Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 7
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

16.02 2014 21:09


Tak se mi to nakonec povedlo! Rádio funguje, ale pouze přední repro. Jak je u těchto 5ti dveřáků zapojeno zadní repro? Popřípadě jak zjistím zdali tam vůbec zadní reproduktory jsou? (nechci poníčit čalounění a nevím jak ho sundat). Asi hodím repro do plata, to vypadá jako nejlehčí řešení
nahoru

sponzor





16.02 2014 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

16.02 2014 22:52


Na 5ti dveru to bude stejne jako u me, to znamena predek jde z radia a zadni repro jde pres zesik v subwooferu.

Jestli to tam je poznas idealne tak, ze mrknes v kufru do levy bocnice jestli je tam subwoofer, pripadne rozeber tapec vzadu na dverich. Neni to tak slozity a je tu nekde i navod (sice na predni, ale zadni bude dost podobny.

Zadni repro ti nehraje protoze pro neorigo radio je potreba este redukce pro aktivni systemy a nebo nekdo vyndal repro (nutno vizualne overit)

Repraky do plata nedavej, akorat budes mit plochej zvuk. Zakladem je predni repro, precijen sedis vepredu a ne vzadu.

To radsi misto tech do plata kup dobry komponenty dopredu do dveri urcenych pro radio.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

16.02 2014 23:13


Bohužel základní sub ani zesík tam není. Jak jsem již psal v předešlém příspěvku, původní majitel měl vlastní hudbu a základ pravděpodobně prodal. Podle toho co mi bylo řečeno, vepředu by měly být reproduktory nové (ověřím). Pouze mi jde o to jak nejjednodušeji pořešit zadní repro. Proto mě napadlo to plato - děravé už je od něj, takže bych nic neponíčil, kabely tam jsou už také vyvedené.
A dle toho jak jsem se v té hudbě zorientoval za pár dní jsem usoudil, že bych na ty zadní reproduktory snad ani zesiovač mít nemusel. Pouze bych ty kabely napojil do ISO na příslušné místa a bylo by hotovo, ano nebo ne?

Zakoukal jsem se do těchto dvoupásmových reproduktorů: http://www.czc.cz/jvc-cs-j620/145571/produkt
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

16.02 2014 23:56


No pokud budou mit repraky dostatecnou citlivost, tak samozrejme muzes bez zesilovace.

Hlavne si ale zjisti, jaky diry v tom platu jsou tyhle co jsi se do nich zakoukal jsou 165mm prumer, ovsem do plata se nejcasteji davaji ovalne 6x9", tak abys nekoupil spatny.

Zalezi taky na tom o co ti presne jde, jak rikam, zakladem je predni repro, pokud ty hrajou nic moc, tak to zadnima moc nedotahnes, ale pokud proste chces aby to tak nejak hralo, tak jen mrkni jakej typ repraku tam mas (jestli kruh nebo oval a zmer priblizny rozmery) a podle toho kup.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

17.02 2014 14:53


Máš pravdu, jsou tam oválné. A máš nějaké, které bys mi mohl doporučit? Momentálně nemám tolik financí, abych mohl mít špičkovou hudbu. Nejdříve bych je chtěl napojit pouze na rádio a až budou někdy peníze, tak dokoupit nějaký ten subáč a zesík, tak jako to měl předešlý majitel. Přední reproduktory hrají dosti kvalitně, takže budou podle mého opravdu měněné. Dnes změřím ty díry v platu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

17.02 2014 14:58


Ale když jsme u těch oválů, tak tyto také nejsou k zahození: http://www.alza.cz/alpine-sxe-5725s-d110042.htm . Při nejhorším bych zvětšil otvory
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

17.02 2014 16:50


Podle me tam budes mit otvory 6x9" a ty alpine jsou 5x7".
Jinak s tim zapojenim na radio (a pozdeji pripadne na zesilovac) je trochu problem v tom, ze na radio budou hrat asi v pohode, ale jak tam vrazis zesilovac a bude to rekneme 4x50W tak jim budes davat docela coud, kdyz maji v RMS pouze 35W a muzou pak vydavat pazvuky respektive budou prebuzeny.

Ono strasne zavisi na tom jaky mas plany do budoucna.
Pokud vazne chces slusny ozvuceni i casem, tak bych radsi prisetril a bud rovnou dal repro do dveri a nebo alespon zainvestoval do lepsich koaxialu do plata, zvlast jestli tam ma byt casem zesilovac.

Na repro pak kouknu a zkusim poslat par tipu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

17.02 2014 18:52


Přemýšlel jsem nad tím a musím uznat, že máš pravdu. Přišetřím na nějaké kvalitnější do plata, časem přihodím zesík a tubu. Tož jsou mé plány, co se hudby týče. O dalších raději nemluvím, bych musel vyhrát sportku . Ale jednou to bude pořádný mazlík!
nahoru

sponzor





17.02 2014 18:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 1

20.02 2014 17:22


Zdravím,
pomalu ale jistě stavím hudbu a origo woofer jsem neměl, ale po trošce hledání jsem objevil, že se dá koupit mdf ozvučnice přímo do bočnice kufru, která se dá osadit 8" basáčkem.

http://www.revilohifi.cz/subwoofery-do-auta/prazdn [zkrácená url]

Tak se chci zeptat jestli už někdo neřešil, protože mi to přijde jako celkem rozumný řešení, když chci kvalitní hudbu, která nebude na úkor místa v kufru.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

20.02 2014 19:15


Mihaalskej: Samozrejme resil. Mrkni na moje tema "Kompletní přestavba HIFI v A3 8L" v sekci Projekty&Upravy

Prekopal jsem to komplet a prave i vcetne ozvucnice od revilaka pro misto kde je origo woofer.

Akorat to ma dve uskali a to, ze se pak neda zavrit ta kapsa, protoze to rezonuje a blbe se dostava ke svetlu kdyz by se mela menit zarovka (ta ozvucnice je o trochu vetsi nez original.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 1

20.02 2014 20:58


Hawkeye: Tak to je pecka, ale ty máš po facelift a já mám takový tušení, že před facelift má jinak rozložený bočnice v kufru, nebo ne? Teď na to koukám pořádně a já tam vůbec ty kapsy nemám. Ale jsem laik a nechám se poučit.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

20.02 2014 23:11


Tusim, ze jedinej rozdil je v tom, ze facelift tam ma dvirka a predface ne, ale popravde receno nazivo jsem to zatim nevidel ten kufr predface.
Zkus udelat fotku a hodit ji treba sem.
Jinak hlavni problem u me je prave s tim vikem, kde mi prekazi otevirani, respektive je uz dost blizko samotny membrane.

Taky pokud se rozhodnes pro ten box, tak pozor na to, ze si musis dovyrobit uchyceni toho boxu, protoze box se dodava bez nej, takze to chce trochu kutilstvi (ja si nechal udelat takovy dve Lka, ktery jsou provrtany a drzi to box primo na origo uchytech co uz v aute jsou).

Jinak kdybys objednaval u revila, tak napis do poznamky, at ti zkoukne jestli tam bude pasovat tebou vybrany subwoofer. Me ten box este upravovali podle vybranyho subwooferu nez mi to posilali, aby tam padnul.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 2

12.03 2014 20:27


Zdarec je to tu aktivní ještě? Měl bych dotaz. Jde zapojit neoriginální rádio do audi A3 8L bez této redukce
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ví někdo jak to vypadá v té krabičce u redukce ? Jde mi oto jestli by to šlo nahradit celé. Asy to nebudou jen pospojované dráty, že?

Že bych odcvaknul tu kostku hnědou na kterou jdou signály z předních repráků a zapojil to úplně stejně na novou kostku z které jde už 8 drátů remote ze zadku (bíločerný) bych zapojil na nejbližsí kabel remote a na zadní signály (zeleno červený a hnědý, modrozelený a hnědý) bych zapojil na ty zbylé kabely z těch 8 v té nové hnědé kostce . Jde to pochopit? bude to hrát nějak hůř než s tou redukcí nebo bude to vbc hrát? Budu do Audiny přidávat zadní repro + kabeláž zadku Audi jsem koupil jen s Předními.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

12.03 2014 22:18


Takže já to měl takto podle obrázků. Též jsem měl pouze přední repro a zadní ustřižené. Natáhl jsem dráty dozadu k platu a zabudoval tam ovály. V ISO konektoru jsem měl pouze přední repro. Zadní jsem ustřihl před ním (ISO konektorem) a spojil je s dráty z plata pomocí čokolády. Já osobně jsem žádné redukce nevyužil. A ještě k tomu jsem si tam natáhl dráty k malému subáčku - tubě, tu tam mám jen pro pocit Člověk by neřekl jak bude taková malá mrcha basovat. Požitek z hudby? Oproti pouhým dvou reprákům je tato kombinace plata a mini tu by naprosto boží. Cestující ze zadních sedaček si repra nemohou vynachválit.


Náhled, klikni pro zvětšení.

zde jde vidět chybějící zadní repra


Náhled, klikni pro zvětšení.

tady jsou vidět natažené kabely z plata


Náhled, klikni pro zvětšení.

zabudované rádio


Náhled, klikni pro zvětšení.

a zde je konečný výsledek


Než jsem narazil na tento problém, tak jsem ani nevěděl, že nějaké kabely za rádiem jsou
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 2

13.03 2014 19:36


Nevím přesně jestli to bylo určené pro mě. Též jsem si ve starém autě před audinou natahoval adio a aktivní tubu fusion čehož se taky z bavuji na bazošu (aktivní tubud fusion 300w s kabeláží Hollywood, Renegade zesik 1000w) kdyby někdo měl zájem. Do audiny už nic takového nechci stačí když to bude hrát lépe než jenom 2 ve předu nic víc nečekám od 6+1 originálů, ale to mi stačí navíc dobré rádio umí udělat dobrou hudbu i z toho. předtím jsem zapojoval i se zesilovačem s tím problém nemám jen mě zaskočilo v audině to poloaktivní audio proč je to tak složitě ale asi to má nějaký účel. Ale zajímalo mě jestli řešil někdo výměnu radia v audině za neoriginální radio jinak než přes tu redukci s originál všemi reproduktory a kabeláží co má v A3 8L být. Chtěl bych se tedy ještě zeptat zda někdo neměl tu krabičku u té redukce rozdělanou nebo neměl by tu možnost ji rozdělat a vyfotit o co tam vlastně jde. Je mi dívné, že by to byly jen spájené dráty dohromady a zakryté v krabičce a chtěly za to 500 a více kč.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 2

13.03 2014 19:49


Jej, já původně pochopil tvůj příspěvek jinak. A o té redukci nevím naprosto nic, takže ti bohužel neporadím. Ale určo mrknu na Bazoši na tvou tubu.
sponzor





13.03 2014 19:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email