Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 447 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 1
Celkem: 447

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 2

13.09 2014 13:32


Přijel sem na křižovatku tam to zdechlo a už nenastartovalo jevi se jako kdby došla nafta ale ty je pulka nadrže Ciim to muže byt čerpadlo?? z trubek nafta normalne střika ale ani nekouˇři proste nic
nahoru

sponzor





13.09 2014 13:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

13.09 2014 15:04


Očekáváš, že ti to někdo spraví telepaticky na dálku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 5

13.09 2014 15:20


Zkus ještě vyndat vstřiky a napojit je na trubky jestli to bude prášit .Stane se že čerpalo z trubek stříká naftu ale přes vstřiky to už neprotlačí.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

13.09 2014 20:58


Zbytocna robota, nemusi mat trysku vonku, aby videl, ci vstrekuje alebo nie...z vyfuku by minimalne dymilo, ak by nieco vstrekovalo...klasicky pripad - zhorety tranzistor v RJ cerpadla...kamarat nedavno menil RJ presne kvoli tejto poruche, no aj ta druha zakratko odisla...a nie, nejedna sa o ziadny pridierajuci sa presuvnik predvstreku, ako vsade koluju nezmyselne famy, ten s ventilom davky nema ziadnu suvislost...ide o medzizavitovy skrat v samotnom vysokotlakom ventile davky, treba zmerat jeho impedanciu, odpor nepovie vobec nic, alebo ho rovno vymenit tiez spolu s tranzistorom...vymenit samotny tranzistor je takisto zbytocna namaha, odide znova, je iba otazka casu, kedy...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

13.09 2014 22:39


Čerpadla E a L mam skladem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

15.09 2014 8:15


Mas aj A alebo D? Aka je cena?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

15.09 2014 18:51


Prv ako začneš všetko meniť si daj spraviť diagnostiku a na origo softe.
To čo popisuješ može mať vela príčin od banality až po čerpadlo, okrem toho nafta člape z trubiek aj keď auto nejde, strieka totiž pod nízkym tlakom....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

15.09 2014 18:55


MION:
Zbytocna robota, nemusi mat trysku vonku, aby videl, ci vstrekuje alebo nie...z vyfuku by minimalne dymilo, ak by nieco vstrekovalo...klasicky pripad - zhorety tranzistor v RJ cerpadla...kamarat nedavno menil RJ presne kvoli tejto poruche, no aj ta druha zakratko odisla...a nie, nejedna sa o ziadny pridierajuci sa presuvnik predvstreku, ako vsade koluju nezmyselne famy, ten s ventilom davky nema ziadnu suvislost...ide o medzizavitovy skrat v samotnom vysokotlakom ventile davky, treba zmerat jeho impedanciu, odpor nepovie vobec nic, alebo ho rovno vymenit tiez spolu s tranzistorom...vymenit samotny tranzistor je takisto zbytocna namaha, odide znova, je iba otazka casu, kedy...



Keď si už taký múdry, ako vznikne ten medzizávitový skrat ????
nahoru

sponzor





15.09 2014 18:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 5

15.09 2014 19:46


MUFTY:



Keď si už taký múdry, ako vznikne ten medzizávitový skrat ????
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

15.09 2014 20:48


Automaticky predpokladam, ze banality uz presiel a nikam sa nedostal...Ak nefunguje spinaci tranzistor v RJ cerpadla, nafta vytekajuca z trubiek nema ziadny tlak, nema totizto co uzavriet prepadovy kanalik vo vytlaku hydraulickej hlavy, na co sluzi prave spomenuty vysokotlaky ventil...co je to za otazka, ako vznikne v cievke medzizavitovy skrat? Zvlast v cievke, kde su niekolko milisekundove pulzy o spicke az 20A? Je to uplne bezny jav aj pri ovela menej prudovo namahanych cievkach, pri tych pulzoch to musi riadne vibrovat a je otazka casu, kedy sa to stane...samozrejme niekedy su to dlhe roky...uz len samotny fakt, ze zakratko odide druha RJ, hovori za vsetko, ze ventil nemoze byt OK, nic ine tam uz totizto nie je
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

16.09 2014 18:03


MION: No vidíš ja som zase predpokladal že nemá žiadne skúsenosti, po prečítaní vašich fundovaných rád si strelí gulku do hlavy,lebo všetko najhoršie... a pritom to može byť napr čidlo v nádrži...a čerpadlo ho prežije

práve pridretý presuvník sposobuje preťaženie elektronického ovládania, mám ich doma niekolko,som strojár s bohatou praxou a stojími rozum ako sa to tam tak pekne zadre....

ak pri blokovanom čerpadle povolíš trubky nafta strieka ako besná, ale trysky nepretlačí takže pokial sa chce je dobré nahodiť jeden vstrekovač na trubku a skúsiť či strieka
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

17.09 2014 11:12


Preco by si strielal gulku do hlavy? Audi je draha znacka, majitel nemoze naivne cakat, ze kupi auto a iba sa bude vozit, tym duplom pri tych srotoch, co su u nas podovazane...je iba otazka casu, kedy sa co poserie...a pri tychto novsich motoroch je jedno, ci je benzin, ci diesel, oba su komplikovane a je tam vela suciastok, co sa mozu pokazit a kazia sa a nie su prave najlacnejsie...
Strojar s bohatou praxou mozes byt, ale ako sam vidis, nestaci to, v elektronicky ovladanom cerpadle ti nestaci byt iba strojar, aby si nesiril tieto famy...presuvnik vstreku je spinany uplne inym tranzistorom a tecu tam 10x mensie prudy, ktore sa nijako nemenia, bez ohladu na to, ci je pridrety alebo nie...ventil davky je uplne nieco ine, ako ventil ovladania predvstreku, tam tecu velke prudy a tranzistor odchadza...ale aj keby sa teoreticky pridieral samotny presuvnik davky, co je pri jeho zdvihu pol milimetra prakticky nemozne, tak opat by tranzistor neodisiel, pretoze cerpadlo by sa iba snazilo vstrekovat viac, a viac ako maximum vstrekovat nemoze, takze tranzistoru by sa nic nestalo...rovnako je to s presuvnikom predvstreku, ak do par sekund nedosiahne pozadovanu hodnotu predvstreku, riadenie sa vypina...ale aj keby sa nevyplo, nemalo by sa co odpalit...
No skus trubku zapchat iba prstom a uvidis, ci bude striekat ako besna a zbytocne bude vytahovat trysku a krutit trubku a skusat to takto, ak nejde z vyfuku ziadny dym, ani nepocut odpalovanie, je uplne jasne, ze nevstrekuje...ale tvoja rada mu tiez moze pomoct, s tym cidlom v nadrzi...odo mna si vypocul horsi scenar, od teba lepsi, viac rad, viac sanci najst chybu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

18.09 2014 0:58


Zaujímavé. Chcem len podotknúť, že sa asi nikdy nezhodne vačšina na tom, kde je v týchto VP44 problém a dosledkom čoho odchádzajú tranzistory...posledná a myslím, že aj najrozžírenejšia teória bola prezentovaná vlastou, že tranzistor odchádza na základe mechanického poškodenia a to pridierania predsuvníku...ty to zas vyvraciaš tak som zvadavý, kedy sa objaví niekto, kto 100percentne povie v čom boli tie vp-čka nezdarené. Myslím, že posledné ročníky C5 mali čerpadla už menej poruchové resp. netrpeli týmto chronickým neduhom a v čom sú vlastne iné od starších 110 a 132kw čerpadiel...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

18.09 2014 16:12


Nie je na tom nic zaujimave, je znamy fakt, ze vacsina ludi posuva dalej famy typu jedna babka povedala, ale co ine maju logicky robit, ked nemaju sajnu, ako to presne funguje? Nie je take tazke najst servisny manual ku VP44 a do detailov pochopit princip fungovania ako davky, tak predvstreku...a clovek nemusi byt ziadny genius na to, aby vedel, ze porucha tranzistora ventilu davky nijako nesuvisi s poruchou presuvnika predvstreku, ktory sa narozdiel od presuvnika davky moze pridierat, a akekolvek pridieranie nemoze mat za nasledok znicenie elektroniky, pretoze oba spinacie tranzistory, ako davky, tak predvstreku funguju v spinacom rezime, takze aj keby sa riadenie nevyplo a impulzy by dosahovali extremne dlzky, tranzistory by to nijako neohrozilo, tie ohrozi jedine praca v linearnom rezime, ktory nijako nehrozi...okrem toho aj bez fungujuceho predvstreku cerpadlo veselo funguje dalej, dokonca pouzitelne, ak sa prida mechanicky predvstrek na plusove hodnoty, no samozrejme nebude to ono, no bude sa na tom dat jazdit...bez fungujucej davky sa na tom clovek moc nepovozi a moze mat presuvnik predvstreku v 100% stave Ak uz toto vysvetlenie niekomu nestaci, tak tomu uz nie je pomoci, nech si nadalej veri famam a pri takejto poruche davky zacne opravovat ten zadrety presuvnik predvstreku nech potom da hlavne vediet, ako dopadol
Aha a co sa tyka tych nezdarenych VP44, iba zo zaciatku sa vraj kvoli zlej vyrobe zadierali rotory v hydraulickej hlave a ulamovali sa, s tym som sa nikdy nestretol, no a co sa tyka poruch elektroniky a predvstreku, su to ocakavatelne poruchy, kedze je to elektromechanicky system a tecu tam velke prudy a je to nonstop v pohybe, no vzhladom na to, kolko take cerpadlo vydrzi, by som ho nenazval nezdarene...je proste menej spolahlive ako stare mechanicke cerpadlo, ale s tym treba pri kazdom nasadeni elektroniky pocitat, nie je taka odolna ako mechanika...A rozdiely v cerpadlach nie su ziadne, ci su v rotore dva alebo tri piestiky je uplne nepodstatne, mohli maximalne vylepsit vyrobu a dimenzovanie sucasti tak, aby boli spolahlivejsie, kedze za tie roky sa ukazalo, kde su slabiny...napriklad v tomto pripade, ak je posahany samotny ventil davky, nepomoze ovela lepsie dimenzovanie tranzistora, tie prudy nezvladne ani on, treba lepsie dimenzovat ventil atd atd...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.09 2014 16:26


Pri 200 tisicich ma to cerpadlo uz takove vule mechanicke, opotrebeni, ze nema smysl opravovat jednotlive komponenty cerpadla. Uz vubec ne civkovy davkovac paliva bez odtoceni na stolici...

Ale chapu, vidina auta za 45 tisic, tak co bych do toho cpal 25 za cerpadlo. To je preci nehorazdne, aby u auta za takovou porizovacku chtel nekdo penize za nahradni dily. Ze to auto stalo pres milion, cena dili neklesa, naopak casem spise roste jak klesa prodejnost modelu, to nikdo videt nechce.

Odchazi jak mechanicka regulace presuvniku a jeho rizeni, tak davkovac paliva. Pokud dojde k mechanickym zmenam (pridirani kotvy, tresum, pohybu zavitovyych ok na civce atd) u aktivnich clenu, nese to s sebou i dopad na zmenu proudove a napetove charakteristiky. V tomto pripade pak zvetseneho proudoveho odberu na spinacich tranzistorech. Takze pravdu mate oba...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

01.11 2014 10:49


Myslím, že tu odzneli pomerne dosť rozumné slová... neviem či bude ešte niekto reagovať, ale pravdepodobne v mechanickej časti niečo odchádza. Mne po pár pokusoch naštartovať (audi a6 avant r.v. 2000 quatro 2,5 TDI* 132kw) auto naskočilo ale niečo vydávalo mierne cinkotavý zvuk z čerpadla po 200km, ktoré som musel absolvovať (cesta domov) auto už išlo normálne, normálny ťah úplne všetko top. Auto som vypol a o minútku skúsil zase naštartovať .. pravdaže šlo.. Teraz mám strach to až ísť skúsiť kedže si myslím (rj čerpadla je po repase asi 3 dni dozadu), že sa naozaj niečo v čerpadle zadrháva a po prejdení tych km sa to premazalo a ide to ako má. Tým pádom aj nasledovný štart bol bez problémový. Teraz očakávam (mazivo vyschlo, zadrhávaná časť môže mať znovu tendenciu ťažšieho alebo žiadneho chodu) snáď tomu tak nebude (nalial som aj nesmiernu dávku aditíva do nafty), že auto nenaskočí a možno áno vďaka premazaniu čerpadla a eliminovaniu toho zadrhávania... aj keď je to určite dočasné riešenie. Čo ma ale zaujíma a prečo to tú cele píšem je osobný pocit toho ako by v "trúbke" od nádrže po čerpadlo nafta stále stiekla naspäť a preto to čerpadlo štartuje zo začiatku úplne na sucho čo mu vôbec neprospieva. Niekde v nejakej diskusii som už čítal, že v danom naftovom vedení existuje spätná klapka ktorá takému to konaniu by mala zabrániť a dotyčný ktorý príspevok pridal mal s ňou problém ktorý ale odhalil až po výmene čerpadla a zistení, že ani nové, alebo repasované čerpadlo nefunguje... Tak čo si myslite o tej klapke, existuje vôbec niečo také, alebo som sa z toho množstvá informácií už poplietol? (ešte podotknem, že ak je chyba v RJ čerpadla auto sa naštartovať určite nepodarí!)

ps: nie som mechanik ani nemám žiadne bohaté skúsenosti s autami skôr som len čerstvý hlúpy majiteľ a6, ktorý si povedal, že on natrafí na ten správny kus 2,5 TDI*, ktorý mu poslúži s bežným servisom aspoň dva roky (kedže predtým som si pomerne dosť naštudoval do čoho idem nie som až tak prekvapený, ale predsa len sklamaný)...

ps2: zatiaľ som auto neodviezol do šrotu , ale už aj to ma napadlo!
nahoru

sponzor





01.11 2014 10:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email