Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 344 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 3
Celkem: 344

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

06.10 2014 22:47


Psal se rok 2007, kdy jsem si nechal udělat na zakázku komplet vedení z nerezu, kdy. Parametry výfuku byly počítány přímo na parametry motoru.
Tady je foto z té doby:

Náhled, klikni pro zvětšení.


No a po letech přišel další upgrade a sice omotání termopáskou. Důvodem bylo odstranění tepelnýho štítu, co je mezi výfukem a kardanem.
A takhle to dopadlo.

Náhled, klikni pro zvětšení.

Na fotce je omotávka, co není nastříkána silikonovým sprejem k tomu určeným, který je odolný až do 1500°C a to celé ještě příjde omotat vázacím drátem.

Pak jsem si říkal, že by bylo dobrý omotat i svody, kor když nad nimy mám kit sání od K&N, ikdyž krytej. Ale vědom si, že dostat se na ně a sundat je nebude vůbec jednoduchý, tak se mi do toho vůbec nechtělo, ale byl jsem donucen.
Hned druhý den mi svody praskly dle u příruby...

Náhled, klikni pro zvětšení.


...a nebylo co řešit. Povedlo se hned na to sehnat svody jiný, což byl tak trochu zázrak, páč 20V není mnoho a těch laděných ještě míň.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


...omotáno, nastříkáno a zadrátováno

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Koupeny nový těsnění, štefty, matky, podložky a nová lambda, páč ze starých svodů nešla povolit ani zaboha...a tady už nasazeno

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





06.10 2014 22:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.10 2014 16:43


Pekny, uz jsi ten vyfuk nastrikal tim olejem?Bacha,jelikoz se ti ta paska muze vytahat tim, ze nebyla pri montazi "mokra" od toho oleje...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

08.10 2014 22:24


Nevím, jak olej, ale po namotání jsem to stříknul timhle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

a ještě omotal pozinkovaným vázacím drátem do protizávitu, takže by se to nemělo ani hnout.
Kolega, to má takhle na závoďáku už 8let a v poho.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

09.10 2014 8:58


No když si představim omotávání toho šneku, tak se mi zvedaj oči v sloup. To musela bejt zábava. Jinak pěkný. Až budu konečně vyměňovat ten motor, tak bych mohl spáchat něco podobnýho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

09.10 2014 11:23


klobouk dolu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

09.10 2014 22:18


To omotávání bylo zajímavý na sebekontrolu, to joooo Jen na svodech je cca 40m pásky. Použil jsem 1"pásku, páč jsem si myslel, že v tom tvarování se bude líp omotávat a míň krabatit jak 2" - o to pomaleji to přibývalo. Ale pěkně to vycházelo. 15m klubo akorád vystačilo na omotání jedné větve a druhé zpět s minimálním zbytkem.
Zajímavější bylo omotávání drátem, cca 8,5m na větev. To už bylo mezi větvema víc natěsno a je zázrak, že jsem si nevystřelil oko
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

11.10 2014 18:45


nekdy ty omotavky delaj bordel, moje auto s nema jelo vyrazne mene
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

19.12 2014 21:53


Tuner2008: Máš recht!
Omotávka teplo do podlahy odstínila na výbornou, ale auto už tak dobře jako dřív nejelo, takže omotávka z pod celýho auta šla pryč a zůstala jen na svodech, kde je potřeba nejvíc.
Věděl jsem, že by to mohlo nastat, ale že to bude mít takový negativní efekt jsem nečekal.
nahoru

sponzor





19.12 2014 21:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

22.12 2014 19:50


Benny: Ja myslim ze zasadni vliv na pokles vykonu bude mit prave omotani svodu, jelikoz tam jsou vyfukove plyny nejteplejsi a postupne ztraceji teplotu a taky svou energii.Tudiz ja jak jsem omotal stredovy dil vyfuku a kousek koncove dilu, tak to vyrazne prospelo motoru.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

22.12 2014 23:58


fobik (Po, 22.12, 2014 19:50) orig :
Benny: Ja myslim ze zasadni vliv na pokles vykonu bude mit prave omotani svodu, jelikoz tam jsou vyfukove plyny nejteplejsi a postupne ztraceji teplotu a taky svou energii.Tudiz ja jak jsem omotal stredovy dil vyfuku a kousek koncove dilu, tak to vyrazne prospelo motoru.
Všetci omotávajú najhorúcejšie veci,veď tá páska je na to vyrobená,je priamo na výfukové zvody,podla mňa je nezmysel motať tú pásku na stredný a zadný diel výfuku.Podľa mňa má zmysel omotať zvody,maximálne po katalyzátor.Dobrá a kvalitná páska + sprej od Thermo Tec určite funguje.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

23.12 2014 6:47


kdyby jste někdo potřeboval svody,tak jedny mám
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

23.12 2014 16:54


pedro299: precti si neco o teplote a energii výfukových plynů a pak možná k tomu dojdeš, btw ja vim moc dobre proc se omotavaji svody, ale tady ted resime pokles vykonu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.12 2014 22:52


fobik (Út, 23.12, 2014 16:54) orig :
pedro299: precti si neco o teplote a energii výfukových plynů a pak možná k tomu dojdeš, btw ja vim moc dobre proc se omotavaji svody, ale tady ted resime pokles vykonu
Toto je priamo odcitované od firmy Termo Tec:. Izolačné pásky prinášajú inovatívny a jednoduchý spôsob ako získať viac koní a zároveň znížiť teplotu pod kapotou. Obalené výfukové potrubie udrží vyššiu teplotu výfukových plynov (chladnejšie plyny prúdia pomalšie), vďaka čomu dôjde k lepšiemu výplachu valcov a v prípade turbo motorov rýchlejšiemu roztočeniu turba.Nakolko nemám červený diplom zo spalovacích motorov,teraz fakt neviem čomu veriť.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

24.12 2014 11:11


pedro299: Ano, to je v kostce pravda, ale člověk nemůže porovnávat výfukové plyny turbo aplikace vs N/A aplikace. Tam jsou rozdíly jak v rychlosti plynů, jeho složení a neposlední řadě atmosférické motory jsou známé tím, že potřebují určitý "protitlak", protože plyny u N/A aplikace nemají "ustálený tok" jako u Turbo aplikace, ale pulzují a tím dochází k lepšímu či horšímu výplachu válce. Řekl bych že Bennyho omotání komplet celého výfuku mělo za následek "přehřátí" a horší výplach válců a jinou pulzaci plynů, zatímco originál kryt svodů, nejen chránil ostatní komponenty od zahřívání, ale udržoval svody +- v "konstantní" teplotě i při velkém zatížení, zatímco páska zvyšuje teplotu svodů a tím i část spalovacího prostoru...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

24.12 2014 13:06


fobik (24.12 2014 11:11) orig :
pedro299: Ano, to je v kostce pravda, ale člověk nemůže porovnávat výfukové plyny turbo aplikace vs N/A aplikace. Tam jsou rozdíly jak v rychlosti plynů, jeho složení a neposlední řadě atmosférické motory jsou známé tím, že potřebují určitý "protitlak", protože plyny u N/A aplikace nemají "ustálený tok" jako u Turbo aplikace, ale pulzují a tím dochází k lepšímu či horšímu výplachu válce. Řekl bych že Bennyho omotání komplet celého výfuku mělo za následek "přehřátí" a horší výplach válců a jinou pulzaci plynů, zatímco originál kryt svodů, nejen chránil ostatní komponenty od zahřívání, ale udržoval svody +- v "konstantní" teplotě i při velkém zatížení, zatímco páska zvyšuje teplotu svodů a tím i část spalovacího prostoru...
Niečo asi na tom bude,každopádne ja som mal Golf3 16V a tam som kúpil ladené nerezové zvody ale žiadny problém s poklesom výkonu som nezaznamenal,bolo to omotané až po kat a uplne v pohode.A na S3 to mám tiež omotané až po stred auta a je to super ale to je to spomínané turbo.Neveril by som že môže mať tá páska na atmosféru taký vpliv.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

24.12 2014 15:32


pedro299 (23.12 2014 22:52) orig :
Obalené výfukové potrubie udrží vyššiu teplotu výfukových plynov (chladnejšie plyny prúdia pomalšie), vďaka čomu dôjde k lepšiemu výplachu valcov...


No a to je právě lež! Viskozita plynu je přesně opačná, jak viskozita kapalim. Tedy, čím vyšší teplota plynů, tím je vyšší jejich viskozita... proto zhoršují výplach a výfuk je jakoby ucpaný. Proto se omotávka dává jen na svody, kde je teplota nejvyší a aplikace pásky jejich teplotu nikak neovlivní, tedy omotávka nemá negativní dopad na výplach a její hlavní účel je odstínění tepla v motoráku, což je plus, pokud je v blízkosti otevřený sání.



s2 coupe (23.12 2014 6:47) orig :
kdyby jste někdo potřeboval svody,tak jedny mám


jestli nejsou nijak prasklý tak mám zájem - co za ně?
nahoru

sponzor





24.12 2014 15:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

24.12 2014 15:42


Benny: vim já?co dáš...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email