Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 15 června 2021
Celkem je zde 21 lidí (14 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: shasye
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 212
Online návštěvníků
Návštěvníků: 7
Uživatelů: 14
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 30

30.07 2014 21:13


Ahoj chlapy,
nemáte někdo radu jak u této převodovky vyměnit olej? Koukám do autodat na nákres a ta Převodovka* je jiná než u zde uváděné, výměny od Meggyho. Tak bych poprosil o nějakou radu jak rychle snadno prodloužit životnost.
nahoru

sponzor





30.07 2014 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

30.07 2014 21:32


pokud to řadí normálně a pokud to před tebou nikdo neměnil v pravidelném intervalu, neměň to, zkontroluj hladinu, případně dolij.
co bych za tuhle radu dal před dvěma měsíci.
moje preventivní prodloužení životnosti trvalo přesně 10km a nazdar.
jen díky souhře náhod a přízni štěstěny to odesral pouze měnič, takže Převodovka* dolů, olej,filtr a těsnění noch einmal.
viz garáž nebo sz.
měnič je atyp, za ranec, jsem si musel sednout...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1292 | Témat: 117

30.07 2014 21:59


Zase tak cerne bych to nevidel...
To ze umre je hodne mala pravdepodobnost.
Kazdopadne je to lepsi vymenit za vcasu a prodlouzit ji zivotnost nez cekat nez bude cukat... to je uz hodne pozde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

30.07 2014 22:13


moje zkušenost je bohužel jiná.
navíc tady je řeč o 5HP24 na 3.3tdi s atypickým měničem a cenou repasu až 2000 euro.
obezřetnost je na místě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 3

30.07 2014 22:17


Ajjjj Ty vole 2000,- Euro už je fakt dost...
Ale stalo se mi to samé sice na Chevrolet Geo Metro (Suzuki Swift). řadilo nějak divně, ale řadilo pořád, vyměnil jsem olej a po zhruba 20km přestalo řadit a konečná.

Takže pokud jsou doložené výměny, tak měním, pokud ne, pouze kontrola a případné doplnění.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1292 | Témat: 117

30.07 2014 22:27


secretario: No nevim, repas firmou KAPS je do 6200,- u nejhorsiho poskozeni. Coz vetsinou nebyva.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

30.07 2014 22:40


Knightey-:
což je ovšem půl roku stará orientační tabulková cena bez dph, bez individuálního nacenění podle typu měniče, s vlastní dopravou, dvakrát delší dobou opravy a diskutabilní zárukou v servisu.
jj, vím.
pro zajímavost můžu poslat žádost o kalkulaci.
já bral nakonec fungl nový originál za cenu jen o málo vyšší než repas...

edit:
jo a ty ceny kaps si nejsem jistý, jestli náhodou nejsou jen za práci, bez materiálu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 3

30.07 2014 23:20


u KAPS je to cena za práci.
nahoru

sponzor





30.07 2014 23:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

30.07 2014 23:36


ku KAPS ani omylom pani!

Tu je skusenost co som daval na ine forum:

Citace:

Chlapi rad by som sa s vami podelil o skusenost znameho ktorej som uz pol roka priamym ucastnikom. Jedna sa o vozidlo Audi A8 D3 2004 (BFM, 6HP26A), autu po cca 370tkm zacal smykat menic (predpokladatelne), bolo zavezene do kojetina do firmy KAPS (www.kaps.cz) na opravu hydromenica, prijmaci technik auto prijal, zrepasovali menic (1200€), vymenili napln (pouzivaju nahrady olejov od Ravenolu! Nie origo ZF oleje!), prevodovka mala znamky suchania po olejovej vani. Ked sa auto znamemu vratilo, tiekol olej z prevodovky (az tak ze dymil do motoroveho priestoru z tunelu). Auto kopalo a hvizdalo, technik povedal ze si novy menic musi cca 1000km sadnut, hvizdanie po 1000km skutocne prestalo, ale tecenie, dymenie, kopanie nie. Auto slo do KAPSu na reklamaciu, kde skusali novy valveblock (mechatroniku), po asi dvoch jazdach tam sa pani z Kapsu konecne rozhodli vziat prevodovku na adaptaciu do Audi (cez VAS/ODIS) a na flash najnovsieho softwaru (az na tretie prosikanie sa objavil zaznam v DB Volkswagenu o urobenej adaptacii/flashovani).


Ked sa auto vratilo s novou mechatronikou (800€), bolo zistene ze v Kapse naklonili cely motor s prevodovkou, az tak ze potrhali gumove hadice, motor dostaval falsak, vynechaval, co sa tyka prevodovky ta si ako tak sadla a radi hladko, tecenie oleja neprestalo, a po novom zacala tiect rozvodovka. Auto slo opat na reklamaciu, po tyzdni sa vratilo ze problem vyrieseny, nebol, opat dalsi pokus kde pri davani dole prevodovky neuchytili vyfuky a koncovky. Po tejto RMA tiekla uz len rozvodovka, tam slo auto na RMA opat dva tyzdne dozadu, vcera bolo odovzdane, pani z KAPSu si nauctovali 80€ palivovy priplatok (ktory im uhradeny samozrejme nebude podla slov znameho), a rozvodovka tecie stale, najnovsie nebola uchytena prevodovka o kasnu auta, a cela prevodovka drzala o Kardan*, lietala v stredovom tuneli a hybala sa asi 5cm hore dole tym ze drzala iba na silentblokoch.

Chcem preto dorazne upozornit aby ste si davali pozor komu auto date robit, aj firma hrajuca sa na profikov asi zamestnava ucnov, co sa tyka prevodoviek odporucam ZF Pakra Jihlava, Luba Krizaka z Martina, alebo Juriceka z Modry, nebude to sice take lacne ako v Kapse a podobnym firmam, ale ked si clovek zrata cestovne naklady (zhruba 6 ciest CZ a spat), plus menic a mechatronika (2000€), tak za tu cenu uz mohol mat fungel zrepasovanu prevodovku, auto uz do Kapsu viac nepojde a pojde do ZF Pakry do ciech. Toto je iba skusenost ktorej som bol priamo ucastny, zaver nech si urobi kazdy sam.


Ja mam od vymeny cca 1500km a prevodovka radi hladko, nemienim cakat kym sa posere sama od seba (6° ZF6HP)
Naposledy upravil SnakeSK dne 31.07 2014 3:39, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 3

31.07 2014 2:22


Tak toto je ale hodně smutné :-/
Našel jsem fakturu od mojí převodovky na BMW e46 330xd 150kW, předchozí majitel to nechal dělat v Auto Pálka,spol.s.r.o. - Břeclav za cenu 34.125,- s DPH v dubnu 2010. No a zatím funguje perfektně, nikde nic neteče, nebouchá.

Jinak si účtoval cca 14.000,- za měnič a 14hodin práce po 300,-/h. + další věci se mi nechce vypisovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6239 | Témat: 68

31.07 2014 6:44


Moja skusenost je taka, ze prevodovka ak radi pekne a niekto si meni olej, tak ju dobabre zvacsa svojou neodbornostou, teda zlym postupom vymeny, nespravnym mnozstvom oleja a hlavne nespravnym olejom ( bud setri na cene alebo mu taky nespravny predaju v nejakej predajni ). Iba vtedy odide prevodovka. Ak uz zle radi , vymena oleja nepomoze na 99,99%. Ten menic taky drahy nie je, renovovany okolo 400e
Naposledy upravil lubomt dne 31.07 2014 17:46, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1292 | Témat: 117

31.07 2014 7:40


Ja cca 3 tydny zpet menil olej v 5HP19FLA. Nikdo nevi jak dlouho tam byl, auto melo najeto 320t km v A6 C5.
Radilo to slusne, ale ne tak uplne plynule.
Po vymene oleje to radi uplne bez chyby a neni vubec citit zadne skubnuti, cukani nic.
Takze ne vzdy umre. Ale jak pise lubomt, kterej je odbornik na automaty.
Neodborna vymena a hlavne spatny olej zabiji automaticke prevodovky!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 3

31.07 2014 17:39


Asi máte pravdu. V passatu B5 jsem olej vyměnil stylem: vypustit-sundat vanu-vyčistit-nový filtr+těsnění-vrátit vanu-nalít olej až začne vytékat-nastartovat na zvedáku a zařadit všechny stupně-zdechnout-dolit do stavu až začne napouštěcím otvorem vytekat. Hotovo. A najezdil jsem s ním takto 80000km a naprosto bez jakéhokoli škubání či problémů.

Ale na novějším bych to sám nedělal. Radši si připlatit, než pokurvit převodovku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 30

31.07 2014 17:41


A má už někdo konečně návod jak to vyměnit místo řešení zda měnit nebo ne, což už mám dávno ujasněno? Meggyho návod tady asi fungovat nebude.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1292 | Témat: 117

31.07 2014 17:54


čertík: navod je primo na strankach vyrobce te prevodovky ke stazeni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 30

31.07 2014 19:42


Můžeš hodit link, please
nahoru

sponzor





31.07 2014 19:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

31.07 2014 19:51


mozna tuto?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 30

31.07 2014 20:08


Moc díky. S tím už to dám dohromady.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 63 | Témat: 3

31.07 2014 23:33


Vzhľadom k tomu, že v MT (SK) pracujem a chodím aj na toto forum tak som sa s mojím Lincoln Navigator-om (červený PB-018xx isto si spomenie) rozhodol ísť k lubomt (neviem ako to normálne napísať)
S takou ochotou pomôcť som sa ešte nestretol a som veľmi vďačný, že mi pomohol, lebo ako jeden z mála mi aj vedel urobiť diagnostiku a samotnú prevodovku možno aj zachrániť. Olej aj s filtrom vymenený a rozdiel je neskutočne poznať pri radení.

Do auta vždy iba to čo tam patrí a nie nejaké náhrady - oleje hlavne!

Takže môžem len doporučiť. A najbližšie tiež plánujem zástavku kvôli automatu, lebo niekedy nezadí "P" a preskakuje...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email