Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 7
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

26.11 2011 21:22


Zdarec, než to povezu k Vlastovi, tak mám dotaz: když zapnu světla krátce po nastartování (cca 4s), tak mi klesne palubní napětí z původních 14 na skoro 12 a zdvihá se to jenom pomalu. Projevuje se to když je nad 5 stupňů, čili, když běží klimakompresor. Když klimu vypnu, nebo je chladněji, tak sice napětí taky klesne ale ne tolik. Nijak by mně to nevadilo, ale mám automatický rozsvěcování světel, který spíná světla podle hodnoty napětí v palubní síti a tímto jevem se mi hlavně v létě stává, že mi po startu blikají světla. Musím je pak zapnout ručně. Popisovaný jev se objevil před rokem v létě, letos v létě byl mnohem častější a nakonec se to projevilo i dneska, kdy povylezla teplota sepnula klima. Po chvíli jízdy se napětí dostane na normálních 14, takže tipuju, že dobíjení je OK. Napadlo mě, že by to mohl dělat drážkový řemen u altenátoru, že by byl povolenej. Pak jsem tady zaznamenal něco, že ta řemenice u alternátoru má nějakou pružnou část a tak se ptám, jestli je možné, že ten pokles bezprostředně po zatížení může bejt způsobenej mechanickou závadou související s tou řemenicí. Hledal jsem, jak zkontrolovat, jestli je ten řemen napnutej a zjistil jsem, že to není práce na podvečer někde na parkovišti mezi panelákama.
nahoru

sponzor





26.11 2011 21:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

26.11 2011 21:45


jestli má alternátor volnoběžnou spojku tak to může být klidně ona na oktávkách je to docela častá závada jak to popisuješ.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.11 2011 21:49


jj, volnobezna remenice na altiku....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

26.11 2011 22:14


vlasta: Hmm, myslel jsem si to. A kolik si mám připravit? Nechám to na jaro. Nebo hrozí nebezpečí, že se to tam posere takovým způsobem, že to přestane dobíjet?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

27.11 2011 8:30


Na nic nečekej vyměň to co nejdřív ,může ti to přestat dobíjet nebo v horším případě i rozletět co jsem tak slyšel.Cena nebude vysoká myslím tak kolem tisícovky ale přesně ti to určitě řekne Vlasta.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

27.11 2011 12:50


volnobezka se ma udajne menit dycky pri rozvodech a cenovka je kolem 2t kc..
udelej to hned nez te to nekde necha,..
pokud vim ma to jen dyzl kvuli nepravidelnymu tahu remene ale muzu se mylit..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

27.11 2011 16:12


mike: mám benzín.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

27.11 2011 23:11


tak to bych asi volnobezku vyloucil ale jsou zde urcote vetsi odbornici
baterka je nabita kdy? jak stara? merak ukazuje okej? meril jsi dobijeci proud?
nahoru

sponzor





27.11 2011 23:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

28.11 2011 21:05


No Vlasta je dost velkej odborník, si myslím. A auto zná.
Baterka je nabitá furt. Je stará asi dva roky.
Měřák ukazuje OK.
Dobíjecí proud jsem neměřil, páč to nemá smysl. Jde o to, že po zatížení světlama napětí klesne a začne růst pomalu nahoru a po třeba minutě (přesně jsem to neměřil) vzroste zpátky na kýžených 14V. Chování odpovídá mechanické závadě, kdy se zdá, že se po zatížení jakoby začne protáčet řemen.

No nic, domluvím se s Vlastou co dál.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 0

29.11 2011 17:39


A6Petr:
No Vlasta je dost velkej odborník, si myslím. A auto zná.
Baterka je nabitá furt. Je stará asi dva roky.
Měřák ukazuje OK.
Dobíjecí proud jsem neměřil, páč to nemá smysl. Jde o to, že po zatížení světlama napětí klesne a začne růst pomalu nahoru a po třeba minutě (přesně jsem to neměřil) vzroste zpátky na kýžených 14V. Chování odpovídá mechanické závadě, kdy se zdá, že se po zatížení jakoby začne protáčet řemen.

No nic, domluvím se s Vlastou co dál.


kdyby se protáčel řemen, tak by se to nespravilo. dobíjelo by to pořád málo, protože by prokluzoval...
myslím tedy...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.11. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

30.11 2011 13:12


nazdar. mam tykyto problem, nevedel by si mi s tym poradit??? docital som sa sa ze si expert!!!! mam A6 2.8 b quattro* automat C5 r.v.99 142 kw a takato situacia: z nicoho nic nemozem nastartovat, motor toci ale neodpali, mechanik mi povedal že svieky su ok, poistky su ok, rozvody su ok, palivové cerpadlo je ok, len tlaky vo valcoch su 2.5 a 3.6 a 5 a 7.5 a 12, ze ventil je zaliaty olejom, neviem co dalej? dakujem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

18.12 2011 16:23


Info o vývoji: protože baterka už nebyla v nejlepší kondici a už to i začalo blbě startovat, vyměnil jsem baterku za novou. Problém s poklesem napětí přetrvává. Na jaře mi bude Vlasta dělat rozvody, tak na mrkne, jestli je to ta volnobežka nebo něco jinýho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

10.10 2013 10:19


Zdarec, hele byl jsem ted minulý týden pro žárovky do předku a jelikož se tam specializují na baterie nechal jsem změřit i baterku a dobíjení.
Řekl,že baterie má tak 30% a v zimě by mohl být problém. Dobíjení změřil,že je ok 14,2V. Odběr při stání vozu je 0,06A.

Dotaz zní když přijdu do garaže po 2dnech a otočím klíčem, Voltmetr ukáže 11-11,5,když nestartuji a ještě počkám 5-10sec tak něco klapne(relé) a už voltmetr ukazuje 12,5.
Je to tak správně?????
CO se přepíná???

Díky jen mě to zajímá

2.5TDi AKE
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.10 2013 23:42


prestane to zhavit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

10.10 2013 23:43


tecka:
prestane to zhavit


napadlo mě to,ale kontrolka už dávno nesvítí,jen baterka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

12.11 2013 20:02


Kontrolka už nesvítí , ale ještě dožhavuje pro lepší start.
nahoru

sponzor





12.11 2013 20:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

12.11 2013 20:06


Jj
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

04.08 2014 19:53


Dnes jedu 25km žádný problém, zastavím nakoupím nastartuji a svítí kontrolka dobíjení kontrola kabelů nic vše se zdá být v pořádku auto startuje. Cesta zpět nebyla moc příjemná vypnul jsem vše elektrické abych baterku totálně neodrovnal. Další věc rozsvítila se mi žlutá kontrolka ABS* to předpokládám, že bude kontakt v čidle, už jsem jednou čidla měnil. Zítra to hodím do servisu a uvidíme kde je zakopaný pes.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

05.08 2014 17:53


tak při studeném motoru dobíjení funguje ale jak je motor zahřátý na 90 tak při opětovném nastartování už zase svítí...hodil jsem to do servisu a ten mi řekl že to nedobíjí že prý nový alternátor to mi nejde do hlavy proč když je to studené dobíjí a jedu x desítek km dobíjí normálně ale jak nastartuji teplý motor tak prd neví někdo co to může být?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

11.08 2014 19:29


chci se zeptat hledám alternátor, mám 2.8 pokud se nepletu mohu tam dát jakýkoliv z 2.8 ne? Našel jsem ze supa a nevím zda to bude pasovat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email