Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 233 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MMP
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 830
Online návštěvníků
Návštěvníků: 231
Uživatelů: 2
Celkem: 233

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: demontaz egr ventilu
tagy: wiki: EGR...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

19.02 2013 6:24


Ahojte. chcel by som si vycistit EGR* ventil, len neviem aky je postup demontaze. budem vdacny za postup. dakujem[/code]
nahoru

sponzor





19.02 2013 6:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

19.02 2013 7:44


paaco:
Ahojte. chcel by som si vycistit EGR* ventil, len neviem aky je postup demontaze. budem vdacny za postup. dakujem[/code]

Na patrole 2,8TD povolíš dve matky M8, matku na kľúč č. 36 odpojiť hadičku a vytiahneš.
U Pjara II 2,5TD dva imbusáky na prívodnej rúrke, dve skruky M8 na saní, odpojiť hadičku
Opel - demontuješ 3 M8 thorx zboku hlavy, 2x M8 šesťhran z výfukovej časti, odpojíš šteker.

Alebo to chceš na nejakom inom motore?

-ka-
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

19.02 2013 8:47


Karlito3:

Na patrole 2,8TD povolíš dve matky M8, matku na kľúč č. 36 odpojiť hadičku a vytiahneš.
U Pjara II 2,5TD dva imbusáky na prívodnej rúrke, dve skruky M8 na saní, odpojiť hadičku
Opel - demontuješ 3 M8 thorx zboku hlavy, 2x M8 šesťhran z výfukovej časti, odpojíš šteker.

Alebo to chceš na nejakom inom motore?

-ka-
motor 3tdi, skor som mal namysli aj dajaku schemu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

19.02 2013 10:31


Na co potřebuješ při čištění EGR* schéma?

Prostě ho sundáš vyčistíš čímkoliv co jen trochu odmašťuje, aby jsi odstranil ten mazut a zase ho nasadíš.

Pokud ho na autě ani nenajdeš, tak se do toho radši ani nepouštěj a dej to někomu kdo to už alespoň někdy viděl...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

19.02 2013 12:23


Je to jednuduche, ale ak si okolo motorov nerobil, nepustaj sa do toho sam! Inak su aj nejake videa na youtube...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

19.02 2013 13:12


tak vsetko je poprve, skusim a uvidime. chcel som schematicke zapojenie. vymontovat nebude problem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

20.02 2013 1:12


Vsak tam ziadne zapojenie nie je. Ide tam len hadicka s privodom plynov, nic viac a nic menej. Je to vsak umiestnene na debilnom mieste a je to trochu zlozite, hlavne ta spodna matka. Inak ak ti svieti EGR*, tak skor sa upchava koleno, ktore je pri chladici za svetlom zo strany vodica, tam su dva kanaliky, ktore sa lahko zapchaju. Treba vytiahnut celu cast kovoveho potrubia a poriadne to vycistit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

20.02 2013 12:13


nepise nic,ale bol som v audi a toto poradili vycistit. chyba je v kolisani otacok.
nahoru

sponzor





20.02 2013 12:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





21.02 2013 10:11


EGR* z tama úplně vyhod a dej tam zaslepku a máš po problemu s cistenim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 14

21.02 2013 11:21


STEINAR:
EGR* z tama úplně vyhod a dej tam zaslepku a máš po problemu s cistenim


to je ta největší blbost..tohle už nejsou 1.9Tdi 66 a 81kW
vyčistit a nechat ho tam
nahoru

Anonymní





21.02 2013 11:37


Dopitak: a na to jsi došel kde ? ... Ja ho tam nemám už dva roky a nějak sem nepocítil žádnou změnu k horšímu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 249 | Témat: 19

21.02 2013 12:28


do pi..i s EGR*!!! vůbec to nečisti a rovnou ho zaslep. Navodů tady je habakůk
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 14

21.02 2013 13:25


STEINAR:
Dopitak: a na to jsi došel kde ? ... Ja ho tam nemám už dva roky a nějak sem nepocítil žádnou změnu k horšímu


zeptej se satase..nebo použij funkci "HLEDAT" nebudu tu pořád něco opakovat..

krom toho pociťovat nějakou změnu ani nemusíš..je to stejné placebo jako ty ultra superhustokrutopřísný ČIP tjůningy se zvýšením kW o 50% aniž by s tím byl někdo na válcích..
poznáš to až tě to bude stát 25t za druhej blok s hlavama ..

A krom toho pokud to někdo vykuchá nestačí to jen zaslepit...musí se předělat i ŘJ..3.0 TDI* není koktávkovej motor co snese chování českých tupounů..potom jsou ty krásné recenze že motory od audi nic nevydrží atd..pokud se autu chováte jako lidi tak i 2.5ka najede 500tkm na jedny vačky
nahoru

Anonymní





21.02 2013 18:05


Dopitak: kdo se tu bavi o 3.0 TDI* ??? pokud vim tak borec ma 2.5 TDI*... kdyz by byl 3litr tak to je ovsem jina.. ale u 2.5 TDI* to vubec nicemu nevadi a zadne zasahy do RJ neni treba chybu to nehlasi !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 14

21.02 2013 22:54


paaco napsal motor 3tdi tak sem myslel že to je 3.0TDi

jinak už 2.5kám to moc neprospívá..sám sem ho už měnil a čistil sání..ty nánosy co jsou v sání se nevytvoří za rok..většinou to je až za 100-200tkm a více km..tak není nic nepřekonatelného jednou za 50tkm vyčistit sání..krom toho už u 2.5TDi se má odpojit přes ŘJ..ona hlásit chybu nebude ale motor s EGR* pořád počítá..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

22.02 2013 7:10


EGR* je fční od lehce nadvolnoběžných otáček po oblast turba. V tomto rozmezí, než Turbo* nafouká to motor doopravdy nepozná, jestli něco recykluje nebo ne. Pozná to na "dechu" kdy do něj nejde již spáleno. Když se EGR* šprajcne - zůstane nedovřeno - ovlivní to volnoběh a právě i běh po natlačení sání turbem.
Takže tak, jen za okraj...

-ka-

PS: úvaha, že motor počítá s karbonem (teda s EGR*) je mylná. Nebo hurá všichni do baumaxu, kúpíme hadice, dáme na výfuk a strčíme do sání, EGR* a ŘJ budou v největším blahu
nahoru

sponzor





22.02 2013 7:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





22.02 2013 10:28


Karlito3: asi tak nějak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 14

22.02 2013 12:07


Ano EGR* nění otevřený pořád proto je tam ventil..
EGR* pomáhá ohřát motor..tudíž zaslepení prodlouží ohřev
Motor nepočítá s karbonem ale s nespálenou směsí..tudíž ochuzuje dávku vstřikovaného paliva..a nevím jak tobě ale mě jsou z výfuku výfukové plyny a ne karbon...karbon se tvoří až v nezahrátém sání kdy se horké výfuk. plyny srazí v nezahřátém sání..proto se později začal dávat EGR* chlazený vodou ..
O tom kdy otevírá a neotevírá EGR* se tu bavit nebudu ..pokud děláš novější auta běžně vem si VAG nebo jinou dia a koukej na status otevření např. po startu..
A ano pokud se EGR* "šprajcne" nedovře nebo je pořád otevřený je to špatné pro chod motoru..

Krom toho už se tu nebudu hádat o zaslepení či nezaslepení EGR* ventilu..pro mě je to zbytečné..Hold Asi v ingolstadtu nevědí co dělají a měly by jim radit čeští kutilové ..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

22.02 2013 12:36


Dopitak:
...karbon se tvoří až v nezahrátém sání kdy se horké výfuk. plyny srazí v nezahřátém sání...


Díky, teorie vzniku karbonu změnila mé pohlížení na hladomor v severoafrické republice

-ka-
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

22.02 2013 13:00


STEINAR:
Dopitak: a na to jsi došel kde ? ... Ja ho tam nemám už dva roky a nějak sem nepocítil žádnou změnu k horšímu


Zmeny k horsimu jsou taky

1. Greenpeace je nervozni
2. v zime se dele ohriva motor ... minimalni rozdil, ale exaktne vzato je to tak... protoze na volnobeh se TDI* neohreje a pri zatezi je EGR* zavreny

Pak uz sama pozitiva, socialni jistoty

Pokud tesni, je nejlepsi reseni ho tam nechat a uzavrit mapu v ECU* softwarove. Nechat... protoze to pak nedrazdi stourali na STK*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

22.02 2013 15:24


Dakujem za rady. Zatial nemam na to cas, ale chcel by som ho iba precistit a nechat ho tam. V audi trvdili ze pred samotnym EGR* ventilom je dake koleno, ktore sa tiez zanasa.
Musim doplnit do profilu ide o 3liter...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 14

22.02 2013 16:19


Hoši mě je to v celku jedno..Dělejte si co chcete .Pro mě líp aspoň bude víc práce
Jen sem chtěl poradit Paacovy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

28.02 2013 19:50


Jestli né zaslepit, ale jen vyčistit..... Tak můžu poradit přípravek na čištění skel krbových kamen. Luxusně to jde dolů. Jen se to musí párkrát opakovat, nejde to najednou všechno dolů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

01.03 2013 7:01


Bojuš:
Jestli né zaslepit, ale jen vyčistit..... Tak můžu poradit přípravek na čištění skel krbových kamen. Luxusně to jde dolů. Jen se to musí párkrát opakovat, nejde to najednou všechno dolů.



5ti kg palice?

-ka-
nahoru

sponzor





01.03 2013 7:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 249 | Témat: 19

11.03 2013 11:20


nevím co pořád máte s tím ohřívání motoru? Já mám zaslepené EGR* 2 roky a ABSOLUTNĚ jsem nepoznal že by se ohříval pomaleji. Blbost.Mám to změřené i s EGR* on i off.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

31.05 2014 16:13


má teda někdo delší dobu odzkoušený odpojený EGR* na 2.5 TDI* V6? Dneska jsem ho odpojil (zatím jen hadičku) protože ohřátý motor při přidání plynu mírně cukal nebo spíš měl propady výkonu. Když jsem odpojil hadičku od turba, motor měl hladší zvuk, když jsem ji ucpal prstem, tak zhrubnul a z nasávácího hrdla airboxu bylo slyšet takový jakoby dupání. Když jsem odpojil hadičku od EGR*, tak motor opět šel líp, když jsem jí ucpal,tak šel pořád dobře,tudíž tak bude najěký problém. A ta podtlaková baňka na EGR* je trochu očouzená od sazí, takže jsem hadičku zaškrtil hadicovou svěrkou,jel to projet a zdá se že propady ve výkonu zmizely, i když ne uplně.
Svítí u tohodle motoru kontrolka po nějaký době (cca 50km) jako u ostatních aut koncernu nebo to ŘJ nepozná jako v případě starších EURO 2?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email