Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 7
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

17.09 2008 17:14


ahojte, už asi celé som to tu prečítal, tak by ma zaujímalo, aké máte skúsenosti s týmto autom...Mám v pláne ho kúpiť a prestaviť na LPG, už som sa informoval aj o inštalácii plynu, a kedže to nieje schválené vozidlo, musí sa to robiť individuálne, a komplet inštalácia aj s papiermi by mala byť cca 65.000,- ... S tým počítam, kedže to je 6 valec... Radšej by som manuál, s automatom nemám moc dobré skúsenosti. Ročne najazdím asi 40-45000 km a chodím 95 % mimo mesto najčastejšie dlhé rovinky a nechodím rýchlejšie ako 120km/h a na dialnici som výnimočne. Takže moje otázky sú, aké máte skúsenosti s týmto autom resp. s touto motorizáciou?, máte niekto toto auto na LPG?, a čo quatro?, je to s ním ozaj lepšie na snehu? A čo opravy, je to auto nejako poruchové, doteraz som mal Octaviu , 1,6 74kw, a žiadne neobvyklé závady, ďakujem za prípadné odpovede
nahoru

sponzor





17.09 2008 17:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.09 2008 18:19


2.8 má m.i.v a tuším, že říkal, že jen jezdi a jezdí a jezdí a jezdí ...

Toho motoru bych se nebál, jak s plynem nevím. Quattro je lepší na sněhu a to o mnoho, rozhodni se sám jestli Ti to za ty gumy stojí, pakliže spotřebu už asi moc řešit nebudeš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

17.09 2008 18:35


to mi je ale zvláštne, 90% ludí tu píše že 2,5 TDI sú poruchové, a pritom čo som to tak narychlo kuk tak 80% ludí tu má práve 2,5 TDIčko, neviem, ja sa toho motoru trošku bojím a hlavne nafta ma neláka, ako píšem nikoho som tu nenašiel práve s 2,8 benzín, skor tu majú ludia 2,4, u nás stojí liter plynu 16 korun a to je ozaj smiešne...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

17.09 2008 18:44


root: podle mě 2.8 predohrab ani neni

miv jezdí bo je liný cokoliv opravit
tento motor už je nachylnejsi na elektroniku,má 4 lambdy a EPC-novejsi verze.
ale oproti starsimu 12v ma mnohem lepsi projev ve vyssich točkách
Pokud ti nevadí manuál tak ho ber,tiptronic docela sráží dynamiku a pak si připadáš jako by jsi jel ve dvoulitru,pokud ovšem nejsi liný řadit
Dále ti odpadne drahá výměna oleje.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.09 2008 19:52


Já ji mám a jen jezdim jezdim a jezdim-max spokojenost..a předohrab se taky dělal:-)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

17.09 2008 19:56


Muzu jeden offtopic? Proc je ta slabsi verze 2.8 128kW 12V? To ma jako 12 ventilu, cili 2 na valec? Ze ma silnejsi 30 ventilu, to vim...ale celou dobu jsem si myslel, ze mam pod prdeli 24 ventilu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

17.09 2008 20:07


sTeblo:
Muzu jeden offtopic? Proc je ta slabsi verze 2.8 128kW 12V? To ma jako 12 ventilu, cili 2 na valec? Ze ma silnejsi 30 ventilu, to vim...ale celou dobu jsem si myslel, ze mam pod prdeli 24 ventilu


jde to videt na ventil víku,ze to OHC takze 12ventilu,2 na valec.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.09 2008 14:10


sTeblo:
Muzu jeden offtopic? Proc je ta slabsi verze 2.8 128kW 12V? To ma jako 12 ventilu, cili 2 na valec? Ze ma silnejsi 30 ventilu, to vim...ale celou dobu jsem si myslel, ze mam pod prdeli 24 ventilu

Jsou dvě verze 128kw V6 12v
142kw V6 30v
nahoru

sponzor





18.09 2008 14:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

18.09 2008 21:43


Mám 2.8 předohrab a jezdím a jezdím, pokud zrovna nestojím. Třeba když praskne nějaký pérko ve spínačce, jako zrovna teď. Ale to je první závada, kvůli který auto stojí za dva a půl roku, co to auto mám. Jinak teda spokojenost. Spotřeba 11 litrů kombinovaná - teď spíš město, když jsem jezdil víc mimo, tak jsem se dostal i pod 10. Motor jde krásně "vodspoda pičo" a má krásnej zvuk
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

20.09 2008 13:53


a čo ja viem, dobre to ide??? a napr. nejaké info nemáš, napr. že z 0 na 100 km/h, za ako rýchlo spraví, HM? ono človek to nevyužíva stále,,, ale zas v krízovej situácii, ma to môže zachrániť,,, no ja by som asi skôr manuál, automat máme v mercedesi, jazdí sa mi na ňom super, ako to je ozaj pohodička, ale už sa nám raz dosral, a oprava bola 58.000,- sk, a to je pre mňa neskutočná pálka,,, a napr. tie bežné servisné úkony, sú v akých sumách, výmena oleja (kolko doňho ide), a na čo by som sa mal ešte také pripraviť,,, resp. čo by ma mohlo zaskočiť???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

11.07 2014 11:48


Uvažujem o kúpe vozidla AUDI A6 V6 sedan, nie je to štvorkolka, kod motora APR r.v.: 7/1999, 2771cm3, 142kW (193PS), P, M5, Benzín+Plyn, 4 dv., (5-miestne), 275000 km, no potrebujem do nej repasnúť prevodovku manuál 5 rýchlostnú, alebo vymeniť prevodovku, nad 70 km/h už hučí, radí ešte pekne, plus už sa pýtajú bzdy predok aj zadok, chcem sa Vás opýtať, aké máte skúsenosti s týmto motorom konkrétne a vozidlom, na čo sa mám pri kúpe zamerať a či sa oplatí ísť do opravy prevodovky, cena s pokazenou prevodovkou je 2000 eur, vozidlo je pekné bez poškodenia a škrabancov, aj zvnútra. LPG funguje OK. Ďakujem za každý poznatok o tomto motore, skúsenosť s LPG v tomto motore, poznatok s výmenou prevodovky atd...poprípade link na recenzie tohto vozidla bez 4x4, dakujem...[/list]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

11.07 2014 15:34


Já jsem kupoval A6 s jasnýma požadavkama:
-benzín (LPG)
-quattro
-manuál
-co nejlepší výbava, pokud možno světlá kůže a černá barva

Jednu takovou jsem sice našel, ale už mě stála 60.000,- na prvním servise.
Motor udělanej komplet, rozvody, svíčky, veškeré kapaliny a filtry, těsnění, ale nabalilo se toho okolo trošku víc a pořád to není ještě konečná....

Ale jinak jsem spokojenej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

11.07 2014 17:58


Tak teraz som zistil, že prevodovka ma bude stáť aj s robotou cca. 500 eur, 15 tis.ceských korun, repas
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.07 2014 19:45


je to necelyh 13000kc a po zhodeni prevodovky ti povie, ze je uz spojka nic moc a ked je dole prevodovka... priprav si viac penazi do zalohy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email