Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 515 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 514
Uživatelů: 1
Celkem: 515

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.06 2010 13:32


Dneska jsem byl na obědě s kolegou co si nechal dělat převodocku u KAPSe.
Má relativně exotický automat a při proplachu mu tam nalili olej, který neodpovídá specifikaci výrobce. Zhruba po 7tkm jde Převodovka* do kytek.

Chce to nějak řešit, po dobrým, nebo po zlým ... Napíšu sem jak se k věci staví a jak moc ochotní budou na problém reagovat.

Chyba se stát může, takže nechci psát nějaké divoké komentáře, ani nějaká předčasná varování. Bonzovat se nesmí, ale hlásit by se to mělo.
nahoru

sponzor





08.06 2010 13:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

08.06 2010 14:07


To jsem zvědavej jak to dopadne. Každopádně jestli je to nějaká exotická kára, tak se to stát může. U těch našich známých potvor snad ne
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

08.06 2010 14:15


Kdo je KAPS ono exostické převodovky třebas KIA nebo Hyunday mají vlastní označení oleje jelikož sem měl ve vedení Hyundaye známého tak jsem se od něj dozvěděl že používají startní ATF* dextron jen v jiné láhvi. Tehdy sem to zjištoval pro Creaturu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.06 2010 14:18


Krysar:
Je to Lančka, postup je takovej, že si nechá vypracovat od importéra, nebo autorizáku posudek jestli jiná specifikace mohla způsobit problém. To bude první krok.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

08.06 2010 14:24


tam ti řeknou to co normálnímu zákazníkovi že ano
protože to neodpovídá jejich specifikaci
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.06 2010 14:26


Krysar:
No, tak to taky předpokládám. Ale jaksi pro další soudní řešení je to nutný, žeano.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.06 2010 14:30


root: Co vlastně způsobil jiný typ oleje s převodovkou.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

08.06 2010 14:31


root:
Krysar:
No, tak to taky předpokládám. Ale jaksi pro další soudní řešení je to nutný, žeano.
nebyl by lepší soudní znalec než importér ?
nahoru

sponzor





08.06 2010 14:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.06 2010 14:32


Petan:
Začala dost trhat při řazení, do kopce couvá což je projev umírajícího automatu.


Lukáš:
Jistě, předpokládám, že tam bude nějaká spolupráce.

Ale nechci dělat závěry, chybu může udělat každý. Jde o to jak se k tomu postaví, kde bude nakonec problém a jak bude vyřešen.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

08.06 2010 21:32


Píšeš ,že mu tam při PROPLACHU nalili něco jiného a po 7 tis je přev. v háji. Nemyslím si že proplach je na 7 tis/km!!

Co tak zajít první k nim, než dělat různé posudky a jiné????
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.06 2010 21:55


anry30:
Prosím ujasni si co je pojem "PROPLACH". Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

08.06 2010 22:34


V zásadě to bylo způsobené promícháním různých olejů. Různá základová složka, možná viskozita, atd. Nedavno se řešilo dolití 1 litru do motoru. S ním by to dopadlo podobně, při větším nájezdu. Po proplachu tam zůstal litránek, šouplo se do toho cca pět nového a postupně vznikla břečka, která přestala mazat. Tady to nešlo ovlivnit a je problém, ale jinak, co si sám leju, tak nemíchám. Platí paušálně na maziva, oleje a i na míchání alkoholu na VentiAKci!
Tak uvidíme, jak se s tím KAPS popasuje.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

08.06 2010 22:41


Petr_C:
Po proplachu tam zůstal litránek

Litr čeho?
Když se dělá proplach,tak se olej mění do té doby,než vyteče pěkně čistý...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

01.07 2010 9:48


Ufff, roote nestraš! V Kapsu jsem byl před měsícem na proplachu. Mám následující zkušenosti:

Pán, co se mi věnoval, byl velmi milý a ochotný. Na začátku auto projel, aby věděl, jak se TT chová (evidentně jejich ochrana, aby je zákoš nenařkl, že mu to zkurvili). Dílnu mi ukázali, taky mi ukázali, co z mého TT vyteklo. Pak to projeli znova, vypustili další dávku (tu už jsem neviděl) a zhodnotili to, že je to ok a další kolo proplachu není třeba, takže sundali vanu, vyměnili filtr, nasadili vanu, nasáli druhou dávku, projeli, zkontrolovali těsnost vany a hotovo. Viděl jsem až kontrolování těsnosti po poslední projížďce.

TT se chová furt stejně, což je asi dobře. Byla to především preventivní operace a podle toho humusu, co jsem z toho na poprvé viděl vytíkat, to bylo na místě. Zlobí mě akorát občasné šťouchnutí (ani se tomu nedá říkat škubnutí) při řazení z neutrálu na drive a to se neupravilo. Podle pána z Kapsu pravděpodobně vydřený pístek v mechatronice. Hned si přihřál polívčičku, že kdyby se olej měnil pravidelně, tak by se pístek nemusel vydřít. Tomu asi lze věřit.

ALE! Zatímco jsem čekal v kanceláři spolu s několika jinými zákazníky, tak jiný zaměstnanec řešil po telefonu s někým nějakou reklamaci a jeho jednání bylo otřesné. Normálně do telefonu sprostě řval, obsahově něco v tom smyslu, že to ten na druhé straně neměl vozit do autorizovaného servisu ale do Kapsu, a že jestli v tom servisu zjistili ty a ty závady, tak to nebyl dobrej servis, atp. Byl jsem z toho teda dost v ŠOKU.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.07 2010 10:24


oo.viper.oo:
No, já tam s ním byl když to auto dělali a taky samá ochota a postup odpovídal Tvému popisu.

Ale teď se k tomu staví jak lačnej k srani. Takže to kolega začal řešit přes importéra. Podle KAPSE použitý olej splňuje jakousi normu a tím to pro ně hasne.

Takže dokud po nich člověk nechce nějakou sebereflexi, tak asi OK.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

01.07 2010 10:30


Mám prakticky stejnou zkušenost jako oo.viper.oo ... akorát to bylo tuším dohadování o ceně ... po předchozím odsouhlasení se začal zákazník cukat při placení ... asi půlhodinový telefonát
Kdo ví, zda to není divadlo pro zákazníky, aby je to odradilo od reklamací
nahoru

sponzor





01.07 2010 10:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

10.07 2010 1:47


Zaplat pánbuh že mam od týhle veci pokoj,plnička je doma original a delam si to sám v klidu jak se to delat má a mam klidný spaní.Jinak proplach....samozřejme že na tvrdo olejem se specifikací originálu kterym se to plnit má to dá rozum.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

12.07 2010 21:23


A za kolik děláš kontrolu stavu oleje? Nechci cpát prachy servisu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

13.07 2010 21:00


Dave001Cz:
A za kolik děláš kontrolu stavu oleje? Nechci cpát prachy servisu
Kontrola stavu se musí dělat na mírně zahřatém aute stejne tak jako výmena.Jinak další info prosím po SZ či tel.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 142 | Témat: 19

22.06 2014 19:46


a jak to teda dopadlo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.7. 2011
Příspěvků: 139 | Témat: 31

23.06 2014 9:29


Jaky olej mam shanět do tt.dik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 3

23.06 2014 10:16


Čus co jsem si našel, tak se mi zdá, že dost jsou lidé spokojení s firmou PAKRA ZF-SERVIS s.r.o.

Tady je email, který mi poslali. Nevim jestli je to potřeba opravdu dělat hned v těch 120??? Mě se to teď blíží, ale automat šlape na jedničku. Asi to nechám na příští léto. To budu míst cca 135 - 140 tisíc. Najedu tak 15 tisíc za rok


Dobrý den,

Olej od ZF, který je nalit v převodovce z výroby má předepsanou životnost 80 - 120.000 Km podle zátěže převodovky, nebo 8 let. Výměna není pro převodovku žádná zátěž, naopak je nutná pro předcházení poškození převodovky nedostatečným mazáním starým olejem. Pokud budete čekat, až bude Převodovka* cukat při řazení, bude již pozdě na zachraňování poškozených dílů převodovky a výměna oleje nebude k ničemu. Jinak výměna oleje je možná následovně:

Výměnu oleje v převodovce ZF je u nás možné provést dvěma způsoby:

1) Vypuštění oleje, výměna filtru (příp. olejové vany, pokud je filtr její nedílnou součástí) a dolití oleje. Tímto způsobem dojde k výměně cca 6 litrů oleje. Kompletní náplň převodovky, výměníku a olejového vedení je dle zástavby vozu cca 10,5 - 12 litrů: Při této výměně tedy v systému zůstane zhruba polovina starého oleje a novým se pouze naředí.

2) Výměna oleje s proplachem speciálním přístrojem, výměna filtru (příp. olejové vany, pokud je filtr její nedílnou součástí) a dolití oleje. Při tomto způsobu se do vedení oleje na výstupu z převodovky připojí speciální přístroj, který přetlakem propláchne za chodu motoru celý systém (Převodovka*, měnič, mechatronik, olejové vedení, výměník). Pro tento postup je spotřeba oleje zhruba o 2 l vyšší, než je kompletní náplň soustavy, spotřebuje se tedy cca 12 – 14 l oleje, avšak dojde k výměně 95% oleje.

Doba práce na výměně oleje v převodovce se pohybuje zhruba okolo 4 hodin (záleží na zástavbě převodovky ve voze a účtována bude skutečná strávená doba).

Ceny (bez DPH):
Práce 520,- Kč/h
Olej ZF Life Guard Fluid 6 320,- Kč/l
Olej ZF Life Guard Fluid 8 395,- Kč/l
Olejový filtr/vana 640,- až 1.770,- Kč (dle typu převodovky)
Těsnící průchodka kabeláže 373,- Kč
Diagnostika + Smazání adaptací 500,- Kč
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

24.06 2014 17:29


nechával jsem to měnit v ZF Pakra a pohoda až na tu cenu bylo to myslim někde kolem 12tisic kč (A6 4F TT). jinak převodovku projeli a zdiagnostikovali předtím než na to vůbec šáhli, asi se jistí před čecháčkama kteří řeknou že jim to po výměně oleje začlo škubat )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

22.08 2014 14:58


Brácha má 5HP24 na 4,2quattro a tomu dělali skříň tady a zatím skříň jezdí.
Ohledně KAPS, tak tam jsem slyšel, že jsou dobrý.
Otázka je, jestli se ta skříň vy... kvůli oleji, nebo nějaký další závadě..
Už máš nějaký výsledek z jednání, příp. stanovisko firmy KAPS ?
nahoru

sponzor





22.08 2014 14:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

22.08 2014 15:54


Za mne na 2.7tdi Multitronic* spatny.
Oprava za 90.000,- ted nebim zda s, nebo bez dph.
Po 5tis km od generalnibo repasu udesel remen. Vymeneno na zaruku.
Po dalsich 3tis zacalo hucet lozisko prevodovky - reklamace neuznana, ze to repas nezahrnoval. Za dalsich 12.0000kc nejak provizorne poreseno, nocmene auto 2x14dni v servisu.
Za mne spatny. Velice spatny.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.08 2014 21:14


Rob:

Litr čeho?
Když se dělá proplach,tak se olej mění do té doby,než vyteče pěkně čistý...

Mas to dost pomiesane, ked Ti toto niekto nataral. Zle myslis. Tsky stroj neexistuje, co tlaci do prevodovky novy olej dovtedy, pokial nezacne vytekat miesto stareho novy. Nechce sa mi to rozpisovat, stroj mam celkom drahy, co si dokonca aj meria hmotnost oleja ale toto nedokaze.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.08 2014 21:20


Huups, to bol stary prispevok
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

23.08 2014 12:42


lubomt: Neva,aspoň jsi to osvětlil ostatním.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 7 | Témat: 1

03.01 2015 7:03


lubomt (22.08 2014 21:14) orig :

Mas to dost pomiesane, ked Ti toto niekto nataral. Zle myslis. Tsky stroj neexistuje, co tlaci do prevodovky novy olej dovtedy, pokial nezacne vytekat miesto stareho novy. Nechce sa mi to rozpisovat, stroj mam celkom drahy, co si dokonca aj meria hmotnost oleja ale toto nedokaze.

A co tenhle stroj?používají v zp .
https://www.bgprod.com/catalog/transmission/bg-power-flush-and-fluid-exchange-system/
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email