Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 326 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 5
Celkem: 326

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

08.09 2013 10:19


Ahoj kluci,

potřeboval bych poradit. Přibližně před čtvrt rokem mi začlo zlobit startovaní.
Po cca 3 dnech bez užívání nešlo nastartovat, motor naskočil, ale hned chípl, dále již jen točil točil a nic. Po cca 30 vteřinovém točení chytl. Následně kdykoliv hned na první brknutí startéru startoval.

Další 3 týdny bez komplikací a zase přišlo jedno ráno a nic, opět shodné, první naskočení a ihned chcípl. Připojení VAG/VCDS, žádná chyba, kontrola palivového vedení, výměna "ventilu" u filtru, který by neměl pouštět naftu zpět aby nepadla. Motor opět startoval, bez komplikací a hned po otočení klíčku.

Pár týdnů a problém opět, diagnostika bez chyb. Výměna palivového filtru, přetěsnění palivového vedení. Měsíc v klidu, dovolená u slovenských bratrů a sester . Včera ráno chci nastartovat a zase se převalil, chcípl a nic.

Nemá někdo tip na jaké kanály/skupiny ve VAG/VCDS se zaměřit, aby se případně vyloučilo palivové čerpadlo či nějaký jiný prvek?

2.0 TDI*, BPW, 8V, 220000 km, Verva Diesel

Díky za případné rady
nahoru

sponzor





08.09 2013 10:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

09.09 2013 16:12


Pro doplnění: Ještě jsem si vzpomněl, že mi jednou při konstantní jízdě do stoupání (cca 2000 ot/min) auto cuklo (jako by na zlomek vteřiny vynechal motor). Ale k tomu dochází opravdu sporadicky.

Před cca 2 lety jsem řešil cukání/štěkání při lehkém plynu a otáčkách 1800-2000, tehdy byl problém v regulaci turba, ale ta by nyní měla být v pořádku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

10.09 2013 21:37


no zrovna když to nebude chtít nastartovat tak bych zkusil poslechnout pod zadníma sedačkama jestli tlačí "vrčí" čerpadlo...pokud jo tak bych se nedivil kdyby ti spadávala nafta,to by mohlo dělat, už sem to na pár TDI* PD zažil, buď je vymačkaný uložení vstřiku a nebo prasklá hlava (palivový vedení v ní) Nebo kdekoli po cestě od nádrže, ale myslím že to čerpadlo je slyšet i normálně v autě, takový jakoby zasyčení...
můžeš zkusit jestli třeba když to postavíš čumákem z kopce tak zda to třeba nebude dělat...ale nedivil bych se kdyby ta nafta padala, ale tlak nafty ve vagu nenajdeš,protože tam žádnej snímač na tlak nafty není, tlak nafty se měří až na tandemu přes šroub a budík, ale ty potřebuješ tlak před a tam snímač není,nebo je ale pouze na teplotu nafty, nedavnno sem to řešil a žádnej sem nenašel a každej koho sem se ptal říkal totéž co já

EDIT:
Někdy zlobí jen gumičky na vstřikách... celkem jednoduchá výměna, a ani není nejdražší
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

12.09 2013 9:07


Mira250f: Děkuji za odpověď. Čerpadlo zkusím vyposlechnout.
Stavění z kopce jsem zkoušel, ale když je měsíc klid (jedno, jestli čumákem klesám nebo stoupám, tak už člověk neví

Ty vstřiky nechám zkontrolovat, vzhledem k najetým km by mohl být problém právě u nich. A gumičky by mohly zapříčinit nechuť ke startování?

Díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

12.09 2013 18:40


Ano právě ty gumičky, protože ti neudrží naftu a ta uteče zpátky do nádrže a nebo do válce..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

10.11 2013 23:06


Ahoj,
mám naprosto stejný problém u identického motoru. Nechal jsem už podruhé vyměnit sadu gumiček na vstřikách, ale nepomohlo to. Takže zbývá buď výměna hlavy, nebo její oprava. Údajně to někde vybrušujou, případně dělají nová pouzdra, ale ještě jsem nezjistil, kde. V každém případě to nebude levná záležitost.
Problémy s tímto motorem mě provází od léta - v olejovém čerpadle se opotřebovala šestihranná hřídel, takže motor špatně mazal. Následky byly fatální - odešlo Turbo*, vačková hřídel, zdvihátka atd. Naštěstí klika, písty atd. OK. Náklady vč. preventivního seřízení vstřiků 45 tis. ...
Zdraví Franta
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

11.11 2013 7:52


Kombinovane ( tandemove ) podavacie cerpadlo uz niekto preveroval? Je namontovane priamo na hlave.
Netesne drieky ventilov ( pavucinky v hlave ) by sa prejavovali zavzdusnovanim palivoveho systemu, pri zatazi by zacal vynechavat motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

11.11 2013 10:16


Podávací čerpadlo je v pořádku, je po kontrole. Při sešlápnutí plynu jde motor jak za mlada, palivový systém by neměl být zavzdušněný. ALE - při otáčkách 1800 - 2000 a lehkém plynu motor cuká, nevím, zda to souvisí se vstřiky.
Našel jsem firmu, která dělá mj. vyvložkování sedel vstřiků:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





11.11 2013 10:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

11.11 2013 11:59


Ferys: to co popisujes moze byt zotrvacak. Tie starty s tym nesuvisia. Prever palivovu sustavu.
Nez zacnes velke investicie, verifikuj si diagnostiku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

17.11 2013 13:45


Milos1
Ahoj, nechal jsem udělat diagnostiku, je vadný jeden vstřik - natlakovali jsme to, nafta propouští u příruby konektoru. Je to neopravitelné, objednal jsem repasovaný. Vstřiky jsme vyndali všechny, jejich sedla jsou dost vymačkaná, hlava už je u p. Pejška na přefutrování. Řešení upevnění vstřiku jedním šroubem u PD je opravdu nešťastné.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

17.11 2013 13:53


Ferys:
propouští u příruby konektoru.

ak sa nemylim, tam je to tandemove cerpadlo.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

31.10 2014 18:05


Ahoj,
využil bych toto téma.

Mám problém se svým BPW a to, že z ničeho nic se začalo klepat při přidání plynu kolem 2tis otáček. Myslel jsem že setrvák, ale během pár minut to začalo dělat při přidání plynu ve všech otáčkách a pak se k tomu přidalo cvakání někde od hydrštelů pravděpodobně. Olej tam byl, pohon čerpadla je upravený, takže to snad mazalo. Kontrolka se nerozsvítila. Nenapadá někoho něco?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

28.03 2023 9:53


Zdravím, nechci zakládat Nové vlákno mám podobný problém 2.0TDI 103kw kód BPW. Auto na dálnici asi ve 110ti hodilo nízký tlak oleje, tak jsem okamžitě vyšlápnul spojku a motor zdechl. Hned jsem zkusil nastartovat ale motor ani neotočil. Po ujetí asi 3km z kopce na první sjezd jsem zkusil znovu startovat a už točil. Dokonce i sliboval že chytí ale nic.
Koupil jsem nový motor komplet repas. Vyvážená klika vyhonované válce Nové kroužky repasovaná hlava. Chová se to úplně stejně co Starý motor. Diagnostika hlásí P0321. Chybné údaje snímač klikové hřídele. Koupen nový od Delphi nešlo vůbec. Koupil jsem od Helli a to samé. Zajel jsem do Audi a koupil origo. Má snahu chytit ale zaznamená chybu a chcípne. Maximální délka běhu cca 3-4 vteřiny. Na roztažení se podařilo nastartovat ale byl tupej na plyn strašně nepravidelný chod. Jako kdyby špatné časování. Minimální odezva na plyn. Po uvolnění plynu chcípl.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

28.03 2023 10:01


Zdravím, nechci zakládat Nové vlákno mám podobný problém 2.0TDI 103kw kód BPW. Auto na dálnici asi ve 110ti hodilo nízký tlak oleje, tak jsem okamžitě vyšlápnul spojku a motor zdechl. Hned jsem zkusil nastartovat ale motor ani neotočil. Po ujetí asi 3km z kopce na první sjezd jsem zkusil znovu startovat a už točil. Dokonce i sliboval že chytí ale nic.
Koupil jsem nový motor komplet repas. Vyvážená klika vyhonované válce Nové kroužky repasovaná hlava. Chová se to úplně stejně co Starý motor. Diagnostika hlásí P0321. Chybné údaje snímač klikové hřídele. Koupen nový od Delphi nešlo vůbec. Koupil jsem od Helli a to samé. Zajel jsem do Audi a koupil origo. Má snahu chytit ale zaznamená chybu a chcípne. Maximální délka běhu cca 3-4 vteřiny. Na roztažení se podařilo nastartovat ale byl tupej na plyn strašně nepravidelný chod. Jako kdyby špatné časování. Minimální odezva na plyn. Po uvolnění plynu chcípl.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email