s představou, že něco ulomí, to není příjemný pocit.

1. Povolení šroubu - všude píšou, pozor na šroub, aby vám tam nespadl, už ho nedostanete ven. No, kdyby jen šroub... Ten tam zahučel až při vlastním vyndání světla, takže až to světlo budete páčit, buď vyndejte ten šroub úplně (dlouhé tenké kleště), nebo ať vám tam ten šroub někdo (manželka, přítelkyně, sousedka) šroubovákem přitlačí. Fotky 1,2 - Žlutá šipka - 1 je pohled od již vymontovaného světla.

2. I po povolení šroubu, který byl povolený tak, že se slyšitelně protáčel, světlo pevně drželo. Kromě lehkého vyklání. Tehdy jsem raději přestal a začal hledat na internetu dřív, než něco ulomím. Fígl je v tom, že se musí odehnout guma, která je zachycená v karoserii u rámu dveří. Dělejte to s citem, já zabral zbytečně moc a teď tam je škvíra s nápisem "Tudy vodo!". Fotky 1,2 - Modrá šipka - 2.

3. Celé světlo pak už drží jen dva kolíky - černé šipky 3. Je tedy potřeba páčit zadní hranu světla směrem od auta. Vodorovný pohyb, kdy přední část světla zůstává v autě. Na konci toho pohybu, kdyby byl dokončený, by světlo zůstalo v pravém úhlu k boku auta. Někde v první třetině té dráhy světlo vyskočilo, spadnul již zmiňovaný šroub a já jsem si mohl vychutnat pocit vítězsví! Fotky 3,4.

Poslední dvě fotky ukazují žárovky. Zajímavé bylo, že měla viditelně přerušený drát i jednovláknová žárovka na couvání, ale tu to vůbec nehlásilo! Krám jeden. Leda by praskla při tom vyndavání. Škoda, že jsem to pořádně neotestoval, abych té diagnostice nekřivdil. Ještě další zajímavost. Mlhovky jsou připravené na obou stranách. Normálně svítí u A4 jen v levém světle, ale i v pravém je objímka a záslepka ve světle by šla lehce vylomit. Zkusil jsem dát žárovku do objímky, ale nesvítila. Asi by se to muselo nastavit přes VAG či co. Fotka 3 bez a 4 s přehozenou žárovkou do mlhovky.


Fotka 1
Fotka 2
Fotka 3
Fotka 4





Šup šup do FAQ to je skvělá práce!!!!!!
nahoru

sponzor





16.01 2011 15:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 348 | Témat: 9

16.01 2011 19:24


cedan:

Šup šup do FAQ to je skvělá práce!!!!!!


Díky! Asi se zeptám hloupě, ale do FAQ se to dává jak? Nějaký link?
Původně, když jsem se kdysi dávno registroval, jsem doufal, že takových fotek, nebo alespoň návodů, tady najdu hromady a hromady. Ale buď špatně hledám, nebo jich tu zase až tak moc není, což je myslím škoda. Chápu, že ti, kteří se tím živí, to sem psát, natož dávat fotky, nebudou, to by museli být padlí na hlavu a ještě s horečkou k tomu, ale my všichni ostatní, kteří máme jen potřebu udržet toho našeho miláčka v dobrém stavu a neplatit za to tisíce v servisech, bychom se měli polepšit.
Mrzí mě, že jsem nevyfotil výměnu těch xenonů, protože montovat přední světlo také není až taková legrace. Tam byl pro změnu velký problém ho dostat zase dovnitř, aby si to sedlo jak má. Určitě se ale budu snažit od teď vše co budu dělat nějak zdokumentovat. V mobilu máme foťák myslím všichni a stačí přece udělat dvě tři fotky, napsat trochu textu, a je to. Mám teď rozdělanou opěrku mezi sedačkama. Tedy ne celou, jen ten horní díl, což jsem zjistil, je také docela rozšířený problém (ulomené uchycení, ulomená pružina v tom zavíracím mechanismu), tak to také nafotím a šoupnu sem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

16.01 2011 19:33


DR:


Díky! Asi se zeptám hloupě, ale do FAQ se to dává jak? Nějaký link?
Původně, když jsem se kdysi dávno registroval, jsem doufal, že takových fotek, nebo alespoň návodů, tady najdu hromady a hromady. Ale buď špatně hledám, nebo jich tu zase až tak moc není, což je myslím škoda. Chápu, že ti, kteří se tím živí, to sem psát, natož dávat fotky, nebudou, to by museli být padlí na hlavu a ještě s horečkou k tomu, ale my všichni ostatní, kteří máme jen potřebu udržet toho našeho miláčka v dobrém stavu a neplatit za to tisíce v servisech, bychom se měli polepšit.
Mrzí mě, že jsem nevyfotil výměnu těch xenonů, protože montovat přední světlo také není až taková legrace. Tam byl pro změnu velký problém ho dostat zase dovnitř, aby si to sedlo jak má. Určitě se ale budu snažit od teď vše co budu dělat nějak zdokumentovat. V mobilu máme foťák myslím všichni a stačí přece udělat dvě tři fotky, napsat trochu textu, a je to.


1)do FAQ to musí dát někdo z moderátorů
2)Co se té registrace týče jsme na tom nějak tak podobně
3)Njn někdy mě to připadá jak Audibyznysklub.cz (míněno v nadsázce )ale taky chápu ty lidi co se tady tím živí na druhou stranu nepojedu opravit auto 450Km daleko když mě to opraví i tady jen abych věděl o kolik mě třeba ošidil nebo tak podobně (výmluvy atd.)
4)Tak jsi to nějak napsal móóóóóóóóóóóc hezky
Naposledy upravil cedan dne 16.01 2011 19:38, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

16.01 2011 19:35


DR

hm ty jsi se rozhodl mě opravit auto [/user]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

03.03 2012 16:23


sem tak trochu v hajzlu. Asi nejsem prvni komu tam ten pridrznej sroub co drzi zadni svetlo spadul. Da se to nak vochcat jinak co se tyka nahrady nebo vyndani sroubu?
Dik za reply, jdu se trochu uklidnit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 0

27.03 2012 20:37


Zdravím . Tak jsem se také dostal k tomuto problému ). Nespadl mi ale šroub - ten mi nešel vůbec povolit ale mosazná matka zatavené v plastu. Tu jsem vyšrouboval nástrčným klíčem. I když jsem s tím počítal tak spadla. Jenže bez toho se světlo těžko uloží na místo aby drželo. Tak nastala demontáž plastových krytů v kufru a nějakým zázračným způsobem se mi podařilo dostat se mezi plechy rukou a šroubovákem a najít co jsem postrádal. Světlo je na místě a snad to bude OK. ( Jen nevím jestli je stejné uchycení u 2001 a 2003) . Ráno jsem sedl do auta a nešlo mi pro změnu okno u řidiče. Tak je zase nad čím dumat ). Případně uvítám nějakou nápovědu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2013
Příspěvků: 20 | Témat: 1

05.01 2015 12:15


Doporučuji při povolování šroubu zadního světla vložit do otvoru ze zavazadlového prostoru ruličku papíru vytvořenou z párkrát přeloženého kancelářského papíru a upravenou na délku šroubováku. Tím se zabrání vypadnutí šroubu do meziprostoru v karoserii. Osvědčilo se mi to a šroub vypadl rovnou do kufru.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

05.01 2015 12:25


On se hlavne nemusi vysroubovat cely, staci ho jen povolit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email