Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

17.08 2014 13:45


Ahojte! Teraz som kupil Audi S3 takze som vtom este novy, a potrebujem rady. Mam taky problem ze mi nieco nesedelo s autom tak som sa na to pozrel. Je tam namontovany blow-off ventil HKS od predosleho majitela ale som ho ani nepocul taky je slaby. Tak som vybral sa na to pozriet a hadica pred ventilom bola uplne derava. Tak som vymenil hadicu na novu ale odkedy som vymenil hadicu auto ide len okolo 4 tisic otacok zacne sekat motor. Ked tlacim plyn pomaly tak to ide ale ked nahle stlacim pedal na podlahu tak seka. Ked DAM* naspat deravu hadicu tak je vsetko v poriadku. Newiete mi stym niekto pomoct???
nahoru

sponzor





17.08 2014 13:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

17.08 2014 21:54


mas dobre zapojeny ventil N249? lebo BOV ovlada N249 a par ludi ju vyraduje z obehu, co je nie len podla mna hlupost ako svet...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

18.08 2014 12:04


Ja newiem ktory je ten ventil. Je tam ten velky BOV HKS ale vobec to nema zvuk. Pozeral som na youtube ten isty typ by mal byt ovela hlasnejsi, velmi malinko to pusti ked ho velmi vytocim ale aj to len ledva pocut. A potom ked vyhodim rychlost tak kolisaju otacky a niekedy zriedkavo aj zdochne. Newiem uz som prezrel hadicky ci nie su derave tie podlakove ale nic. Ci su vobec dobre zapojene. BOV je na mieste kde bol original je tam napojena ta mala hadicka z regulatora turba a ta hruba z tade z hora. Ale mne to pripada jak keby tam nebol tlak lebo som tam skusal iny bov nastavitelny os 0,nieco baru di 1,5 a dal som na uplne soft a ani tak neprefukol len na vysoke otacky. Tak uz newiem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

18.08 2014 14:42


Načo sa do toho hrabeš keď o tom nemáš šajnu?Hlavne že špekuluječ či ti BOV píska.Skontroluj si najprv či ti tlačí Turbo* a potom tu špekuluj okolo BOV.A zahoď do piče celí HKS a neviem čo ešte,daj tam BOSCH čo tam má byť pôvodne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

18.08 2014 18:56


tak na co tam je ta N249? čemu uškodím když ji tam nemám ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

18.08 2014 20:02


Ja nie preto spekulujem ale logicky ked nefuka BOV tak tam asi tlak nie je. Tak sorry som novacik v tom aute tak sa len informujem. Ked asi tam tej majitel mal tak asi preto aby fukalo ja tak rozmyslam. A teraz som bol u kamosa on je mechanik a hovoril ze tam nemam tesnenie na vyfuku ze aj tym to moze byt. Ja som si aj vsimol ze ma vacsi zvuk od motora ale nevedel som preco. Tak to idem menit len to bude sranda lebo je pozvarany komplet cely vyfuk...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

18.08 2014 21:30


a ake tesnenie na vyfuku nemas? a ako ste to zistili?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

18.08 2014 23:55


Tesnenie na zvodoch co ide rovno na motor. Lebo bol trosku hlasnejsi motor zo zadu ja som myslel ze je deravy vyfuk ale na zvodoch boly len 3 sroby a nie je tam tesnenie. Daly sme tam ten srob dotiahli ale stale to staje odfukuje tak som obiednal tesnenie dufam uz zajtra pride. Newiem ci zato moze robit motor take zloty.
nahoru

sponzor





18.08 2014 23:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

19.08 2014 11:08


To nevie nikto.. Chce to nalogovat Turbo*, skontrolovat vahu vzduchu, tesnost sania.. A to sctym tesnenim neverim, ze tam nie je.. Skor budes mat prasknute zvody ako to tesnenie...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

19.08 2014 14:44


No newadi tesnenie som obiednal pozrem to. No len to je ze tu na okoli mi to nikto newiem ani len nalogovat. Akurat na kabel mi to vedeli dat ale neukazuje ziadne chyby. Pozrem sa na tie kable ale ak mi niekto viete poradit aky kabel mam kupit aby som vedel logovat a kontrolovat chyby tak prosim poradte. Dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

19.08 2014 14:46


Newiem tesnenie som obiednal zajtra to DAM* pozriet. Len tu na okoli mi nikto nevie spravit log. Ja na to kabel nemam no kupil by som len newiem aky treba, ak viete tak mi poradte a kupim...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

19.08 2014 16:14


odkial si?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

19.08 2014 21:51


sipo666:
Newiem tesnenie som obiednal zajtra to DAM* pozriet. Len tu na okoli mi nikto nevie spravit log. Ja na to kabel nemam no kupil by som len newiem aky treba, ak viete tak mi poradte a kupim...
Na túto tému som fakt zvedavý,aj kocúrkovo môže ísť dpč ty kábel.Sorry ale už fakt nemôžem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

19.08 2014 21:55


Fuxxo:
odkial si?
Fuxxo,viem že si dobrák a rád pomôžeš ale tu si budeš písať 10 strán ale aj tak sa ďalej nedostaneš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

20.08 2014 12:11


Som z Velkeho Krtisa. No tak sorry ze som kupil take auto ja som sa len chcel nieco spytat lebo mi tu nema kto pomoct.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

20.08 2014 15:28


Určite je aj niekto okolo Velkého Krtíša kto má serioznu diagnostiku,daj to komplet prezrieť a nalogovať a potom sa pohneme ďalej zatial nemáme kam keď nevieme či to Turbo* vôbec tlačí tak ako má.
nahoru

sponzor





20.08 2014 15:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

27.08 2014 16:33


Něco podobného mi to dělalo, když jsem zapojel zapojit konektor na n249, hned mě ale napadlo, že problém bude někde tam. Po zapojení ok. Nemáš dodupčené ty kable, co jdou do n249? Zkontroluj si i ty kable. A když tam Dáš tu diravou hadičku tak auto jede lépe, nebo to jede úplně stejně jako s novou?

Jinak budu Mít tak trochu blbou otázku, proč tam vůbec musí byť ta n249? Přijde mi, že bez ni ten ventil odfukuje o hodně přesněji... jak sem sledoval upravovane s3 tak většinou tu n249 mají ztama vykonanou ven. Upřímně nad tím taky uvažuju...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

27.08 2014 17:17


pokial mas auto do RV 2002 (sa mi zda) tak ti staci kabel kkl vag com. (pouzi google) da sa kupit za 11 euro. (Mam ja z dx.com)
ak mas novsiu s3 treba ti hex can. (cena cca 20 euro) (Nemam skusenosti)

Samozrejme za predpokladu ze potom trochu postudujes a najdes si crack - tak mas funcknu diagnostiku za par korun. (Mozem ti potom poskytnut moj skript na crack ak budes mat ten prvy kabel a nebudes vediet co a ako)

Kabel nainstalujes, DAS* si nacitat Engine, measuring block a kanal 115. Tam najdes pozadovany a aktualny tlak turba.

alebo si tam pichni T-kus do regulatoru tlaku paliva a odtial si hadickou vyvedies tlak turba. Ako budik mozes pouzit napriklad aj manometer na meranie tlaku v pneumatikach.

regulator tlaku vyzera takto. ta hadicka ktora ide do neho tu potrebujes rozdvojit a jednu zalozis tam kde bola a na druhu si pripojis budik. Pojdes sa previezt a zmerat tlak turba.


Náhled, klikni pro zvětšení.


GL HF
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

27.08 2014 17:29


Dakujem za rady! Uz som prisiel na to co to robilo. Mal som uvolneny srob pred turbom na vyfuku. Aj sa mi zdalo ze ma neaky hlasny zvuk ale neriesil som to. Teraz mi tam nakrutili nove sroby a nove tesnenie a ide jak blazen... Len spojka nevladze bohuzial...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email