Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 listopadu 2020
Celkem je zde 19 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: perverez
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 494
Online návštěvníků
Návštěvníků: 9
Uživatelů: 10
Celkem: 19

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Brzdy
tagy: wiki: ABS...
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

23.05 2012 11:56


pánové, vím, že je to naprostej offtopic, ale prosím vás, když už píšete na net,tak si to po sobě aspoň čtěte. Chápu, že chybu udělá každej, ale bolí mě z toho u srdce, když vidím nějaký výrazy...nahoře je tlačítko upravit.
haberajan:
Brzy jsou komplet novi original.

haberajan:
pustim brzdovi pedal

haberajan:
V malich rychlostech

Omlouvám se, ale nemohl sem si pomoct
Naposledy upravil KrizMi dne 28.05 2012 22:19, celkově upraveno 1 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.05 2012 11:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

23.05 2012 13:50


bull:
Dneska jsem odvzdušňoval sám a zapnutým zapalováním.

beziacim motorom ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

24.05 2012 0:12


Ne,jenom zapnuté zapalování.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

24.05 2012 8:19


bull: to mi pride veelmi nepravdepodobne, ze cisto iba zapnute zapalovanie ma vplyv na cinnost brzd pri nepokazenom ABS*.
Akcny clen je tam motor (ten by bolo pocut) a 2 (alebo 4) el. ventily, ktore su aktivne predpokladam iba pri "zasahu" ABS*, spolu s motorom.
Ale mozem sa mylit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

28.05 2012 19:33


Čaute, vibruje mi brzdovej pedál, čím to může být? Při brždní mi jakoby vždycky vytvrdne a povolí (takový drobný pohyby nahoru a dolů, jakoby tam byly zvlněný kotouče nebo něco) Nemám v plánu to sice opravovat hned, ale orientačně by mě zajímalo, co by to mohlo být.
Díky za rady
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

28.05 2012 20:34


KrizMi:
pánové, vím, že je to naprostej offtopic, ale prosím vás, když už píšete na net,tak si to po sobě aspoň čtěte. Chápu, že chybu udělá každej, ale bolí mě z toho u srdce, když vidím nějaký výrazy...nahoře je tlačítko upravit.
Omlouvám se, ale nemohl sem si pomoct


já v tom svém příspěvku chybu nevidím
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

28.05 2012 22:19


martin kaca: sorry, u tebe sem se překlikl teď to vypadá asi dost trapně. Nu, což....
S tou vibrací pedálu by sis rady nevěděl? Připadá mi to možná jako kdbyy sepínalo ABS*, ale dělá to i při plynulým a mírným brždění ne jen u prudkýho (nejsem si vědom, kdy bych se svým autem dupal z prudka na brzdy)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

29.05 2012 13:35


asi křivej kotouč nebo je nepravidelně sjetý,zkus kotouč zkontrolovat a pořádně očistit náboj na který ho nasazuješ
nahoru

sponzor





29.05 2012 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 216 | Témat: 7

29.05 2012 21:55


Přesne takhle to dělám já až na detail 2m hadice.Tu mám jen cca 40cm, protože to dělám ve dvojce, kola odvzdušňuji taky do kříže a někdy i tři krát do kola (po výměně válečku apod). Je krásně vidět unikající vzduch a brzdovka pokud není stará se zrecykluje .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 216 | Témat: 7

29.05 2012 22:03


KrizMi- nové kotouče to vyřeší. Ty tvoje musí být vlnité na 100%. A bohužel né každý píše na kompu gramatycki spravne a z interpunkci. nooo tak to prežíííí
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

30.05 2012 17:31


peet81: no, zkusím to. Jak zkontrolovat kotouče, tak ignorovat ty chiby
ď - PS:myslel sem si, že to budou špatný kotouče, ale vůbec se mi za to nechce utrácet. Jak se říká a je to stará pravda. Tvoje nejlepší auto není tvoje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 216 | Témat: 7

31.05 2012 9:21


zjistit resp. presvedcit se na vlastni oci o tem co mas jiz stvrzeno trasicim se volantem ....hmmm kdyz ti jde o investice tak by byla moznost usetrit jestli ty tve kotouce maji hodne "
masa" slo by to ztocit na soustruhu. Jsou na to tabulky jaka je nejnizsi mozna tlostka kotoucu aby to nebylo nebezpecne. Promer nasledne tloustku tvych a odpocitej si tloustku kterou ti bude treba ztocit. jestli ti to moc netrese a je to jemne chveni ztocenim 1-1,5 mm vyresis. Tohle je regulerni postup a par let zpatky hodne zauzivany protoze dily byly hodne drahe a tezce k dostani. PS: sorry za interpunci atd bo pisu z mobilu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

31.05 2012 18:51


peet81: jazyk ti odpustím a už se do mě za to nenavážej
No mě se ale netřese volant a auto brzdí hodně dobře. Před chvílí bylo na technické a dostal sem za brzdy pochvalu. Jen se mi to tak nějak vrací jako vibrace do brzdovýho pedálu, připomíná mi to ABS*, což mi ale na suchu a za pomalýho postupnýho brždění přijde divný...občas to cítím i v sedačkách, ale volant mi přijde klidnej. Vypozoruju to detailně, ale beztak je to křivejma kotoučema dík
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 216 | Témat: 7

31.05 2012 21:36


hmm tak sorry ale to je těžko o tom polemizovat... a co VAG neháže chybu ABS* senzora nebo tak? Které kola ti to dělají?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

01.06 2012 14:10


Tak sem to dneska pozoroval.kecal sem. vibruje mi celý auto. sedačky, pedál i volant. Čím víc šlapu na brzdu, tím víc to vibruje. Asi to budou ty pokřivený kotouče. Zeptám se na to, až to budu dávat příští týden do servisu. zatím díkec
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 216 | Témat: 7

02.06 2012 14:45


100% kotouče tedy šup do toho
nahoru

sponzor





02.06 2012 14:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 6 | Témat: 2

15.08 2013 17:28


Zdravím,

mám podobný problém a chystám se ho asi brzo řešit v servise, protože už si moc nevíme rady.
Pokusím se co nejpřesněji popsat svůj problém s brzdami celkově a doufat, že mi ještě pomůžete.
Kdysi jsem měl problém s ruční brzdou, že se nechtěla skoro vůbec vracet. V zimě to samo smykalo do stran a brutálně hřálo, tak se dočasně odstřihly lanka ručky a třmen výrazně povolil, ale kola nebyly moc volné. Do dnešních dnů se to neřešilo, pač to docela fungovalo a ručka mi nechybí. Pár týdnu zpět mě upozornila opakovaně zvýšená spotřeba o zhruba dva až tři litry na sto.
Opět zadní brzdy, tak se oba třmeny komplet rozebraly, obrousily a vyčistily, kde se dalo a vyměnily se všechny gumičky z opravné sady a kotouče s deskami v sadě (byla to sice levná sada..). Valečky chodili téměř jako nikdy. Odpojený třmen ve svěráku a válečky lezly dovnitř bez velkého odporu a po namačkání ručky se vytahoval s tím, že se i vracel, tak se to rozchodilo u obou, i když jeden měl docela problém se zase vracet. Ten stejný třmen byl zabrzděný celou zimu a teď chodí lépe než ten, který ve svěráku chodil jako nový. Repasované třmeny se namontovaly a následovalo odvzdušnění že
Odvzdušnění se provádělo čtyřikrát možná pětkrát a pokaždé jiný den. Jen jednou se provádělo s nastartovaným motorem a všechny čtyři kola, protože jeden třmen má nyní záslepku M12 místo odvzdušňováku M10. Výsledky byly skoro pořád stejné. Bez posilovače jako původní, s posilovačem pedál úplně propadlý a brzda téměř mrtvá. Přiznám se, že se nám podařilo zavzdušnit válec, když došla kapalina. Tehdy to nebrzdilo skoro vůbec a málem jsem to neubrzdil z padesátky před busem.
Poté se odvzdušňovalo s nakopnutým motorem a zase se to vrátilo do lehkého brždění. Brždění se tomu ale fakt říkat nedá. Dnes je to ve fázi, že při jízdě, kdy delší dobu nebrzdím, začnu brzdit a je to jako "originál" a brzda zabírá hezky z ostra nahoře a než si to pořádně uvědomíte začne rychle povolovat až na doraz a je opět nepoužitelná. Když v tu chvíli začnu pumpovat tak začne být dobrá a brzdí razantněji.
Pokud by to pomohlo pro objasnění, tak při brždění to z míst kde se nachází hlavní válec píská. Je to pískání, jako by unikal vzduch. A nevypadá to, že by to vycházelo z přepouštěcích ventilů. Pak se ozývá zasyčení ze spod auta při sešlápnutí brzdy a to většinou jen při silnějším zašlápnutí, ale jen jednou a až chvíli po té co brzda v klidu. Už si nejsem jistý, ale to zasyčení se ozývalo vždycky.

Takže když to má brzdit, tak si to nebrzdí a když si to má jet, tak to drhne o zadní kotouče. Z hlavního problému, kdy to brzdí za jízdy se teda stal druhý problém proto, prosím, o rychlé reakce.. Do servisu se sklopenýma ušima se mi moc nechce.

Za případné odpovědi, rady a informace mockrát děkuji.

Edit: Sorry, že se seru s hatchem do A4, ale při pročítání jsem našel nejpodobnější téma tady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 216 | Témat: 7

15.08 2013 19:12


Co hladina brzdové kapaliny? Je stále stejná..nemizne ti? Jednoznačně máš zavzdušněný systém o tom žádná.Buď je to špatně udělaný repas nebo je KO hlavní brzdový válec. Přikláním se k první možnosti jelikož před repasem ti fungovali jakž takž a teď po tom všem vůbec.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 6 | Témat: 2

15.08 2013 20:03


Můžu se zajít podívat do nádobky, ale čekám, že by mi to začalo pískat. A jestli to někde neteče už jsem kontroloval. A co by se mohlo zanedbat při tom repasu? Teoreticky zůstal vzduch ve třmenech, ale to už by se smíchalo a s dalším odvzdušněním by to bylo pryč ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 0

14.04 2014 17:07


Zdravim,mam také a4 b5 1998,1.8 92kw.. Jsou na ni nové přední kotouče a desky a vzadu sou desky a kotouče v pohodě. Byla měněna řídící jednotka ABS*,byla dána nova kapalina. Nebrzdilo to,tak se to ovzdusnovalo pres diagnostiku(nevím či pres motor zaplny nebo ne).Ted auto brzdi lepe,ale asi je ten posilovač brzd v hajzlu nebo Neco. Ve městě a v rychlosti do 80knh brzdi dobre,ale když jedu po dálnici 150kmh pedál se jakoby se mnou pere a je tvrdej a nebrzdí. Tady někdo psal něco o naky membráně coz je asi takovej ten černej talíř pod kapotou vzdadu před řidičem? Jak poznám ze je vada jen v něm? Nemel by někdo návod na rozdělání ho? Nemůže se tím nic zkazit když se tam jen podívám? diky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email